Zondag besteld, vandaag in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Ladyxima het volgende:
Sanne, hoe lang duurde het voordat je jouw pakjes binnenhad?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
Wil een modje het nummer erbij zetten?
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederlandquote:
Echt hé! Schandalig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
Dat is heel raar ja, hier mag je blij zijn als het er binnen 10 dagen isquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat internationale leveringen sneller gaan dan de nationale hier in Nederland.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:23 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb de overschrijvingskaart ingevuld.. morgen meteen op de bus. hopen dat het niet supersloom gaat ;P hahaha. ik heb trouwens ook voor de verzendkosten erbij![]()
Je hebt al mail terug.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef Vava het volgende:
Sanne, ik heb je even gemaild op het adres in je profiel, ik wil graag zeker weten dat ik het allemaal goed doe namelijk en aangezien het bij jou prima is verlopen
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef Bob. het volgende:
nu gaan jullie echt een ENORME doos krijgen of nietlijkt me echt heel spannend, wat zou dr allemaal inzitten
![]()
Okayquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
Vava..ik heb het bedrag zojuist overgemaakt!
Ow ik heb wel eens aan dat ding geroken in de winkel, ik vond het nogal naar teer ruikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:08 schreef Bob. het volgende:
de topics gaan idd supersnel![]()
Ik ga denk ik morgen maar eens mn moeders Soak and Float shampoobar jatten, moet ik me wel even over die geur heen zetten![]()
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef lotje11 het volgende:
WOw, wat een tas Sanne! Ik hoop voor de andere dames dat het ook zo mooi uitpakt!
Vers asfaltquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Bob. het volgende:
het doet me ook verschrikkelijk aan iets denken, maar ik kan er niet op komen![]()
gooi er wel een enorme berg coditioner in daarna en dan hopen dat dat de geur verjaagd![]()
Kon je ook niet met bankoverschrijving betalen? Of geldt dat alleen voor Duitse klanten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe lang duurt die actie nog, iemand die dat weet?
Ik heb geen creditcard, maar dit is wel zo leuk, dat ik hem best wil aanvragen![]()
uhmmmmm.... nog eens gaat kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kon je ook niet met bankoverschrijving betalen? Of geldt dat alleen voor Duitse klanten?
Vast niet zo heel lang, aangezien er nog ongeveer 10 bejaarden en 1 Ladyxima zijn die geld op die manier oversluizenquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:48 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb mn overschrijvingsdingetje op de post gedaan... hopen dat t snel gaat, geen idee hoelang zoiets duurt...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava, ik heb het overgemaakt hoor
*dagdroomt over übertütes voor Snow Fairy, Xmas Massagebars, Snowcake en 't Was the Night...
Die van Sanne was leuker.... alhoewel... Twinkel is wel heel erg lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef debby1973 het volgende:
zo kan een duits verrassingspakket er dus ook uitzien:
15 Twinkle
4 Letters to S
6 Snowfestival
3 Lush Pud
2 Jingle Spells
1Chrismas Party
1 RRS
1Hollywood
500 g Angel delight
500 g Twas the nig
net gelezen op het duitse forum.
50x Egg Snogquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Bob. het volgende:
de zullen er vast zat leuke dingen in doen XcUZ_Melijkt me knap als ze het voor elkaar krijgen om 50 vieze producten er in te doen
Ik word echt jaloers van het idee van 50 lushproducten![]()
50x Angels Delightquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:22 schreef lotje11 het volgende:
of nog erger: 50x letters to santa!!!
quote:
Ok, hij is net iets minder smerig dan de Miranda, maar voor de restquote:
Miranda.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, hij is net iets minder smerig dan de Miranda, maar voor de rest.
Ieder z'n ding he?
ymmequote:
Zijn er eigenlijk dingen die je niet lekker vindt van de Lush?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk dingen die je niet lekker vindt van de Lush?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
Karma gaat bij mij richting prullenbak Aventura.
Het is pas zonde als de hele eerste etage van je zuurverdiende eigen huis stinkt alsof het een hoerenkast is. Nee hoor, hem weggooien was echt de enige optie. Ik kende Aventura toen nog niet zo goed.quote:
Hmmmm..........quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef debby1973 het volgende:
zo kan een duits verrassingspakket er dus ook uitzien:
15 Twinkle
4 Letters to S
6 Snowfestival
3 Lush Pud
2 Jingle Spells
1Chrismas Party
1 RRS
1Hollywood
500 g Angel delight
500 g Twas the nig
net gelezen op het duitse forum.
Het is een gok, en het blijft een gok die bestelling.quote:
Oww, wat vreselijk. dat is nog erger dan puberbuurjongetjes met hun boem-boem-boem muziek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben erg gelukkig met de Karaokeset van de buren![]()
![]()
Ja ik probeer aan m'n scriptie te werken, maar dat gaat niet echt als ik dat gejank op de achtergrond hoor en nog eens keihard ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oww, wat vreselijk. dat is nog erger dan puberbuurjongetjes met hun boem-boem-boem muziek.
Sterkte.
Portiekflat, ander portiek als waar ik in woonquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef Aarti het volgende:
Even langslopen en vragen of het wat zachter mag?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef Sanne het volgende:
Karma vond ik zo vies dat ik hem echt weggegooid heb. Gadverdamme wat een smerige lucht vond ik dat. [afbeelding]
Maar sinds ik Aventura ken heb ik nooit meer een miskoop, zij vindt alles lekker waar ik van over mijn nek ga.
Dat 'rare japanse naam' spul doet wonderen voor je haarquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu Hsuan Wen Hua in maar haar zitten. Wel een apparte lucht. Maar ja, als het maar goed voor mijn haar is.
Daarna ga ik het uitwassen met Rehab. En als slot Veganese erin.
Ik hoop dat dit was voor mijn pluizebol kan betekenen.:)
zoals ik al zei, de smaak is niet echt denderend. Bovendien proef je gewoon dat er krijt inzit... (en nee, vraag me niet hoe ik weet dat krijt zo smaaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Anitra het volgende:
Kozakkende envelop is binnen!
Ik vind de witte tandpasta ook goed Flugeltje! Maar geloof dat er weinig tandpastafans zijn hier
Nog wel glazuur over?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb het nu 3 dagen gebruikt en m'n tanden zijn al een tint witter geworden...
*aan tanden voelt*quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*aan tanden voelt*
Yep, volgens mij wel![]()
Was ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Lotjeb het volgende:
Ik wil ook een übertüte
Straks weer tentamen (gister ging goed) en daarna snel nog even de stad in. Ik ben dan nog wel niet klaar met m'n tentamens maar ik heb al wel een cadeautje verdiend
![]()
ik weet niet meer wie het gister vroeg maareh, idd UvA (sociologie) maar er zullen gister om 17.00 wel meer tentamens geweest zijn![]()
Ik vond die geur echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu Hsuan Wen Hua in maar haar zitten. Wel een apparte lucht. Maar ja, als het maar goed voor mijn haar is.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
Bij topic 100quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef vriendinnie het volgende:
Zou er eigenlijk animo zijn voor weer een Lush meeting?
* doorpostquote:
Toch is het geweldig spul hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:44 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Een aparte lucht... Ja, zo kun je het ook omschrijven ja![]()
Deze uitspraak krijgt van mij de understatement-of-the-year-2006 award.
Het is trouwens ook het enige Lushproduct waarvan ik de naam niet kan onthouden. Ik vraag me af of dat psychisch is dus.
Wat wil je, Shirley?quote:
Ik tuut omdat ik zin heb in de ubertute!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat wil je, Shirley?
Zal ik gaan dansen met mijn pompons?
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik moe![]()
![]()
![]()
Voor niks gedanstquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik tuut omdat ik zin heb in de ubertute!
Ben benieuwd of Vava al heeft besteld...
godivaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef JacMar het volgende:
Heb net lekker in bad gezeten met The olive branchHeeeerlijk!
Gezicht gewassen met coalface en haren gewassen met godiva...Helemaal fris en schoon![]()
![]()
Nóg niet, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik tuut omdat ik zin heb in de ubertute!
Ben benieuwd of Vava al heeft besteld...
Godivaquote:
ik heb geen geverfd haarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Godiva
Hij ruikt lekker, maar funest voor geverfd haar! Het trok letterlijk de verf uit m'n haar!
ik heb trouwens aan mn moeder gevraagd hoe lang t duurt voor de doekoe'squote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nóg niet, weet ik uit betrouwbare bron
Gaat wel binnen afzienbare tijd gebeuren.
quote:
Totaal offtopic: Er staan wat leuke feestjes tussen in je sigquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:28 schreef Ladyxima het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Totaal offtopic: Er staan wat leuke feestjes tussen in je sig
Yippie!!!quote:
* Shirley springt op d'r bureau en danst!quote:
joepie joepie joepie!quote:
Ojaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maandag, dan kan je dinsdag hiernaartoe komen![]()
![]()
![]()
Dan kan ik niet meer normaal postenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef Shirley het volgende:
Ziet er gezellig uit zo, al die dansende smileysEn dan hebben we het nog geeneens binnen! Ken je nagaan hoe hysterisch we dan zijn!
!
En dan zou ik het woensdag kunnen halen, want dan ben ik vrij. Heb die dag theorie examen, dus dat zou een mooi kadootje zijn...of goeie troost....quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maandag, dan kan je dinsdag hiernaartoe komen![]()
![]()
![]()
Even een voorbeeldje:quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer normaal posten
Woensdag ben ik er niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dan zou ik het woensdag kunnen halen, want dan ben ik vrij. Heb die dag theorie examen, dus dat zou een mooi kadootje zijn...of goeie troost....
Ja hallo! Je zorgt maar dat je er bent hoor!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woensdag ben ik er niet.
Maar misschien zijn we wat voorbarig
Het zou zomaar kunnen dat ze het morgen al gaan versturen, maar maandag lijkt me idd wat snel met een weekend er nog tussen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woensdag ben ik er niet.
Maar misschien zijn we wat voorbarig
Dan hoop ik toch wel dat mijn moeder thuis is om het in ontvangst te nemen! Anders kan ik uuuren in de rij in het postkantoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef Shirley het volgende:
Als ze het morgen versturen, zou het er zelfs zaterdag kunnen zijn.Maar dat is héle stille hoop
Bij Sanne was het er blijkbaar al binnen een paar dagen, dat doen ze hier in NL niet zo snelquote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Ladyxima het volgende:
zondag besteld, woensdag binnen als ik t me goed herriner.
Juist. Maar mocht het langer duren vind ik het echt niet erg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Ladyxima het volgende:
zondag besteld, woensdag binnen als ik t me goed herriner.
Inderdaad, dan kunnen we er niks aan doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist. Maar mocht het langer duren vind ik het echt niet erg.
ik ben blij dat je het leuk vindtquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef kozakken het volgende:
Fijn dat de pakketjes er zijn.
Alleen die van ladyxima is nog onderweg. Die komt (hopenlijk) morgen aan.
En ik kreeg me toch een leuk pakketje van haar terug!!Blij!!!
-en nu ga ik snel 't bed in. net terug van vergadering en werk. drukke dag dus!-
The strokes en arabian bright zijn allebei pre-conditioners. Heb je ze samen gebruikt? Ik wissel ze altijd af. Arabian bright laat ik rustig een uur of langer zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef Aarti het volgende:
Ik heb zojuist mn haar gedaan met The Strokes, Arabian Bright, Rehab en Retread
The Strokes merkte ik wel wat meer zachtheid van, van AB zie ik niks, maar dat dacht ik al, mijn haar pakt dat soort dingen nooit.
Rehab en Retread zijn blijvertjes, heerlijk!
Ook niet als je met creditcard besteld?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Bij Sanne was het er blijkbaar al binnen een paar dagen, dat doen ze hier in NL niet zo snel
Ik moest hardop lachen toen ik dit las... Gevolg: Baas ineens knetternieuwsgierig...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gedroomd over übertütes
Bij mij zag ik ook niets van Arabian Bright. En ik heb er twee potten doorheen gejaagdquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef Aarti het volgende:
Ik heb zojuist mn haar gedaan met The Strokes, Arabian Bright, Rehab en Retread
The Strokes merkte ik wel wat meer zachtheid van, van AB zie ik niks, maar dat dacht ik al, mijn haar pakt dat soort dingen nooit.
Rehab en Retread zijn blijvertjes, heerlijk!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik dit las... Gevolg: Baas ineens knetternieuwsgierig...
Kan natuurlijk niet zeggen dat ik hier in zijn tijd even bij zit te lezen ...
Heb maar een slechte grap verteld...![]()
Hehehehe! Sorryquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik dit las... Gevolg: Baas ineens knetternieuwsgierig...
Kan natuurlijk niet zeggen dat ik hier in zijn tijd even bij zit te lezen ...
Heb maar een slechte grap verteld...![]()
Hoe kun je?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
Wat een rust hier vandaag
Ik ben vreemdgegaan met the Body Shop Mango scrub, douchegel en bodybutter vandaag
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
Ik ben vreemdgegaan met the Body Shop Mango scrub, douchegel en bodybutter vandaag
Ik heb tegenwoordig zelfs een klantenkaart van The Body Shop, en schaam me daar niet voor!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
Ik breek een lans voor alle vreemdgangers in deze topic.
Dat ik een keer vreemdga, zegt niks over mijn liefde voor Lush. The Body shop betekent niks voor mij, is gewoon lust. Lush is hetgeen waar ik van hou, dat weet je toch?
:p
Echt super!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dát zijn nog eens leuke nieuwtjes
En Vaav ook een shirt![]()
En de order is onderweg![]()
![]()
Somehow denk ik dat ze dat hier niet zo makkelijk zouden hebben gedaan...quote:
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Somehow denk ik dat ze dat hier niet zo makkelijk zouden hebben gedaan...
Ja, in het mailtje stond dat ze geen rekening konden houden met maten omdat de tuutjes voorverpakt zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaav, schreven ze niet iets dat die tuutes voorverpakt waren? En dat de maten van de shirts dus ook nog een verrassing zijn? Het is dus echt een complete verrassing en Sanne heeft dus écht geluk gehad!
Stiekem hoop ik wel op een hatbox en een paar XLshirts, want anders zie ik eruit als een rollade
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Elefes het volgende:
Ik word helemaal blij van al dat ge-van jullie
Ik ben wel heel benieuwd wat jullie allemaal krijgen! *Nieuwsgierig is*.
Hiquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef kozakken het volgende:
Fijn dat de pakketjes er zijn.
Alleen die van ladyxima is nog onderweg. Die komt (hopenlijk) morgen aan.
En ik kreeg me toch een leuk pakketje van haar terug!!Blij!!!
-en nu ga ik snel 't bed in. net terug van vergadering en werk. drukke dag dus!-
Super Toll, allemaal het T-shirt aan bij de Efteling meeting!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Vava het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Lush Duitsland, dat ze een extra T-shirt mee hebben gestuurd (had ik gevraagd omdat we met 5 bestellen, vragen kan altijd) en dat betekent dus dat het onderwerg is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mits ik geen S krijgquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Super Toll, allemaal het T-shirt aan bij de Efteling meeting!!!
Dan spelden we hem vast aan een gewoon T-shirtquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan spelden we hem vast aan een gewoon T-shirt
Angels Delight en teveel badspul, want ik heb geen badquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Aarti het volgende:
Wat willen jullie NIET in je pakket?
Ja echt lief van Lushquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Anitra het volgende:
Vava wat goed dat jullie dat shirt erbij krijgen!!!
Ik wil geen Angels Delight en geen shirt in maat Squote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Aarti het volgende:
Wat willen jullie NIET in je pakket?
Efteling meeting?? Wie wat waar wanneer??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Super Toll, allemaal het T-shirt aan bij de Efteling meeting!!!
Open een topic zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Efteling meeting?? Wie wat waar wanneer??
(das lekker dichtbij, kan ik misschien ook eens meedoen als het mag...)
Een foklushmeet jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan moeten we maar een eigen meetje opzetten hier
Ja leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan moeten we maar een eigen meetje opzetten hier
probeer nog eens, is gefixed als het goed is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:52 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Een foklushmeet ja![]()
Ik kan trouwens niet meer op lushialicious komenJe moet eerst inloggen maar ik ben lokaal user en kan dus alleen inloggen als ik al op de site ben...
Jep, t werkt weerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
probeer nog eens, is gefixed als het goed is.
Smerig he? Net of je uit een kroeg komt waar je een glaasje over je heen hebt gekregen. Ik heb het er direct weer afgespoeld met Sweetie Pie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef kozakken het volgende:
Ik vind randy butter dus echt ranzig.![]()
Heb hier nog wat staan, maak het ook wel op... maar dat ik nou echt sta te juichen...
Kijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:24 schreef Ladyxima het volgende:
ik lees hierboven geen angels delight in het pakket... kom maar op
wat ik er niet in wil? ehm badspullen, ben badloos
Ik gebruik hem de laatste tijd vaak en het bevalt goed hier!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heeft er iemand zelf ervaring met het gebruik van de Assisi babyshampoo op haar eigen haar in plaats van op kindertjes?
Ik heb de Mango Bodybutter en vind hem echt lekker!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook, dat het snel vet wordt. Dat had ik voorheen niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb soms toch het gevoel dat de Lush-shampoos m'n haar niet écht schoon krijgen en dat het daardoor toch wat sneller vet is.
Je hebt m'n nummer nog om te smsen voor als ik niet online ben hé!?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shir, ik denk ook dat ik binnenkort de Boodschapper ben van goed Lushnieuws
Ja leuk he van dat T-shirtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
Jaaaaaaa! Een extra t-shirt voor Vava erbij!Ik durf bijna te wedden dat het morgen al binnen is! Ik voel het aan m'n water!
Als dat zo is word ik gekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Aarti het volgende:
Dus niemand van jullie wil Angels Delight?
Ik zal een extra schietgebedje opzeggen voor jullie, dat je niet 1 kilo AD krijgt...
Als het nou een kilo Snowcake isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef Anitra het volgende:
Ik duim voor jullie mee VavaHet zal je gebeuren zeg een kilo AD
angels delight? die vind ik erg lekker hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Aarti het volgende:
Dus niemand van jullie wil Angels Delight?
Ik zal een extra schietgebedje opzeggen voor jullie, dat je niet 1 kilo AD krijgt...
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer nog om te smsen voor als ik niet online ben hé!?
Tot in het bejaardentehuis voorzien van Snowcakequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Als het nou een kilo Snowcake isdan hoor je mij niet klagen
![]()
en ik weet 100% zeker dat XcUZ_Me dat ook niet erg vindt
Dan ruik ik als ik 80 ben nog naar amandelen en bitterkoekjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tot in het bejaardentehuis voorzien van Snowcake
Werd het gewoon door de TPG bezorgd?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:45 schreef Sanne het volgende:
Is de toeter al binnen???
Ja, was gewoon TPG bij mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Werd het gewoon door de TPG bezorgd?
Post is nog niet langs geweest dus er is nog hoop
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, Vaav net zo op msn: "Ik weet niet of de TPG wel pakketpost doet op zaterdag! ... Oh, ja dus!" dus ik helemaal vangaat de bel? Is het er??! Zij: "nee, ik keek even op de site van de TPG."
Ik:![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, Vaav net zo op msn: "Ik weet niet of de TPG wel pakketpost doet op zaterdag! ... Oh, ja dus!" dus ik helemaal vangaat de bel? Is het er??! Zij: "nee, ik keek even op de site van de TPG."
Ik:![]()
Ja maar, dan kom ik thuis en is de buit verdeeld en zit ik met allemaal vieze Angels Delight enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef Vava het volgende:
Als het maandag komt stuur ik je wel een sms'je
Als je dan híer je gal komt spuwen hebben wij ook nog een leuke avondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, dan kom ik thuis en is de buit verdeeld en zit ik met allemaal vieze Angels Delight enzo
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je dan híer je gal komt spuwen hebben wij ook nog een leuke avond![]()
Dat jullie ons de ogen uitsteken met dat geweldige pakket vind ik prima, maar gun ons dan ook de lol live aanwezig te zijn bij de verdeling ervanquote:
Relnichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat jullie ons de ogen uitsteken met dat geweldige pakket vind ik prima, maar gun ons dan ook de lol live aanwezig te zijn bij de verdeling ervan
Vooral als het ruzie wordt...![]()
quote:
Nee joh!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, dan kom ik thuis en is de buit verdeeld en zit ik met allemaal vieze Angels Delight enzo
dus dus dus.... Wij gaan alle fun missen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik ga een lijst maken met alles wat er in zit, die mail ik naar iedereen. Als iedereen dan aangeeft wat ze het lekkerst vinden en wat ze minder lekker vinden en dat naar me terug mailen kan ik aan de hand daarvan alles verdelen. Uiteraard wacht ik met verdelen tot ik van iedereen een mail terug heb.
Dit lijkt mij in elk geval een goede manier
Een hele goede manier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik ga een lijst maken met alles wat er in zit, die mail ik naar iedereen. Als iedereen dan aangeeft wat ze het lekkerst vinden en wat ze minder lekker vinden en dat naar me terug mailen kan ik aan de hand daarvan alles verdelen. Uiteraard wacht ik met verdelen tot ik van iedereen een mail terug heb.
Dit lijkt mij in elk geval een goede manier
Ik maak wel foto'squote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dus dus dus.... Wij gaan alle fun missen?![]()
Ja! Gisteren alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef JacMar het volgende:
[..]
Een hele goede manier!![]()
Heb je mijn geld trouwens al binnen?![]()
En niet zelf dingen achterhouden hequote:
Mooi! Dat internetbankieren gaat lekker snelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Gisteren alalleen het geld van Ladyxima is nog onderweg
Hmm... je brengt me op een ideequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En niet zelf dingen achterhouden heZo van: "nee, er zaten er maar 48 in
"
Bewaar er dan ook een voor mijquote:
De wet van Murphy zou hier best wel eens kunnen gaan narren inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Anitra het volgende:
Oeh Vava dat is natuurlijk vragen om problemen nu naar de stad gaan
Ja zal je net zien, ben je even weg, komen ze dat pakket afleveren! Ik heb mijn hoop op de buren gevestigdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Anitra het volgende:
Oeh Vava dat is natuurlijk vragen om problemen nu naar de stad gaan
Dat had ik dus net. Ik breng het pakje voor mijn Valentina naar het postkantoor, kom terug, is mijn pakje net geweest in de tijd dat ik weg was.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja zal je net zien, ben je even weg, komen ze dat pakket afleveren! Ik heb mijn hoop op de buren gevestigd![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:
Ik probeer Murphy hier wel ff vast te houden![]()
In bad stommen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Stom 'm in bad met een bruisbal, dan is 'ie wel even zoet![]()
quote:
Karma vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ruik naar een hoerenkast!*
And I'm proud of it
* Met dank aan Sanne voor dit synoniem voor de Karma-reeks
Het is er vandaag helaas niet meer van gekomenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Aarti het volgende:
Dus we zien pas maandag op zn vroegst hysterisch gillende Fokkers in dit topic
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is er vandaag helaas niet meer van gekomen![]()
quote:
Ja die idd, ik was hem aan het zoekenquote:
Kijk, dat is altijd fijn om te horenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:50 schreef Sanne het volgende:
Er is vandaag wel een wundertüte bij iemand van Lushaliicious bezorgd, en dat is een hoopgevend pakket!
Op de dag dat ik hem ontving. Woensdag geloof ik?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Kijk, dat is altijd fijn om te horenwanneer was dat pakket besteld?
Dat geeft hoop dat die van ons er maandag of dinsdag isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op de dag dat ik hem ontving. Woensdag geloof ik?
* Vava hoopt dat er hier ook allemaal van die cadeauverpakkingen in het pakket zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
Zat trouwens vol met cadeaus!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |