Danny is een gamerquote:Op donderdag 13 april 2006 08:56 schreef Danny het volgende:
lijst:
DOA4
Condemned
Fight Night Round 3
Full Auto
TH American Wasteland
Top Spin 2
Deze laatste geeft een probleem. Hij geeft aan dat het spel niet geschikt is voor 50Hz en dat de xbox om moet zetten naar 60Hz. In mijn settings zit die optie echter niet.
Ik speel via HDTV 1080i overigens, maar dat zou volgens de box moeten kunnen. Waar kan ik in godsnaam dat ding naar 60Hz zetten ?
DOA zanikt er niet over. En in het rechtertabblad heb ik al gezocht maar niets gevonden...quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Danny is een gamer![]()
Je kan DOA4 toch ook spelen? Die moet ook op 60 hz worden gespeeld, anders kun je niet spelen na het introfilmpje.
Maar je kan die instellingen op het rechtertabblad vinden van het menu.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:11 schreef Retuobak het volgende:
Bij mij staat het onder System > Display > PAL Settings en dan PAL-60 of PAL-50
Wat een werk.. HDTV sucked dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef GokuSFE het volgende:
Via HDTV kan je het dacht ik niet instellen. Even de switch op je component omzetten naar TV, dan 60Hz kiezen. Daarna weer terug naar HDTV schakelen. Of aansluiten via SCART, en 60Hz kiezen. Daarna HD-kabel er weer in (wel ff uitzetten tussentijds)
Ach, ik baalde vooral van Ankh want die lijkt me echt vet. Maar goed, ik heb hier alleen de DVI kabel van de 360, de rest ligt in het andere huis. Kan dus niet switchen naar 60Hz en topspin dus niet spelen, wat dan weer mooi kut isquote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Retuobak het volgende:
Ah ja, virtual CD's heb ik niet geinstalleerd, vroeg me net af waarom de games hier dan wel goed werkten
Zwaar irritant... moest ik met wat demo's ook doen. Begin ik niet aan... alles op HDquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef GokuSFE het volgende:
Via HDTV kan je het dacht ik niet instellen. Even de switch op je component omzetten naar TV, dan 60Hz kiezen. Daarna weer terug naar HDTV schakelen. Of aansluiten via SCART, en 60Hz kiezen. Daarna HD-kabel er weer in (wel ff uitzetten tussentijds)
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Danny het volgende:
ah, het is gelukt. switch omzetten, naar 60hz zetten en switch weer terugzetten.
wist niet dat op de dvi kabel ook een switch zat
Mijn god, waar haal je het geld vandaan, waar haal de tijd vandaan en waarom koop je in godsnaam ELK SPEL die er te koop is?!!???!!!?!!!?!!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef Legendkiller het volgende:
Mijn games:
Amped 3
Burnout Revenge
Call of Duty 2
Condemned
Dead or Alive 4
Far Cry Instincts: Predator
Fight Night: Round 3
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Gun
Kameo: Elements of Power
King Kong
NBA Live 2006
Need for Speed: Most Wanted
Perfect Dark Zero L.E.
Project Gotham Racing 3
Ridge Racer 6
The Elder Srolls IV: Oblivion
Tony Hawk's: American Wasteland
Top Spin 2 en Tomb Raider Legend zijn in aantocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |