ben ik de enige die bij 520.000 in de plus ziet als 720.000 euro te besteden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, mijn middenvelder is verkocht voor 459 000 ¤, ben ik behoorlijk tevreden mee! Vanaf morgen eens uit gaan kijken naar een uitstekende spits, nu ik 520.000 in de plus sta moet ik iets moois mijn club binnen kunnen loodsen!
ja was flauwe opmerking, maar merk van mezelf dat ik ook echt geen drang voel om er iets mee te doen....moet mezelf ook ertoe zetten nog 1 middenvelder te kopen. Totaal verschillend tov 3 seizoenen terug. Maar ik blijf uiteraard fanatiek met spel nog hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jij 15 miljoen hebt, en ik voor het eerst in m'n hattrick-carriere ruim (voor een net gepromoveerde IX'er) in 't zwart stond
Klinkt aantrekkelijk natuurlijk, met 720.000 euro is een hoop moois mee te kopen, een uitstekende aanvaller, misschien ook nog een uitstekende verdediger.. Ik ga de transferlijst eens lekker afspeuren de komende dagen, dan moet er wat moois te vinden zijn. En ik heb nog vakantie, dus nog tijd zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
ben ik de enige die bij 520.000 in de plus ziet als 720.000 euro te besteden?![]()
Alleen jammer dat voor mij in VI 720.000 gewoon te weinig is om echt iets leuks van te kopen. Wel een beetje rondneuzen op de TL natuurlijk hopen op een koopje, maar toch elke keer weer teleurgesteld afdruipen.. (gelukkigquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk natuurlijk, met 720.000 euro is een hoop moois mee te kopen, een uitstekende aanvaller, misschien ook nog een uitstekende verdediger.. Ik ga de transferlijst eens lekker afspeuren de komende dagen, dan moet er wat moois te vinden zijn. En ik heb nog vakantie, dus nog tijd zat![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, mijn middenvelder is verkocht voor 459 000 ¤, ben ik behoorlijk tevreden mee! Vanaf morgen eens uit gaan kijken naar een uitstekende spits, nu ik 520.000 in de plus sta moet ik iets moois mijn club binnen kunnen loodsen!
Inderdaad, formidabele gaan er uit voor ~450k.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Ruudt het volgende:
Formidabel lukt ook met 520k..
Komt ook omdat versterkingen direct inzetbaar zijn en je daar direct resultaat mee boekt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef Lennox het volgende:
Zoeken naar versterkingen blijf ik leuk vinden. Naar Trainees begint een sleur te worden.
ligt eraam hoelang je het spel speeld :pquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Komt ook omdat versterkingen direct inzetbaar zijn en je daar direct resultaat mee boekt.
Trainees moet je eerst 2 seizoenen trainen, voordat je ze kan opstellen in je A-team.
Formidabele, maar dan ook met enig niveau bij passen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, formidabele gaan er uit voor ~450k.
Had een kaal loon van 800 geloof ik. 285k voor betaaldquote:Rudi Teichhaus (128351291)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
kan je doen, maar kies hier alleen voor als je spitsen zwak of hoger hebben als passingskill. dan is het pas een beetje rendabel. mensen betalen er anders niet meer voorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:42 schreef renetje19 het volgende:
Hee jongens vraagje he, ik ben net begonnen met het trainen van spitsen, is het voor mij dan misschien handig om 2 weekjes per seizoen op passen te gaan trainen? of kan dat niet uit?
Ik zat net je laatste wedstrijd te checken, had je niet meer kans gehad als je middenveld nog lager was geweest?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef Lennox het volgende:
Zoeken naar versterkingen blijf ik leuk vinden. Naar Trainees begint een sleur te worden.
Voor 2k heb je een redelijk hoog scoren van 19 die je kan verkopen voor 20k, moek er eentje zoeken voor je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef renetje19 het volgende:
ja dat weet ik, heb nog 1 van 17 met goed scoren en 1 met redelijk ( 1 plekkie nog niet ivm geld )
Lijkt me niet. Met 44% balbezit hoor je de counterkansen te krijgen + dat je nog kans op een normale goal hebt geloof ik? Het is altijd zaak net onder die 50% te zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zat net je laatste wedstrijd te checken, had je niet meer kans gehad als je middenveld nog lager was geweest?
Ah zit het zo, ik dacht altijd hoe lager je middenveld hoe meer counter kansen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Met 44% balbezit hoor je de counterkansen te krijgen + dat je nog kans op een normale goal hebt geloof ik? Het is altijd zaak net onder die 50% te zitten.
Gewoon pech gehad, omdat er maar 1 vd 3 kansen in ging. Ik vond het sowieso veel balbezit voor 2 IM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |