abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35176156
Dream Cream en AOBS Zacht huidje
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:27:54 #102
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35179192
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat ze geld vragen voor inpakken. (1 euro voor doosje en 1 euro voor papiertje) is iets waar ik nog steeds verontwaardigd over ben.... Als je voor 100 euro in je mandje hebt liggen moet het toch gewoon service zijn om er een papiertje omheen te draaien?

Maar goed, ook ík zal er niets voor laten staan...

Ik ga alleen wel zodra de shop in Aken (Dld) open is voortaan dáár m'n spulletjes halen. Dan maar wat minder vaak en méér inslaan....
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.

Je kan ook gratis laten inpakken, dan komt het in dat crèpepapier-achtige.
Whatever I want.
pi_35181328
Wat er allemaal los komt als ik het over Idols Harm heb.
Sorry ik had er even bij moeten plaatsen dat het om de sig ging.

Banana moon?
Dat soort zepen mogen er wat mij betreft echt uit
Billie Holiday is Lady Day!
pi_35183393
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:

Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles.
(...)
Okeej, dat wist ik niet! Heb zelf namelijk nog nooit wat in laten pakken, maar ik ging uit van de posts van anderen. Ik dacht dus dat je ofwel niet kon inpakken, of ervoor moest betalen, en dat zou ik raar gevonden hebben. Maar zo snap ik t wel, en dat doosje ziet er erg mooi uit!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:25:42 #105
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35184123
De enige echt lekkere bananenzeep is die van de Fresh Company.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_35186731
Lotje ik heb de lovebug al binnen
Thanks!
De geuromschrijving moet nog ff wachten want mijn neus zit een beetje dicht
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:50:34 #107
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_35187263
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef Anitra het volgende:
Lotje ik heb de lovebug al binnen
Thanks!
De geuromschrijving moet nog ff wachten want mijn neus zit een beetje dicht
We waren er al uit hoor
Candy fluff meets Citrus meets Mint
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_35188064
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Sanne het volgende:
De enige echt lekkere bananenzeep is die van de Fresh Company.
Waar zit Fresh Company of waar kun je dat kopen?
pi_35189918
quote:

[..]

Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.
[afbeelding]

Ik heb dat ook eens laten doen zo'n doosje, ziet er echt heel mooi uit inderdaad . Met een mooie glanzende strik er om heen. Kost wel even tijd in de winkel, maar dan heb je ook wat
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:26:05 #110
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35190543
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Leegle het volgende:

[..]

Waar zit Fresh Company of waar kun je dat kopen?
http://store.freshbodymarket.com/

Ik koop het bij de Bijenkorf.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_35191688
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef Sanne het volgende:

[..]

http://store.freshbodymarket.com/

Ik koop het bij de Bijenkorf.
Zeker maar een beperkt assortiment?
pi_35199014
Ik wil mijn Almond Kisses kwijt. Het potje is nog hartstikke vol, en de houdbaarheid is ook nog wel even goed, tot 29-05 dit jaar. Wie wil 'm?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 10:58:24 #113
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_35215294
Hallo

Wat is het hier stil
Ik was een beetje druk de afgelopen dagen, dus niet veel tijd om mee te lezen...

Gisteren heb ik al 2 bruisballen van de tuut gebruikt, ze roken erg lekker! Ik had mijn hele bad vol sterretjes
  zaterdag 18 februari 2006 @ 12:37:40 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35217473
quote:

[..]

[afbeelding]

Fijn dat ik dat nu weet Peri... (ik moest overigens voor zo'n zelfde doosje als dat van jou 2 euro betalen) Ik kreeg in de winkel ook niet echt een keus en ze vertelden er ook niet bij dat het geld kostte... Maar goed, volgende keer beter wat dat betreft.

Overigens vind ik nog steeds dat bij een winkel met dergelijke prijzen het mooi inpakken best in gratis mag zijn vanaf een bepaald aankoopbedrag. Lush is geweldig, maar dat soort dingen zijn wel voor verbetering vatbaar... Het kan trouwens ook gewoon aan de vestiging Den Bosch liggen. Als ik het verschil zo eens hoor met Amsterdam slaat D'Bosch op wel meer fronten de plank mis.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35221932
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:58 schreef JacMar het volgende:
Hallo

Gisteren heb ik al 2 bruisballen van de tuut gebruikt, ze roken erg lekker! Ik had mijn hele bad vol sterretjes
Welke waren dat?
Back in business.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:16:51 #116
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_35222172
Allo!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_35222602
Gister naar de lush in de Kalverstraat geweest
Ik was eerst nog bang dat ik hem niet kon vinden maar toen ik de bordjes naar het leidseplein volgde belande ik op de kalverstraat dus dat was allemaal best makkelijk
De buit:
Flying Fox temple balm
17 cherry tree lane
the olive branch
american cream
smitten
herbalism
en voor mijn moeder:
silky underwear
strawberry twin tub jelly
lemslip
you've veen mangoed
Amandopondo BBS
aqua marina

En nog 2 proefjes H'suan Wen Hua haarmasker en een gratis Elixer (die er compleet anders uit ziet als het plaatje op de site die van mij is blauw en glitterig en die op de site wit met rode stukjes )

Er was nog wel meer wat ik had willen bekijken enzo maar ik was vergeten mn lijstje met dingen die ik wilde zien mee te nemen en ik ben de helft vergeten Wat ik ook was vergeten is dat ik nogsteeds niet goed kan ruiken, en vooral in zoon winkel met 200 geuren door elkaar was het niet te doen
Maar vanochtend onder de douche rook ik toch wel dat 17 cherry tree lane erg lekker is en flying fox ruikt naar narcissen! (ik weet niet helemaal zeker of het narcissen waren, maar wel een soort bloemetjes ), alleen heb ik wel het idee dat hij niet helemaal goed is het tinnetje is half leeg, terwijl bij dezelfde hoeveelheid lipbalsem het bakje wel helemaal vol zat en er zaten allemaal witte 'bolletjes' op, zag er ook niet helemaal gezond uit, maarja daar kwam ik thuis pas achter dus daar kan ik nu ook weinig aan doen
Zo, heel verhaal maar alles bij elkaar vond ik het in ieder geval erg leuk
pi_35222673
Lekker lijstje hoor Bob.!
Wat betreft de balm, anders moet je mailorder even mailen en dan krijg je zeer zeker wel een nieuwe thuisgestuurd! FlyingFox ruikt naar jasmijn, ik ruik er geen bloemen in ! Maar hij is zooo lekker, mijn favo . En de Elixer die jij hebt gekregen, is nog de oude versie ervan. .
Whatever I want.
pi_35223178
Hm ik vind het zo stom om gelijk te gaan klagen, ze waren allemaal zo vriendelijk en behulpzaam in de winkel! Maar andere kant, zoon mini tinnetje is wel 7 euro dus dan zou ik toch wel mogen verwachten dat het helemaal goed is.. Moeilijk!

Ik kan trouwens nu al weer een stuk beter ruiken dan gister, net the olive branch ook nog eens besnuffelt en die vind ik wel echt lekker zeg
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:06:25 #120
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_35223596
Gewoon klagen, daar zijn ze aan gewend
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_35224020
haha nouja ik heb ze net een mailtje gestuurd, ik ben be nieuwd
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:26:56 #122
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_35226302
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef Shirley het volgende:

[..]

Welke waren dat?
Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTIC
(Even opgezocht op de Duitse site )
pi_35226576
Bob die blauwe elixer is de oude versie van elixer, de geur is hetzelfde.
En een verschrikkelijk lekker lijstje zeg

Dus je hebt eerst feest gevierd en daarna lekker in slaap gevallen JacMar?
pi_35226715
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef Aarti het volgende:
Gewoon klagen, daar zijn ze aan gewend
pi_35227017
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:26 schreef JacMar het volgende:

[..]

Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTIC
(Even opgezocht op de Duitse site )
Die heb ik ook allebei, dus dan zit er voor mij ook een sterretjes bad tussen!
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')