ben ik de enige die bij 520.000 in de plus ziet als 720.000 euro te besteden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, mijn middenvelder is verkocht voor 459 000 ¤, ben ik behoorlijk tevreden mee! Vanaf morgen eens uit gaan kijken naar een uitstekende spits, nu ik 520.000 in de plus sta moet ik iets moois mijn club binnen kunnen loodsen!
ja was flauwe opmerking, maar merk van mezelf dat ik ook echt geen drang voel om er iets mee te doen....moet mezelf ook ertoe zetten nog 1 middenvelder te kopen. Totaal verschillend tov 3 seizoenen terug. Maar ik blijf uiteraard fanatiek met spel nog hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jij 15 miljoen hebt, en ik voor het eerst in m'n hattrick-carriere ruim (voor een net gepromoveerde IX'er) in 't zwart stond
Klinkt aantrekkelijk natuurlijk, met 720.000 euro is een hoop moois mee te kopen, een uitstekende aanvaller, misschien ook nog een uitstekende verdediger.. Ik ga de transferlijst eens lekker afspeuren de komende dagen, dan moet er wat moois te vinden zijn. En ik heb nog vakantie, dus nog tijd zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
ben ik de enige die bij 520.000 in de plus ziet als 720.000 euro te besteden?![]()
Alleen jammer dat voor mij in VI 720.000 gewoon te weinig is om echt iets leuks van te kopen. Wel een beetje rondneuzen op de TL natuurlijk hopen op een koopje, maar toch elke keer weer teleurgesteld afdruipen.. (gelukkigquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk natuurlijk, met 720.000 euro is een hoop moois mee te kopen, een uitstekende aanvaller, misschien ook nog een uitstekende verdediger.. Ik ga de transferlijst eens lekker afspeuren de komende dagen, dan moet er wat moois te vinden zijn. En ik heb nog vakantie, dus nog tijd zat![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, mijn middenvelder is verkocht voor 459 000 ¤, ben ik behoorlijk tevreden mee! Vanaf morgen eens uit gaan kijken naar een uitstekende spits, nu ik 520.000 in de plus sta moet ik iets moois mijn club binnen kunnen loodsen!
Inderdaad, formidabele gaan er uit voor ~450k.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Ruudt het volgende:
Formidabel lukt ook met 520k..
Komt ook omdat versterkingen direct inzetbaar zijn en je daar direct resultaat mee boekt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef Lennox het volgende:
Zoeken naar versterkingen blijf ik leuk vinden. Naar Trainees begint een sleur te worden.
ligt eraam hoelang je het spel speeld :pquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Komt ook omdat versterkingen direct inzetbaar zijn en je daar direct resultaat mee boekt.
Trainees moet je eerst 2 seizoenen trainen, voordat je ze kan opstellen in je A-team.
Formidabele, maar dan ook met enig niveau bij passen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, formidabele gaan er uit voor ~450k.
Had een kaal loon van 800 geloof ik. 285k voor betaaldquote:Rudi Teichhaus (128351291)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
kan je doen, maar kies hier alleen voor als je spitsen zwak of hoger hebben als passingskill. dan is het pas een beetje rendabel. mensen betalen er anders niet meer voorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:42 schreef renetje19 het volgende:
Hee jongens vraagje he, ik ben net begonnen met het trainen van spitsen, is het voor mij dan misschien handig om 2 weekjes per seizoen op passen te gaan trainen? of kan dat niet uit?
Ik zat net je laatste wedstrijd te checken, had je niet meer kans gehad als je middenveld nog lager was geweest?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef Lennox het volgende:
Zoeken naar versterkingen blijf ik leuk vinden. Naar Trainees begint een sleur te worden.
Voor 2k heb je een redelijk hoog scoren van 19 die je kan verkopen voor 20k, moek er eentje zoeken voor je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef renetje19 het volgende:
ja dat weet ik, heb nog 1 van 17 met goed scoren en 1 met redelijk ( 1 plekkie nog niet ivm geld )
Lijkt me niet. Met 44% balbezit hoor je de counterkansen te krijgen + dat je nog kans op een normale goal hebt geloof ik? Het is altijd zaak net onder die 50% te zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zat net je laatste wedstrijd te checken, had je niet meer kans gehad als je middenveld nog lager was geweest?
Ah zit het zo, ik dacht altijd hoe lager je middenveld hoe meer counter kansen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Met 44% balbezit hoor je de counterkansen te krijgen + dat je nog kans op een normale goal hebt geloof ik? Het is altijd zaak net onder die 50% te zitten.
Gewoon pech gehad, omdat er maar 1 vd 3 kansen in ging. Ik vond het sowieso veel balbezit voor 2 IM
Doe jij dat veel? Ik denk erover om het ook te gaan doen ipv 6 vaste trainees. Zeker nu ik een enorme blunder heb begaan met m'n te hoge salaris post waardoor ik toch zeker 1,5m euro verspeeld heb en nu dus geen 2 goede middenvelders kan kopen.quote:
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
Ove Clifford (124684309)
Morten Alsaker (128491312)
Juan Verdegal (128480681)
Andreas Uexküll (124369708)
Als je een van deze kopt voor max 5k en je laat hem woensdag spelen, dan stijgt hij vrijdag bijna zeker en kan je hem daarna voor min 20k afhankelijk van de passing verkopen. Als je dat iedere week doet en steeds jongere/beter spelers koopt kan de winst flink oplopen.
Hoe ik weet dat ze hoog zitten? redelijk scoren met matig passen (of lager) en geen bijstats (dus alles zwak of lager) stijgen bij een loon van 620 excl. Opletten dat ze niet toevallig waardeloos keepen hebben, want dat telt extra mee in de loon. Ik zou zelf zorgen dat je een redelijk/zwak vindt met evt. een specialiteit, die leveren meer op
En wat voor winst kan je daaruit halen? minder dan een ton of moet gaat dat richting een half miljoenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.
wie het kleine niet eert.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En wat voor winst kan je daaruit halen? minder dan een ton of moet gaat dat richting een half miljoen?
Nouja, als ik daarmee mijn begroting kan sluiten (lees: mijn 25k te veel aan salarisquote:
Ben ik het niet mee eens.. ik heb enkel en alleen spelers met 620 loon, daarbij reken ik voor spelers t/m matig stamina... ik heb in het verleden spelers gehad met laag stamina, maar die stegen niet bij 580.. absoluut niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.
Nog steeds niet gestegen.... maar wel waardeloos conditie.. verklaar dat maar eens...quote:Zé Veiga (109469880) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: formidabel
Als je de juiste spelers weet te strikken is een winst van 100k of meer per speler per week niet ondenkbaar, maar het kost je wel verschrikkelijk veel tijd, je hebt een goeie marktvisie nodig en soms een dosis geluk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, als ik daarmee mijn begroting kan sluiten (lees: mijn 25k te veel aan salaris) kan ik mooi een beetje gaan sparen en dan op ten duur is wat verder gana met mijn salaris.
Geluk ontbeert het bij mij nog wel is aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je de juiste spelers weet te strikken is een winst van 100k of meer per speler per week niet ondenkbaar, maar het kost je wel verschrikkelijk veel tijd, je hebt een goeie marktvisie nodig en soms een dosis geluk..
Nouja, heb nu een bovennatuurlijk kereltje op het oog die 25k salaris heeft, die eerst maar is halen en dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik zit met 110k salaris en heb uitgebreid naar 40k vanwege de salarisdruk.. voorlopig ga ik niet investeren
Ik zit in hetzelfde schuitje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
damn, ik zie door jou post pas hoeveel salaris ik nu betaal
van
[..]
naar
[..]
De Dapp're Strijders gaan failliet
[..]
Kapitaal: 326 150 ¤ (49 730) ¤
En wat krijg je voor je training terug.. verlies..quote:22-08-2006 FC Uddel Ditadura 1 530 000 ¤ 11 390
03-03-2006 fc nailonpiitti FC Uddel 1 530 000 ¤ 3 190
Tis beroerd jongensquote:22-08-2006 FC Uddel 12.AMG 807 000 ¤ 10 920
28-02-2006 ZEGVELD FC Uddel 1 500 000 ¤ 9 410
Niet duur, dit is hem (ok, matig vorm en een ts hit, maar ik mag voor de prijs niet klagen, matig vorm valt mee, en die ts hit snap ik nietquote:22-08-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
22-08-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 646 000 ¤ betaald, plus 17 976 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Klemens Słupecki (48973071) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 23 680
Loon: 17 976 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Nou...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:19 schreef Lennox het volgende:
Das wel heel vertieft Uddel
Weet niet of ik er 3.2 mln voor kan krijgen, maar laten we het hopen.quote:Iuliu Ditu (54456453)
23 years, inadequate form, healthy
A popular guy who is calm and upright.
Has poor experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: România
Total Skill Index (TSI): 52 750
Wage: 36 936 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural (+8!) Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set Pieces: poor
quote:Harmen Godeke (128880023)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Wage: 680 ¤/week
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: solid Defending: wretched
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Zeg dat de Transfervergelijking maar...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Spelers met passen zijn altijd wel erg gewild..
Dat komt gewoon omdat de markt totaal is ingestort, dat staat verder los van het niveau van passen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zeg dat de Transfervergelijking maar...
47831951 10-08-2006 43 770
2 448 000 ¤ 23 solid
47380967 30-05-2006 35 800
2 958 000 ¤ 23 weak
Leeftijd = 17 & Scoren=uitstekend & Passen=zwak & Positiespel<=zwak & Vleugelspel<=zwak & Verdedigen<=zwakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef Lennox het volgende:
Wordt passen tegenwoordig in de TL vergelijking meegenomen dan?
Ik neem aan dat ze het niet voor jan met de korte achternaam er tussen zettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Lennox het volgende:
Mijn ervaring is/was dat het bijvoorbeeld bij trainees niet meegenomen word. Dan zoek je naar trainees van 17 redelijk/redelijk en dan krijg je een gemiddelde prijs van 50k bijvoorbeeld.
Wat klopt hier niet van..quote:Forza Ares
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
quote:128469784 22-08-2006 620
240 000 ¤ 18 redelijk
Leeftijd = 18 & Verdedigen=uitstekend & Scoren<=slecht & Passen<=redelijk & Positiespel<=slecht & Vleugelspel<=zwakquote:128426989 22-08-2006 1 650
600 000 ¤ 18 redelijk
Hopen dat het zijn standaard-tactiek isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:33 schreef Daemon19 het volgende:
Dit zag ik in het wedstrijdverslag van een league-genoot van mij:
[..]
Wat klopt hier niet van..
Soms wel, bij midfielders en spitsen geloof ik en soms niet ( de restquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef Lennox het volgende:
Wordt passen tegenwoordig in de TL vergelijking meegenomen dan?
Age = 23 & Playmaking=supernatural & Stamina=excellent & Passing=passable & Defending=weak & Scoring<=disastrous & Winger<=poorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat de markt totaal is ingestort, dat staat verder los van het niveau van passen.
Als je 2 dezelfde spelers hebt maar de één heeft redelijk passen en de ander heeft redelijk verdedigen. Dan zal 9 op de 10 keer de speler met passen voor meer geld verkocht worden dan de speler met verdedigen.
quote:van de site van SOKKER:
Het leuke aan Sokker is dat je elke match kan zien in 2D. Je ziet zo de zwakke- en sterke punten van je ploeg.
Sokker is volledig gratis, maar je kunt ook Plus kopen voor drie maanden of een jaar. Als je dit hebt, kun je van enkele extra mogelijkheden gebruik maken.
Sokker bestaat in Nederland nog niet zo heel lang, dus als je je haast kun je erg ver komen. Je kunt dus al snel bij de besten van Nederland komen, dat is bij online management spellen als hattrick zo goed als onmogelijk.
Yup, heb er ook een teampje, maar dat stelt echt niks voor. Hattrick is niet de meest moderne manager, maar qua gebruikersvriendelijkheid toch 10 keer zo goed als dat Sokker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef MacMauser het volgende:
Iemand ooit gehoord van www.sokker.org ?![]()
[..]
Ik zag t net voor t eerst. Op zich ziet t er wel aardig uit, maar ik neem niet de moeite om daar ook nog tijd in te gaan stoppen.. T lijkt me toch een (slap) aftreksel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, heb er ook een teampje, maar dat stelt echt niks voor. Hattrick is niet de meest moderne manager, maar qua gebruikersvriendelijkheid toch 10 keer zo goed als dat Sokker.
Ongeveer zoals Hattrick, alleen hebben ze het een en ander veranderd. De opstelling is een flash-tooltje waar je spelers overal neer kunt zetten in plaats van een vaste opstelling. En waar ze moeten lopen in balbezit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef Yankee_One het volgende:
hoe werkt het ongeveer dan?
had een supernatural mid met solid verdedigen en uitstekende conditie die ging er voor 2,5 slechts uit. hij was 23quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:54 schreef ScudRaket het volgende:
De eerste speler heb ik als indicatie op de TL staan:
[..]
Weet niet of ik er 3.2 mln voor kan krijgen, maar laten we het hopen.![]()
Bovendien een verkoopbare YP gemaakt:
[..]
Goh, het lijkt ergens op. Oh, op Hattrick, ze geven dat wel erg makkelijk weg aangezien er een sneer naar Hattrick staat, erg flauw. Een slap aftreksel dus, waar ik geen moeite in ga stoppen. Ze zullen de populariteit van Hattrick toch nooit kunnen benaderen. Ik ga er geen moeite voor doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef MacMauser het volgende:
Iemand ooit gehoord van www.sokker.org ?![]()
[..]
Deadline over 3 dagenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
sokker.org![]()
iemand nog een WC keeper voor een luttele 2.4 miljoen![]()
id 7914592
Ik heb ook een WC keeper, waardeloos ervaring (die van jou formidabel), de mijne haalt 6 sterren en die van jou 7, de TSI van de mijne is 38 450 en hij is 19 jaar, TSI van de jouwe is 27 470 en die is 29 jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
sokker.org![]()
iemand nog een WC keeper voor een luttele 2.4 miljoen![]()
id 7914592
ik....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb net mijn YP voor 401k verkocht, eind vorig jaar ook al een YP voor 883k verkocht, wie zegt dat investeren in de jeugd niet loont
sorry grumps
De spanning vergoedt veelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik....
vorig seizoen in totaal een verlies geleden van 239k met mijn jeugdopleiding...
De spanning en elke week weer de deceptie dat je een baggerpull hebt...quote:
Tsja, je hoeft maar één keer een superpull te doen en dan kan je twee, drie seizoenen vooruit. Zoals die van FrisianReds, tering.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De spanning en elke week weer de deceptie dat je een baggerpull hebt...
Dan koop ik liever voor 239K + een beetje extra wat ik gespaard heb een leuke speler. Of trainee. Loont meer dan een jeugdopleiding.
tsja maar als je die al 2 a 3 seizoenen niet doet.. dus alleen maar dikke shit pullt heb je er ook weinig aan.. Mn jeugdopleiding staat nu 3 seizoenen op uitstekend, de eerste 2 pullde ik ook alleen maar dikke bagger en af en toe eens iets verkoopbaars.. Daarom ben ik vorig seizoen eens gaan bijhouden wat het me oplevert/kost die jeugdopleiding... En 239k verlies was het resultaat.. ook dit seizoen ga ik het weer bijhouden... en daarna nog 1 seizoen en als het dan nog steeds niks is.. kap ik met de investering in mn jeugdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, je hoeft maar één keer een superpull te doen en dan kan je twee, drie seizoenen vooruit. Zoals die van FrisianReds, tering.
Bij mij wordt het steeds rendabeler. Het levert me nog niks op, maar het gaat steeds beter. Afgelopen seizoen voor 250k aan pure YP's (drie in totaal; 170, 40 & 40k) verkocht en nog 230k gevangen voor een doorgetrainde YP van het seizoen daarvoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja maar als je die al 2 a 3 seizoenen niet doet.. dus alleen maar dikke shit pullt heb je er ook weinig aan.. Mn jeugdopleiding staat nu 3 seizoenen op uitstekend, de eerste 2 pullde ik ook alleen maar dikke bagger en af en toe eens iets verkoopbaars.. Daarom ben ik vorig seizoen eens gaan bijhouden wat het me oplevert/kost die jeugdopleiding... En 239k verlies was het resultaat.. ook dit seizoen ga ik het weer bijhouden... en daarna nog 1 seizoen en als het dan nog steeds niks is.. kap ik met de investering in mn jeugd
blablaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook een WC keeper, waardeloos ervaring (die van jou formidabel), de mijne haalt 6 sterren en die van jou 7, de TSI van de mijne is 38 450 en hij is 19 jaar, TSI van de jouwe is 27 470 en die is 29 jaar.
De mijne is beter![]()
ontslagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
blabla
maar ff serieus, wat zou je voor mn keep geven?
Altijd leuk zulke dingetjes..quote:23-08-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 22 500 ¤
23-08-2006 Je ontvangt voor deze speler: 18 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Eensch.. Hattrick.. there is no other (better)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Goh, het lijkt ergens op. Oh, op Hattrick, ze geven dat wel erg makkelijk weg aangezien er een sneer naar Hattrick staat, erg flauw. Een slap aftreksel dus, waar ik geen moeite in ga stoppen. Ze zullen de populariteit van Hattrick toch nooit kunnen benaderen. Ik ga er geen moeite voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |