Ik heb alleen nog maar aan de verpakking gesnuffeld, nog niet 'rechtstreeks'quote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef Vava het volgende:
Als je Letters to Santa neemt, dan ben ik wel benieuwd. Als ik er zo aan ruik vind ik hem echt vies ruiken
Veel plezier!!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar aan de verpakking gesnuffeld, nog niet 'rechtstreeks'
Maar goed, ook de vieze zullen opmoetenIk ga nu richting badkamer. Over een uurtje of anderhalf post ik m'n resultaat wel
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:12 schreef Anitra het volgende:
Heb je het bad ook weer schoon gekregen?
Letters to Santa vond ik echt een zurigquote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Shirley het volgende:
Zo..ik ben er weer uit. Ik had m'n pakketje opengemaakt en stond te snuffelen. Letters To Santa rook het minst lekker, dus ik twijfelde tussen Jingle Spells en Lush Pud. Het werd Lush Pud, hij ruikt wel lekker, kan niet echt precies omschrijven naar wat, maar niet vies in ieder gevalhet badwater kreeg wel een vieze bruine kleur, maar al met al was het een geslaagd bad. Volgende keer weer een andere
Ik heb de gewone Butterbal een tijd geleden gebruikt, die vond ik echt heel erg lekker! Door die vette dingetjes die er in zitten krijg je een erg zachte huidquote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef JacMar het volgende:
Mr. Butterbal is ook heel lekkerHeb ik vanmiddag uitgeprobeerd
![]()
Het doet me in de verte aan Bollywood denken...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Letters to Santa vond ik echt een zurigluchtje hebben, ik hoop dat het in bad meevalt
Ojee, nee dat was niet zo'n goede ervaring geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het doet me in de verte aan Bollywood denken...
M'n bad was wel zo schoon na de Lush Pud. laat niks smerigs achter
Sexyquote:Op maandag 20 februari 2006 16:47 schreef Marloes het volgende:
Jeej
In Haarlem nog 2 candy canes voor de prijs van 1 gescoord![]()
Ik moet nog steeds jouw Auntie Pamela gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef Elefes het volgende:
*Zucht* het is wel heel goed weer om in bad te gaan nu.... Misschien doe ik het vanavond toch welChristmas Kisses, RRS of Auntie Pamela.. Allemaal lekker warme geuren volgens mij
Ja! Kaneel! Dat haalde ik er ook uit. En verder nog wat kruidige dingen. Hij is lekker, alleen dat bruine water ziet er best goor uit, kreeg niet echt het idee dat ik schoner was.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Bob. het volgende:
lush pud heb ik hier ook liggen, ik vind hem echt heerlijk ruiken, naar kaneel ofzo!
Ik heb ook een gare dag vandaag..Ben zelf ook nogal gaarquote:
Ik heb vakantie..dus dat scheeltquote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hehe me 2 ik heb me maar ziekgemeld na mijn geweldige partyweekend!
* Rust *
Nu vakantie?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb vakantie..dus dat scheelt![]()
Heb net twee weken geleden buikgriep gehad, dus vind het wel even best zo![]()
Same herequote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb ook een gare dag vandaag..Ben zelf ook nogal gaar(Lees snotverkouden
)
Lushen heeft ook niet veel zin, want ik ruik niets![]()
quote:
bedankt voor de tip X!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voor een deel, maar geen idee waar die ergens staat. In een topic rond de datum van 5 november, want toen ging ik naar Rome
En daar zie ik erg naar uitquote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef Anitra het volgende:
LotjeB jij krijgt morgen vroeg weer post
Deze is nu ook in NL te koop, heb 'm gister gezien en hij ruikt echt heeeeeel erg lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oeh ik zie net dat ze daar een gouden bal hebben!
[afbeelding]
Oh wow echt waar?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Deze is nu ook in NL te koop, heb 'm gister gezien en hij ruikt echt heeeeeel erg lekkerHet is maar goed dat ik geen bad heb
![]()
Voornamelijk naar lavendelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oh wow echt waar?
Wat goed, ik ben benieuwd!! Waar rook ie ongeveer naar?
Dan heb je het idd verdiend lotjebquote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
En daar zie ik erg naar uit![]()
Vanmorgen werd tijdens mijn werk (thuiszorg, bijbaantje) een vrouw onwel. Zat ik daar met een compleet trillende, doodsbange, 86 jarige vrouw in mijn armenEn wat duurt het dan lang voordat er een dokter is.....
![]()
En verder vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt![]()
Wat een rotdag....
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
En daar zie ik erg naar uit![]()
Vanmorgen werd tijdens mijn werk (thuiszorg, bijbaantje) een vrouw onwel. Zat ik daar met een compleet trillende, doodsbange, 86 jarige vrouw in mijn armenEn wat duurt het dan lang voordat er een dokter is.....
![]()
En verder vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt![]()
Wat een rotdag....
Ja, het is allemaal redelijk goed gekomen, ook al weten ze niet precies wat die vrouw nu precies gehad heeft. Maar wat ben ik geschrokken zeg.... op een gegeven moment wist ik niet meer of zij nu zo verschrikkelijk zweette of dat het mijn eigen angstzweet was...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
[..]wat een pechdag zeg, lijkt me echt heel eng. Is het wel goed gekomen nog met die vrouw?
Ja kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal redelijk goed gekomen, ook al weten ze niet precies wat die vrouw nu precies gehad heeft. Maar wat ben ik geschrokken zeg.... op een gegeven moment wist ik niet meer of zij nu zo verschrikkelijk zweette of dat het mijn eigen angstzweet was...
Ik ga nog maar een keer douchen... met the olive branche denk ik, dat is wel een "geruststellende geur"![]()
that's lovely!quote:
Gemiddeld een dag of 10 geloof ik....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:59 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, hoe lang duurt het voordat zo'n pakketje dr is? Als je op de website hebt besteld?
Poe. Dat is wel verdomd lang :|quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Gemiddeld een dag of 10 geloof ik....
Ja vrij lang idd, wanneer heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Poe. Dat is wel verdomd lang :|
(cadeautje namelijk...)
Ik geloof donderdagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja vrij lang idd, wanneer heb je besteld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |