Vrijgezel zijn heeft zo zn voordelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort 4 dagen paasweekend
4 dagen Oblivion
Alleen s' avonds dan voor mijquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Tomb Raider uitspelen duurt maar een paar uur dus genoeg tijd om te lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja idd, welke godgansedebiel heeft er voor gezorgt dat we die week ernaa een toetsweek hebben![]()
.
Leren of Tomb Raider spelen, hmmmm :p.
3 woordjes aan vriendin, en je hebt de zelfde tijd als die vrijgezellige....quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Oh noes, can no one stop me.
.
Die achievements wil ik ook nog wel eens halen met Silver Surfer.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
Dat ken ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''
ziekquote:Op woensdag 12 april 2006 15:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ben weer helemaal fan van Kameo, heb gisteravond samen met een vriend van me via xbox live co-op. Een rank van 8 gehaald, van de hele wereldhihi.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:
En je moet gewoon discipline tonen en de juiste prioriteiten stellen. Ik bedoel, je krijgt vast nog wel een herkansing over een paar maanden.
dacht dat die al besteld was,quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef Wessiej het volgende:
Zal ik doen, als ik hem tenminste koop, want ik moet altijd nog op bevestig drukken.
Couldn't handle myself.quote:uw order is succesvol verwerkt! U krijgt bericht zodra de order verstuurd is.
Gelieve mij in te lichten over updates van onderstaande artikel(en):
FIFA World Cup Germany 2006 (Xbox 360)
Bedankt voor uw online bestelling bij ons!
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Whahahahah die Wessiej
koopt ie FIFA 2006![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
pes pff, da's veel te moeilijk, ik wil liever 30 keer op rij winnen via goals waarvan ik eigenlijk niet weet hoe ik ze erin heb geschoten
Tssk, je kan niet goed zijn in games zonder ze uit te buiten. Het uitbuiten is de helft van de pret.quote:
Dat kan in PES ook hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hey
Niks mis met Heracles Almelo naar de Champions League overwinning toehelpen.
Vraag 't 'm nietquote:Op woensdag 12 april 2006 17:31 schreef Retuobak het volgende:
Een bolle 4:3 TV? Hoeveel heb je er voor moeten betalen nog?
Oh, dan is PES ook tofquote:
Volgens mij ben jij ook iemand die spellen op super easy speelt, omdat je dan een soort god bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh, dan is PES ook tof
Toen ik Fifa 2000 speelde was m'n keeper trouwens de best scorende speler
Gewoon telkens terugspelen op de keeper en dan het hele veld overhollen naar het doel van de tegenstander en hem er in rossen.
Fifa 2000 welquote:Op woensdag 12 april 2006 17:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook iemand die spellen op super easy speelt, omdat je dan een soort god bent.
die tv hebben wij ookquote:
Ipho wilt zeker weten meedoen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die tv hebben wij ook![]()
had gezegd welke je wou kopen, dan had ik je hem zeker afgeraden !!!
Maar me top spin 2 en tombraider zijn nog niet binnen!
Btw, iemand een keer Kameo doen ?
Ben er pas aan begonnen, maar wel zeker tof
Ik mag niet met vreemden praten, van mama.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Heintje het volgende:
Ik moet ook nog eens iemand vinden om die Kameo co-op mee te gaan doen.
Bied iemand zich vrijwillig aan of moet ik gewoon iemand uit kiezen?
demo vond ik ook tegenvallen.. Maar full game speelt ook beter.. demo bewoog alles erg snel, en er zitten mooie maps tussen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
vindt de demo maar kut
Probeer hetquote:Op woensdag 12 april 2006 19:40 schreef Bastard het volgende:
Oh ja overigs,.. in GRAW heb je een achievment van 100 heli's neerknallen zag ik.. ben alleen geen heli tegen gekomenAlthans in de mission alleen voor extraction, lijkt me niet dat... je die missie 100x moet verneuken om die achievment te halen toch?
Ja, I was therequote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft Gdemon dat al niet eens geprobeerd ?
Jawel SP weet ik niet, heb ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef peristilius het volgende:
Zitten er geen heli's in de MP?
In welke mode.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Jawel SP weet ik niet, heb ik nog niet gedaan.
Hey twi, waarom heb je mij niet verteld dat je in de PGR3 Xbox Live! reclame speelt!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Volgens mij moet je in Old Town een helicopter neerschieten in de MP Mission mode, of niet?
Heb je die reclame al gezien? Die gast klinkt echt net als jij!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan word bartje twi erin gemixed :
"Rotterdam aan de kant daaaan, voor mij is er maar 1 plek en dat is de eerste!"
Bijna binnen? Nu al?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef Wessiej het volgende:
-Amped 3 (weg)
-Condemned (weg)
-Dead or Alive 4 (bijna weg)
-PGR3 (weg)
-PDZ (weg)
-Fight Night
-Top Spin
-Tomb Raider
-Fifa (bijna binnen)
-Hitman bloodmoney (bijna binnen)
-Rockstar Presents table tennis (bijna binnen)
-Test Drive unlimited (bijna binnnen)
-Call of Duty 2 (geleend)
-Full Auto (weg)
-The Outfit (weg)
-Oblivion
-GRAW
-Kameo (weg)
Dat zijn ze die ik nu kan bedenken.
Alle games die ik heb/had..
Je bent de helft inmiddels wel al kwijt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Maar hé, ik own jullie wel allemaal.
Beat that.
Is die te koop?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Heintje het volgende:
Mijn lijstje:
Amped 3 (Te koop)
Call of Duty 2
Condemned (Te koop)
Full Auto (Te koop)
Gun (weg)
Ghost Recon
Kameo
Oblivion (nog steeds niet binnen)
PGR 3
Tomb Raider (Te koop)
Bankshot Biljards 2
Bejeweled 2
Hardwood Hearts
Hardwood Spades
Hexic
Marble Blast Ultra
Wat er veder nog gaat komen binnen kort weet ik nog niet.
Voor de games die ik te koop heb: [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic
Mag ik mijn Xbox spellen meetellen?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Maar hé, ik own jullie wel allemaal.
Beat that.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja, maar dan groeit mijn lijstje ook nog eens met héél veel.
quote:# Items: 216 Games | Est. Value: $7992
niks meer kopen joh jijquote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja, maar dan groeit mijn lijstje ook nog eens met héél veel.
Maar laten we door gaan met de 360 gamesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
U kunt het bericht van de bovenstaande user omdat u hem heeft geblokkeerd uit de Fok!lijst
kwam ik net tegen op xboxyde.comquote:We today learned about an upcoming event, to be officially unveiled tomorrow. Microsoft, sponsored by Adidas, will host a whole week of free Xbox Live gold gaming, and is also giving the community alot of free stuff on the Marketplace. More info inside!
The week starts on Monday, 8th of May at 08:01 GMT/09:01 CET and ends Monday 15th of May at 07:59 GMT / 08:59 CET. They are also promising that new free Marketplace content - trailers, demos and exclusive gamer pictures will be released each day, but the titles are yet to be announced. Don't forget that it is the E3 week though!
So, what does Adidas have to do with this? Well, the week is of course about football, named "Xbox Live™ Football Free-For-All". It will give you a chance to play Fifa World Cup 2006, to win matches and end up as number #1 on the leaderboards (if you're good enough). If you're still number one on the 24th, you'll be qualified for the Xbox Cup in Germany this summer, and represent your country there.
The silver Xbox Live membership will magically (and automatically) turn into a gold membership on the 8th, so you silver-players out there, start practicing and promise to be good when you'll go online and see how the Xbox 360 really is supposed to be used!
Single Player wat versta jij dan onder MPquote:
Oke danquote:
Het kan aan onze tv liggen, maar heb er al meer mensen over horen klagen,quote:Op woensdag 12 april 2006 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is die zo kut volgens jou
Lijkt me een gaaf spel. Als het tenminste speelbaar is.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef Tain het volgende:
LotR Battle for Middle Earth II
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben nog steeds erg benieuwd hoe de speelbaarheid zal zijn
Danny is een gamerquote:Op donderdag 13 april 2006 08:56 schreef Danny het volgende:
lijst:
DOA4
Condemned
Fight Night Round 3
Full Auto
TH American Wasteland
Top Spin 2
Deze laatste geeft een probleem. Hij geeft aan dat het spel niet geschikt is voor 50Hz en dat de xbox om moet zetten naar 60Hz. In mijn settings zit die optie echter niet.
Ik speel via HDTV 1080i overigens, maar dat zou volgens de box moeten kunnen. Waar kan ik in godsnaam dat ding naar 60Hz zetten ?
DOA zanikt er niet over. En in het rechtertabblad heb ik al gezocht maar niets gevonden...quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Danny is een gamer![]()
Je kan DOA4 toch ook spelen? Die moet ook op 60 hz worden gespeeld, anders kun je niet spelen na het introfilmpje.
Maar je kan die instellingen op het rechtertabblad vinden van het menu.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:11 schreef Retuobak het volgende:
Bij mij staat het onder System > Display > PAL Settings en dan PAL-60 of PAL-50
Wat een werk.. HDTV sucked dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef GokuSFE het volgende:
Via HDTV kan je het dacht ik niet instellen. Even de switch op je component omzetten naar TV, dan 60Hz kiezen. Daarna weer terug naar HDTV schakelen. Of aansluiten via SCART, en 60Hz kiezen. Daarna HD-kabel er weer in (wel ff uitzetten tussentijds)
Ach, ik baalde vooral van Ankh want die lijkt me echt vet. Maar goed, ik heb hier alleen de DVI kabel van de 360, de rest ligt in het andere huis. Kan dus niet switchen naar 60Hz en topspin dus niet spelen, wat dan weer mooi kut isquote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Retuobak het volgende:
Ah ja, virtual CD's heb ik niet geinstalleerd, vroeg me net af waarom de games hier dan wel goed werkten
Zwaar irritant... moest ik met wat demo's ook doen. Begin ik niet aan... alles op HDquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef GokuSFE het volgende:
Via HDTV kan je het dacht ik niet instellen. Even de switch op je component omzetten naar TV, dan 60Hz kiezen. Daarna weer terug naar HDTV schakelen. Of aansluiten via SCART, en 60Hz kiezen. Daarna HD-kabel er weer in (wel ff uitzetten tussentijds)
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Danny het volgende:
ah, het is gelukt. switch omzetten, naar 60hz zetten en switch weer terugzetten.
wist niet dat op de dvi kabel ook een switch zat
Mijn god, waar haal je het geld vandaan, waar haal de tijd vandaan en waarom koop je in godsnaam ELK SPEL die er te koop is?!!???!!!?!!!?!!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn games:
Amped 3
Burnout Revenge
Call of Duty 2
Condemned
Dead or Alive 4
Far Cry Instincts: Predator
Fight Night: Round 3
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Gun
Kameo: Elements of Power
King Kong
NBA Live 2006
Need for Speed: Most Wanted
Perfect Dark Zero L.E.
Project Gotham Racing 3
Ridge Racer 6
The Elder Srolls IV: Oblivion
Tony Hawk's: American Wasteland
Top Spin 2 en Tomb Raider Legend zijn in aantocht.
ik heb een paar eeuwen geleden red alert op de ps1 gespeeld, ik vond het wel grapsig.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:38 schreef Morthill het volgende:
Een RTS op een console, kan me nog steeds niet voorstellen dat het fijn werkt eigenlijk.
Veel reviewexemplaren, dus qua geld valt het best meequote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef masterdave het volgende:
[..]
Mijn god, waar haal je het geld vandaan, waar haal de tijd vandaan en waarom koop je in godsnaam ELK SPEL die er te koop is?!!???!!!?!!!?!!
Dat probleem is op de 360 opgelost. Blijft alleen de vraag over de besturing over. Maar daarvoor moeten ze maar een demo uitbrengen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef nexhil het volgende:
[..]
ik heb een paar eeuwen geleden red alert op de ps1 gespeeld, ik vond het wel grapsig.
jammer dat e een resolutie waarmee gespeeld werd super laag was...
Herzog Zwei was toch ngo eerder?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
De eerste RTS ooit was op een console, dus waarom zou het niet kunnen. (Dune 2000 op de Sega Megadrive)
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Heintje het volgende:
Net ook maar ff Feeding Frenzy gekocht. En daarmee mijn gamer score boven de 8000 gekregen.
Ik vind dat nou eigenlijk nog steeds zo nietszeggend. Ik haalde vorige week binnen 15min 800 gamerpointsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Heintje het volgende:
Net ook maar ff Feeding Frenzy gekocht. En daarmee mijn gamer score boven de 8000 gekregen.
Tuurlijk, mail je adres maar.quote:
Ik vind sommige achievement gewoon ook niet boeiend. Neem nu Far Cry, speel het volledige spel (beide verhaallijen) op alledrie de moeilijkheden uit. Of, game 80 uur online of zoietsquote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, mail je adres maar.
Het zegt niet echt veel maar toch wel iets hoor. Als je maar 2 games hebt zul je nooit de 5000 halen. Dus het is een soort combinatie van hoeveel games iemand heeft en hoeveel tijd en welke games.
Maar ja door die achievements heb ik Tomb Raider inhet totaal 4 keer helemaal gespeeld. Terwijl je meestal het maar 1 of twee keer zou spelen. Het zelfde geld voor mij bij Condemned. Gewoon om de achievments te hebben. Dus een beetje trots zijn op die 8K mag ik wel (vind ik dan)
Dan kan je meteen ook je oude xbox games opnoemen die op de 360 het doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Bastard het volgende:
Lijstje:
DOA4
PGR3
GRAW
Oblivion
Halo2 (reken ik gewoon mee inderdaad)
Arcade:
Bejeweld 2
Hexic
Marble blast ultra
Ik vind het altijd jammer als je al meer dan 75% van de punten haald door alleen het verhaal uit te spelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind sommige achievement gewoon ook niet boeiend. Neem nu Far Cry, speel het volledige spel (beide verhaallijen) op alledrie de moeilijkheden uit. Of, game 80 uur online of zoiets![]()
maar dat is ook Shaquillequote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Tain het volgende:
Zag er vast niet zo leuk uit als in het echt: http://www.guzer.com/videos/shaq_backboard.php
er is nog een leuker filmpje maar die kon ik zo snel niet vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat is ook Shaquille
die gozer weegt 500 kg ofzo![]()
dat het backboard helemaal versplinterdquote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
er is nog een leuker filmpje maar die kon ik zo snel niet vinden
Ik heb echt zo'n gevoel van, been there, done that. Het begint allemaal leuk, maar moet nu nog 2 seizoenen afmaken, en het geld wat je wint heb je echt he-le-maal niks aan (of zie ik iets over het hoofd?). Heb nu meer dan 20 miljoen te besteden, heb uit verveling maar alle kleding gekocht, maar dat was maar een paar ton bij elkaar.quote:
Not yet, komt nogquote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef jpg97 het volgende:
ik dacht dat streetfighter 2 ook op arcade verkrijgbaar was?
heb je alle trainers gehad ? en daarvoor betaald /quote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n gevoel van, been there, done that. Het begint allemaal leuk, maar moet nu nog 2 seizoenen afmaken, en het geld wat je wint heb je echt he-le-maal niks aan (of zie ik iets over het hoofd?). Heb nu meer dan 20 miljoen te besteden, heb uit verveling maar alle kleding gekocht, maar dat was maar een paar ton bij elkaar.
Bij Top Spin 1 had je nog kleding die een miljoen kostte en dus weinig mensen hadden, maar nu kan ik werkelijk niets behalve training vinden wat echt leuk is om te kopen.
OK...En dat spel pretendeert realistisch te zijn?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Top Spin 1 had je nog kleding die een miljoen kostte en dus weinig mensen hadden, maar nu kan ik werkelijk niets behalve training vinden wat echt leuk is om te kopen.
quote:Mass Effect Unveiled At E3
Casey Hudson, project director on the upcoming BioWare game Mass Effect, told SCI FI Wire that the game will be unveiled at this year's Electronic Entertainment Expo in Los Angeles in May. Mass Effect is the first in a trilogy of squad-based SF action role-playing games in development for the Xbox 360 and will be the main focus at E3 for the Canadian developer BioWare. "We've been pretty secretive about the game so far, but at E3 we'll reveal the first look at actual gameplay in Mass Effect," Hudson said in an interview.
The demo will show off an innovative real-time combat system that's played in a third-person format with state-of-the-art virtual actors. Players will be in command of an upgradeable main character and have a choice of specialty-class skills that will offer a variety of tactical advantages in combat. The combat system will feature swappable characters during battle and a range of special attacks or healing abilities that players can set up before combat begins to plan strategies for battle.
The story of Mass Effect takes place 200 years in the future, during the pioneering of the universe, with characters forming squads of adventurers struggling within a sprawling galactic community threatened by a legendary agent gone rogue.
"The demo also shows off some cool new innovations in combat and character interaction," Hudson said. "What will probably be the most exciting aspect of the demo is just seeing what has become possible in a sci-fi RPG with the latest technology. We've worked very hard over the last couple of years building features that will take our role-playing games to the next level—the E3 demo is really the first time anyone will see all of those things together at once. It's been extremely exciting to see the results!" Mass Effect is due this winter or in early 2007. —Casey Lynch
Ik ben persoonlijk ook erg te spreken over de achievement van Football Manager, naast standaard dingen als promotie, kampioen, europees voetbal, en champions league, ook uitdagingen als 10 wedstrijden ongeslagen blijven, of zelfs een heel seizoen. Daar doe je het voorquote:Op donderdag 13 april 2006 18:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als je al meer dan 75% van de punten haald door alleen het verhaal uit te spelen.
Dat doe je toch wel.
Maar juist achievements zoals bij condemned dat je alle levels met alleen slag wapens moet halen is wel leuk. Dat is gewoon een extra uitdaging.
En idd die speel zoveel uur achievemets hebben weinig met skill te maken. Gewoon een kwestie van veel spelen en je haalt ze wel.
Is dat FM nog een beetje lekker te spelen met de controller? Of mis je echt de muis?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk ook erg te spreken over de achievement van Football Manager, naast standaard dingen als promotie, kampioen, europees voetbal, en champions league, ook uitdagingen als 10 wedstrijden ongeslagen blijven, of zelfs een heel seizoen. Daar doe je het voor
Het gaat er meer om dat je bij sommige dingen een beetje het gevoel had dat het exclusief was. Mensen die ver waren in het spel konden bepaalde dingen kopen. Da's leuker dan dat alles maximaal 8000 dollar is en je dus gewoon alles kunt kopen wat los en vast zit, en daarna nog steeds 20 miljoen op je bankrekening hebt.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK...En dat spel pretendeert realistisch te zijn?
Laat ik het zo stellen, eventuele minpunten liggen niet zozeer aan de muis of controllerquote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat FM nog een beetje lekker te spelen met de controller? Of mis je echt de muis?
maakt voor jou toch niet uit, jij koopt um toch welquote:Op donderdag 13 april 2006 23:17 schreef Wessiej het volgende:
Dat klinkt zeer goed.
Beter is die ook speelbaar.
(niet dat ik er heen ga maarja)
Klein vraagje die je ook al kan weten nu je nog niet getest hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, eventuele minpunten liggen niet zozeer aan de muis of controller
Voor echte info wil ik de game echt uitvoerig getest hebben, en dat zal ik dan ook wel melden.
Ik werk nu met 5 divisies, het maximum wat tegelijk mag is 10. (Er zijn 51 leagues beschikbaar)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Klein vraagje die je ook al kan weten nu je nog niet getest hebtHoeveel divisies kan de X360 tegelijkertijd actief laden, bij het aanmaken van een game?
Daar ben ik na 45 uur nog steeds niet geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 23:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Oblivion![]()
Wat een spel zeg, en ik ben pas bij Kvatch om die Martin te zoeken...
Tsssquote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef quantas het volgende:
[..]
maakt voor jou toch niet uit, jij koopt um toch wel![]()
![]()
amenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef twi het volgende:
Onzin, vind het al zat lang dat ik vijf seizoenen moet uitzitten met een ventje. Heb het vierde seizoen maar veel gesimulate, zodat ik wel 1300 punten ben veloren en dus van 2300 punten op nummer 1 naar 1000 en nummer 6 op de lijst ben gekukeld.
Ga nu net m'n 5e seizoen in, en ga alle Slams winnen, zodat ik m'n career beeindig met 1000 punten en zo dus alle SP-achievements heb gehaald. Dan nog 50 partijen spelen en de helft ervan winnen, en dan doe ik 'm weer weg. N
Virtua Tennis op PSP speel je tegelijk met een man en vrouw. Maar goed, daar speel je ook snel meer dan 5 seizoenen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef twi het volgende:
Onzin, vind het al zat lang dat ik vijf seizoenen moet uitzitten met een ventje. Heb het vierde seizoen maar veel gesimulate, zodat ik wel 1300 punten ben veloren en dus van 2300 punten op nummer 1 naar 1000 en nummer 6 op de lijst ben gekukeld.
Ga nu net m'n 5e seizoen in, en ga alle Slams winnen, zodat ik m'n career beeindig met 1000 punten en zo dus alle SP-achievements heb gehaald. Dan nog 50 partijen spelen en de helft ervan winnen, en dan doe ik 'm weer weg. N
Maar je hoeft niet de career twee keer te spelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef quantas het volgende:
jawel, je moet in ieder geval alle vrouwelijke spelers verslaan, hier staan de achievements: http://xbox360achievements.org/content/view/117/122/
Biowarequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
Dat Mass effect gaat echt een kandidaat GOTY worden, kan echt niet wachten.
quote:
Is het ook wel. Alleen na 24 uur en 9 minuten had ik alles wat er te halen was al gehaald.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag even FM2006 op ga pikken. Kan ik die game eindelijk spelen zonder me druk te maken over specs en eindeloze vastlopers en crashes.
Overigens vind ik Amped 3 best een vermakelijk spel, afgaande op de demo.
Ik ga hem misschien ook even ophalen, als er tenminste updates komen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag even FM2006 op ga pikken. Kan ik die game eindelijk spelen zonder me druk te maken over specs en eindeloze vastlopers en crashes.
Dat is het ook, ik vermaakte me top met Amped 3. En als ik met King Kong klaar ben pak ik hem weer voor de laatste 2 achievements. (ofzo, het blijft eem moeilijk woord)quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:31 schreef Ipho het volgende:
Kost Final Fantasy 11 nou geld om online te spelen, zoals bv; World Of Warcraft?
Man, van alle spellen die je hebt heb je alleen Kameo uitgespeeld. En daar kan je nog voor A rankings gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef Wessiej het volgende:
Is football Manager 2006 op de 360 nederlands én komen er updates?
Het liefst zsm antwoorden, dan kan ik nog meer gamen.
A Rankings halen in Kameoquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Man, van alle spellen die je hebt heb je alleen Kameo uitgespeeld. En daar kan je nog voor A rankings gaan.
Dus ga nou niet zeggen dat je niet genoeg te gamen hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:13 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gisteren eens gekeken naar de games die je gespeeld hebt. Niet dat ik het dagelijks doe maar soms wel eens. En het viel me wel op dat je de de meeste spellen niet uitgespeeld hebt.
\quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet hoor, al jaren niet. Nou ja, ik speel ze wel uit, maar ik doe daar soms 3 jaar over. Dus wat jij zegt over Amped 3, na 24 uur uitgespeeld...Dat haal ik nooit, ik heb minstens het dubbele nodig, omdat ik niet bezig ben met het uitspelen, maar gewoon met het spelen.
Er zullen ook geen games zijn waar ik de 1000 punten pak, afgezien van Oblivion binnenkort (hoef alleen de main quest nog maar af te maken) omdat sommige achievements gewoon stom zijn om tijd aan te besteden.
Dat heb ik ook hoor, ik beleef erg veel plezier aan bepaalde gamemodes waar achievements te behalen zijn. Zonder die achievements had ik daar waarschijnlijk nooit naar gekeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Heintje het volgende:
Ik doe meestal wel wat moeite voor een achievement. Er zijn er ook bij de ik nooit zal halen. Bij PRG3 bijvoorbeeld ben ik nog steeds niet begonnen aan alles op platinum. Maar de achievments waarvan ik denk dat ik ze wel kan halen ga ik ook wel doen.
Je koopt een spel toch om het te spelen, en een achievement is een extra reden om het nog een keer te spelen.
Voor sommige mensen wel, ik speel de game, en elke achievement die ik meepak is mooi meegenomen. Soms mik ik er wel op, zoals de 1000 takedown grens in Burnout, of harmless enzo perfecten. Maar vaak is het gewoon per ongeluk achievements pakken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, ik beleef erg veel plezier aan bepaalde gamemodes waar achievements te behalen zijn. Zonder die achievements had ik daar waarschijnlijk nooit naar gekeken.
Maar sommige mensen lijken wel een soort 'hitlist' te hebben en werken zo de achievements op een rijtje af. En na 2 of 3 dagen dan zijn ze klaar. Zestig euro. Vind ik een beetje veel geld voor 2 dagen 'vermaak'. Want of je je wel vermaakt als je 8 uur op een dag in het weekend zit te gamen 'om hem uit te spelen'....Dat weet ik niet. Het is geen wedstrijd.
starten we gezellig samen een leaguequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef Wessiej het volgende:
Thuis van de gameshop met .... niks
Jullie zullen vast denken: ''allé Wessiej, heb je de verleiding van een echt 360 spel afgewezen.''
Maar nee,
die n00bs hadden fm 2006 nog niet binnen.
Dan maar zometeen/morgen
Huh? Kan dat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
starten we gezellig samen een leagueXbox Live
kom je vandaag terug uit de stad,quote:Op donderdag 13 april 2006 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
me lijst :
Oblivion
Fight Night (mag wel, 1x aangeraakt)
Fifa road to the world cup 2006
Kameo
Call of Duty 2
GRAW
Nog komen zijn :
Top spin 2 (vanaf 13-4- zou ie binnen zijn)
Tombraider : Legend (ook vanaf 13-4)
Test Drive
Final Fantasy 11 (maar weet nog niet zeker, hangt van maandelijkse kosten af)
Ik kan helaas niet lang online blijven vandaag, moet nog naar mijn ouders. Moet denk ik rond 19 de trein pakken. Zondag weer thuis. (Vaders 50e verjaardag kan ik moeilijk missenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:10 schreef Wessiej het volgende:
En je hebt het spel al?
Dan kunnen we vanavond meteen beginnen.
//Tuurlijk heb je het spel al.
Als het enigszins nuttige achievements zijn pik ik ze wel mee, maar Oblivion zal de eerste zijn waarbij ik ze allemaal haal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Heintje het volgende:
Ik doe meestal wel wat moeite voor een achievement. Er zijn er ook bij de ik nooit zal halen. Bij PRG3 bijvoorbeeld ben ik nog steeds niet begonnen aan alles op platinum. Maar de achievments waarvan ik denk dat ik ze wel kan halen ga ik ook wel doen.
Je koopt een spel toch om het te spelen, en een achievement is een extra reden om het nog een keer te spelen.
Of het zijn slechte screens.. of dat spel is gewoon lelijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Tain het volgende:
Dead Rising
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
beats me, heb het nog niet gedaan, en zonder boekje kom je ook niet ver. En op de site van SI kan ik het ook niet vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
en hoe is het dan met opslaan enzo
Misschien is dat ook waarom je een harde schijf nodig hebt om de game te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
hmm oke, ik speelde 2005 wel online met een vriend gewoon op de helft opslaan en dan later verder
Vast omdat het van SEGA komt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef piet_pelle het volgende:
Ik stond eergisteren ook met FM2006 in mijn handen maar ik wacht toch wel op Let's make a professional football team, die lijkt me nog iets leuker.
wat is dat??quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef piet_pelle het volgende:
Ik stond eergisteren ook met FM2006 in mijn handen maar ik wacht toch wel op Let's make a professional football team, die lijkt me nog iets leuker.
Hier het hele artikel.quote:As E3 demos go, Lost Planet's definitely a looker. It's explosive fun, with a few nice concepts to get your head around. We're also promised 32-player multiplayer over Xbox Live, which should be interesting. Ultimately, the E3 demo gives the impression that it could go either way, but providing Capcom's refinement of the health system works out, Lost Planet could be stellar.
Een management game van SEGA zelf.quote:
MOH?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Lijkt het maar zo of is dit Nederland?
Het ziet er wel geweldig uit in ieder geval
Dat ziet er uit als een Nederlands huis...met fietsjes enzo ervoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Lijkt het maar zo of is dit Nederland?
Het ziet er wel geweldig uit in ieder geval
Niet echt bizar, ze hebben vanaf het begin af aan is gezegd dat het een reeks spellen zou worden dat de verrichtingen van een eenheid tijdens WW2 zou volgen, net als in Brothers in Arms. Dus na Market Garden staat ons de Ardennen nog te wachten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
echt zo bizar dat ze die gaan doen a bridge to far was de beste WOII film
quote:Ubisoft kondigt Brothers In Arms Hell’s Highway aan
De echte die-hards hebben op het internet al diverse scans gezien en gelezen en weten inmiddels al wat over de aankomende Brothers in Arms titel voor de next-gen consoles. Vandaag is het echter de dag dat Ubisoft en gearbox besloten de game officieel aan te kondigen. Hierbij dan, Brothers in Arms Hell’s Highway komt er aan voor 360!
De next-gen versie van Gearbox en Ubisoft’s populaire Tweede Wereldoorlog shooterserie; Brothers in Arms zal de volgende stap doen in de richting van het complete realisme. De titel zal dan ook vernieuwde features bevatten die passen bij de mogelijkheden van de next-gen consoles. Wederom zul je als Matt Baker en Joe Hartsock de paratroepers uit de 101ste airborne divisie, ten strijde trekken tegen de Duitsers. Dit maal vindt de actie plaats rond operatie ‘Market Garden’, rondom de kerst van 1944, waarbij voornamelijk rondom Eindhoven gevochten wordt voor belangrijke strategische doelen. Deze objectieven zorgen er voor dat de Duitsers uiteindelijk uit ons kikkerlandje worden gedreven en de oorlog naar het binnenland van Duitsland zelf gebracht wordt.
Met nieuwe features zoals een extra team om te besturen, adembenemende graphics door gebruik van de Unreal 3 engine en een geavanceerd gezichtsanimatie-systeem, hoopt Gearbox de speler nog dieper mee te slepen in de desastreuze oorlog die Europa verwoeste. Het nieuwe team zal zware wapens voor je meedragen zoals een bazooka, mortier en zelfs de mogelijkheden om luchtaanvallen op te roepen. De multiplayermodus die het spel zal bevatten zal één commandant de mogelijkheid geven zijn teamleden door het veld te laten sturen in team-en competitieve speelmodi. Maar dat zal nog niet alles zijn wat er bekend wordt gemaakt van deze titel.
Hier onder is het eerste beeld te zien van het spel maar verwacht in de komende weken meer van Brothers in Arms Hell’s Highway, want deze titel zal eind dit jaar de winkels onveilig maken.
Klopt natuurlijk niet. Alleen Zuid-Oost Nederland werd bevrijd waarna de campagne zich inderdaad naar de Rijn richtte. Het zou nog tot 1945 (en een hongerwinter) duren totdat de rest van Nederland door de Canadezen werd bevrijd.quote:Deze objectieven zorgen er voor dat de Duitsers uiteindelijk uit ons kikkerlandje worden gedreven en de oorlog naar het binnenland van Duitsland zelf gebracht wordt.
ook op 60Hz gezet? dat was ik in eerste intstantie vergeten met mijn advanced scart.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:15 schreef Lampie_ het volgende:
Ik heb zojuist een advanced scart kabel gekocht. Aanzienlijk beter beeld inderdaad maar gaat dit ten koste van de framerate of lijkt het zo? Zat zonet Oblivion te spelen en het lijkt haast wel of de framerate aanzienlijk lager wordt. Of de framedrops komt omdat je het met een standaard kabel niet goed genoeg zag?
Bug in het spel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Wessiej het volgende:
Net zoiets raars meegemaakt met top spin 2.
Om mee te doen te in Nederland moet ik dus tegen de nummer 2 van nederland tennissen.
En laat ik dat toevalliig zelfs zijn!
Nu zit ik dus tegen me eigen te tennissen en moet ik 2 keer slaan.
Echt te raar.
Had ik kunnen programmerenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Ja was dus Wesley - Wesley.
Maarja erg raar, heb maar op Forfeit Match gedrukt en het werdt toen 1-3 voor Wesley.
Toen stond er, Try next year!
En toen ik weer in het normale scherm kwam kreeg ik een message van: Welcome to the national team!
téh vreemd.
Dat had ik ook!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Ja was dus Wesley - Wesley.
Maarja erg raar, heb maar op Forfeit Match gedrukt en het werdt toen 1-3 voor Wesley.
Toen stond er, Try next year!
En toen ik weer in het normale scherm kwam kreeg ik een message van: Welcome to the national team!
téh vreemd.
Ja hij stond al op 60Hzquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ook op 60Hz gezet? dat was ik in eerste intstantie vergeten met mijn advanced scart.
zelfs geen voldoening?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:28 schreef twi het volgende:
Ach, je hebt toch niks aan die Davis Cup (World Tournament dingus). Amper prijzengeld, als Nederlander zijn die wedstrijden best lastig omdat de nummer 2 van je land altijd kut is, dus moet je alle 3 de wedstrijden winnen.
Kan je maar beter overslaan en gewoon een normaal toernooitje spelen. Heb die Davis Cup 1 keer gewonnen door me 3 keer hard uit de naad te werken zodat ik ze allemaal met 3-2 won, maar kreeg er amper wat voor.
Complete realismequote:De next-gen versie van Gearbox en Ubisoft’s populaire Tweede Wereldoorlog shooterserie; Brothers in Arms zal de volgende stap doen in de richting van het complete realisme.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef Ereinion het volgende:
Too Human![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier meer
Let's make a .... lijkt me leuker omdat het me wat uitgebreider lijkt, meer sim achtig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een management game van SEGA zelf.
Ik zou overigens goed nadenken of je die wel moet aanschaffen, die bevat maar iets van 5 leagues tegen 51 van FM2006.
Interessante exclusivequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:35 schreef Ereinion het volgende:
Too Human![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier meer
Dat wel ja. En dat terwijl de eerdere delen niet echt bekend stonden om hun grafische pracht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:44 schreef peristilius het volgende:
Ik moet BiA 2 nog spelen, deel 1 was tof.
Ik vind de screens van deel 3 alleen verdacht mooi.
Nou ja, er was op zich niets mis met de graphics van het eerste deel, maar echt een grafische topper was het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat wel ja. En dat terwijl de eerdere delen niet echt bekend stonden om hun grafische pracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |