Ja zal je net zien, ben je even weg, komen ze dat pakket afleveren! Ik heb mijn hoop op de buren gevestigdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Anitra het volgende:
Oeh Vava dat is natuurlijk vragen om problemen nu naar de stad gaan
Dat had ik dus net. Ik breng het pakje voor mijn Valentina naar het postkantoor, kom terug, is mijn pakje net geweest in de tijd dat ik weg was.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja zal je net zien, ben je even weg, komen ze dat pakket afleveren! Ik heb mijn hoop op de buren gevestigd![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:
Ik probeer Murphy hier wel ff vast te houden![]()
In bad stommen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Stom 'm in bad met een bruisbal, dan is 'ie wel even zoet![]()
quote:
Karma vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ruik naar een hoerenkast!*
And I'm proud of it
* Met dank aan Sanne voor dit synoniem voor de Karma-reeks
Het is er vandaag helaas niet meer van gekomenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Aarti het volgende:
Dus we zien pas maandag op zn vroegst hysterisch gillende Fokkers in dit topic
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is er vandaag helaas niet meer van gekomen![]()
quote:
Ja die idd, ik was hem aan het zoekenquote:
Kijk, dat is altijd fijn om te horenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:50 schreef Sanne het volgende:
Er is vandaag wel een wundertüte bij iemand van Lushaliicious bezorgd, en dat is een hoopgevend pakket!
Op de dag dat ik hem ontving. Woensdag geloof ik?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Kijk, dat is altijd fijn om te horenwanneer was dat pakket besteld?
Dat geeft hoop dat die van ons er maandag of dinsdag isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op de dag dat ik hem ontving. Woensdag geloof ik?
* Vava hoopt dat er hier ook allemaal van die cadeauverpakkingen in het pakket zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef Sanne het volgende:
Zat trouwens vol met cadeaus!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |