Dan zou die juist Lieske moeten gaan troostenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mannen en hun pik, ach niet nodig om het bekende spreekwoord boven te halen![]()
Ze kiezen het lekkerste natuurlijk, in dit geval niet Lieskequote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan zou die juist Lieske moeten gaan troostenLieske is nu erg kwetsbaar en zit verlegen om aandacht dusse
ALT-F4quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
ik hoor die kraai Chantal teveel........zijn er ook filters die haar stem eruit kunnen filteren ?
Ja..welke codec heb ik daarvoor nodigquote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
ik hoor die kraai Chantal teveel........zijn er ook filters die haar stem eruit kunnen filteren ?
Het is idd een kut stem...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
Dan mag die zn ogen wel eens uit spoelen. Vind echt helemaal niks aan Dido, maar ja ik ben dan ook een vrouwquote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze kiezen het lekkerste natuurlijk, in dit geval niet Lieske![]()
Alhoewel een makkelijke beurt... misschien valt Roel dan toch niet onder dat bekende spreekwoord
Ik ben ook een vrouw, maar als ik dan echt moet kiezen dan liever Dido, qua uiterlijk en innerlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan mag die zn ogen wel eens uit spoelen. Vind echt helemaal niks aan Dido, maar ja ik ben dan ook een vrouw
Dido had gezegd dat ze niet zou zoenen int huis, dus ik vrees dat die echt gewoon gek op dr is![]()
Beter zet je die in het fake pics topic...quote:
komt volgens mij ook omdat Rikkert het nodig vond om Liesje als een soort shaduw te gaan achtervolgen om haar te beschermen [ na die aanval van Chantal & Tanja]; dat vond ze geloof ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zou op het moment wel prettig voor haar zijn, ze staat er nu even alleen voor.
Wil er wel even een opmerking bij maken. Lieske en Rikkert begonnen als dikke maatjes. Vervolgens kreeg Lieske aandacht van Roel en liet Rikkert VOLLEDIG vallen, ze zag hem niet meer staan.
Pas vanaf het moment dat Roel meer naar Dido trok begon Lieske weer meer met Rikkert op te trekken.
Het zijn allemaal maar mensen, vond het toch ff leuk om aan te halen.
Oh is die fake?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beter zet je die in het fake pics topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |