quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:13 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gisteren eens gekeken naar de games die je gespeeld hebt. Niet dat ik het dagelijks doe maar soms wel eens. En het viel me wel op dat je de de meeste spellen niet uitgespeeld hebt.
\quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet hoor, al jaren niet. Nou ja, ik speel ze wel uit, maar ik doe daar soms 3 jaar over. Dus wat jij zegt over Amped 3, na 24 uur uitgespeeld...Dat haal ik nooit, ik heb minstens het dubbele nodig, omdat ik niet bezig ben met het uitspelen, maar gewoon met het spelen.
Er zullen ook geen games zijn waar ik de 1000 punten pak, afgezien van Oblivion binnenkort (hoef alleen de main quest nog maar af te maken) omdat sommige achievements gewoon stom zijn om tijd aan te besteden.
Dat heb ik ook hoor, ik beleef erg veel plezier aan bepaalde gamemodes waar achievements te behalen zijn. Zonder die achievements had ik daar waarschijnlijk nooit naar gekeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Heintje het volgende:
Ik doe meestal wel wat moeite voor een achievement. Er zijn er ook bij de ik nooit zal halen. Bij PRG3 bijvoorbeeld ben ik nog steeds niet begonnen aan alles op platinum. Maar de achievments waarvan ik denk dat ik ze wel kan halen ga ik ook wel doen.
Je koopt een spel toch om het te spelen, en een achievement is een extra reden om het nog een keer te spelen.
Voor sommige mensen wel, ik speel de game, en elke achievement die ik meepak is mooi meegenomen. Soms mik ik er wel op, zoals de 1000 takedown grens in Burnout, of harmless enzo perfecten. Maar vaak is het gewoon per ongeluk achievements pakken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, ik beleef erg veel plezier aan bepaalde gamemodes waar achievements te behalen zijn. Zonder die achievements had ik daar waarschijnlijk nooit naar gekeken.
Maar sommige mensen lijken wel een soort 'hitlist' te hebben en werken zo de achievements op een rijtje af. En na 2 of 3 dagen dan zijn ze klaar. Zestig euro. Vind ik een beetje veel geld voor 2 dagen 'vermaak'. Want of je je wel vermaakt als je 8 uur op een dag in het weekend zit te gamen 'om hem uit te spelen'....Dat weet ik niet. Het is geen wedstrijd.
starten we gezellig samen een leaguequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef Wessiej het volgende:
Thuis van de gameshop met .... niks
Jullie zullen vast denken: ''allé Wessiej, heb je de verleiding van een echt 360 spel afgewezen.''
Maar nee,
die n00bs hadden fm 2006 nog niet binnen.
Dan maar zometeen/morgen
Huh? Kan dat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
starten we gezellig samen een leagueXbox Live
kom je vandaag terug uit de stad,quote:Op donderdag 13 april 2006 02:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
me lijst :
Oblivion
Fight Night (mag wel, 1x aangeraakt)
Fifa road to the world cup 2006
Kameo
Call of Duty 2
GRAW
Nog komen zijn :
Top spin 2 (vanaf 13-4- zou ie binnen zijn)
Tombraider : Legend (ook vanaf 13-4)
Test Drive
Final Fantasy 11 (maar weet nog niet zeker, hangt van maandelijkse kosten af)
Ik kan helaas niet lang online blijven vandaag, moet nog naar mijn ouders. Moet denk ik rond 19 de trein pakken. Zondag weer thuis. (Vaders 50e verjaardag kan ik moeilijk missenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:10 schreef Wessiej het volgende:
En je hebt het spel al?
Dan kunnen we vanavond meteen beginnen.
//Tuurlijk heb je het spel al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |