Hmmm... hebben ze dan wel CupD bumpers?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel naakte treinen. Is dat een goede vervanger?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pinnen van tevoren is wel goeie methode om je aan een max te houden
Dat maakt zo'n bezoekje alleen maar langer omdat je dan de optimale besteding van je budget wilt... En je moet die 10% nog meerekenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n bezoekje alleen maar langer omdat je dan de optimale besteding van je budget wilt... En je moet die 10% nog meerekenen![]()
Welke winkel is eigenlijk het plan??quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!
Leuk een mini-meet
Alleen zijn er 2 niet-Fokkers bij![]()
Ja, Amsterdam! Ik ben wel benieuwd naar de verbouwde Leidse... Die is ook wat ruimer dan de Kalver.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke winkel is eigenlijk het plan??
Ik gokte een beetje op Amsterdam, maar anders wordt het lastig voor me
Wel flink stevige bufferschalen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmmm... hebben ze dan wel CupD bumpers?
*kuch* nerd *kuch*quote:
Oeeeh... look at me... I'm addicted to soapquote:
Ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je dizer[AT]dizer.nl geprobeerd?
Wie post er hier ook alweer in de GTST-SCquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeh... look at me... I'm addicted to soap
garpje....
Jij jij jij..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie post er hier ook alweer in de GTST-SC![]()
quote:
Jah, van de week binnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is m'n geld nou eindelijk eens binnen?![]()
De vraag is of je dat wilt natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Ja, dat wil ik wel wegens chronisch geldgebrek en een uitpuilende Lush-voorraadkast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt natuurlijk![]()
Ja hoor. Geen probleemquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Maar, jij hebt vrede met de Leidsestraat?
't Werkt meestal niet zo iig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt natuurlijk![]()
Nee johquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hoor. Geen probleemMaar dat wordt dus volgende week zondag? Als het maar niet een hele dag wordt hoor
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel wegens chronisch geldgebrek en een uitpuilende Lush-voorraadkast.
Sterker nog, ik zou nu zo niet iets weten wat ik zou willen kopen.
Ja klopt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Elefes het volgende:![]()
Dat is![]()
Ook niet iets van de nieuwe producten? Oh nee, je bent al schandalig verwend met valentijn![]()
Uh-huhquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Elefes het volgende:
Oh nee, je bent al schandalig verwend met valentijn![]()
quote:
Grrrr... wat doe jij hier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze reeks is best erg...
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die zeepjes?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze reeks is best erg...
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die zeepjes?
Veel plezier Bob.!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Bob. het volgende:
Ik ga morgen naar AmsterdamIk heb dr zin innn
![]()
Ik wil best wat dingen voor je meenemen en opsturen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje voor je hoor
Ja en als dat nou het enige product was wat duurder was geworden, maar zover ik kan zien is 99% omhoog gegooid met minimaal 30 a 40 cent zo niet nog meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Bob. het volgende:
dat is idd wel een flinke verhogingIk snap wel dat de prijzen af en toe omhoog moeten, maar gelijk zoveel is een beetje overdreven
![]()
Sommige producten zijn een euro duurderquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Anitra het volgende:
De prijzen zijn idd aardig omhoog gegaan
Maar toch houd dat mij niet tegen om te kopen, zo eigenwijs ben ik wel
Dan zal ik vanavond even examen moeten doen in het trainingskampquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sommige producten zijn een euro duurder
Maar, m'n aanbod staat hoor
Succes, maar het is pas volgende week zondag, dus je hebt nog even de tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond even examen moeten doen in het trainingskamp
Ok, dat is mijn favoriete winkelquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, Amsterdam! Ik ben wel benieuwd naar de verbouwde Leidse... Die is ook wat ruimer dan de Kalver.
Leuk!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dat is mijn favoriete winkel
(van de 2 waar ik kom)
Wijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk!!
En daarna koffie/bier/wijn in een café!
tot nu toe gooide ik altijd hele blokjes in m'n bad... Maar nu ik de nieuwe prijzen heb gezien begin ik te twijfelen of ik toch maar niet op halve blokjes over ga stappenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil zo met Dreamtime in bad. Maar moet ik dat hele blokje in het water pleuren of het door de helft doen, dat ik aan de helft genoeg heb? Ik heb nog nooit bathmelts gebruikt, dus ja.
iszo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef Anitra het volgende:
Je kan best de elft gebruiken en vind je het niet sterk genoeg kan je de andere helft er altijd nog bij doen toch?
Dat ze geld vragen voor inpakken. (1 euro voor doosje en 1 euro voor papiertje) is iets waar ik nog steeds verontwaardigd over ben.... Als je voor 100 euro in je mandje hebt liggen moet het toch gewoon service zijn om er een papiertje omheen te draaien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef Leegle het volgende:
Jammer van die prijzen, maar wat ik erger vind is dat ze voor die prijs niet eens altijd een cadeautje voor je inpakken... Kijk, dat ze daar bij een discountzaak geld voor vragen, okee, maar een dure zaak hoort ook goede service aan te bieden vind ik.
Niet dat ik er één product voor zal laten staan hoor![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Idols Harm is zeker cool!
Zie m'n sigquote:
Ik denk alquote:
Dat zijn ze ook, maar niet in zeepquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alWat is dat voor loze opmerking die uit de lucht komt vallen
Zoiets als:
Jaaaa, bananen zijn echt lekker!
Wat doe jij dan met bananen Anitra?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar niet in zeep![]()
Aan mijn zoon voerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met bananen Anitra?![]()
Inderdaad. Banana Moonquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar niet in zeep![]()
Dat kan ook iddquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alWat is dat voor loze opmerking die uit de lucht komt vallen
Zoiets als:
Jaaaa, bananen zijn echt lekker!
Ierw die is echt goor!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad. Banana Moon
Hamsterzaagselkooizeep!
Ja net als Waylander en Red Rooster!quote:
Die ken ik niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Little Monkey ook. Ruikt naar van alles, behalve banaan!
Volgens mij ruikt die hetzelfde als Banana Moon, dacht ik hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Little Monkey ook. Ruikt naar van alles, behalve banaan!
Die stinken nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja net als Waylander en Red Rooster!
quote:
Jaaaaaquote:
Heb je hem ook gebruikt? Ik heb er aan geroken maar leek me niksquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een BBS met een uitgedroogd stukje bruine banaan erop.Niet lekker
Ja, de helft. Was een kort badavontuurtje. Heb de andere nog steeds liggen. Misschien ooit als voetenbadje ofzo, die kan ik daarna toch met wat anders insmerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je hem ook gebruikt? Ik heb er aan geroken maar leek me niks
Ik moet ook weer een grote fles AC hebben. Die andere is op, en de kleine ook al bijna..quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Ladyxima het volgende:
zo, vandaag naar Amsterdam geweest! Heb het netjes gehouden
voor mezelf de GROTE fles American Cream(té lekker
dat kleine flesje was al bijna op!) en de love bug. Dat was alles!
hahaha.
Heb een proefje Demon in the Dark gevraagd (zat te twijfelen, en dacht toen, heb nog zoveel zeep.. dus proefje gevraagd, geen probleem.)
toen keek ik naar jungle, maar ik twijfelde... vind 7,60 (ff uit mn hoofd) érg veel voor een klein 100g blokje... dus wilde een proefje, maar dat heb ik die vriendin waarmee ik was dus laten vragen
Zei ze zo 'ja weet niet of dat wel mag, ook al proefje demon..' ging ze t vragen, mocht t gewoon..
en nog 2 potten retread, maar die zijn niet voor mij
heb me ingehouden, maar 2 producten
Hahaha ja preciesquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, de helft. Was een kort badavontuurtje. Heb de andere nog steeds liggen. Misschien ooit als voetenbadje ofzo, die kan ik daarna toch met wat anders insmeren
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Ladyxima het volgende:
zo, vandaag naar Amsterdam geweest! Heb het netjes gehouden
voor mezelf de GROTE fles American Cream(té lekker
dat kleine flesje was al bijna op!) en de love bug. Dat was alles!
hahaha.
Heb een proefje Demon in the Dark gevraagd (zat te twijfelen, en dacht toen, heb nog zoveel zeep.. dus proefje gevraagd, geen probleem.)
toen keek ik naar jungle, maar ik twijfelde... vind 7,60 (ff uit mn hoofd) érg veel voor een klein 100g blokje... dus wilde een proefje, maar dat heb ik die vriendin waarmee ik was dus laten vragen
Zei ze zo 'ja weet niet of dat wel mag, ook al proefje demon..' ging ze t vragen, mocht t gewoon..
en nog 2 potten retread, maar die zijn niet voor mij
heb me ingehouden, maar 2 producten
Die Iridescent Glitterbug was bij jou wel op zijn plaats dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Ladyxima het volgende:
In de winkel zat ik zo met die tester te wrijven op mn arm... ik zo telkens, ik zie niks
Maar na goed gewreven te hebben, zag ik een goude glans met glimmertjesHelemaal verliefd dus
(heb nu 2x iridecent glitterbug, een shimmy shimmy en een lovebug)
ik ga binnenkort maar eens een lijstje van mn lush maken
Mooi dat hij naar je zin isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:39 schreef Ladyxima het volgende:
ja ben wel into glimmertjes enzo
ik ga naar bedslaap lekker!
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ze geld vragen voor inpakken. (1 euro voor doosje en 1 euro voor papiertje) is iets waar ik nog steeds verontwaardigd over ben.... Als je voor 100 euro in je mandje hebt liggen moet het toch gewoon service zijn om er een papiertje omheen te draaien?
Maar goed, ook ík zal er niets voor laten staan...
Ik ga alleen wel zodra de shop in Aken (Dld) open is voortaan dáár m'n spulletjes halen. Dan maar wat minder vaak en méér inslaan....
Okeej, dat wist ik niet! Heb zelf namelijk nog nooit wat in laten pakken, maar ik ging uit van de posts van anderen. Ik dacht dus dat je ofwel niet kon inpakken, of ervoor moest betalen, en dat zou ik raar gevonden hebben. Maar zo snap ik t wel, en dat doosje ziet er erg mooi uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles.
(...)
Je kan ook gratis laten inpakken, dan komt het in dat crèpepapier-achtige.
We waren er al uit hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef Anitra het volgende:
Lotje ik heb de lovebug al binnen![]()
![]()
![]()
Thanks!
De geuromschrijving moet nog ff wachten want mijn neus zit een beetje dicht
Waar zit Fresh Company of waar kun je dat kopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Sanne het volgende:
De enige echt lekkere bananenzeep is die van de Fresh Company.
Ik heb dat ook eens laten doen zo'n doosje, ziet er echt heel mooi uit inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.
[afbeelding]
http://store.freshbodymarket.com/quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Leegle het volgende:
[..]
Waar zit Fresh Company of waar kun je dat kopen?
Zeker maar een beperkt assortiment?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
http://store.freshbodymarket.com/
Ik koop het bij de Bijenkorf.
Fijn dat ik dat nu weet Peri... (ik moest overigens voor zo'n zelfde doosje als dat van jou 2 euro betalen) Ik kreeg in de winkel ook niet echt een keus en ze vertelden er ook niet bij dat het geld kostte... Maar goed, volgende keer beter wat dat betreft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.
[afbeelding]
Welke waren dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:58 schreef JacMar het volgende:
Hallo![]()
Gisteren heb ik al 2bruisballen van de tuut gebruikt, ze roken erg lekker! Ik had mijn hele bad vol sterretjes
![]()
![]()
Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTICquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef Aarti het volgende:
Gewoon klagen, daar zijn ze aan gewend
Die heb ik ook allebei, dus dan zit er voor mij ook een sterretjes bad tussen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTIC
(Even opgezocht op de Duitse site)
Me tooquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei, dus dan zit er voor mij ook een sterretjes bad tussen!![]()
Had je twee bruisballen in bad gedaan? Of gewoon twee keer op een dag in bad gelegenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTIC
(Even opgezocht op de Duitse site)
Toen het eerste badwater weer koud was heb ik het bad weer bijgevuld en nog een bal erin gegooidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Had je twee bruisballen in bad gedaan? Of gewoon twee keer op een dag in bad gelegen
Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef BloodyLotte het volgende:![]()
![]()
Vandaag weer even flink bezig geweest in Maastricht. Ik had al een lijstje gemaakt met spul wat ik wilde halen.
De buit van vandaag:
Ocean Salt
Chelsea Garden (fucking hell wat ruikt dat lekker)
Sex Bomb
Cupcake (mijn moeder dacht dat ik chocolatemousse had gekocht)
Ik heb ook even aan de Big en de H'ua Wendinges gesnuffeld. Big ruikt wel oké, H'ualalala STINKT GATVERDAMME! Ik wilde eigenlijk ook aan The Strokes ruiken, maar daar stond geen testbakje bij, en ik kreeg het potje niet open, en dat vind ik ook niet netjes.
Ook even aan Helping Hands gesnuffeld, die heb ik online besteld, en kan elk moment met de post binnenkomen.
Ik zit nu al de hele tijd stiekem in de badkamer aan m'n Chelsea Garden te ruiken, oh ik heb nu al zin om dat ding in bad te flikkeren.![]()
Dan heb je het lang vol gehouden in badquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
Toen het eerste badwater weer koud was heb ik het bad weer bijgevuld en nog een bal erin gegooid![]()
![]()
Ik lees altijd in bad en had 2 tijdschriften dus het was goed te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan heb je het lang vol gehouden in badik verveel me meestal al na een half uur
Ja en zelfs met een tijdschrift of boek verveel ik me na verloop van tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik lees altijd in bad en had 2 tijdschriften dus het was goed te doen![]()
![]()
Ik heb em aan mijn toekomstige schoonmoeder opgestuurd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebben
Ik heb hier nog 1,5 Chelsea Garden liggen, die doe ik wel bij de slammer erbij, want hier liggen ze ook maar te liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebben
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 1,5 Chelsea Garden liggen, die doe ik wel bij de slammer erbij, want hier liggen ze ook maar te liggen.
Evenstar die is lekker he?
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga na een lange zaterdag zometeen in bad met een halve Chelsea Garden en daarna uitgebreid scrubben met You Snap The Whip en Ocean Salt, en dan een maskertje van Cupcake en daarna heel lui voor de tv genieten van mijn Friends dvdbox. I rule!
Hm..ik wil nu nog niet slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Anitra het volgende:
als je lekker wil slapen dan is de jingle spells een aanrader!
Christmas party is lekker fris en die andere 2 vind ik niet lekker.
Hm...dat is ook niet echt de bedoelingquote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Anitra het volgende:
Christmas Party is echt een oppepper vind ik, daar word je lekker wakker van en dan kan je er weer ff tegen!
Ik heb alleen nog maar aan de verpakking gesnuffeld, nog niet 'rechtstreeks'quote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef Vava het volgende:
Als je Letters to Santa neemt, dan ben ik wel benieuwd. Als ik er zo aan ruik vind ik hem echt vies ruiken
Veel plezier!!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar aan de verpakking gesnuffeld, nog niet 'rechtstreeks'
Maar goed, ook de vieze zullen opmoetenIk ga nu richting badkamer. Over een uurtje of anderhalf post ik m'n resultaat wel
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
Heb je het bad ook weer schoon gekregen?
Letters to Santa vond ik echt een zurigquote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
Zo..ik ben er weer uit. Ik had m'n pakketje opengemaakt en stond te snuffelen. Letters To Santa rook het minst lekker, dus ik twijfelde tussen Jingle Spells en Lush Pud. Het werd Lush Pud, hij ruikt wel lekker, kan niet echt precies omschrijven naar wat, maar niet vies in ieder gevalhet badwater kreeg wel een vieze bruine kleur, maar al met al was het een geslaagd bad. Volgende keer weer een andere
Ik heb de gewone Butterbal een tijd geleden gebruikt, die vond ik echt heel erg lekker! Door die vette dingetjes die er in zitten krijg je een erg zachte huidquote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef JacMar het volgende:
Mr. Butterbal is ook heel lekkerHeb ik vanmiddag uitgeprobeerd
![]()
Het doet me in de verte aan Bollywood denken...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Letters to Santa vond ik echt een zurigluchtje hebben, ik hoop dat het in bad meevalt
Ojee, nee dat was niet zo'n goede ervaring geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het doet me in de verte aan Bollywood denken...
M'n bad was wel zo schoon na de Lush Pud. laat niks smerigs achter
Sexyquote:Op maandag 20 februari 2006 16:47 schreef Marloes het volgende:
Jeej
In Haarlem nog 2 candy canes voor de prijs van 1 gescoord![]()
Ik moet nog steeds jouw Auntie Pamela gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef Elefes het volgende:
*Zucht* het is wel heel goed weer om in bad te gaan nu.... Misschien doe ik het vanavond toch welChristmas Kisses, RRS of Auntie Pamela.. Allemaal lekker warme geuren volgens mij
Ja! Kaneel! Dat haalde ik er ook uit. En verder nog wat kruidige dingen. Hij is lekker, alleen dat bruine water ziet er best goor uit, kreeg niet echt het idee dat ik schoner was.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Bob. het volgende:
lush pud heb ik hier ook liggen, ik vind hem echt heerlijk ruiken, naar kaneel ofzo!
Ik heb ook een gare dag vandaag..Ben zelf ook nogal gaarquote:
Ik heb vakantie..dus dat scheeltquote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hehe me 2 ik heb me maar ziekgemeld na mijn geweldige partyweekend!
* Rust *
Nu vakantie?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb vakantie..dus dat scheelt![]()
Heb net twee weken geleden buikgriep gehad, dus vind het wel even best zo![]()
Same herequote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb ook een gare dag vandaag..Ben zelf ook nogal gaar(Lees snotverkouden
)
Lushen heeft ook niet veel zin, want ik ruik niets![]()
quote:
bedankt voor de tip X!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voor een deel, maar geen idee waar die ergens staat. In een topic rond de datum van 5 november, want toen ging ik naar Rome
En daar zie ik erg naar uitquote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef Anitra het volgende:
LotjeB jij krijgt morgen vroeg weer post
Deze is nu ook in NL te koop, heb 'm gister gezien en hij ruikt echt heeeeeel erg lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oeh ik zie net dat ze daar een gouden bal hebben!
[afbeelding]
Oh wow echt waar?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Deze is nu ook in NL te koop, heb 'm gister gezien en hij ruikt echt heeeeeel erg lekkerHet is maar goed dat ik geen bad heb
![]()
Voornamelijk naar lavendelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oh wow echt waar?
Wat goed, ik ben benieuwd!! Waar rook ie ongeveer naar?
Dan heb je het idd verdiend lotjebquote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
En daar zie ik erg naar uit![]()
Vanmorgen werd tijdens mijn werk (thuiszorg, bijbaantje) een vrouw onwel. Zat ik daar met een compleet trillende, doodsbange, 86 jarige vrouw in mijn armenEn wat duurt het dan lang voordat er een dokter is.....
![]()
En verder vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt![]()
Wat een rotdag....
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
En daar zie ik erg naar uit![]()
Vanmorgen werd tijdens mijn werk (thuiszorg, bijbaantje) een vrouw onwel. Zat ik daar met een compleet trillende, doodsbange, 86 jarige vrouw in mijn armenEn wat duurt het dan lang voordat er een dokter is.....
![]()
En verder vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt![]()
Wat een rotdag....
Ja, het is allemaal redelijk goed gekomen, ook al weten ze niet precies wat die vrouw nu precies gehad heeft. Maar wat ben ik geschrokken zeg.... op een gegeven moment wist ik niet meer of zij nu zo verschrikkelijk zweette of dat het mijn eigen angstzweet was...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
[..]wat een pechdag zeg, lijkt me echt heel eng. Is het wel goed gekomen nog met die vrouw?
Ja kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal redelijk goed gekomen, ook al weten ze niet precies wat die vrouw nu precies gehad heeft. Maar wat ben ik geschrokken zeg.... op een gegeven moment wist ik niet meer of zij nu zo verschrikkelijk zweette of dat het mijn eigen angstzweet was...
Ik ga nog maar een keer douchen... met the olive branche denk ik, dat is wel een "geruststellende geur"![]()
that's lovely!quote:
Gemiddeld een dag of 10 geloof ik....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:59 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, hoe lang duurt het voordat zo'n pakketje dr is? Als je op de website hebt besteld?
Poe. Dat is wel verdomd lang :|quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Gemiddeld een dag of 10 geloof ik....
Ja vrij lang idd, wanneer heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Poe. Dat is wel verdomd lang :|
(cadeautje namelijk...)
Ik geloof donderdagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja vrij lang idd, wanneer heb je besteld dan?
Als je het afgelopen donderdag hebt besteld heb je het waarschijnlijk woensdag of zaterdag. En ik denk eerder zaterdag dan woensdag, maar misschien heb je gelukquote:
Over de levertijden valt niets te zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je het afgelopen donderdag hebt besteld heb je het waarschijnlijk woensdag of zaterdag. En ik denk eerder zaterdag dan woensdag, maar misschien heb je geluk.
Ik vind 'm ook heel erg lekker! Ik ruik alleen nog steeds nietsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
HIWTK is lekker, hoewel ik 'm vooral in de winter lekleer vind... in de zomer ga ik toch voor de frissere geurtjes.
Maar dat is geen gemisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook heel erg lekker! Ik ruik alleen nog steeds nietsDacht dat ik wat minder verkouden was, maar rook de sweetie pie echt niet onder de douche vanochtend
![]()
Is dat zo? Ik heb 'm laatst in de winkel wel geroken, maar weet niet meer precies wat de geur wasquote:
Mja ik vind 'm niet lekker. Zoetig bosbessenluchtje... Niet mijn dingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef JacMar het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb 'm laatst in de winkel wel geroken, maar weet niet meer precies wat de geur was![]()
![]()
idd!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:26 schreef MissFrodo het volgende:
Sweetie Pie is wel lekker!!
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:22 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat dan ook snel weer mag ruiken...![]()
![]()
Is de doos al binnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn SFTS is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! die gaat zeker weer komen als ie op is. (en ik gebruik het elke dag, dus dat zal vrij snel gaan)
Hoop dat ik dan wel weer een goede krijg
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:42 schreef _evenstar_ het volgende:
beeytje kleurendoof sweetsixteen?
de foto van bob is meer koperachtiog vind ik.. en die van jou van dat neppe goud goudkleurig
ik vind hem niet zo lekker ruiken, dat scrubben is wel handig maar de geur is niet mijn ding..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Elefes het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Figs n Leaves zeep?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je het afgelopen donderdag hebt besteld heb je het waarschijnlijk woensdag of zaterdag. En ik denk eerder zaterdag dan woensdag, maar misschien heb je geluk.
quote:Beste Marieke: Je stukken zien er prima uit.
Het is volstrekt niet nodig om vreselijk onzeker te zijn of alles wel naar
behoren is. Dat is het in hoge mate
Maak een protocol met vragen die je zou willen stellen.
Hartelijke groeten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even juichen? Eerste probleemformulering opgestuurd naar m'n scriptiebegeleider en dit is z'n reactie:
[..]
Super!!!! Proficiatquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even juichen? Eerste probleemformulering opgestuurd naar m'n scriptiebegeleider en dit is z'n reactie:
[..]
Nou als ik het kan, kan jij het zeker ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef Leegle het volgende:
[..]
Super!!!! Proficiat![]()
Ik hoop binnenkort ook maar eens zover te komen
[..]
[..]
Kom ik ook nog even juichenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen andere begeleider, onderwerp lichtelijk veranderd en de aanpassing in m'n tijdsindeling. Bijbaantje nu 1 dag per week en 4 dagen per week aan de scriptie. Werkt beter dan 4x halve dagen... ik kwam thuis en dan kon ik me nergens meer toe zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef nectarientje het volgende:
ik haak even heel nieuwsgierig in: zelfde onderwerp, andere begeleider? Of een geheel nieuw onderwerp?
En verder, niet onzeker zijn meis.. Als je het niet zou kunnen, was je nooit zover gekomen
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahahaaha Elefes
Het is maar een probleemformulering-opzet hoor, 't is niet zo dat m'n scriptie af is!
Hahaha.... dank je. Jij met je scriptiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:S
H
I
R
L
E
Y
Alvast heel veel succes met afrijden
Oh ja, Lushquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lus ofzo
Ik ga er zondag weer heen, maar ik weet nog steeds niks om te kopen
Ik heb 4 massagebars: die van de lovestack, soft coeur, mange too en de xmas, dus de each peach erbij vind ik ook wat overdreven...
Misschien maar een nieuw stukje HIWTK ofzo...
En ik heb ook nog de Shimmy Shimmy, officieel ook massagebarsquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja, Lush
4 massagebars?Er wordt wat afgemasseerd daar bij jou zeg
Ik heb mijn Teddy Bear Soap, die precies naar HIWTK ruikt, in m'n kamer gelegd. Zó lekker!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik heb ook nog de Shimmy Shimmy, officieel ook massagebarsEn met het masseren valt wel mee, ik smeer voornamelijk zelf mezelf er mee in
Die zeep heb ik ook nog
En we juichen nog even verderquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:54 schreef Shirley het volgende:
En natuurlijk moet ik ook even meejuichen.M
A
R
I
E
K
E
Nog wat offtopic...ik ben ook blij, want ik mag 5 april afrijden! Maar blijf vooral juichen voor Marieke![]()
Nu je het zegt ja, ik heb er ook al aardig watquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lus ofzo
Ik ga er zondag weer heen, maar ik weet nog steeds niks om te kopen
Ik heb 4 massagebars: die van de lovestack, soft coeur, mange too en de xmas, dus de each peach erbij vind ik ook wat overdreven...
Misschien maar een nieuw stukje HIWTK ofzo...
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
en wat heb je allemaal gekocht bloodylotte???
Dat heb ik laatst ook gedaan...En het is me toch een lijst nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik ben m'n Lush List aan het bijwerken na de tuut... dat is nog een heel karwei
Red Rooster, Olive Branch, Karma Kreamquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef Leegle het volgende:
Ja leuk om lijstjes te lezen! Ik ga ook mn lijstje eens posten nu :
Douchedingen:
- Red Rooster
- Milky Bar
- Flying Fox
- You Snap the Whip
- Randy Butter Cream
- proefje Ginger
Bodylotion ed:
- Dream Cream
- Karma Kream
- The Soft Touch
Massagebars
- Amazonian
- Black Magic
- Iridescent Glitterbug
- proefje Veganese
Het is erg weinig vergeleken met de rest hier, maar t is toch een heel stuk meer dan ik had gedacht vantevoren... en komend weekend komt er hopelijk nog eea bij!
![]()
Mag ik de Lushladies even voorstellen aan mijn schoonzusje?quote:
Halloootje!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik de Lushladies even voorstellen aan mijn schoonzusje?
ik vind m wel lekker. Had m mee op vakantie dus doet me denken aan zon, zee en strand...mmmquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
hallo terugKarma is helemaal niet lekker joh
Heb je nou al eens een nieuw blok?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Estrellita het volgende:
[..]
ik vind m wel lekker. Had m mee op vakantie dus doet me denken aan zon, zee en strand...mmm![]()
haha nee nog niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je nou al eens een nieuw blok?
Foei!quote:
Jahoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik de Lushladies even voorstellen aan mijn schoonzusje?
ow en natuurlijk Breath of fresh air en Lemony Flutterquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Estrellita het volgende:
[..]
heb voorlopig nog ruby red slippers, een halve beer, sneeuwpop en een bubble bar
Ja ik toch ook wel, ik rook de zeep voor het eerst en die vond ik toen veel te sterk. Maar op aanraden van xcuz_me de Karma Kream gekocht en die vind ik veel zachter ruiken. En inmiddels vind ik de zeep ook lekker!quote:
En nog een Lip Balmquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef Estrellita het volgende:
[..]
ow en natuurlijk Breath of fresh air en Lemony Flutter
twee zelfs Lip Lime en Egg Snog (die is wat minder)quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En nog een Lip Balm
Vava ga je trouwens waarschijnlijk wel ontmoeten 11 maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |