Ja en als dat nou het enige product was wat duurder was geworden, maar zover ik kan zien is 99% omhoog gegooid met minimaal 30 a 40 cent zo niet nog meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef Bob. het volgende:
dat is idd wel een flinke verhogingIk snap wel dat de prijzen af en toe omhoog moeten, maar gelijk zoveel is een beetje overdreven
![]()
Sommige producten zijn een euro duurderquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Anitra het volgende:
De prijzen zijn idd aardig omhoog gegaan
Maar toch houd dat mij niet tegen om te kopen, zo eigenwijs ben ik wel
Dan zal ik vanavond even examen moeten doen in het trainingskampquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sommige producten zijn een euro duurder
Maar, m'n aanbod staat hoor
Succes, maar het is pas volgende week zondag, dus je hebt nog even de tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan zal ik vanavond even examen moeten doen in het trainingskamp
Ok, dat is mijn favoriete winkelquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, Amsterdam! Ik ben wel benieuwd naar de verbouwde Leidse... Die is ook wat ruimer dan de Kalver.
Leuk!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dat is mijn favoriete winkel
(van de 2 waar ik kom)
Wijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk!!
En daarna koffie/bier/wijn in een café!
tot nu toe gooide ik altijd hele blokjes in m'n bad... Maar nu ik de nieuwe prijzen heb gezien begin ik te twijfelen of ik toch maar niet op halve blokjes over ga stappenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil zo met Dreamtime in bad. Maar moet ik dat hele blokje in het water pleuren of het door de helft doen, dat ik aan de helft genoeg heb? Ik heb nog nooit bathmelts gebruikt, dus ja.
iszo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef Anitra het volgende:
Je kan best de elft gebruiken en vind je het niet sterk genoeg kan je de andere helft er altijd nog bij doen toch?
Dat ze geld vragen voor inpakken. (1 euro voor doosje en 1 euro voor papiertje) is iets waar ik nog steeds verontwaardigd over ben.... Als je voor 100 euro in je mandje hebt liggen moet het toch gewoon service zijn om er een papiertje omheen te draaien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef Leegle het volgende:
Jammer van die prijzen, maar wat ik erger vind is dat ze voor die prijs niet eens altijd een cadeautje voor je inpakken... Kijk, dat ze daar bij een discountzaak geld voor vragen, okee, maar een dure zaak hoort ook goede service aan te bieden vind ik.
Niet dat ik er één product voor zal laten staan hoor![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Idols Harm is zeker cool!
Zie m'n sigquote:
Ik denk alquote:
Dat zijn ze ook, maar niet in zeepquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alWat is dat voor loze opmerking die uit de lucht komt vallen
Zoiets als:
Jaaaa, bananen zijn echt lekker!
Wat doe jij dan met bananen Anitra?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar niet in zeep![]()
Aan mijn zoon voerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met bananen Anitra?![]()
Inderdaad. Banana Moonquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar niet in zeep![]()
Dat kan ook iddquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alWat is dat voor loze opmerking die uit de lucht komt vallen
Zoiets als:
Jaaaa, bananen zijn echt lekker!
Ierw die is echt goor!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad. Banana Moon
Hamsterzaagselkooizeep!
Ja net als Waylander en Red Rooster!quote:
Die ken ik niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Little Monkey ook. Ruikt naar van alles, behalve banaan!
Volgens mij ruikt die hetzelfde als Banana Moon, dacht ik hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Little Monkey ook. Ruikt naar van alles, behalve banaan!
Die stinken nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja net als Waylander en Red Rooster!
quote:
Jaaaaaquote:
Heb je hem ook gebruikt? Ik heb er aan geroken maar leek me niksquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een BBS met een uitgedroogd stukje bruine banaan erop.Niet lekker
Ja, de helft. Was een kort badavontuurtje. Heb de andere nog steeds liggen. Misschien ooit als voetenbadje ofzo, die kan ik daarna toch met wat anders insmerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je hem ook gebruikt? Ik heb er aan geroken maar leek me niks
Ik moet ook weer een grote fles AC hebben. Die andere is op, en de kleine ook al bijna..quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Ladyxima het volgende:
zo, vandaag naar Amsterdam geweest! Heb het netjes gehouden
voor mezelf de GROTE fles American Cream(té lekker
dat kleine flesje was al bijna op!) en de love bug. Dat was alles!
hahaha.
Heb een proefje Demon in the Dark gevraagd (zat te twijfelen, en dacht toen, heb nog zoveel zeep.. dus proefje gevraagd, geen probleem.)
toen keek ik naar jungle, maar ik twijfelde... vind 7,60 (ff uit mn hoofd) érg veel voor een klein 100g blokje... dus wilde een proefje, maar dat heb ik die vriendin waarmee ik was dus laten vragen
Zei ze zo 'ja weet niet of dat wel mag, ook al proefje demon..' ging ze t vragen, mocht t gewoon..
en nog 2 potten retread, maar die zijn niet voor mij
heb me ingehouden, maar 2 producten
Hahaha ja preciesquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, de helft. Was een kort badavontuurtje. Heb de andere nog steeds liggen. Misschien ooit als voetenbadje ofzo, die kan ik daarna toch met wat anders insmeren
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:49 schreef Ladyxima het volgende:
zo, vandaag naar Amsterdam geweest! Heb het netjes gehouden
voor mezelf de GROTE fles American Cream(té lekker
dat kleine flesje was al bijna op!) en de love bug. Dat was alles!
hahaha.
Heb een proefje Demon in the Dark gevraagd (zat te twijfelen, en dacht toen, heb nog zoveel zeep.. dus proefje gevraagd, geen probleem.)
toen keek ik naar jungle, maar ik twijfelde... vind 7,60 (ff uit mn hoofd) érg veel voor een klein 100g blokje... dus wilde een proefje, maar dat heb ik die vriendin waarmee ik was dus laten vragen
Zei ze zo 'ja weet niet of dat wel mag, ook al proefje demon..' ging ze t vragen, mocht t gewoon..
en nog 2 potten retread, maar die zijn niet voor mij
heb me ingehouden, maar 2 producten
Die Iridescent Glitterbug was bij jou wel op zijn plaats dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Ladyxima het volgende:
In de winkel zat ik zo met die tester te wrijven op mn arm... ik zo telkens, ik zie niks
Maar na goed gewreven te hebben, zag ik een goude glans met glimmertjesHelemaal verliefd dus
(heb nu 2x iridecent glitterbug, een shimmy shimmy en een lovebug)
ik ga binnenkort maar eens een lijstje van mn lush maken
Mooi dat hij naar je zin isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:39 schreef Ladyxima het volgende:
ja ben wel into glimmertjes enzo
ik ga naar bedslaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |