die jongen heeft geld te veelquote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Zo Blazing Angels binnen, kijken of die leuk is.
Tuurlijk biedt de capaciteit wel (grote) voordelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:33 schreef twi het volgende:
Het enige voordeel wat grotere ruimte i.m.o. biedt is dat de discs langzamer hoeven te draaien. Niet eens de capaciteit. Maar als het daarom zou gaan, dan kan je net zo goed gewoon een andere techniek nemen. Dit optische gekloot is gewoon zwaar inferieur. Zo 1990's....
hij ligt nog achter de bank van het lachenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Nee, geruild met Daggla voor Fight Night.
Digital content distributionquote:Op woensdag 19 april 2006 16:33 schreef twi het volgende:
Het enige voordeel wat grotere ruimte i.m.o. biedt is dat de discs langzamer hoeven te draaien. Niet eens de capaciteit. Maar als het daarom zou gaan, dan kan je net zo goed gewoon een andere techniek nemen. Dit optische gekloot is gewoon zwaar inferieur. Zo 1990's....
Waarop? Bethesda heeft weinig problemen met DVD9. Het enige voordeel is dat er grote FMV's op passen. En ik zit niet op FMV's te wachten.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk biedt de capaciteit wel (grote) voordelen.
Nu voldoet het meestal nog wel ja, maar het is de bedoeling dat ze nog wel een paar jaartjes mee gaan. Je denkt toch niet dat DVD9 over een paar jaar nog voldoet? Je hebt nu zelfs al games en films van meerdere DVD's, en de ontwikkeling gaat steeds sneller. Je moet vooruit kijken en niet naar het nu.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarop? Bethesda heeft weinig problemen met DVD9. Het enige voordeel is dat er grote FMV's op passen. En ik zit niet op FMV's te wachten.
Goed punt.... denk inderdaad dat het niet altijd dvd9 zal blijven idd.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu voldoet het meestal nog wel ja, maar het is de bedoeling dat ze nog wel een paar jaartjes mee gaan. Je denkt toch niet dat DVD9 over een paar jaar nog voldoet? Je hebt nu zelfs al games en films van meerdere DVD's, en de ontwikkeling gaat steeds sneller. Je moet vooruit kijken en niet naar het nu.
I know! Eén keer!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef twi het volgende:
De handvol games die ervoor zullen kiezen om het over 2 DVD's te spreiden, vind ik nauwelijks een probleem. Hoe vaak moet je bij zo'n spel nu precies van DVD wisselen?
Nope niet meer op de site van de FRS. Bevalt ie verder? Kun je er ook (S)-videokabels op aansluiten en van de box video kabels naar de tv doen?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Is hij niet meer te koop via de website van FRS? Daar heb ik hem toen voor een prikkie gekocht.
Vanmiddag stond ik trouwens best lang met FFXI in mijn handen. Ik twijfel nu nog steeds heel erg. Aan de ene kant is het Final Fantasy, maar aan de andere kant vind ik MMO's helemaal niet leuk.
Gaat iemand anders hem hier nog kopen?
Ik wil hem kopen, maar snap het hele betaal systeem niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Is hij niet meer te koop via de website van FRS? Daar heb ik hem toen voor een prikkie gekocht.
Vanmiddag stond ik trouwens best lang met FFXI in mijn handen. Ik twijfel nu nog steeds heel erg. Aan de ene kant is het Final Fantasy, maar aan de andere kant vind ik MMO's helemaal niet leuk.
Gaat iemand anders hem hier nog kopen?
Mijn vrienden van Eurogamer hebben een prachtige review over dat apparaat geschreven. Daar staat ook precies in hoe je alles het beste kunt aansluiten. Fijn leesvoer!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nope niet meer op de site van de FRS. Bevalt ie verder? Kun je er ook (S)-videokabels op aansluiten en van de box video kabels naar de tv doen?
tnx.
Muchos gracias!!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mijn vrienden van Eurogamer hebben een prachtige review over dat apparaat geschreven. Daar staat ook precies in hoe je alles het beste kunt aansluiten. Fijn leesvoer!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59954
Ik heb de Samsung, en heb de mijne toch echt al vanaf eind december. En ik vind 'm niet bijster stil.quote:
Hihi, ik keek niet ook ik heb hem van de pre-order. Maar toch heb ik die nieuwequote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb de Samsung, en heb de mijne toch echt al vanaf eind december. En ik vind 'm niet bijster stil.
Moet jij eens weten hoe hard die van ons gaatquote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb de Samsung, en heb de mijne toch echt al vanaf eind december. En ik vind 'm niet bijster stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |