quote:
bedankt voor de tip X!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voor een deel, maar geen idee waar die ergens staat. In een topic rond de datum van 5 november, want toen ging ik naar Rome
En daar zie ik erg naar uitquote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef Anitra het volgende:
LotjeB jij krijgt morgen vroeg weer post
Deze is nu ook in NL te koop, heb 'm gister gezien en hij ruikt echt heeeeeel erg lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oeh ik zie net dat ze daar een gouden bal hebben!
[afbeelding]
Oh wow echt waar?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Deze is nu ook in NL te koop, heb 'm gister gezien en hij ruikt echt heeeeeel erg lekkerHet is maar goed dat ik geen bad heb
![]()
Voornamelijk naar lavendelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oh wow echt waar?
Wat goed, ik ben benieuwd!! Waar rook ie ongeveer naar?
Dan heb je het idd verdiend lotjebquote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
En daar zie ik erg naar uit![]()
Vanmorgen werd tijdens mijn werk (thuiszorg, bijbaantje) een vrouw onwel. Zat ik daar met een compleet trillende, doodsbange, 86 jarige vrouw in mijn armenEn wat duurt het dan lang voordat er een dokter is.....
![]()
En verder vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt![]()
Wat een rotdag....
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
En daar zie ik erg naar uit![]()
Vanmorgen werd tijdens mijn werk (thuiszorg, bijbaantje) een vrouw onwel. Zat ik daar met een compleet trillende, doodsbange, 86 jarige vrouw in mijn armenEn wat duurt het dan lang voordat er een dokter is.....
![]()
En verder vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt![]()
Wat een rotdag....
Ja, het is allemaal redelijk goed gekomen, ook al weten ze niet precies wat die vrouw nu precies gehad heeft. Maar wat ben ik geschrokken zeg.... op een gegeven moment wist ik niet meer of zij nu zo verschrikkelijk zweette of dat het mijn eigen angstzweet was...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
[..]wat een pechdag zeg, lijkt me echt heel eng. Is het wel goed gekomen nog met die vrouw?
Ja kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal redelijk goed gekomen, ook al weten ze niet precies wat die vrouw nu precies gehad heeft. Maar wat ben ik geschrokken zeg.... op een gegeven moment wist ik niet meer of zij nu zo verschrikkelijk zweette of dat het mijn eigen angstzweet was...
Ik ga nog maar een keer douchen... met the olive branche denk ik, dat is wel een "geruststellende geur"![]()
that's lovely!quote:
Gemiddeld een dag of 10 geloof ik....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:59 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, hoe lang duurt het voordat zo'n pakketje dr is? Als je op de website hebt besteld?
Poe. Dat is wel verdomd lang :|quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Gemiddeld een dag of 10 geloof ik....
Ja vrij lang idd, wanneer heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Poe. Dat is wel verdomd lang :|
(cadeautje namelijk...)
Ik geloof donderdagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja vrij lang idd, wanneer heb je besteld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |