Doe jij dat veel? Ik denk erover om het ook te gaan doen ipv 6 vaste trainees. Zeker nu ik een enorme blunder heb begaan met m'n te hoge salaris post waardoor ik toch zeker 1,5m euro verspeeld heb en nu dus geen 2 goede middenvelders kan kopen.quote:
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
Ove Clifford (124684309)
Morten Alsaker (128491312)
Juan Verdegal (128480681)
Andreas Uexküll (124369708)
Als je een van deze kopt voor max 5k en je laat hem woensdag spelen, dan stijgt hij vrijdag bijna zeker en kan je hem daarna voor min 20k afhankelijk van de passing verkopen. Als je dat iedere week doet en steeds jongere/beter spelers koopt kan de winst flink oplopen.
Hoe ik weet dat ze hoog zitten? redelijk scoren met matig passen (of lager) en geen bijstats (dus alles zwak of lager) stijgen bij een loon van 620 excl. Opletten dat ze niet toevallig waardeloos keepen hebben, want dat telt extra mee in de loon. Ik zou zelf zorgen dat je een redelijk/zwak vindt met evt. een specialiteit, die leveren meer op
En wat voor winst kan je daaruit halen? minder dan een ton of moet gaat dat richting een half miljoenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.
wie het kleine niet eert.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En wat voor winst kan je daaruit halen? minder dan een ton of moet gaat dat richting een half miljoen?
Nouja, als ik daarmee mijn begroting kan sluiten (lees: mijn 25k te veel aan salarisquote:
Ben ik het niet mee eens.. ik heb enkel en alleen spelers met 620 loon, daarbij reken ik voor spelers t/m matig stamina... ik heb in het verleden spelers gehad met laag stamina, maar die stegen niet bij 580.. absoluut niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.
Nog steeds niet gestegen.... maar wel waardeloos conditie.. verklaar dat maar eens...quote:Zé Veiga (109469880) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: formidabel
Als je de juiste spelers weet te strikken is een winst van 100k of meer per speler per week niet ondenkbaar, maar het kost je wel verschrikkelijk veel tijd, je hebt een goeie marktvisie nodig en soms een dosis geluk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, als ik daarmee mijn begroting kan sluiten (lees: mijn 25k te veel aan salaris) kan ik mooi een beetje gaan sparen en dan op ten duur is wat verder gana met mijn salaris.
Geluk ontbeert het bij mij nog wel is aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je de juiste spelers weet te strikken is een winst van 100k of meer per speler per week niet ondenkbaar, maar het kost je wel verschrikkelijk veel tijd, je hebt een goeie marktvisie nodig en soms een dosis geluk..
Nouja, heb nu een bovennatuurlijk kereltje op het oog die 25k salaris heeft, die eerst maar is halen en dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik zit met 110k salaris en heb uitgebreid naar 40k vanwege de salarisdruk.. voorlopig ga ik niet investeren
Ik zit in hetzelfde schuitje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
damn, ik zie door jou post pas hoeveel salaris ik nu betaal
van
[..]
naar
[..]
De Dapp're Strijders gaan failliet
[..]
Kapitaal: 326 150 ¤ (49 730) ¤
En wat krijg je voor je training terug.. verlies..quote:22-08-2006 FC Uddel Ditadura 1 530 000 ¤ 11 390
03-03-2006 fc nailonpiitti FC Uddel 1 530 000 ¤ 3 190
Tis beroerd jongensquote:22-08-2006 FC Uddel 12.AMG 807 000 ¤ 10 920
28-02-2006 ZEGVELD FC Uddel 1 500 000 ¤ 9 410
Niet duur, dit is hem (ok, matig vorm en een ts hit, maar ik mag voor de prijs niet klagen, matig vorm valt mee, en die ts hit snap ik nietquote:22-08-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
22-08-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 646 000 ¤ betaald, plus 17 976 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Klemens Słupecki (48973071) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 23 680
Loon: 17 976 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Nou...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:19 schreef Lennox het volgende:
Das wel heel vertieft Uddel
Weet niet of ik er 3.2 mln voor kan krijgen, maar laten we het hopen.quote:Iuliu Ditu (54456453)
23 years, inadequate form, healthy
A popular guy who is calm and upright.
Has poor experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: România
Total Skill Index (TSI): 52 750
Wage: 36 936 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural (+8!) Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set Pieces: poor
quote:Harmen Godeke (128880023)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Wage: 680 ¤/week
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: solid Defending: wretched
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Forum Opties | |