abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35229057
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:48 schreef Shirley het volgende:

[..]

Die heb ik ook allebei, dus dan zit er voor mij ook een sterretjes bad tussen!
Me too

Ik ben voorbereidingen aan het treffen voor de vakantie, zit nu te verzinnen wat ik van Lush mee ga nemen.
In elk geval Hybrid, ik twijfel nog tussen Christmas massagebar en Each Peach.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35229120
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:26 schreef JacMar het volgende:

[..]

Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTIC
(Even opgezocht op de Duitse site )
Had je twee bruisballen in bad gedaan? Of gewoon twee keer op een dag in bad gelegen
Let's plant a tree
pi_35230600

Vandaag weer even flink bezig geweest in Maastricht. Ik had al een lijstje gemaakt met spul wat ik wilde halen.

De buit van vandaag:
Ocean Salt
Chelsea Garden (fucking hell wat ruikt dat lekker)
Sex Bomb
Cupcake (mijn moeder dacht dat ik chocolatemousse had gekocht)

Ik heb ook even aan de Big en de H'ua Wendinges gesnuffeld. Big ruikt wel oké, H'ualalala STINKT GATVERDAMME! Ik wilde eigenlijk ook aan The Strokes ruiken, maar daar stond geen testbakje bij, en ik kreeg het potje niet open, en dat vind ik ook niet netjes.

Ook even aan Helping Hands gesnuffeld, die heb ik online besteld, en kan elk moment met de post binnenkomen.

Ik zit nu al de hele tijd stiekem in de badkamer aan m'n Chelsea Garden te ruiken, oh ik heb nu al zin om dat ding in bad te flikkeren.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:20:24 #129
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_35235385
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef Vava het volgende:

[..]

Had je twee bruisballen in bad gedaan? Of gewoon twee keer op een dag in bad gelegen
Toen het eerste badwater weer koud was heb ik het bad weer bijgevuld en nog een bal erin gegooid
pi_35236658
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef BloodyLotte het volgende:

Vandaag weer even flink bezig geweest in Maastricht. Ik had al een lijstje gemaakt met spul wat ik wilde halen.

De buit van vandaag:
Ocean Salt
Chelsea Garden (fucking hell wat ruikt dat lekker)
Sex Bomb
Cupcake (mijn moeder dacht dat ik chocolatemousse had gekocht)

Ik heb ook even aan de Big en de H'ua Wendinges gesnuffeld. Big ruikt wel oké, H'ualalala STINKT GATVERDAMME! Ik wilde eigenlijk ook aan The Strokes ruiken, maar daar stond geen testbakje bij, en ik kreeg het potje niet open, en dat vind ik ook niet netjes.

Ook even aan Helping Hands gesnuffeld, die heb ik online besteld, en kan elk moment met de post binnenkomen.

Ik zit nu al de hele tijd stiekem in de badkamer aan m'n Chelsea Garden te ruiken, oh ik heb nu al zin om dat ding in bad te flikkeren.
Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebben
Let's plant a tree
pi_35236682
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef JacMar het volgende:

[..]

Toen het eerste badwater weer koud was heb ik het bad weer bijgevuld en nog een bal erin gegooid
Dan heb je het lang vol gehouden in bad ik verveel me meestal al na een half uur
Let's plant a tree
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:59:13 #132
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_35241522
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:57 schreef Vava het volgende:

[..]

Dan heb je het lang vol gehouden in bad ik verveel me meestal al na een half uur
Ik lees altijd in bad en had 2 tijdschriften dus het was goed te doen
pi_35241817
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef JacMar het volgende:

[..]

Ik lees altijd in bad en had 2 tijdschriften dus het was goed te doen
Ja en zelfs met een tijdschrift of boek verveel ik me na verloop van tijd hooguit een half uur liggen, dan nog even haar wassen, 3 kwartier badderen in totaal, dan ben ik het echt zat. Wat niet betekent dat ik een volgend keer niet weer lekker een half uurtje in bad ga liggen!!
Let's plant a tree
  zondag 19 februari 2006 @ 00:20:51 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35242227
vandaag met mannetje in bad geweest en Blue Skies and Fluffy White Clouds gebruikt een stuk,

men heerlijk geurtje en heerlijk ontspannend ..
ik wil een bad booohooohooo
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35242462
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Vava het volgende:

[..]

Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebben
Ik heb em aan mijn toekomstige schoonmoeder opgestuurd.
Grazie mille per la ballistische!!!

Hehe, ze had em nog niet geprobeerd
Billie Holiday is Lady Day!
pi_35242818
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik heb hier nog 1,5 Chelsea Garden liggen, die doe ik wel bij de slammer erbij, want hier liggen ze ook maar te liggen.

Evenstar die is lekker he?
pi_35243060
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb hier nog 1,5 Chelsea Garden liggen, die doe ik wel bij de slammer erbij, want hier liggen ze ook maar te liggen.

Evenstar die is lekker he?
wat ontzettend lief van je!!!
Let's plant a tree
  zondag 19 februari 2006 @ 10:10:42 #138
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_35247553
Gisteravond nog even in bad geweest met een halve ruby red slippers..Die schuimt echt heel goed! Ik rook alleen niet zoveel want ik ben heel erg verkouden
pi_35253394
Ik ga na een lange zaterdag zometeen in bad met een halve Chelsea Garden en daarna uitgebreid scrubben met You Snap The Whip en Ocean Salt, en dan een maskertje van Cupcake en daarna heel lui voor de tv genieten van mijn Friends dvdbox. I rule!
pi_35256065
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga na een lange zaterdag zometeen in bad met een halve Chelsea Garden en daarna uitgebreid scrubben met You Snap The Whip en Ocean Salt, en dan een maskertje van Cupcake en daarna heel lui voor de tv genieten van mijn Friends dvdbox. I rule!

Heerlijk is dat, in bad gaan.. Ik ga het binnenkort ook weer eens doen, als ik de tijd heb. Mijn neus is helaas nog niet optimaal beter Maar ik denk dat mijn laatste stuk Christmas Kisses dan wel lekker is.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_35265146
Wat is het stil hier

Ik ben gisteren in Den Bosch geweest, maar niet eens bij de Lush naar binnen gegaan.. Ik had nog graag in ieder geval de Romance in a Stone en Mange Too of Soft Coeur willen hebben.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_35265530
Nou, de Chelsea Garden is heerlijk. Maar al die bloemblaadjes vind ik irritant. Ik kan niet zo goed tegen drijvende dingetjes in bad, dus ik ben 10 minuten bezig geweest met een zeefje om de blaadjes eruit te halen. Daarna heerlijk gebadderd. Net gezichtsbehandeling gedaan met Ocean Salt en Cupcake, en lekker gesmeerd met de klassieke Nivea (ja, niet Lush, maar ik zweer bij dat spul). En mijn huidje is in tijden niet zo zacht geweest.
pi_35266986
Een volgend keer de bruisbal in een pantykousje doen, dan zit je niet met al die troep in bad
Let's plant a tree
pi_35268986
Ja, dat idee had ik ook al gehad ja.
pi_35269427
Ik ga zo ook maar eens een bruisbal uitproberen. Ik vind het wel leuk, een keer wat drijvends in m'n bad. Alleen weet ik niet welke ik zal gaan gebruiken. De Lush Pud, Christmas Party, letter to Santa of Jingle Spells...
De Teddy Bears Soap is trouwens heerlijk! Hij lijkt ook romiger dan HIWTK.
Back in business.
pi_35269635
als je lekker wil slapen dan is de jingle spells een aanrader!
Christmas party is lekker fris en die andere 2 vind ik niet lekker.
pi_35269682
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Anitra het volgende:
als je lekker wil slapen dan is de jingle spells een aanrader!
Christmas party is lekker fris en die andere 2 vind ik niet lekker.
Hm..ik wil nu nog niet slapen En wat bedoel je met fris? Een adviesje voor ik in bad duik is altijd handig met keuzes maken
Back in business.
pi_35269770
Als ik er zo aan ruik vind ik Christmas Party het lekkerst van de vier. Beetje fruitig vind ik hem
Let's plant a tree
pi_35269797
Christmas Party is echt een oppepper vind ik, daar word je lekker wakker van en dan kan je er weer ff tegen!
pi_35269859
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Anitra het volgende:
Christmas Party is echt een oppepper vind ik, daar word je lekker wakker van en dan kan je er weer ff tegen!
Hm...dat is ook niet echt de bedoeling Ik ga gewoon op m'n neus af, en welke het lekkerst ruikt gaat erin. Maar bedankt
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')