Is die te koop?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Heintje het volgende:
Mijn lijstje:
Amped 3 (Te koop)
Call of Duty 2
Condemned (Te koop)
Full Auto (Te koop)
Gun (weg)
Ghost Recon
Kameo
Oblivion (nog steeds niet binnen)
PGR 3
Tomb Raider (Te koop)
Bankshot Biljards 2
Bejeweled 2
Hardwood Hearts
Hardwood Spades
Hexic
Marble Blast Ultra
Wat er veder nog gaat komen binnen kort weet ik nog niet.
Voor de games die ik te koop heb: [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic
Mag ik mijn Xbox spellen meetellen?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Wessiej het volgende:
Maar hé, ik own jullie wel allemaal.
Beat that.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja, maar dan groeit mijn lijstje ook nog eens met héél veel.
quote:# Items: 216 Games | Est. Value: $7992
niks meer kopen joh jijquote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja, maar dan groeit mijn lijstje ook nog eens met héél veel.
Maar laten we door gaan met de 360 gamesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
U kunt het bericht van de bovenstaande user omdat u hem heeft geblokkeerd uit de Fok!lijst
kwam ik net tegen op xboxyde.comquote:We today learned about an upcoming event, to be officially unveiled tomorrow. Microsoft, sponsored by Adidas, will host a whole week of free Xbox Live gold gaming, and is also giving the community alot of free stuff on the Marketplace. More info inside!
The week starts on Monday, 8th of May at 08:01 GMT/09:01 CET and ends Monday 15th of May at 07:59 GMT / 08:59 CET. They are also promising that new free Marketplace content - trailers, demos and exclusive gamer pictures will be released each day, but the titles are yet to be announced. Don't forget that it is the E3 week though!
So, what does Adidas have to do with this? Well, the week is of course about football, named "Xbox Live™ Football Free-For-All". It will give you a chance to play Fifa World Cup 2006, to win matches and end up as number #1 on the leaderboards (if you're good enough). If you're still number one on the 24th, you'll be qualified for the Xbox Cup in Germany this summer, and represent your country there.
The silver Xbox Live membership will magically (and automatically) turn into a gold membership on the 8th, so you silver-players out there, start practicing and promise to be good when you'll go online and see how the Xbox 360 really is supposed to be used!
Single Player wat versta jij dan onder MPquote:
Oke danquote:
Het kan aan onze tv liggen, maar heb er al meer mensen over horen klagen,quote:Op woensdag 12 april 2006 17:51 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is die zo kut volgens jou
Lijkt me een gaaf spel. Als het tenminste speelbaar is.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef Tain het volgende:
LotR Battle for Middle Earth II
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben nog steeds erg benieuwd hoe de speelbaarheid zal zijn
Danny is een gamerquote:Op donderdag 13 april 2006 08:56 schreef Danny het volgende:
lijst:
DOA4
Condemned
Fight Night Round 3
Full Auto
TH American Wasteland
Top Spin 2
Deze laatste geeft een probleem. Hij geeft aan dat het spel niet geschikt is voor 50Hz en dat de xbox om moet zetten naar 60Hz. In mijn settings zit die optie echter niet.
Ik speel via HDTV 1080i overigens, maar dat zou volgens de box moeten kunnen. Waar kan ik in godsnaam dat ding naar 60Hz zetten ?
DOA zanikt er niet over. En in het rechtertabblad heb ik al gezocht maar niets gevonden...quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Danny is een gamer![]()
Je kan DOA4 toch ook spelen? Die moet ook op 60 hz worden gespeeld, anders kun je niet spelen na het introfilmpje.
Maar je kan die instellingen op het rechtertabblad vinden van het menu.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:11 schreef Retuobak het volgende:
Bij mij staat het onder System > Display > PAL Settings en dan PAL-60 of PAL-50
Wat een werk.. HDTV sucked dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef GokuSFE het volgende:
Via HDTV kan je het dacht ik niet instellen. Even de switch op je component omzetten naar TV, dan 60Hz kiezen. Daarna weer terug naar HDTV schakelen. Of aansluiten via SCART, en 60Hz kiezen. Daarna HD-kabel er weer in (wel ff uitzetten tussentijds)
Ach, ik baalde vooral van Ankh want die lijkt me echt vet. Maar goed, ik heb hier alleen de DVI kabel van de 360, de rest ligt in het andere huis. Kan dus niet switchen naar 60Hz en topspin dus niet spelen, wat dan weer mooi kut isquote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Retuobak het volgende:
Ah ja, virtual CD's heb ik niet geinstalleerd, vroeg me net af waarom de games hier dan wel goed werkten
Zwaar irritant... moest ik met wat demo's ook doen. Begin ik niet aan... alles op HDquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef GokuSFE het volgende:
Via HDTV kan je het dacht ik niet instellen. Even de switch op je component omzetten naar TV, dan 60Hz kiezen. Daarna weer terug naar HDTV schakelen. Of aansluiten via SCART, en 60Hz kiezen. Daarna HD-kabel er weer in (wel ff uitzetten tussentijds)
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Danny het volgende:
ah, het is gelukt. switch omzetten, naar 60hz zetten en switch weer terugzetten.
wist niet dat op de dvi kabel ook een switch zat
Mijn god, waar haal je het geld vandaan, waar haal de tijd vandaan en waarom koop je in godsnaam ELK SPEL die er te koop is?!!???!!!?!!!?!!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn games:
Amped 3
Burnout Revenge
Call of Duty 2
Condemned
Dead or Alive 4
Far Cry Instincts: Predator
Fight Night: Round 3
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Gun
Kameo: Elements of Power
King Kong
NBA Live 2006
Need for Speed: Most Wanted
Perfect Dark Zero L.E.
Project Gotham Racing 3
Ridge Racer 6
The Elder Srolls IV: Oblivion
Tony Hawk's: American Wasteland
Top Spin 2 en Tomb Raider Legend zijn in aantocht.
ik heb een paar eeuwen geleden red alert op de ps1 gespeeld, ik vond het wel grapsig.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:38 schreef Morthill het volgende:
Een RTS op een console, kan me nog steeds niet voorstellen dat het fijn werkt eigenlijk.
Veel reviewexemplaren, dus qua geld valt het best meequote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef masterdave het volgende:
[..]
Mijn god, waar haal je het geld vandaan, waar haal de tijd vandaan en waarom koop je in godsnaam ELK SPEL die er te koop is?!!???!!!?!!!?!!
Dat probleem is op de 360 opgelost. Blijft alleen de vraag over de besturing over. Maar daarvoor moeten ze maar een demo uitbrengen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef nexhil het volgende:
[..]
ik heb een paar eeuwen geleden red alert op de ps1 gespeeld, ik vond het wel grapsig.
jammer dat e een resolutie waarmee gespeeld werd super laag was...
Herzog Zwei was toch ngo eerder?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
De eerste RTS ooit was op een console, dus waarom zou het niet kunnen. (Dune 2000 op de Sega Megadrive)
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Heintje het volgende:
Net ook maar ff Feeding Frenzy gekocht. En daarmee mijn gamer score boven de 8000 gekregen.
Ik vind dat nou eigenlijk nog steeds zo nietszeggend. Ik haalde vorige week binnen 15min 800 gamerpointsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Heintje het volgende:
Net ook maar ff Feeding Frenzy gekocht. En daarmee mijn gamer score boven de 8000 gekregen.
Tuurlijk, mail je adres maar.quote:
Ik vind sommige achievement gewoon ook niet boeiend. Neem nu Far Cry, speel het volledige spel (beide verhaallijen) op alledrie de moeilijkheden uit. Of, game 80 uur online of zoietsquote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, mail je adres maar.
Het zegt niet echt veel maar toch wel iets hoor. Als je maar 2 games hebt zul je nooit de 5000 halen. Dus het is een soort combinatie van hoeveel games iemand heeft en hoeveel tijd en welke games.
Maar ja door die achievements heb ik Tomb Raider inhet totaal 4 keer helemaal gespeeld. Terwijl je meestal het maar 1 of twee keer zou spelen. Het zelfde geld voor mij bij Condemned. Gewoon om de achievments te hebben. Dus een beetje trots zijn op die 8K mag ik wel (vind ik dan)
Dan kan je meteen ook je oude xbox games opnoemen die op de 360 het doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Bastard het volgende:
Lijstje:
DOA4
PGR3
GRAW
Oblivion
Halo2 (reken ik gewoon mee inderdaad)
Arcade:
Bejeweld 2
Hexic
Marble blast ultra
Ik vind het altijd jammer als je al meer dan 75% van de punten haald door alleen het verhaal uit te spelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind sommige achievement gewoon ook niet boeiend. Neem nu Far Cry, speel het volledige spel (beide verhaallijen) op alledrie de moeilijkheden uit. Of, game 80 uur online of zoiets![]()
maar dat is ook Shaquillequote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Tain het volgende:
Zag er vast niet zo leuk uit als in het echt: http://www.guzer.com/videos/shaq_backboard.php
er is nog een leuker filmpje maar die kon ik zo snel niet vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat is ook Shaquille
die gozer weegt 500 kg ofzo![]()
dat het backboard helemaal versplinterdquote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
er is nog een leuker filmpje maar die kon ik zo snel niet vinden
Ik heb echt zo'n gevoel van, been there, done that. Het begint allemaal leuk, maar moet nu nog 2 seizoenen afmaken, en het geld wat je wint heb je echt he-le-maal niks aan (of zie ik iets over het hoofd?). Heb nu meer dan 20 miljoen te besteden, heb uit verveling maar alle kleding gekocht, maar dat was maar een paar ton bij elkaar.quote:
Not yet, komt nogquote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef jpg97 het volgende:
ik dacht dat streetfighter 2 ook op arcade verkrijgbaar was?
heb je alle trainers gehad ? en daarvoor betaald /quote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n gevoel van, been there, done that. Het begint allemaal leuk, maar moet nu nog 2 seizoenen afmaken, en het geld wat je wint heb je echt he-le-maal niks aan (of zie ik iets over het hoofd?). Heb nu meer dan 20 miljoen te besteden, heb uit verveling maar alle kleding gekocht, maar dat was maar een paar ton bij elkaar.
Bij Top Spin 1 had je nog kleding die een miljoen kostte en dus weinig mensen hadden, maar nu kan ik werkelijk niets behalve training vinden wat echt leuk is om te kopen.
OK...En dat spel pretendeert realistisch te zijn?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Top Spin 1 had je nog kleding die een miljoen kostte en dus weinig mensen hadden, maar nu kan ik werkelijk niets behalve training vinden wat echt leuk is om te kopen.
quote:Mass Effect Unveiled At E3
Casey Hudson, project director on the upcoming BioWare game Mass Effect, told SCI FI Wire that the game will be unveiled at this year's Electronic Entertainment Expo in Los Angeles in May. Mass Effect is the first in a trilogy of squad-based SF action role-playing games in development for the Xbox 360 and will be the main focus at E3 for the Canadian developer BioWare. "We've been pretty secretive about the game so far, but at E3 we'll reveal the first look at actual gameplay in Mass Effect," Hudson said in an interview.
The demo will show off an innovative real-time combat system that's played in a third-person format with state-of-the-art virtual actors. Players will be in command of an upgradeable main character and have a choice of specialty-class skills that will offer a variety of tactical advantages in combat. The combat system will feature swappable characters during battle and a range of special attacks or healing abilities that players can set up before combat begins to plan strategies for battle.
The story of Mass Effect takes place 200 years in the future, during the pioneering of the universe, with characters forming squads of adventurers struggling within a sprawling galactic community threatened by a legendary agent gone rogue.
"The demo also shows off some cool new innovations in combat and character interaction," Hudson said. "What will probably be the most exciting aspect of the demo is just seeing what has become possible in a sci-fi RPG with the latest technology. We've worked very hard over the last couple of years building features that will take our role-playing games to the next level—the E3 demo is really the first time anyone will see all of those things together at once. It's been extremely exciting to see the results!" Mass Effect is due this winter or in early 2007. —Casey Lynch
Ik ben persoonlijk ook erg te spreken over de achievement van Football Manager, naast standaard dingen als promotie, kampioen, europees voetbal, en champions league, ook uitdagingen als 10 wedstrijden ongeslagen blijven, of zelfs een heel seizoen. Daar doe je het voorquote:Op donderdag 13 april 2006 18:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als je al meer dan 75% van de punten haald door alleen het verhaal uit te spelen.
Dat doe je toch wel.
Maar juist achievements zoals bij condemned dat je alle levels met alleen slag wapens moet halen is wel leuk. Dat is gewoon een extra uitdaging.
En idd die speel zoveel uur achievemets hebben weinig met skill te maken. Gewoon een kwestie van veel spelen en je haalt ze wel.
Is dat FM nog een beetje lekker te spelen met de controller? Of mis je echt de muis?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk ook erg te spreken over de achievement van Football Manager, naast standaard dingen als promotie, kampioen, europees voetbal, en champions league, ook uitdagingen als 10 wedstrijden ongeslagen blijven, of zelfs een heel seizoen. Daar doe je het voor
Het gaat er meer om dat je bij sommige dingen een beetje het gevoel had dat het exclusief was. Mensen die ver waren in het spel konden bepaalde dingen kopen. Da's leuker dan dat alles maximaal 8000 dollar is en je dus gewoon alles kunt kopen wat los en vast zit, en daarna nog steeds 20 miljoen op je bankrekening hebt.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK...En dat spel pretendeert realistisch te zijn?
Laat ik het zo stellen, eventuele minpunten liggen niet zozeer aan de muis of controllerquote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat FM nog een beetje lekker te spelen met de controller? Of mis je echt de muis?
maakt voor jou toch niet uit, jij koopt um toch welquote:Op donderdag 13 april 2006 23:17 schreef Wessiej het volgende:
Dat klinkt zeer goed.
Beter is die ook speelbaar.
(niet dat ik er heen ga maarja)
Klein vraagje die je ook al kan weten nu je nog niet getest hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, eventuele minpunten liggen niet zozeer aan de muis of controller
Voor echte info wil ik de game echt uitvoerig getest hebben, en dat zal ik dan ook wel melden.
Ik werk nu met 5 divisies, het maximum wat tegelijk mag is 10. (Er zijn 51 leagues beschikbaar)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Klein vraagje die je ook al kan weten nu je nog niet getest hebtHoeveel divisies kan de X360 tegelijkertijd actief laden, bij het aanmaken van een game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |