Niet zo leuk eigenlijk....quote:Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 230
Verdediging 71
Middenveld 69
Aanval 90
Ja, maar het is om mijn team te versterken, ik moet er een spits bij hebben die zeker 3,5 sterren haalt. Dan haal je bijna niet met een solid spits, dan moet hij er wel erg veel passen bij hebben. En dan kost weer centen. Ik neem aan dat een uitstekend spits met iets minder passen dat ook zou moeten kunnen halen. Of zit ik er nou helemaal naast?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef SuperWeber het volgende:
Je kunt die grappen beter uithalen met een solid spits...
TSI? TSI zegt niks... dat hangt af van de vorm. Ik gok zo rond de tsi 2000, maar ik weet het niet zeker... Ik zou eerder kijken naar loon.. dat kan zeker nu nog, aangezien de lonen net bijgewerkt zijn. Loon zit zo rond de 1200 euro excl. denk ik... weet het niet zeker toch...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef Lemming22 het volgende:
Sjezus, op dit moment gaat een goddelijk PM, matig passen, matig verdedigen van 26 eruit voor 600.000 en een beetje. Niet te geloven![]()
En een vraagje voor de spitsentrainers, hoeveel TSI heeft een kale hoge uitstekende scoren spits ongeveer?
Sterren zegt ook nie alles. Een uitstekend spits zonder passing is niet duur, maar haalt ook geen 3,5 ster. Wil je er toch eentje dan heb je die wel onder de 150.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, maar het is om mijn team te versterken, ik moet er een spits bij hebben die zeker 3,5 sterren haalt. Dan haal je bijna niet met een solid spits, dan moet hij er wel erg veel passen bij hebben. En dan kost weer centen. Ik neem aan dat een uitstekend spits met iets minder passen dat ook zou moeten kunnen halen. Of zit ik er nou helemaal naast?
En wat passen, dat is vanaf matig?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:27 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Sterren zegt ook nie alles. Een uitstekend spits zonder passing is niet duur, maar haalt ook geen 3,5 ster. Wil je er toch eentje dan heb je die wel onder de 150.
Ik zou altijd kijken bij een spits naar wat passing en wat ervaring als je toch geen spitsentrainer bent. Specialiteit snel, onvoorspelbaar of technisch is een voordeel. Heb je t geld er niet voor dan kun je beter wachten dan iets kopen wat je ploeg eigenlijk toch niet veel beter maakt.
Oke dan, tijd om mijn rekenmachine uit de kast te trekkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
schijnt dat 3/4 nivo's passen gelijk staat aan 1 niveau scoren. you do the math
quote:Middenveld: formidabel (hoog)
Die 7 waren er al 7 teveel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef fabianf het volgende:
Die bornado, wat een figuur. Eerst gaan verkondigen dat er teveel met modder gegooid wordt, en vervolgens "super"weber zeggen... Geen wonder dat je dan maar 7 stemmen haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |