Oké punt voor jouquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh ik wel
Condemned van 360 naar PC en F.E.A.R. van PC naar 360 was zooooo voorspelbaar
Als het goed is dus volgende week de eerste screenshots. Niet dat die zo spannend zijn natuurlijk, pc screens in 16:9 formaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:48 schreef Sjotime het volgende:
En is er al een release datum bekend van FearVast niet......... E3 zullen we wel wat zien.
LB-Search-naam intikken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe zoek je een speler met fm dan ? op pc gewoon rechtsboven naam intypen
Ja, of zie het als Condemned met gunsquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als het goed is dus volgende week de eerste screenshots. Niet dat die zo spannend zijn natuurlijk, pc screens in 16:9 formaat
Je weet wel, zoals je ook je nickname in moest vullen, een toestenbord dus ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:
krijg je vast een soort toetsenbord op je scherm ?
En dan via de PC verbinding maken? Nee ook nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:31 schreef Egamer het volgende:
Die Ethernet kabel kan je toch inpluggen in je PC?
Zoals?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
Zo mooie nieuwe patch voor PGR3 zeg, allerlei ergenis punten eruit gevist
Ik denk het niet, 5 euro vind ik veel voor alleen 11 extra auto'squote:Op zaterdag 15 april 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
Wie gaan hier die etra auto's voor PRG3 kopen?
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:51 schreef Retuobak het volgende:
Nieuwe provincie, mwoh, ik weet het niet. Meestal gaan ze pas naar een nieuwe provincie bij een sequel. Of bij een add-on, maar een fullsize add-on lijkt me wat gortig als downloadable content. Dat is ook geen micro-transaction meer.
Zal jou eens een streek geven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !
Of gewoon meer content op dezelfde map. Er is bijv. imho veeeeel te weinig gedaan met de Jerall Mountainsquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet ik veel... gebruik je fantasie... kleine provincie of streek dan !
Tja PS3 en PC sowieso, 360 ook vast wel in mindere matequote:Op zaterdag 15 april 2006 13:51 schreef Sjotime het volgende:
Coole physics demo....... link staat PS3 maar ik verwacht deze shit voor alle consoles !
http://www.dumpalink.com/(...)irtight_Physics_Demo
Ik ben daar de map toch aardig aan het vullen hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is bijv. imho veeeeel te weinig gedaan met de Jerall Mountains
[..]
zoals bij het begin denk ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
maar hoe zijn de rosters ? zoals begin van competiie ? huntelaar bij heerenveen of huntelaar bij ajax en pierre bij feyenoord
Wel dungeons, maar de map blijft toch 'leeg' in de zin van NPC's, dorpjes en quests.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ben daar de map toch aardig aan het vullen hoor
Ik had het niet moeten doen. Ik kan nou niet eens alle nieuwe auto's kwijt in mijn garage. En ik weet zeker dat ik geen auto's dubbel heb.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:41 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nou toch die 12 auto's voor PGR aan het downloaden. Kon het toch niet laten.
Dump wat auto's die je nooit rijdtquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had het niet moeten doen. Ik kan nou niet eens alle nieuwe auto's kwijt in mijn garage. En ik weet zeker dat ik geen auto's dubbel heb.
Had toch op zijn minst verwacht dat er in die update ook extra garage plaatsen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |