quote:
Totaal offtopic: Er staan wat leuke feestjes tussen in je sigquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:28 schreef Ladyxima het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Totaal offtopic: Er staan wat leuke feestjes tussen in je sig
Yippie!!!quote:
* Shirley springt op d'r bureau en danst!quote:
joepie joepie joepie!quote:
Ojaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maandag, dan kan je dinsdag hiernaartoe komen![]()
![]()
![]()
Dan kan ik niet meer normaal postenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef Shirley het volgende:
Ziet er gezellig uit zo, al die dansende smileysEn dan hebben we het nog geeneens binnen! Ken je nagaan hoe hysterisch we dan zijn!
!
En dan zou ik het woensdag kunnen halen, want dan ben ik vrij. Heb die dag theorie examen, dus dat zou een mooi kadootje zijn...of goeie troost....quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maandag, dan kan je dinsdag hiernaartoe komen![]()
![]()
![]()
Even een voorbeeldje:quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer normaal posten
Woensdag ben ik er niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dan zou ik het woensdag kunnen halen, want dan ben ik vrij. Heb die dag theorie examen, dus dat zou een mooi kadootje zijn...of goeie troost....
Ja hallo! Je zorgt maar dat je er bent hoor!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woensdag ben ik er niet.
Maar misschien zijn we wat voorbarig
Het zou zomaar kunnen dat ze het morgen al gaan versturen, maar maandag lijkt me idd wat snel met een weekend er nog tussen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woensdag ben ik er niet.
Maar misschien zijn we wat voorbarig
Dan hoop ik toch wel dat mijn moeder thuis is om het in ontvangst te nemen! Anders kan ik uuuren in de rij in het postkantoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef Shirley het volgende:
Als ze het morgen versturen, zou het er zelfs zaterdag kunnen zijn.Maar dat is héle stille hoop
Bij Sanne was het er blijkbaar al binnen een paar dagen, dat doen ze hier in NL niet zo snelquote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Ladyxima het volgende:
zondag besteld, woensdag binnen als ik t me goed herriner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |