Als je dan híer je gal komt spuwen hebben wij ook nog een leuke avondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, dan kom ik thuis en is de buit verdeeld en zit ik met allemaal vieze Angels Delight enzo
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je dan híer je gal komt spuwen hebben wij ook nog een leuke avond![]()
Dat jullie ons de ogen uitsteken met dat geweldige pakket vind ik prima, maar gun ons dan ook de lol live aanwezig te zijn bij de verdeling ervanquote:
Relnichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat jullie ons de ogen uitsteken met dat geweldige pakket vind ik prima, maar gun ons dan ook de lol live aanwezig te zijn bij de verdeling ervan
Vooral als het ruzie wordt...![]()
quote:
Nee joh!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, dan kom ik thuis en is de buit verdeeld en zit ik met allemaal vieze Angels Delight enzo
dus dus dus.... Wij gaan alle fun missen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik ga een lijst maken met alles wat er in zit, die mail ik naar iedereen. Als iedereen dan aangeeft wat ze het lekkerst vinden en wat ze minder lekker vinden en dat naar me terug mailen kan ik aan de hand daarvan alles verdelen. Uiteraard wacht ik met verdelen tot ik van iedereen een mail terug heb.
Dit lijkt mij in elk geval een goede manier
Een hele goede manier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik ga een lijst maken met alles wat er in zit, die mail ik naar iedereen. Als iedereen dan aangeeft wat ze het lekkerst vinden en wat ze minder lekker vinden en dat naar me terug mailen kan ik aan de hand daarvan alles verdelen. Uiteraard wacht ik met verdelen tot ik van iedereen een mail terug heb.
Dit lijkt mij in elk geval een goede manier
Ik maak wel foto'squote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dus dus dus.... Wij gaan alle fun missen?![]()
Ja! Gisteren alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef JacMar het volgende:
[..]
Een hele goede manier!![]()
Heb je mijn geld trouwens al binnen?![]()
En niet zelf dingen achterhouden hequote:
Mooi! Dat internetbankieren gaat lekker snelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Gisteren alalleen het geld van Ladyxima is nog onderweg
Hmm... je brengt me op een ideequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En niet zelf dingen achterhouden heZo van: "nee, er zaten er maar 48 in
"
Bewaar er dan ook een voor mijquote:
De wet van Murphy zou hier best wel eens kunnen gaan narren inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Anitra het volgende:
Oeh Vava dat is natuurlijk vragen om problemen nu naar de stad gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |