Ik vind het juist leuker als dungeons wel level gebonden zijn, dat geeft het spel meer uitdaging en heb je ook meer reden om een dungeon te doen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:15 schreef Tain het volgende:
De manier waarop Oblivion omgaat met levels is de enige manier om de wereld volledig vrij te houden, want nu maakt het niet uit wanneer je een dungeon doet
Ja inderdaad, steeds in de GAM index kijken waar dat topic staatquote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef nicket84 het volgende:
once again...... waarom posten jullie geen link naar het volgende TOPIC!!!!!
Nu moet ik telkens die schijt search gebruiken!
Ratten kom je dan ook niet meer tegen op dat puntquote:Op zondag 16 april 2006 14:17 schreef Diablos79 het volgende:
Het is beetje raar als je met level 10 nog moeite hebt met ratten die in je in het begin van het spel ook al tegen kwam.
Kom genoeg ratten tegen hoor met mijn level 18quote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ratten kom je dan ook niet meer tegen op dat punt
Ratten was ook maar als voorbeeld bedoeldquote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ratten kom je dan ook niet meer tegen op dat punt
Een hoop vijanden worden nl. niet sterker
Je krijgt gewoon andere vijanden. Of vijanden krijgen betere gear
Omdat je andere gebieden in gaat jaquote:Op zondag 16 april 2006 16:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ratten was ook maar als voorbeeld bedoeld
En bij heel veel rpg's krijg je andere en sterkere vijanden naar mate je level stijgt.
Sneak doet wonderen.quote:Op zondag 16 april 2006 15:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kom genoeg ratten tegen hoor met mijn level 18En ze sterven in 1 keer.... sowieso sloop ik het meeste wat op me af komt. Vampires en Daedra,.... die zijn gelijk aan mij of sterker.
Ik heb het liever dat ik niet eerst 80 uur in een game steek alvorens ik bepaalde delen kan zien omdat de vijanden daar te sterk zijn. Geef mij dan maar de (toegegeven lichtelijk mislukte) aanpak van Oblivionquote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is meestal ook de bedoeling van andere gebieden, dat je nieuwe uitdagingen vind
Ja,...... zeker een jaar oudquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://microsoft.blognews(...)-360-ad-best-ad-ever
Te grappig die reclame
Draadje op GoT: *klik*quote:hahaha kant en klare oplichting!!
grappig, maar vrij amateuristisch
Om een voorbeeldje te noemen, de xbox360 is toegevoegd op ma 17-04
En gelijk op dezelfde dag zijn er al 3 reacties op het product gegeven!
Bezorgen ze dezelfde dag nog? Wat een wereldbedrijf!
Ook grappig dat de namen van de personen die een reactie schrijven oer hollands zijn...
moet iets he, het was ff stil @ topicquote:
Kep er 5.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:29 schreef Heintje het volgende:
Wie gaan hier die etra auto's voor PRG3 kopen?
Kweenie, maar hij gaat als de brandweer!quote:Op zondag 16 april 2006 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hadden ze wel rekening mee mogen houden inderdaad..
Ik zit te twijfelen om die Lancer te downloaden, welke klasse is dit auto eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |