Ja leuk he van dat T-shirtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
Jaaaaaaa! Een extra t-shirt voor Vava erbij!Ik durf bijna te wedden dat het morgen al binnen is! Ik voel het aan m'n water!
Als dat zo is word ik gekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Aarti het volgende:
Dus niemand van jullie wil Angels Delight?
Ik zal een extra schietgebedje opzeggen voor jullie, dat je niet 1 kilo AD krijgt...
Als het nou een kilo Snowcake isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef Anitra het volgende:
Ik duim voor jullie mee VavaHet zal je gebeuren zeg een kilo AD
angels delight? die vind ik erg lekker hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Aarti het volgende:
Dus niemand van jullie wil Angels Delight?
Ik zal een extra schietgebedje opzeggen voor jullie, dat je niet 1 kilo AD krijgt...
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer nog om te smsen voor als ik niet online ben hé!?
Tot in het bejaardentehuis voorzien van Snowcakequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Als het nou een kilo Snowcake isdan hoor je mij niet klagen
![]()
en ik weet 100% zeker dat XcUZ_Me dat ook niet erg vindt
Dan ruik ik als ik 80 ben nog naar amandelen en bitterkoekjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tot in het bejaardentehuis voorzien van Snowcake
Werd het gewoon door de TPG bezorgd?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:45 schreef Sanne het volgende:
Is de toeter al binnen???
Ja, was gewoon TPG bij mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Werd het gewoon door de TPG bezorgd?
Post is nog niet langs geweest dus er is nog hoop
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, Vaav net zo op msn: "Ik weet niet of de TPG wel pakketpost doet op zaterdag! ... Oh, ja dus!" dus ik helemaal vangaat de bel? Is het er??! Zij: "nee, ik keek even op de site van de TPG."
Ik:![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, Vaav net zo op msn: "Ik weet niet of de TPG wel pakketpost doet op zaterdag! ... Oh, ja dus!" dus ik helemaal vangaat de bel? Is het er??! Zij: "nee, ik keek even op de site van de TPG."
Ik:![]()
Ja maar, dan kom ik thuis en is de buit verdeeld en zit ik met allemaal vieze Angels Delight enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef Vava het volgende:
Als het maandag komt stuur ik je wel een sms'je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |