Me tooquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei, dus dan zit er voor mij ook een sterretjes bad tussen!![]()
Had je twee bruisballen in bad gedaan? Of gewoon twee keer op een dag in bad gelegenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:26 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het waren de CHRISTMAS PARTY BALLISTIC en de JINGLE SPELLS BALLISTIC
(Even opgezocht op de Duitse site)
Toen het eerste badwater weer koud was heb ik het bad weer bijgevuld en nog een bal erin gegooidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Had je twee bruisballen in bad gedaan? Of gewoon twee keer op een dag in bad gelegen
Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef BloodyLotte het volgende:![]()
![]()
Vandaag weer even flink bezig geweest in Maastricht. Ik had al een lijstje gemaakt met spul wat ik wilde halen.
De buit van vandaag:
Ocean Salt
Chelsea Garden (fucking hell wat ruikt dat lekker)
Sex Bomb
Cupcake (mijn moeder dacht dat ik chocolatemousse had gekocht)
Ik heb ook even aan de Big en de H'ua Wendinges gesnuffeld. Big ruikt wel oké, H'ualalala STINKT GATVERDAMME! Ik wilde eigenlijk ook aan The Strokes ruiken, maar daar stond geen testbakje bij, en ik kreeg het potje niet open, en dat vind ik ook niet netjes.
Ook even aan Helping Hands gesnuffeld, die heb ik online besteld, en kan elk moment met de post binnenkomen.
Ik zit nu al de hele tijd stiekem in de badkamer aan m'n Chelsea Garden te ruiken, oh ik heb nu al zin om dat ding in bad te flikkeren.![]()
Dan heb je het lang vol gehouden in badquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef JacMar het volgende:
[..]
Toen het eerste badwater weer koud was heb ik het bad weer bijgevuld en nog een bal erin gegooid![]()
![]()
Ik lees altijd in bad en had 2 tijdschriften dus het was goed te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan heb je het lang vol gehouden in badik verveel me meestal al na een half uur
Ja en zelfs met een tijdschrift of boek verveel ik me na verloop van tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik lees altijd in bad en had 2 tijdschriften dus het was goed te doen![]()
![]()
Ik heb em aan mijn toekomstige schoonmoeder opgestuurd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebben
Ik heb hier nog 1,5 Chelsea Garden liggen, die doe ik wel bij de slammer erbij, want hier liggen ze ook maar te liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Klinkt goed wat je gekocht hebt! Die Chelsea Garden ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben van plan om Helping Hands te kopen als mijn Smitten op is, goed dat ze er nu ook kleine potjes van hebben
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 1,5 Chelsea Garden liggen, die doe ik wel bij de slammer erbij, want hier liggen ze ook maar te liggen.
Evenstar die is lekker he?
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga na een lange zaterdag zometeen in bad met een halve Chelsea Garden en daarna uitgebreid scrubben met You Snap The Whip en Ocean Salt, en dan een maskertje van Cupcake en daarna heel lui voor de tv genieten van mijn Friends dvdbox. I rule!
Hm..ik wil nu nog niet slapenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Anitra het volgende:
als je lekker wil slapen dan is de jingle spells een aanrader!
Christmas party is lekker fris en die andere 2 vind ik niet lekker.
Hm...dat is ook niet echt de bedoelingquote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Anitra het volgende:
Christmas Party is echt een oppepper vind ik, daar word je lekker wakker van en dan kan je er weer ff tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |