Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ze geld vragen voor inpakken. (1 euro voor doosje en 1 euro voor papiertje) is iets waar ik nog steeds verontwaardigd over ben.... Als je voor 100 euro in je mandje hebt liggen moet het toch gewoon service zijn om er een papiertje omheen te draaien?
Maar goed, ook ík zal er niets voor laten staan...
Ik ga alleen wel zodra de shop in Aken (Dld) open is voortaan dáár m'n spulletjes halen. Dan maar wat minder vaak en méér inslaan....
Okeej, dat wist ik niet! Heb zelf namelijk nog nooit wat in laten pakken, maar ik ging uit van de posts van anderen. Ik dacht dus dat je ofwel niet kon inpakken, of ervoor moest betalen, en dat zou ik raar gevonden hebben. Maar zo snap ik t wel, en dat doosje ziet er erg mooi uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles.
(...)
Je kan ook gratis laten inpakken, dan komt het in dat crèpepapier-achtige.
We waren er al uit hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef Anitra het volgende:
Lotje ik heb de lovebug al binnen![]()
![]()
![]()
Thanks!
De geuromschrijving moet nog ff wachten want mijn neus zit een beetje dicht
Waar zit Fresh Company of waar kun je dat kopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Sanne het volgende:
De enige echt lekkere bananenzeep is die van de Fresh Company.
Ik heb dat ook eens laten doen zo'n doosje, ziet er echt heel mooi uit inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.
[afbeelding]
http://store.freshbodymarket.com/quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Leegle het volgende:
[..]
Waar zit Fresh Company of waar kun je dat kopen?
Zeker maar een beperkt assortiment?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
http://store.freshbodymarket.com/
Ik koop het bij de Bijenkorf.
Fijn dat ik dat nu weet Peri... (ik moest overigens voor zo'n zelfde doosje als dat van jou 2 euro betalen) Ik kreeg in de winkel ook niet echt een keus en ze vertelden er ook niet bij dat het geld kostte... Maar goed, volgende keer beter wat dat betreft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen inpakken, op de mooie manier, met een doosje inderdaad en alles. En die zijn er in 3 maten. Ik heb ooit iets in laten pakken, dat paste in het kleine doosje en dat kostte me 1 euro. Dat vind ik geen geld en het was heel erg mooi.
[afbeelding]
Welke waren dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:58 schreef JacMar het volgende:
Hallo![]()
Gisteren heb ik al 2bruisballen van de tuut gebruikt, ze roken erg lekker! Ik had mijn hele bad vol sterretjes
![]()
![]()
Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTICquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef Aarti het volgende:
Gewoon klagen, daar zijn ze aan gewend
Die heb ik ook allebei, dus dan zit er voor mij ook een sterretjes bad tussen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTIC
(Even opgezocht op de Duitse site)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |