Echt super!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dát zijn nog eens leuke nieuwtjes
En Vaav ook een shirt![]()
En de order is onderweg![]()
![]()
Somehow denk ik dat ze dat hier niet zo makkelijk zouden hebben gedaan...quote:
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Somehow denk ik dat ze dat hier niet zo makkelijk zouden hebben gedaan...
Ja, in het mailtje stond dat ze geen rekening konden houden met maten omdat de tuutjes voorverpakt zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaav, schreven ze niet iets dat die tuutes voorverpakt waren? En dat de maten van de shirts dus ook nog een verrassing zijn? Het is dus echt een complete verrassing en Sanne heeft dus écht geluk gehad!
Stiekem hoop ik wel op een hatbox en een paar XLshirts, want anders zie ik eruit als een rollade
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Elefes het volgende:
Ik word helemaal blij van al dat ge-van jullie
Ik ben wel heel benieuwd wat jullie allemaal krijgen! *Nieuwsgierig is*.
Hiquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef kozakken het volgende:
Fijn dat de pakketjes er zijn.
Alleen die van ladyxima is nog onderweg. Die komt (hopenlijk) morgen aan.
En ik kreeg me toch een leuk pakketje van haar terug!!Blij!!!
-en nu ga ik snel 't bed in. net terug van vergadering en werk. drukke dag dus!-
Super Toll, allemaal het T-shirt aan bij de Efteling meeting!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Vava het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Lush Duitsland, dat ze een extra T-shirt mee hebben gestuurd (had ik gevraagd omdat we met 5 bestellen, vragen kan altijd) en dat betekent dus dat het onderwerg is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mits ik geen S krijgquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Super Toll, allemaal het T-shirt aan bij de Efteling meeting!!!
Dan spelden we hem vast aan een gewoon T-shirtquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan spelden we hem vast aan een gewoon T-shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |