Heb er inderdaad niks van gemerkt, nu moet ik zeggen, niet dat het veel zou uitmaken. Ik bedoel Ajax - FC Den Bosch, en ik kreeg in de 21e minuut rood ook nogquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Nog niks gekocht, wel van Real Madrid gewonnen.
En online maar dat ging zo gaar liep na 2 minuten vast en hoorde Morthill niet.
Ik weet dat het niet iets nieuws is, maar ik heb begrepen dat je een half robot half god speelt en dat je een sci-fi wereld allemaal andere robot god figuren dood moet maken met allemaal zieke wapens en dat klinkt toch wel als my kind of game.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef Retuobak het volgende:
Too Human vind ik er eigenlijk niet eens zo spannend uit zien
Ja, natuurlijk ziet het er jaw-dropping uit.
Maar ik weet het niet, de stijl trekt me gewoon niet, net zoiets zoals met Gears of War eigenlijk.
jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn de play offs donderdag al? Tyfus..
Als het goed is heb ik binnenkort weer werk en dan kan ik weer gaan sparen voor dat lelijke dingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef Bastard het volgende:
360 for da win
Ik begin op pc eerst ook altijd met grote clubs... even het spel verkennen.. alvast wat talentjes ontdekken. En daarna pas met een klein clubje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Heb 'm ook besteldTop Spin bijna verkocht voo 40, dus voor 15 euro klaar
En ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen altijd beginnen met grote clubs, zoals Ajax. M'n PC-game ben i begonnen met Napoli. Ook een grote club, maar wel in Serie C1 beginnen.
Ja terechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik binnenkort weer werk en dan kan ik weer gaan sparen voor dat lelijke ding![]()
![]()
![]()
![]()
JIj zal godver de eerste zijn die ik omleg in een potje op Livequote:
Maar dat wordt een probleem, want jij suckt, en B. niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JIj zal godver de eerste zijn die ik omleg in een potje op LiveWelke game er tegen die tijd gespeeld wordt zien we dan wel weer
Hier niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat dat downloaden via Xbox Live altijd zo traag?
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat dat downloaden via Xbox Live altijd zo traag?
10 min. voor een demo van +/- 500 mb vind ik nou ook weer niet zo slecht. Arcade games gaan praktisch instantieel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Heb ook 20Mbit, maar het duurt gewoon een minuut of tien voordat 't binnen is. Ligt dus niet aan mij, maar aan de Microsoft servers. En 't tijdstip.
Zou toch wel graag een snelheidsmetertje willen bij dat downloaden.
ook niet als je een demo gaat downloaden die net een uurtje uit is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef kepler het volgende:
ik heb dus ook geen probleem met de snelheid (wel zelf een snelle verbinding)
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:00 schreef pkwarts het volgende:
Ik hoop dat het hotlinken is toegestaan:
[afbeelding]
Fear,... dat schijnt een erg goede game te zijn !quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:00 schreef pkwarts het volgende:
Ik hoop dat het hotlinken is toegestaan:
[afbeelding]
Dat IS een erg goede game, must have voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Fear,... dat schijnt een erg goede game te zijn !
Correct, had hem niet zien aankomen voor de 360.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat IS een erg goede game, must have voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben
Oh ik welquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Correct, had hem niet zien aankomen voor de 360.
Oké punt voor jouquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh ik wel
Condemned van 360 naar PC en F.E.A.R. van PC naar 360 was zooooo voorspelbaar
Als het goed is dus volgende week de eerste screenshots. Niet dat die zo spannend zijn natuurlijk, pc screens in 16:9 formaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef Sjotime het volgende:
En is er al een release datum bekend van FearVast niet......... E3 zullen we wel wat zien.
LB-Search-naam intikken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe zoek je een speler met fm dan ? op pc gewoon rechtsboven naam intypen
Ja, of zie het als Condemned met gunsquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als het goed is dus volgende week de eerste screenshots. Niet dat die zo spannend zijn natuurlijk, pc screens in 16:9 formaat
Je weet wel, zoals je ook je nickname in moest vullen, een toestenbord dus ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
krijg je vast een soort toetsenbord op je scherm ?
En dan via de PC verbinding maken? Nee ook nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:31 schreef Egamer het volgende:
Die Ethernet kabel kan je toch inpluggen in je PC?
Zoals?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
Zo mooie nieuwe patch voor PGR3 zeg, allerlei ergenis punten eruit gevist
Ik denk het niet, 5 euro vind ik veel voor alleen 11 extra auto'squote:Op zaterdag 15 april 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
Wie gaan hier die etra auto's voor PRG3 kopen?
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:51 schreef Retuobak het volgende:
Nieuwe provincie, mwoh, ik weet het niet. Meestal gaan ze pas naar een nieuwe provincie bij een sequel. Of bij een add-on, maar een fullsize add-on lijkt me wat gortig als downloadable content. Dat is ook geen micro-transaction meer.
Zal jou eens een streek geven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !
Of gewoon meer content op dezelfde map. Er is bijv. imho veeeeel te weinig gedaan met de Jerall Mountainsquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !
Tja PS3 en PC sowieso, 360 ook vast wel in mindere matequote:Op zaterdag 15 april 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
Coole physics demo....... link staat PS3 maar ik verwacht deze shit voor alle consoles !
http://www.dumpalink.com/(...)irtight_Physics_Demo
Ik ben daar de map toch aardig aan het vullen hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is bijv. imho veeeeel te weinig gedaan met de Jerall Mountains
[..]
zoals bij het begin denk ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
maar hoe zijn de rosters ? zoals begin van competiie ? huntelaar bij heerenveen of huntelaar bij ajax en pierre bij feyenoord
Wel dungeons, maar de map blijft toch 'leeg' in de zin van NPC's, dorpjes en quests.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ben daar de map toch aardig aan het vullen hoor
Ik had het niet moeten doen. Ik kan nou niet eens alle nieuwe auto's kwijt in mijn garage. En ik weet zeker dat ik geen auto's dubbel heb.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:41 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou toch die 12 auto's voor PGR aan het downloaden. Kon het toch niet laten.
Dump wat auto's die je nooit rijdtquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had het niet moeten doen. Ik kan nou niet eens alle nieuwe auto's kwijt in mijn garage. En ik weet zeker dat ik geen auto's dubbel heb.
Had toch op zijn minst verwacht dat er in die update ook extra garage plaatsen zitten.
quote:
quote:[...]
Tournaments – Be one of 64 players to qualify with the best lap time using a car and route that’s predetermined. If successful, move on into the Elimination rounds to compete with 7 other drivers. The top 4 in each race move on until the final race where only the first place driver earns the victory.
Tournament Channel (Gotham TV)– Watch other players race in tournament Elimination rounds.
“Quit to Lobby” (Abandon option in PlayTime race) Host can now take all participants back to the lobby in a play time session, rather than booting them all back to the Play Time menu.
“Lock to Host Car” and “Lock to Host Car Class” (PlayTime | Xbox Live | Create Race | Race Mode | City | Route) are two new toggles that the lobby creator can turn on or off to limit what type of cars his/her competition can use in a play time race over Xbox Live.
Previously Played Routes List (PlayTime | Route Creator | Previous Live Routes) – Play other gamers routes that they created in the Route Creator over Xbox Live and store up to 10 in your “Previously Played Routes List”. You have the option to save or discard them and use them in your own sessions.
All Cars Position Toggle (More | Options | HUD | Position toggle) – In races modes with multiple cars where target is not displayed, this shows the current place every car in the race is in throughout the event.
Hide HUD Toggle (More | Options | HUD | HUD toggle) – This gives the player the option to turn off ALL in race HUD displays in all camera views.
Voice Communicator Identifier – In a multiplayer race the name of the gamertag will now flash in the upper left hand corner when speaking into a voice communicator, making it possible to identify the speaker.
Online Career rotating car class hoppers – All 8 hoppers in the Online Career (Breakneck Racing, Nurburgring F1 Challenge, Speedway Skirmish, Knockout World Tour, Nordschleife Drivers Club, Urban Rally, Gotham Duelling, and Dusk Til Dawn Racing) now change the required entry car class daily.
Wheel Support – Control set for steering wheels and dynamic updates have been added for the Hori, Mad Catz, and Joytech Nitro wheels (all via the More | Options | Controller | Wheel A configuration).
Online Qualifier Achievement – 50 gamerscore is now awarded for qualifying, then attempting the first elimination round of a tournament.
PLUS:
The HUD no longer remains invisible after looking back, hitting the Guide button, and then re-entering the game and it’s now possible to view if you have already purchased a car while shopping in the showroom via the “Cars Owned” tally under the Car Stats section.
[...]"
Tevens is er een 'speed pack' beschikbaar gesteld. Deze extra content kost 400 Microsoft Points (ongeveer 5 euro) en biedt 12 nieuwe auto's. Alle auto's zijn ook los te kopen voor 60 Microsoft Points. Alleen de Aston Martin V8 Vantage is gratis te verkrijgen voor iedereen. Dit is de lijst van beschikbare auto's:
Aston Martin V8 Vantage (gratis)
RUF RT12
Saleen S7 Twin Turbo
Audi RS 4
Chevrolet Corvette Z06
Dodge Viper SRT-10 Coupe
Ferrari 612 Scaglietti
Lamborghini Gallardo SE
Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-400
Nissan NISMO R34GT-R Z-Tune
Pontiac GTO
Radical SR8
Blijft jammer dat er ook een core versie bestaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:39 schreef twi het volgende:
Bij het downloaden is 'ie juist stil. Hij is erg luidruchtig wanneer je een Xbox 360 game speelt (niet eens zo bij nomale Xbox games), omdat de DVD-drive constant draait.
Zou mooi zijn als je een image van het origineel op de harddisk zou kunnen zetten. Moet toch niet te moeilijk zijn om zo'n bestand dusdanig te beveiligen dat het alleen op die betreffende harddisk zal werken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Blijft jammer dat er ook een core versie bestaat
Mogen ze wel eens met een grotere HD komen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Retuobak het volgende:
Je bedoelt dus eigenlijk installaties twi? Iets wat ik al vanaf het begin heb zitten beargumenteren?
Ik ben het volledig met je eens
Heb hem gisteren gehaald.quote:
Nu iets van 5 uur gespeeld, loop maar wat rond.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem gisteren gehaald.
Nu iets van 5 uur gespeeld, loop maar wat rond.
Wat is die wereld ook groot.
Tja, ik was ook voor een 120GB+ 7200RPM 8MB HDD from the get go. Temeer omdat dat niet eens zo overdreven duur zou zijn. Maar ja, bepaalde PC-haters vonden dat de 360 dan te veel op de PC zou gaan lijkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mogen ze wel eens met een grotere HD komen.
Mwah, meer het cache-systeem wat de Xbox 1 gebruikt. Daar stonden 3 games op de harddisk (of althans, veel belangrijke files) zodat de laatste 3 games die je had gespeeld sneller laadden. Installatie zou ook wel kunnen hoor, zeker nu die demo's het zo makkelijk doen via harddisk, maar denk dat dat met 20gb niet echt makkelijk is. Heb alle demo's gedownload en nog maar 5gb over ofzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Retuobak het volgende:
Je bedoelt dus eigenlijk installaties twi? Iets wat ik al vanaf het begin heb zitten beargumenteren?
Ik ben het volledig met je eens
Weird, bron?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
Er komt binnekort een soort van connector dat tussen je xbox en je pc doet, zodat je de gb's die je over hebt op je pc hebt ook kunt gebruiken voor de 360.
Gaat 30 euro kosten en ziet er zo uit: [afbeelding]
De hier is http://www.codejunkies.com/quote:Dinsdag 11 april 2006 - De meeste gamers zullen misschien voldoende hebben aan de 12 GB bruikbare ruimte die er op de ingebouwde Xbox 360 harddisk beschikbaar is. Maar de die-hard gamers zullen al gauw tegen het probleem aanlopen dat er geen ruimte beschikbaar meer is. Voor deze personen komt Datel nu met een handige oplossing.
Met hun laatste product genaamd XSATA, is het namelijk mogelijk om ruimte vrij te maken door content tussen je Xbox 360 en PC te verplaatsen. Middels gratis explorer software kun je hierdoor eenvoudig demo's, trailers en savegames tijdelijk of voor langere tijd op je PC opslaan. Natuurlijk kun je deze content ook naar vrienden emailen, die deze via XSATA zelf weer kunnen gebruiken. Zo kun je bijvoorbeeld eenvoudig demo's of savegames uitwisselen.
XSATA is een plug-en-play apparaat, en is daarom natuurlijk zeer gebruiksvriendelijk. Het apparaat ondersteund USB 2.0 en kan daardoor snelheden tot 480 mb/s behalen. Ook het uiterlijk van het apparaat mag er wezen.
Mocht je interesse gewekt zijn, XSATA zal binnenkort in de winkels liggen voor een prijs van rond de 30 euro. Voor meer informatie kun je hier nog even een kijkje nemen.
Verdomme laat ik nou net Media Center laatst hebben verruilt voor Pro.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
Voor video moet je Windows Media Center Edition hebben, dan kan je video's streamen van je PC naar de Xbox360. Werkt super.
Waarom heb je Media Center eraf gegooid ? Dat is gewoon Proquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Verdomme laat ik nou net Media Center laatst hebben verruilt voor Pro.Dus ik moet weer formatteren en Media Center erop gooien?
![]()
mja 6.0.3 zal er wel in zitten, en de volgende patches van de game ook welquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef twi het volgende:
Het lijkt mij dat de 6.0.3 update gewoon in FM2006 X360 zit verwerkt, en dat Huntelaar al bij Ajax zit. Mooiste zou zijn dat 'ie halverwege 2005/2006 naar Ajax zou verkassen, maar helaas hebben ze dat in de PC versie ook al vanaf begin seizoen 2005/2006 ingevoerd.
Verder zullen updates van rosters me weinig interesseren. Misschien een keertje deze zomer, maar in principe is het niet zo belangrijk bij deze game. Twee seizoenen verder zit toch iedereen bij een andere club.
Andere RPG's voelen na Oblivion zo beperkt aanquote:Op zondag 16 april 2006 10:12 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion..... beste 360 spel en een van de betere games op de marktMaar dat is mijn nederige mening
![]()
Ja dat klopt.... als dit over een paar maanden uit is dan is het wachten op deel V begonnenquote:Op zondag 16 april 2006 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Andere RPG's voelen na Oblivion zo beperkt aan
Dat deden ze zonder Oblivion ook welquote:Op zondag 16 april 2006 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Andere RPG's voelen na Oblivion zo beperkt aan
Hadden ze wel rekening mee mogen houden inderdaad..quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef Heintje het volgende:
Ik heb nou ook wat auto's verkocht. Maar toch wil ik alle auto's in mijn bezit hebben in dat spel. dat is toch niet zo heel vreemd.
Keuze geweest denk ik. Zo blijft elke vijand wel spannend. En je hebt er wel wat aan. Nieuwe moves, nieuwe spells, etc. etc. Maar je hebt gelijk... je kan de game met bv level 1 uitspelenquote:Op zondag 16 april 2006 10:46 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik vind het niet te vergelijken eigenlijk met een RPG eigenlijk.
Ik vind Oblivion ook meer een hele uitgebreide adventure dan RPG.
Want wat voor nut heeft het levelen? helemaal niks, als jij sterker word dan worden je vijanden dat ook.
In alle andere RPG's word je sterker en dat merk je ook aan je vijanden.
Die klote lijers uit de 3de wereld zijn later in 1 klap dood en dat mis ik eigenlijk wel in oblivion.
Leuk dat er You have gained a level staat, maar wat heb ik eraan? helemaal niks eigenlijk.
Niet dat ik oblivion wil afzeiken hoor, vind het een leuke game om te spelen.
Maar dat levelen gaat nergens over
Meer Magicka, dus toffere spells!quote:Op zondag 16 april 2006 10:46 schreef Gamedemon het volgende:
Want wat voor nut heeft het levelen?
Die evo is klasse E en heeft zoals je verwacht echt een mega wegligging.quote:Op zondag 16 april 2006 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hadden ze wel rekening mee mogen houden inderdaad..
Ik zit te twijfelen om die Lancer te downloaden, welke klasse is dit auto eigenlijk?
Je bedoelt, een link naar dit topic in het vorige topic? Kom op zeg, hoeveel werk is het nou om even in de GAM-index te kijken?quote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef nicket84 het volgende:
once again...... waarom posten jullie geen link naar het volgende TOPIC!!!!!
Nu moet ik telkens die schijt search gebruiken!
En hoeveel werk is het om een post met de nieuwe link te maken. Ik kan het niet meer, want hij is gesloten.quote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt, een link naar dit topic in het vorige topic? Kom op zeg, hoeveel werk is het nou om even in de GAM-index te kijken?
Anders gebruik je de wiki en hou je het zelf even bijquote:Op zondag 16 april 2006 13:29 schreef nicket84 het volgende:
[..]
En hoeveel werk is het om een post met de nieuwe link te maken. Ik kan het niet meer, want hij is gesloten.
En zo gaat het toch ook in de andere soort topics, en op tweakers.net...
Ik vind het juist leuker als dungeons wel level gebonden zijn, dat geeft het spel meer uitdaging en heb je ook meer reden om een dungeon te doen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:15 schreef Tain het volgende:
De manier waarop Oblivion omgaat met levels is de enige manier om de wereld volledig vrij te houden, want nu maakt het niet uit wanneer je een dungeon doet
Ja inderdaad, steeds in de GAM index kijken waar dat topic staatquote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef nicket84 het volgende:
once again...... waarom posten jullie geen link naar het volgende TOPIC!!!!!
Nu moet ik telkens die schijt search gebruiken!
Ratten kom je dan ook niet meer tegen op dat puntquote:Op zondag 16 april 2006 14:17 schreef Diablos79 het volgende:
Het is beetje raar als je met level 10 nog moeite hebt met ratten die in je in het begin van het spel ook al tegen kwam.
Kom genoeg ratten tegen hoor met mijn level 18quote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ratten kom je dan ook niet meer tegen op dat punt
Ratten was ook maar als voorbeeld bedoeldquote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ratten kom je dan ook niet meer tegen op dat punt
Een hoop vijanden worden nl. niet sterker
Je krijgt gewoon andere vijanden. Of vijanden krijgen betere gear
Omdat je andere gebieden in gaat jaquote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ratten was ook maar als voorbeeld bedoeld
En bij heel veel rpg's krijg je andere en sterkere vijanden naar mate je level stijgt.
Sneak doet wonderen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kom genoeg ratten tegen hoor met mijn level 18En ze sterven in 1 keer.... sowieso sloop ik het meeste wat op me af komt. Vampires en Daedra,.... die zijn gelijk aan mij of sterker.
Ik heb het liever dat ik niet eerst 80 uur in een game steek alvorens ik bepaalde delen kan zien omdat de vijanden daar te sterk zijn. Geef mij dan maar de (toegegeven lichtelijk mislukte) aanpak van Oblivionquote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is meestal ook de bedoeling van andere gebieden, dat je nieuwe uitdagingen vind
Ja,...... zeker een jaar oudquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://microsoft.blognews(...)-360-ad-best-ad-ever
Te grappig die reclame
Draadje op GoT: *klik*quote:hahaha kant en klare oplichting!!
grappig, maar vrij amateuristisch
Om een voorbeeldje te noemen, de xbox360 is toegevoegd op ma 17-04
En gelijk op dezelfde dag zijn er al 3 reacties op het product gegeven!
Bezorgen ze dezelfde dag nog? Wat een wereldbedrijf!
Ook grappig dat de namen van de personen die een reactie schrijven oer hollands zijn...
moet iets he, het was ff stil @ topicquote:
Kep er 5.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
Wie gaan hier die etra auto's voor PRG3 kopen?
Kweenie, maar hij gaat als de brandweer!quote:Op zondag 16 april 2006 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hadden ze wel rekening mee mogen houden inderdaad..
Ik zit te twijfelen om die Lancer te downloaden, welke klasse is dit auto eigenlijk?
Ligt het aan mijn rekenvaardigheden of is dat ongeveer even snel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:18 schreef twi het volgende:
Heb het gisteren even getest. Over een demo doet het downloaden zo'n 30 minuten voor 800 MB. Ongelofelijk. Toen maar even een filmpje getest, en een filmpje van 40 MB werd in 80 seconden gedownload. Dus die staan op een wat snellere server
40MB in 80 sec = 800MB in 1600 sec = ca. 27min, dit vergeleken met die 30min, nounou...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:18 schreef twi het volgende:
Heb het gisteren even getest. Over een demo doet het downloaden zo'n 30 minuten voor 800 MB. Ongelofelijk. Toen maar even een filmpje getest, en een filmpje van 40 MB werd in 80 seconden gedownload. Dus die staan op een wat snellere server
Bij je QoS opties van je router instellen dat je 360 de hoogste priority heeftquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef Ipho het volgende:
Ik denk dat mijn probleem is dat er nog vier computers aan staan op internet...
de snelheid is toch niks mee mis? 48.05 MB in 52 sec. zonetquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:18 schreef twi het volgende:
Zijn hun nou zo dom, of ben ik zo slim?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn rekenvaardigheden of is dat ongeveer even snel?
Ach, het ziet er voor een RTS gewoon goed uit, je moet het ook binnen de context van het genre zien. Sowieso, als je teveel frutsels er in mikt wordt het enkel onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:18 schreef devv05 het volgende:
Ziet er redelijk uit, niet meer en niet minder. Besturing zal wel kut zijn, volgens mij kan je een RTS nooit echt lekker laten spelen op console. Een van de weinige games waar ik de PC nog voor gebruik.
Is hier te vinden.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was ookal weer de site waar je opkon zien welke spellen van XBOX op de 360 konden.
Ik ga morgen even de stad innn duss:)
Ben je ziek?quote:Op woensdag 19 april 2006 02:41 schreef twi het volgende:
Heb me net een half uurtje proberen te kwalificeren voor dat tournament in PGR3. Na een rondje of 20 kom ik niet verder dan de 532e plek, een kleine 1.2 seconden boven de kwalificatiegrensMorgen nog maar even proberen dan
Geen Elderscrolls IV Morrowindquote:Op woensdag 19 april 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is hier te vinden.
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ibilitygameslist.htm
Ff zoeken of een vorig topic bekijken.
Tis deel 3quote:Op woensdag 19 april 2006 08:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen Elderscrolls IV Morrowind![]()
Verdomme.
Zit teveel met Oblivion in mijn hoofd... teller staat op 89 uurquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zit teveel met Oblivion in mijn hoofd... teller staat op 89 uur![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:45 schreef nicket84 het volgende:
wanneer komt Final Fantasy eigenlijk uit? Zie dat hij deze week voor de pc komt...
Ben net met de main quest begonnen, maar Oblivion komt m'n neus uit. Ik hou niet zo van dat soort settings. Is die main quest echt lang? Geloof dat je 9 van die poorten moet sluiten en heb er pas 2quote:Op woensdag 19 april 2006 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]45 uur hier, maar ik ben het al even helemaal zat
Geen idee hoe lang de MQ precies is. Weet alleen dat de MQ de reden is dat ik Oblivion nu al een week niet gespeeld hebquote:Op woensdag 19 april 2006 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ben net met de main quest begonnen, maar Oblivion komt m'n neus uit. Ik hou niet zo van dat soort settings. Is die main quest echt lang? Geloof dat je 9 van die poorten moet sluiten en heb er pas 2
Ik speel ook al een week niet meer door die stink MQ, kwam in een dungeon 200!!!! pijlen verschoten en nu moet ik terug om pijlen te gaan kopen, als je op geesten schiet dan droppen ze lang niet allemaal meer op de grond en het kost me iets van 20 pijlen per geest, gaat fucking nergens over.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang de MQ precies is. Weet alleen dat de MQ de reden is dat ik Oblivion nu al een week niet gespeeld heb
Ja dat heb ik denk ik ook.. bijna een week niet meer gespeeld.. moet nog een hoop doen, maar word toch meer van hetzelfde nu... zocht van de week weer een beetje afwisseling naar actie (PGR3) merkte ik.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]45 uur hier, maar ik ben het al even helemaal zat
altijd in de zomer, voor iedere console/pcquote:Op woensdag 19 april 2006 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
vorig jaar in de zomer op de xbox 1 ook rustig weer
Behalve voor de cube, dan is het altijd rustigquote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
altijd in de zomer, voor iedere console/pc
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Behalve voor de cube, dan is het altijd rustig
Waarom erop zetten? Speel het gewoon direct van je mp3 speler af door hem in de usb poort van de 360 te doen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze een update uitbrengen dat je ook gewoon via je computer/mp3 speler er muziek op kunt zetten want dat cd`s rippen gaat nergens over
Rellenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Behalve voor de cube, dan is het altijd rustig
Ben je lekker mee.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:14 schreef devv05 het volgende:
Waarschijnlijk nieuwe Star Wars game voor 360 in de maak
En de HD-DVD uitbreiding komt er zeker, meer nieuws op de E3. Waarschijnlijk krijgt het een HDMI connector
Amen.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je lekker mee.
Ik ben op een kruistocht tegen HDMI, met z'n vieze beveiligingen. Mag hopen dat het een langzame dood sterft.
Ik ben geen piraat, absoluut niet, ik veratfschuw kopiëren, maar met HDMI kan men ook TV-programma's coderen. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik neem nog wel eens iets op. Dat kan dan in het voorkomende geval niet meer.
Dat HDMI mogen ze dus fijn diep in hun achterste duwen. Erg diep. Ik heb liever een standaard met een wat mindere kwaliteit dan een standaard die dingen voor mij blokkeert.
Is daar toevallig ook ruimte voor blu-ray en HD-DVD in z'n algemeenheid?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat HDMI mogen ze dus fijn diep in hun achterste duwen. Erg diep.
Tis ook leuk als je TV niet de volledige HDMI standaard niet 100% ondersteund, dan heb je lekker 540p op je 1080p schermquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je lekker mee.
Ik ben op een kruistocht tegen HDMI, met z'n vieze beveiligingen. Mag hopen dat het een langzame dood sterft.
Ik ben geen piraat, absoluut niet, ik veratfschuw kopiëren, maar met HDMI kan men ook TV-programma's coderen. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik neem nog wel eens iets op. Dat kan dan in het voorkomende geval niet meer.
Dat HDMI mogen ze dus fijn diep in hun achterste duwen. Erg diep. Ik heb liever een standaard met een wat mindere kwaliteit dan een standaard die dingen voor mij blokkeert.
Vast, daar ben ik allebei ook niet zo'n fan van. Niks nieuw medium, het is gewoon nog hetzelfde medium waar meer op past. Nou sorry, voor HD-kwaliteit films heb ik dat gejengel met 'wat nu te kopen' niet over. Zeker niet als er 2 standaarden zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is daar toevallig ook ruimte voor blu-ray en HD-DVD in z'n algemeenheid?
die jongen heeft geld te veelquote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Zo Blazing Angels binnen, kijken of die leuk is.
Tuurlijk biedt de capaciteit wel (grote) voordelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:33 schreef twi het volgende:
Het enige voordeel wat grotere ruimte i.m.o. biedt is dat de discs langzamer hoeven te draaien. Niet eens de capaciteit. Maar als het daarom zou gaan, dan kan je net zo goed gewoon een andere techniek nemen. Dit optische gekloot is gewoon zwaar inferieur. Zo 1990's....
hij ligt nog achter de bank van het lachenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Nee, geruild met Daggla voor Fight Night.
Digital content distributionquote:Op woensdag 19 april 2006 16:33 schreef twi het volgende:
Het enige voordeel wat grotere ruimte i.m.o. biedt is dat de discs langzamer hoeven te draaien. Niet eens de capaciteit. Maar als het daarom zou gaan, dan kan je net zo goed gewoon een andere techniek nemen. Dit optische gekloot is gewoon zwaar inferieur. Zo 1990's....
Waarop? Bethesda heeft weinig problemen met DVD9. Het enige voordeel is dat er grote FMV's op passen. En ik zit niet op FMV's te wachten.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk biedt de capaciteit wel (grote) voordelen.
Nu voldoet het meestal nog wel ja, maar het is de bedoeling dat ze nog wel een paar jaartjes mee gaan. Je denkt toch niet dat DVD9 over een paar jaar nog voldoet? Je hebt nu zelfs al games en films van meerdere DVD's, en de ontwikkeling gaat steeds sneller. Je moet vooruit kijken en niet naar het nu.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarop? Bethesda heeft weinig problemen met DVD9. Het enige voordeel is dat er grote FMV's op passen. En ik zit niet op FMV's te wachten.
Goed punt.... denk inderdaad dat het niet altijd dvd9 zal blijven idd.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu voldoet het meestal nog wel ja, maar het is de bedoeling dat ze nog wel een paar jaartjes mee gaan. Je denkt toch niet dat DVD9 over een paar jaar nog voldoet? Je hebt nu zelfs al games en films van meerdere DVD's, en de ontwikkeling gaat steeds sneller. Je moet vooruit kijken en niet naar het nu.
I know! Eén keer!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef twi het volgende:
De handvol games die ervoor zullen kiezen om het over 2 DVD's te spreiden, vind ik nauwelijks een probleem. Hoe vaak moet je bij zo'n spel nu precies van DVD wisselen?
Nope niet meer op de site van de FRS. Bevalt ie verder? Kun je er ook (S)-videokabels op aansluiten en van de box video kabels naar de tv doen?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Is hij niet meer te koop via de website van FRS? Daar heb ik hem toen voor een prikkie gekocht.
Vanmiddag stond ik trouwens best lang met FFXI in mijn handen. Ik twijfel nu nog steeds heel erg. Aan de ene kant is het Final Fantasy, maar aan de andere kant vind ik MMO's helemaal niet leuk.
Gaat iemand anders hem hier nog kopen?
Ik wil hem kopen, maar snap het hele betaal systeem niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Is hij niet meer te koop via de website van FRS? Daar heb ik hem toen voor een prikkie gekocht.
Vanmiddag stond ik trouwens best lang met FFXI in mijn handen. Ik twijfel nu nog steeds heel erg. Aan de ene kant is het Final Fantasy, maar aan de andere kant vind ik MMO's helemaal niet leuk.
Gaat iemand anders hem hier nog kopen?
Mijn vrienden van Eurogamer hebben een prachtige review over dat apparaat geschreven. Daar staat ook precies in hoe je alles het beste kunt aansluiten. Fijn leesvoer!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nope niet meer op de site van de FRS. Bevalt ie verder? Kun je er ook (S)-videokabels op aansluiten en van de box video kabels naar de tv doen?
tnx.
Muchos gracias!!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mijn vrienden van Eurogamer hebben een prachtige review over dat apparaat geschreven. Daar staat ook precies in hoe je alles het beste kunt aansluiten. Fijn leesvoer!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59954
Ik heb de Samsung, en heb de mijne toch echt al vanaf eind december. En ik vind 'm niet bijster stil.quote:
Hihi, ik keek niet ook ik heb hem van de pre-order. Maar toch heb ik die nieuwequote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb de Samsung, en heb de mijne toch echt al vanaf eind december. En ik vind 'm niet bijster stil.
Moet jij eens weten hoe hard die van ons gaatquote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb de Samsung, en heb de mijne toch echt al vanaf eind december. En ik vind 'm niet bijster stil.
Mijn pc komt ook boven mijn 360 uit, en alsof ik het geluid door heb tijdens het gamen....quote:Op woensdag 19 april 2006 18:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moet jij eens weten hoe hard die van ons gaat.
Heb er nooit last van, hoor altijd mijn pc die komt stukken boven mijn 360 uit.
dan blijf ik kutten met kabels ik wil gewoon een paar liedjes erop hebben?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waarom erop zetten? Speel het gewoon direct van je mp3 speler af door hem in de usb poort van de 360 te doen.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 april 2006 19:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
verder snap ik ook niet waarom hij mp3 cd`s niet ondersteund
woot ik heb de nieuwequote:
dan bij media player ook die meuk eruit gooien of ik ze nu via de cd-drive of via de mp3 speler afspeelt maakt voor ms niet uitquote:Op woensdag 19 april 2006 19:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat denk je zelfMS gaat dat soort illegale dingen echt niet supporten.
maar het zou makkelijker zijn als die er al op stonden.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt gewoon via media connect alle mp3'tjes die je op je PC hebt staan afspelen via de Xbox360. Veel makkelijker dan een CD erin te moeten stoppen (wat bovendien niet werkt).
Hij komt ook nog gewoon naar de ps2 en pc hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef piet_pelle het volgende:
Phantasy star online universe komt niet meer naar de ps2 SEGA heeft aangekondigd dat ie naar de next gen consoles ging maar gelukkig is de 360 versie nu dus bevestigd. Dit wordt echt een moddervette game, voor diegenen die van goede MMORPG's met real-time-battle houden.
En de ps2 screens (toen ie nog daarvoor gemaakt werd)zagen er al veelbelovend uit, ik kan niet wachten om te zien wat de 360 ermee doet.
even wat ps2 screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een reden dat jullie hem moeten kopen is dat ik dan lui heb om tegen/mee te gamen![]()
Dan zal het wel een matig portje worden met verbeterde graphs.... vond de Dreamcast versie vroeger wel cool trouwensquote:Op woensdag 19 april 2006 21:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hij komt ook nog gewoon naar de ps2 en pc hoor.
ik ook, 150 uur in zitten mede door split screen co opquote:Op woensdag 19 april 2006 21:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan zal het wel een matig portje worden met verbeterde graphs.... vond de Dreamcast versie vroeger wel cool trouwens
Bij SEGA spreken ze van 'seamless integration' met Live voor de 360. Dat wil ik best geloven. Overigens bevat de game tevens een 40+ uur single-player campaign, dus dat maakt de aanschaf het wel waard, ook al ga je niet online, denk ik zo.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Tain het volgende:
Phantasy Star Online was ieder geval ontzettend saai en zou geeneens een MMORPG mogen heten, dus hoop dat Phantasy Star Universe wat beter is
Je speelt online/offline met dezelfde charsquote:Op donderdag 20 april 2006 01:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus offline en online mogelijkheden?
lijkt me toch beetje wazig
Tis allemaal bagger online wat EA betreft. Burnout op de 360 zou het eerste degelijke spel zijn..quote:Op donderdag 20 april 2006 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
Burnout werkt bij mij ook feilloos, dus ik vraag me af of het voor die game wel hier geldt. En ik heb niks gemerkt van slechte EA support (heb, afgezien van BF2 nog nooit een EA game online gespeeld). Het draait allemaal als een zonnetje, werkt echt super.
Dan zal het wel de eerste goede zijn. Ik heb nog geen problemen gehad met verbindingen, lag is minimaal, zelfs toen ik tegen een stel Japanners aan het racen was.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis allemaal bagger online wat EA betreft. Burnout op de 360 zou het eerste degelijke spel zijn..
En TW op de xbox was ook redelijk maar had ook zn flaws.
Om ff hier op terug te komen, ik heb de mijne sinds eind januari met die LG drive...De kutte dus. Nou ja, nog niks aan de hand momenteel, dus zal nog wel even goed gaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
Denk dat alleen die eerste lichting (in Amerika) die andere dvd-speler heeft
Kheb dat ding al maanden maar nog steeds maar 3 gamesquote:Op donderdag 20 april 2006 09:58 schreef jogy het volgende:
Ik heb vorige week ook zo'n apparaat gekocht, best wel erg vet inderdaad
Heb nu: BF2:MC, Call of duty 2, ridge racer 6, Gotham racer 3 en farcry predator
Moet zeggen dat ik BF2 nog wel het leukst vind op het moment.
Ik heb ook pas 3 games van mezelfquote:Op donderdag 20 april 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb dat ding al maanden maar nog steeds maar 3 games
Ik heb 'm al vanaf de eerste dag en heb toch echt de Samsung drive er in zittenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om ff hier op terug te komen, ik heb de mijne sinds eind januari met die LG drive...De kutte dus. Nou ja, nog niks aan de hand momenteel, dus zal nog wel even goed gaan.
Maar ook Hexic HD ontbrak op de HDD, dus ik vermoed een vuile truc bij Dixons (waar ik hem gehaald heb). Zal me niks verbazen als ze een oude Premium doos hebben gebruikt om Core + accesoires in te duwen, hetgeen de lege HDD verklaart. En eventueel de oude drive.
Dat is toch heel simpel te zien? Is het frontje van de DVD-lade chroom, dan is het een premium. Is 'ie wit, is 't een core.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om ff hier op terug te komen, ik heb de mijne sinds eind januari met die LG drive...De kutte dus. Nou ja, nog niks aan de hand momenteel, dus zal nog wel even goed gaan.
Maar ook Hexic HD ontbrak op de HDD, dus ik vermoed een vuile truc bij Dixons (waar ik hem gehaald heb). Zal me niks verbazen als ze een oude Premium doos hebben gebruikt om Core + accesoires in te duwen, hetgeen de lege HDD verklaart. En eventueel de oude drive.
Hmmm...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb 'm al vanaf de eerste dag en heb toch echt de Samsung drive er in zitten.
Dat zei ik netquote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch heel simpel te zien? Is het frontje van de DVD-lade chroom, dan is het een premium. Is 'ie wit, is 't een core.
Dat EA dat moet gewoon maar eens zichzelf op waarde weten te schatten en dit soort dingen gewoon aan Xbox Live overlaten.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:00 schreef masterdave het volgende:
Weet niet of er mensen tussen zitten met deze problemen, maar wilde dit even laten zien aan jullie
Ik hoor net dat ze al heel bang aan het worden zijn nuquote:Op donderdag 20 april 2006 11:03 schreef twi het volgende:
Nou sorry, maar na Burnout 3 komt er bij mij echt geen EA Live game meer in...
Ja maar bij mij is door omstandigheden wat geld vrijgekomen dat eigenlijk voor iets anders bestemd was dus ben ik maar even wild gegaan. ik had eerst ook een tv van zo'n 20 a 25 cm en die heb ik ook ingeruild voor een HD ready samsung lcd van 81 cm want anders is het gewoon zonde om op dat apparaat te spelenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb dat ding al maanden maar nog steeds maar 3 games
Ghost Recon 3 advanced warrior. en Oblivion als je van RPG houdtquote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is door omstandigheden wat geld vrijgekomen dat eigenlijk voor iets anders bestemd was dus ben ik maar even wild gegaan. ik had eerst ook een tv van zo'n 20 a 25 cm en die heb ik ook ingeruild voor een HD ready samsung lcd van 81 cm want anders is het gewoon zonde om op dat apparaat te spelen. Emo/impuls aankopen zijn ok
.
Welke spellen zijn er nou nog meer echte must haves trouwens?
Oblivion lijkt me wel een goeie jaquote:Op donderdag 20 april 2006 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ghost Recon 3 advanced warrior. en Oblivion als je van RPG houdt
Maar speel eerst deze maar eens uit he
Onderschat GRAW niet..quote:Op donderdag 20 april 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Oblivion lijkt me wel een goeie ja. En uitspelen? ik ga toch alleen maar voor de online dingen, de missies speel ik alleen om de controls een beetje te leren kennen. maar dat komt ook wel weer goed als ik een keer geen zin heb om online te pruttelen.
Jeuh, ik zag het net nadat ik het gevraagd hadquote:
Godverquote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef Wessiej het volgende:
Oh noes, Test Drive uitgesteld tot September.
Heeft 1 lichtpuntje, kan ik wel Hitman kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |