Angels Delight en teveel badspul, want ik heb geen badquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Aarti het volgende:
Wat willen jullie NIET in je pakket?

Ja echt lief van Lushquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Anitra het volgende:
Vava wat goed dat jullie dat shirt erbij krijgen!!!

Ik wil geen Angels Delight en geen shirt in maat Squote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Aarti het volgende:
Wat willen jullie NIET in je pakket?

Efteling meeting?? Wie wat waar wanneer??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Super Toll, allemaal het T-shirt aan bij de Efteling meeting!!!

Open een topic zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Efteling meeting?? Wie wat waar wanneer??
(das lekker dichtbij, kan ik misschien ook eens meedoen als het mag...)

Een foklushmeet jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan moeten we maar een eigen meetje opzetten hier

Ja leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan moeten we maar een eigen meetje opzetten hier

probeer nog eens, is gefixed als het goed is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:52 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Een foklushmeet ja![]()
Ik kan trouwens niet meer op lushialicious komenJe moet eerst inloggen maar ik ben lokaal user en kan dus alleen inloggen als ik al op de site ben...

Jep, t werkt weerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
probeer nog eens, is gefixed als het goed is.

Smerig he? Net of je uit een kroeg komt waar je een glaasje over je heen hebt gekregen. Ik heb het er direct weer afgespoeld met Sweetie Pie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:27 schreef kozakken het volgende:
Ik vind randy butter dus echt ranzig.![]()
Heb hier nog wat staan, maak het ook wel op... maar dat ik nou echt sta te juichen...

Kijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:24 schreef Ladyxima het volgende:
ik lees hierboven geen angels delight in het pakket... kom maar op
wat ik er niet in wil? ehm badspullen, ben badloos

Ik gebruik hem de laatste tijd vaak en het bevalt goed hier!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heeft er iemand zelf ervaring met het gebruik van de Assisi babyshampoo op haar eigen haar in plaats van op kindertjes?

Ik heb de Mango Bodybutter en vind hem echt lekker!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
Wat een rust hier vandaag
Ik ben vreemdgegaan met the Body Shop Mango scrub, douchegel en bodybutter vandaag
Ja, dat heb ik dus ook, dat het snel vet wordt. Dat had ik voorheen niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb soms toch het gevoel dat de Lush-shampoos m'n haar niet écht schoon krijgen en dat het daardoor toch wat sneller vet is.

Je hebt m'n nummer nog om te smsen voor als ik niet online ben hé!?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shir, ik denk ook dat ik binnenkort de Boodschapper ben van goed Lushnieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |