Heb er inderdaad niks van gemerkt, nu moet ik zeggen, niet dat het veel zou uitmaken. Ik bedoel Ajax - FC Den Bosch, en ik kreeg in de 21e minuut rood ook nogquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Nog niks gekocht, wel van Real Madrid gewonnen.
En online maar dat ging zo gaar liep na 2 minuten vast en hoorde Morthill niet.
Ik weet dat het niet iets nieuws is, maar ik heb begrepen dat je een half robot half god speelt en dat je een sci-fi wereld allemaal andere robot god figuren dood moet maken met allemaal zieke wapens en dat klinkt toch wel als my kind of game.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef Retuobak het volgende:
Too Human vind ik er eigenlijk niet eens zo spannend uit zien
Ja, natuurlijk ziet het er jaw-dropping uit.
Maar ik weet het niet, de stijl trekt me gewoon niet, net zoiets zoals met Gears of War eigenlijk.
jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zijn de play offs donderdag al? Tyfus..
Als het goed is heb ik binnenkort weer werk en dan kan ik weer gaan sparen voor dat lelijke dingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef Bastard het volgende:
360 for da win
Ik begin op pc eerst ook altijd met grote clubs... even het spel verkennen.. alvast wat talentjes ontdekken. En daarna pas met een klein clubje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Heb 'm ook besteldTop Spin bijna verkocht voo 40, dus voor 15 euro klaar
En ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen altijd beginnen met grote clubs, zoals Ajax. M'n PC-game ben i begonnen met Napoli. Ook een grote club, maar wel in Serie C1 beginnen.
Ja terechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik binnenkort weer werk en dan kan ik weer gaan sparen voor dat lelijke ding![]()
![]()
![]()
![]()
JIj zal godver de eerste zijn die ik omleg in een potje op Livequote:
Maar dat wordt een probleem, want jij suckt, en B. niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JIj zal godver de eerste zijn die ik omleg in een potje op LiveWelke game er tegen die tijd gespeeld wordt zien we dan wel weer
Hier niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat dat downloaden via Xbox Live altijd zo traag?
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat dat downloaden via Xbox Live altijd zo traag?
10 min. voor een demo van +/- 500 mb vind ik nou ook weer niet zo slecht. Arcade games gaan praktisch instantieel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Heb ook 20Mbit, maar het duurt gewoon een minuut of tien voordat 't binnen is. Ligt dus niet aan mij, maar aan de Microsoft servers. En 't tijdstip.
Zou toch wel graag een snelheidsmetertje willen bij dat downloaden.
ook niet als je een demo gaat downloaden die net een uurtje uit is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef kepler het volgende:
ik heb dus ook geen probleem met de snelheid (wel zelf een snelle verbinding)
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:00 schreef pkwarts het volgende:
Ik hoop dat het hotlinken is toegestaan:
[afbeelding]
Fear,... dat schijnt een erg goede game te zijn !quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:00 schreef pkwarts het volgende:
Ik hoop dat het hotlinken is toegestaan:
[afbeelding]
Dat IS een erg goede game, must have voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Fear,... dat schijnt een erg goede game te zijn !
Correct, had hem niet zien aankomen voor de 360.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat IS een erg goede game, must have voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben
Oh ik welquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Correct, had hem niet zien aankomen voor de 360.
Oké punt voor jouquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh ik wel
Condemned van 360 naar PC en F.E.A.R. van PC naar 360 was zooooo voorspelbaar
Als het goed is dus volgende week de eerste screenshots. Niet dat die zo spannend zijn natuurlijk, pc screens in 16:9 formaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef Sjotime het volgende:
En is er al een release datum bekend van FearVast niet......... E3 zullen we wel wat zien.
LB-Search-naam intikken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe zoek je een speler met fm dan ? op pc gewoon rechtsboven naam intypen
Ja, of zie het als Condemned met gunsquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als het goed is dus volgende week de eerste screenshots. Niet dat die zo spannend zijn natuurlijk, pc screens in 16:9 formaat
Je weet wel, zoals je ook je nickname in moest vullen, een toestenbord dus ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
krijg je vast een soort toetsenbord op je scherm ?
En dan via de PC verbinding maken? Nee ook nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:31 schreef Egamer het volgende:
Die Ethernet kabel kan je toch inpluggen in je PC?
Zoals?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
Zo mooie nieuwe patch voor PGR3 zeg, allerlei ergenis punten eruit gevist
Ik denk het niet, 5 euro vind ik veel voor alleen 11 extra auto'squote:Op zaterdag 15 april 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
Wie gaan hier die etra auto's voor PRG3 kopen?
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:51 schreef Retuobak het volgende:
Nieuwe provincie, mwoh, ik weet het niet. Meestal gaan ze pas naar een nieuwe provincie bij een sequel. Of bij een add-on, maar een fullsize add-on lijkt me wat gortig als downloadable content. Dat is ook geen micro-transaction meer.
Zal jou eens een streek geven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !
Of gewoon meer content op dezelfde map. Er is bijv. imho veeeeel te weinig gedaan met de Jerall Mountainsquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !
Tja PS3 en PC sowieso, 360 ook vast wel in mindere matequote:Op zaterdag 15 april 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
Coole physics demo....... link staat PS3 maar ik verwacht deze shit voor alle consoles !
http://www.dumpalink.com/(...)irtight_Physics_Demo
Ik ben daar de map toch aardig aan het vullen hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is bijv. imho veeeeel te weinig gedaan met de Jerall Mountains
[..]
zoals bij het begin denk ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
maar hoe zijn de rosters ? zoals begin van competiie ? huntelaar bij heerenveen of huntelaar bij ajax en pierre bij feyenoord
Wel dungeons, maar de map blijft toch 'leeg' in de zin van NPC's, dorpjes en quests.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ben daar de map toch aardig aan het vullen hoor
Ik had het niet moeten doen. Ik kan nou niet eens alle nieuwe auto's kwijt in mijn garage. En ik weet zeker dat ik geen auto's dubbel heb.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:41 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou toch die 12 auto's voor PGR aan het downloaden. Kon het toch niet laten.
Dump wat auto's die je nooit rijdtquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had het niet moeten doen. Ik kan nou niet eens alle nieuwe auto's kwijt in mijn garage. En ik weet zeker dat ik geen auto's dubbel heb.
Had toch op zijn minst verwacht dat er in die update ook extra garage plaatsen zitten.
quote:
quote:[...]
Tournaments – Be one of 64 players to qualify with the best lap time using a car and route that’s predetermined. If successful, move on into the Elimination rounds to compete with 7 other drivers. The top 4 in each race move on until the final race where only the first place driver earns the victory.
Tournament Channel (Gotham TV)– Watch other players race in tournament Elimination rounds.
“Quit to Lobby” (Abandon option in PlayTime race) Host can now take all participants back to the lobby in a play time session, rather than booting them all back to the Play Time menu.
“Lock to Host Car” and “Lock to Host Car Class” (PlayTime | Xbox Live | Create Race | Race Mode | City | Route) are two new toggles that the lobby creator can turn on or off to limit what type of cars his/her competition can use in a play time race over Xbox Live.
Previously Played Routes List (PlayTime | Route Creator | Previous Live Routes) – Play other gamers routes that they created in the Route Creator over Xbox Live and store up to 10 in your “Previously Played Routes List”. You have the option to save or discard them and use them in your own sessions.
All Cars Position Toggle (More | Options | HUD | Position toggle) – In races modes with multiple cars where target is not displayed, this shows the current place every car in the race is in throughout the event.
Hide HUD Toggle (More | Options | HUD | HUD toggle) – This gives the player the option to turn off ALL in race HUD displays in all camera views.
Voice Communicator Identifier – In a multiplayer race the name of the gamertag will now flash in the upper left hand corner when speaking into a voice communicator, making it possible to identify the speaker.
Online Career rotating car class hoppers – All 8 hoppers in the Online Career (Breakneck Racing, Nurburgring F1 Challenge, Speedway Skirmish, Knockout World Tour, Nordschleife Drivers Club, Urban Rally, Gotham Duelling, and Dusk Til Dawn Racing) now change the required entry car class daily.
Wheel Support – Control set for steering wheels and dynamic updates have been added for the Hori, Mad Catz, and Joytech Nitro wheels (all via the More | Options | Controller | Wheel A configuration).
Online Qualifier Achievement – 50 gamerscore is now awarded for qualifying, then attempting the first elimination round of a tournament.
PLUS:
The HUD no longer remains invisible after looking back, hitting the Guide button, and then re-entering the game and it’s now possible to view if you have already purchased a car while shopping in the showroom via the “Cars Owned” tally under the Car Stats section.
[...]"
Tevens is er een 'speed pack' beschikbaar gesteld. Deze extra content kost 400 Microsoft Points (ongeveer 5 euro) en biedt 12 nieuwe auto's. Alle auto's zijn ook los te kopen voor 60 Microsoft Points. Alleen de Aston Martin V8 Vantage is gratis te verkrijgen voor iedereen. Dit is de lijst van beschikbare auto's:
Aston Martin V8 Vantage (gratis)
RUF RT12
Saleen S7 Twin Turbo
Audi RS 4
Chevrolet Corvette Z06
Dodge Viper SRT-10 Coupe
Ferrari 612 Scaglietti
Lamborghini Gallardo SE
Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-400
Nissan NISMO R34GT-R Z-Tune
Pontiac GTO
Radical SR8
Blijft jammer dat er ook een core versie bestaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:39 schreef twi het volgende:
Bij het downloaden is 'ie juist stil. Hij is erg luidruchtig wanneer je een Xbox 360 game speelt (niet eens zo bij nomale Xbox games), omdat de DVD-drive constant draait.
Zou mooi zijn als je een image van het origineel op de harddisk zou kunnen zetten. Moet toch niet te moeilijk zijn om zo'n bestand dusdanig te beveiligen dat het alleen op die betreffende harddisk zal werken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Blijft jammer dat er ook een core versie bestaat
Mogen ze wel eens met een grotere HD komen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Retuobak het volgende:
Je bedoelt dus eigenlijk installaties twi? Iets wat ik al vanaf het begin heb zitten beargumenteren?
Ik ben het volledig met je eens
Heb hem gisteren gehaald.quote:
Nu iets van 5 uur gespeeld, loop maar wat rond.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem gisteren gehaald.
Nu iets van 5 uur gespeeld, loop maar wat rond.
Wat is die wereld ook groot.
Tja, ik was ook voor een 120GB+ 7200RPM 8MB HDD from the get go. Temeer omdat dat niet eens zo overdreven duur zou zijn. Maar ja, bepaalde PC-haters vonden dat de 360 dan te veel op de PC zou gaan lijkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mogen ze wel eens met een grotere HD komen.
Mwah, meer het cache-systeem wat de Xbox 1 gebruikt. Daar stonden 3 games op de harddisk (of althans, veel belangrijke files) zodat de laatste 3 games die je had gespeeld sneller laadden. Installatie zou ook wel kunnen hoor, zeker nu die demo's het zo makkelijk doen via harddisk, maar denk dat dat met 20gb niet echt makkelijk is. Heb alle demo's gedownload en nog maar 5gb over ofzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Retuobak het volgende:
Je bedoelt dus eigenlijk installaties twi? Iets wat ik al vanaf het begin heb zitten beargumenteren?
Ik ben het volledig met je eens
Weird, bron?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
Er komt binnekort een soort van connector dat tussen je xbox en je pc doet, zodat je de gb's die je over hebt op je pc hebt ook kunt gebruiken voor de 360.
Gaat 30 euro kosten en ziet er zo uit: [afbeelding]
De hier is http://www.codejunkies.com/quote:Dinsdag 11 april 2006 - De meeste gamers zullen misschien voldoende hebben aan de 12 GB bruikbare ruimte die er op de ingebouwde Xbox 360 harddisk beschikbaar is. Maar de die-hard gamers zullen al gauw tegen het probleem aanlopen dat er geen ruimte beschikbaar meer is. Voor deze personen komt Datel nu met een handige oplossing.
Met hun laatste product genaamd XSATA, is het namelijk mogelijk om ruimte vrij te maken door content tussen je Xbox 360 en PC te verplaatsen. Middels gratis explorer software kun je hierdoor eenvoudig demo's, trailers en savegames tijdelijk of voor langere tijd op je PC opslaan. Natuurlijk kun je deze content ook naar vrienden emailen, die deze via XSATA zelf weer kunnen gebruiken. Zo kun je bijvoorbeeld eenvoudig demo's of savegames uitwisselen.
XSATA is een plug-en-play apparaat, en is daarom natuurlijk zeer gebruiksvriendelijk. Het apparaat ondersteund USB 2.0 en kan daardoor snelheden tot 480 mb/s behalen. Ook het uiterlijk van het apparaat mag er wezen.
Mocht je interesse gewekt zijn, XSATA zal binnenkort in de winkels liggen voor een prijs van rond de 30 euro. Voor meer informatie kun je hier nog even een kijkje nemen.
Verdomme laat ik nou net Media Center laatst hebben verruilt voor Pro.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
Voor video moet je Windows Media Center Edition hebben, dan kan je video's streamen van je PC naar de Xbox360. Werkt super.
Waarom heb je Media Center eraf gegooid ? Dat is gewoon Proquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Verdomme laat ik nou net Media Center laatst hebben verruilt voor Pro.Dus ik moet weer formatteren en Media Center erop gooien?
![]()
mja 6.0.3 zal er wel in zitten, en de volgende patches van de game ook welquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef twi het volgende:
Het lijkt mij dat de 6.0.3 update gewoon in FM2006 X360 zit verwerkt, en dat Huntelaar al bij Ajax zit. Mooiste zou zijn dat 'ie halverwege 2005/2006 naar Ajax zou verkassen, maar helaas hebben ze dat in de PC versie ook al vanaf begin seizoen 2005/2006 ingevoerd.
Verder zullen updates van rosters me weinig interesseren. Misschien een keertje deze zomer, maar in principe is het niet zo belangrijk bij deze game. Twee seizoenen verder zit toch iedereen bij een andere club.
Andere RPG's voelen na Oblivion zo beperkt aanquote:Op zondag 16 april 2006 10:12 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion..... beste 360 spel en een van de betere games op de marktMaar dat is mijn nederige mening
![]()
Ja dat klopt.... als dit over een paar maanden uit is dan is het wachten op deel V begonnenquote:Op zondag 16 april 2006 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Andere RPG's voelen na Oblivion zo beperkt aan
Dat deden ze zonder Oblivion ook welquote:Op zondag 16 april 2006 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Andere RPG's voelen na Oblivion zo beperkt aan
Hadden ze wel rekening mee mogen houden inderdaad..quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef Heintje het volgende:
Ik heb nou ook wat auto's verkocht. Maar toch wil ik alle auto's in mijn bezit hebben in dat spel. dat is toch niet zo heel vreemd.
Keuze geweest denk ik. Zo blijft elke vijand wel spannend. En je hebt er wel wat aan. Nieuwe moves, nieuwe spells, etc. etc. Maar je hebt gelijk... je kan de game met bv level 1 uitspelenquote:Op zondag 16 april 2006 10:46 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik vind het niet te vergelijken eigenlijk met een RPG eigenlijk.
Ik vind Oblivion ook meer een hele uitgebreide adventure dan RPG.
Want wat voor nut heeft het levelen? helemaal niks, als jij sterker word dan worden je vijanden dat ook.
In alle andere RPG's word je sterker en dat merk je ook aan je vijanden.
Die klote lijers uit de 3de wereld zijn later in 1 klap dood en dat mis ik eigenlijk wel in oblivion.
Leuk dat er You have gained a level staat, maar wat heb ik eraan? helemaal niks eigenlijk.
Niet dat ik oblivion wil afzeiken hoor, vind het een leuke game om te spelen.
Maar dat levelen gaat nergens over
Meer Magicka, dus toffere spells!quote:Op zondag 16 april 2006 10:46 schreef Gamedemon het volgende:
Want wat voor nut heeft het levelen?
Die evo is klasse E en heeft zoals je verwacht echt een mega wegligging.quote:Op zondag 16 april 2006 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hadden ze wel rekening mee mogen houden inderdaad..
Ik zit te twijfelen om die Lancer te downloaden, welke klasse is dit auto eigenlijk?
Je bedoelt, een link naar dit topic in het vorige topic? Kom op zeg, hoeveel werk is het nou om even in de GAM-index te kijken?quote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef nicket84 het volgende:
once again...... waarom posten jullie geen link naar het volgende TOPIC!!!!!
Nu moet ik telkens die schijt search gebruiken!
En hoeveel werk is het om een post met de nieuwe link te maken. Ik kan het niet meer, want hij is gesloten.quote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt, een link naar dit topic in het vorige topic? Kom op zeg, hoeveel werk is het nou om even in de GAM-index te kijken?
Anders gebruik je de wiki en hou je het zelf even bijquote:Op zondag 16 april 2006 13:29 schreef nicket84 het volgende:
[..]
En hoeveel werk is het om een post met de nieuwe link te maken. Ik kan het niet meer, want hij is gesloten.
En zo gaat het toch ook in de andere soort topics, en op tweakers.net...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |