Die van Sanne was leuker.... alhoewel... Twinkel is wel heel erg lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef debby1973 het volgende:
zo kan een duits verrassingspakket er dus ook uitzien:
15 Twinkle
4 Letters to S
6 Snowfestival
3 Lush Pud
2 Jingle Spells
1Chrismas Party
1 RRS
1Hollywood
500 g Angel delight
500 g Twas the nig
net gelezen op het duitse forum.

50x Egg Snogquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Bob. het volgende:
de zullen er vast zat leuke dingen in doen XcUZ_Melijkt me knap als ze het voor elkaar krijgen om 50 vieze producten er in te doen
Ik word echt jaloers van het idee van 50 lushproducten![]()

50x Angels Delightquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:22 schreef lotje11 het volgende:
of nog erger: 50x letters to santa!!!

quote:

Ok, hij is net iets minder smerig dan de Miranda, maar voor de restquote:

Miranda.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, hij is net iets minder smerig dan de Miranda, maar voor de rest.
Ieder z'n ding he?

ymmequote:

Zijn er eigenlijk dingen die je niet lekker vindt van de Lush?quote:

quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk dingen die je niet lekker vindt van de Lush?

quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
Karma gaat bij mij richting prullenbak Aventura.

Het is pas zonde als de hele eerste etage van je zuurverdiende eigen huis stinkt alsof het een hoerenkast is. Nee hoor, hem weggooien was echt de enige optie. Ik kende Aventura toen nog niet zo goed.quote:

Hmmmm..........quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:05 schreef debby1973 het volgende:
zo kan een duits verrassingspakket er dus ook uitzien:
15 Twinkle
4 Letters to S
6 Snowfestival
3 Lush Pud
2 Jingle Spells
1Chrismas Party
1 RRS
1Hollywood
500 g Angel delight
500 g Twas the nig
net gelezen op het duitse forum.

Het is een gok, en het blijft een gok die bestelling.quote:

Oww, wat vreselijk. dat is nog erger dan puberbuurjongetjes met hun boem-boem-boem muziek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben erg gelukkig met de Karaokeset van de buren![]()
![]()

Ja ik probeer aan m'n scriptie te werken, maar dat gaat niet echt als ik dat gejank op de achtergrond hoor en nog eens keihard ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oww, wat vreselijk. dat is nog erger dan puberbuurjongetjes met hun boem-boem-boem muziek.
Sterkte.

Portiekflat, ander portiek als waar ik in woonquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef Aarti het volgende:
Even langslopen en vragen of het wat zachter mag?

quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef Sanne het volgende:
Karma vond ik zo vies dat ik hem echt weggegooid heb. Gadverdamme wat een smerige lucht vond ik dat. [afbeelding]
Maar sinds ik Aventura ken heb ik nooit meer een miskoop, zij vindt alles lekker waar ik van over mijn nek ga.

Dat 'rare japanse naam' spul doet wonderen voor je haarquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu Hsuan Wen Hua in maar haar zitten. Wel een apparte lucht. Maar ja, als het maar goed voor mijn haar is.
Daarna ga ik het uitwassen met Rehab. En als slot Veganese erin.
Ik hoop dat dit was voor mijn pluizebol kan betekenen.:)

zoals ik al zei, de smaak is niet echt denderend. Bovendien proef je gewoon dat er krijt inzit... (en nee, vraag me niet hoe ik weet dat krijt zo smaaktquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Anitra het volgende:
Kozakkende envelop is binnen!
Ik vind de witte tandpasta ook goed Flugeltje! Maar geloof dat er weinig tandpastafans zijn hier

Nog wel glazuur over?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb het nu 3 dagen gebruikt en m'n tanden zijn al een tint witter geworden...

*aan tanden voelt*quote:

Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*aan tanden voelt*
Yep, volgens mij wel![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |