Juist. Maar mocht het langer duren vind ik het echt niet erg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Ladyxima het volgende:
zondag besteld, woensdag binnen als ik t me goed herriner.
Inderdaad, dan kunnen we er niks aan doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist. Maar mocht het langer duren vind ik het echt niet erg.
ik ben blij dat je het leuk vindtquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef kozakken het volgende:
Fijn dat de pakketjes er zijn.
Alleen die van ladyxima is nog onderweg. Die komt (hopenlijk) morgen aan.
En ik kreeg me toch een leuk pakketje van haar terug!!Blij!!!
-en nu ga ik snel 't bed in. net terug van vergadering en werk. drukke dag dus!-
The strokes en arabian bright zijn allebei pre-conditioners. Heb je ze samen gebruikt? Ik wissel ze altijd af. Arabian bright laat ik rustig een uur of langer zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef Aarti het volgende:
Ik heb zojuist mn haar gedaan met The Strokes, Arabian Bright, Rehab en Retread
The Strokes merkte ik wel wat meer zachtheid van, van AB zie ik niks, maar dat dacht ik al, mijn haar pakt dat soort dingen nooit.
Rehab en Retread zijn blijvertjes, heerlijk!
Ook niet als je met creditcard besteld?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Bij Sanne was het er blijkbaar al binnen een paar dagen, dat doen ze hier in NL niet zo snel
Ik moest hardop lachen toen ik dit las... Gevolg: Baas ineens knetternieuwsgierig...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gedroomd over übertütes
Bij mij zag ik ook niets van Arabian Bright. En ik heb er twee potten doorheen gejaagdquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef Aarti het volgende:
Ik heb zojuist mn haar gedaan met The Strokes, Arabian Bright, Rehab en Retread
The Strokes merkte ik wel wat meer zachtheid van, van AB zie ik niks, maar dat dacht ik al, mijn haar pakt dat soort dingen nooit.
Rehab en Retread zijn blijvertjes, heerlijk!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik dit las... Gevolg: Baas ineens knetternieuwsgierig...
Kan natuurlijk niet zeggen dat ik hier in zijn tijd even bij zit te lezen ...
Heb maar een slechte grap verteld...![]()
Hehehehe! Sorryquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik dit las... Gevolg: Baas ineens knetternieuwsgierig...
Kan natuurlijk niet zeggen dat ik hier in zijn tijd even bij zit te lezen ...
Heb maar een slechte grap verteld...![]()
Hoe kun je?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
Wat een rust hier vandaag
Ik ben vreemdgegaan met the Body Shop Mango scrub, douchegel en bodybutter vandaag
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:46 schreef Aarti het volgende:
Wat een rust hier vandaag
Ik ben vreemdgegaan met the Body Shop Mango scrub, douchegel en bodybutter vandaag
Ik heb tegenwoordig zelfs een klantenkaart van The Body Shop, en schaam me daar niet voor!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
Ik breek een lans voor alle vreemdgangers in deze topic.
Dat ik een keer vreemdga, zegt niks over mijn liefde voor Lush. The Body shop betekent niks voor mij, is gewoon lust. Lush is hetgeen waar ik van hou, dat weet je toch?
:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |