ik heb een paar eeuwen geleden red alert op de ps1 gespeeld, ik vond het wel grapsig.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:38 schreef Morthill het volgende:
Een RTS op een console, kan me nog steeds niet voorstellen dat het fijn werkt eigenlijk.
Veel reviewexemplaren, dus qua geld valt het best meequote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef masterdave het volgende:
[..]
Mijn god, waar haal je het geld vandaan, waar haal de tijd vandaan en waarom koop je in godsnaam ELK SPEL die er te koop is?!!???!!!?!!!?!!
Dat probleem is op de 360 opgelost. Blijft alleen de vraag over de besturing over. Maar daarvoor moeten ze maar een demo uitbrengen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef nexhil het volgende:
[..]
ik heb een paar eeuwen geleden red alert op de ps1 gespeeld, ik vond het wel grapsig.
jammer dat e een resolutie waarmee gespeeld werd super laag was...
Herzog Zwei was toch ngo eerder?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
De eerste RTS ooit was op een console, dus waarom zou het niet kunnen. (Dune 2000 op de Sega Megadrive)
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Heintje het volgende:
Net ook maar ff Feeding Frenzy gekocht. En daarmee mijn gamer score boven de 8000 gekregen.
Ik vind dat nou eigenlijk nog steeds zo nietszeggend. Ik haalde vorige week binnen 15min 800 gamerpointsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef Heintje het volgende:
Net ook maar ff Feeding Frenzy gekocht. En daarmee mijn gamer score boven de 8000 gekregen.
Tuurlijk, mail je adres maar.quote:
Ik vind sommige achievement gewoon ook niet boeiend. Neem nu Far Cry, speel het volledige spel (beide verhaallijen) op alledrie de moeilijkheden uit. Of, game 80 uur online of zoietsquote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk, mail je adres maar.
Het zegt niet echt veel maar toch wel iets hoor. Als je maar 2 games hebt zul je nooit de 5000 halen. Dus het is een soort combinatie van hoeveel games iemand heeft en hoeveel tijd en welke games.
Maar ja door die achievements heb ik Tomb Raider inhet totaal 4 keer helemaal gespeeld. Terwijl je meestal het maar 1 of twee keer zou spelen. Het zelfde geld voor mij bij Condemned. Gewoon om de achievments te hebben. Dus een beetje trots zijn op die 8K mag ik wel (vind ik dan)
Dan kan je meteen ook je oude xbox games opnoemen die op de 360 het doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Bastard het volgende:
Lijstje:
DOA4
PGR3
GRAW
Oblivion
Halo2 (reken ik gewoon mee inderdaad)
Arcade:
Bejeweld 2
Hexic
Marble blast ultra
Ik vind het altijd jammer als je al meer dan 75% van de punten haald door alleen het verhaal uit te spelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind sommige achievement gewoon ook niet boeiend. Neem nu Far Cry, speel het volledige spel (beide verhaallijen) op alledrie de moeilijkheden uit. Of, game 80 uur online of zoiets![]()
maar dat is ook Shaquillequote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Tain het volgende:
Zag er vast niet zo leuk uit als in het echt: http://www.guzer.com/videos/shaq_backboard.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |