Er is een leuk zangraadspelletje bezig op stream 1quote:Op donderdag 15 september 2005 15:20 schreef misterDre het volgende:
Het is saai nu....tijd voor iets anders
Mischien wil ze zo nog wat stemmen winnnen van internetters? Niet dat het lukt op deze manierquote:Op donderdag 15 september 2005 15:26 schreef Mleentje het volgende:
Waarom loopt Linda nog steeds in haar ondergoed?![]()
Lin loopt eigenlijk vrijwel altijd in haar ondergoedquote:Op donderdag 15 september 2005 15:26 schreef Mleentje het volgende:
Waarom loopt Linda nog steeds in haar ondergoed?![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:29 schreef BBscanner het volgende:
Zal dit Rikkert zijn laatste BB bad zijn?
Exit Rikkert
[afbeelding]
Als ze nou ff wacht tot Lieske uit bad is gestapt.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:30 schreef BBscanner het volgende:
Wilde Nathalie nou die Fohn bijna in bad gooien. Rikkert schrok zich rot! Had wel een nare exit geweest voor Rikkert en Lieske
Is waarschijnlijk bewust gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 15:36 schreef Sasami het volgende:
Leuk 4 streams met de slaapkamer.
Dan moet ze 'm echt helemaal uit doen...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mischien wil ze zo nog wat stemmen winnnen van internetters? Niet dat het lukt op deze manier![]()
krijgt ze dus helemaal niet meer haar foto's...............sanctiesquote:Op donderdag 15 september 2005 15:35 schreef BBscanner het volgende:
Lieske spuit de camera nat!![]()
[afbeelding]
hehe iddquote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk bewust gedaanwaarom weet ik ook niet maar....en toen was er beeld
Ja idd leuk eindelijk actie in de house!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:44 schreef -Delta- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond de eerste exit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah ik heb er zin in![]()
Ik denk vanavondquote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
--- Vraag me af wanneer ze weer moeten nomineren?![]()
Er moeten vanavond toch weer nieuwe nominaties bekend worden gemaakt, of gaat er volgende week niet weer iemand eruit?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk vanavondmaar misschien ook volgende week, ik dacht bij vorige edities van BB dat het nog dezelfde avond moest gebeuren na de EXIT van degene die wegmoet
![]()
Ja ben ik helemaal met je eens, maar sja als je alle polls bekijkt ben ik ook bang dat ie vanavond weg is.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat Rikkert wel de bui voelt hangen dat hij er vanavond uit gaat. Jammer hoor, ik had hem nog wel wat extra weken in het BB-huis willen zien...
ja hij weet het ... Ralph en Menno zijn wel zenuwachtig, maar hebben nog wel vertrouwen ... Rikkert hoeft niet meer zo nodigquote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat Rikkert wel de bui voelt hangen dat hij er vanavond uit gaat. Jammer hoor, ik had hem nog wel wat extra weken in het BB-huis willen zien...
Ja kloptquote:Op donderdag 15 september 2005 15:52 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat we een nominatie aan het einde van de live uitzending te horen krijgen, en de rest in de reguliere uitzending van morgen.
no wayquote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef teun911 het volgende:
[..]
Dan moet ze 'm echt helemaal uit doen...
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:52 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat we een nominatie aan het einde van de live uitzending te horen krijgen, en de rest in de reguliere uitzending van morgen.
Flikkertquote:Op donderdag 15 september 2005 15:53 schreef FlowKey het volgende:
Nee Flikkert ... Fortuyn was directeur van de OV-studentenkaart ... niet van de IBG!
ik vind Rikkert ook heus wel wat toevoegen in het huis.....dus voor mij mag Linda vertrekken...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja ben ik helemaal met je eens, maar sja als je alle polls bekijkt ben ik ook bang dat ie vanavond weg is.
Het is op dit moment echt kiezen tussen 2 kwaden; simple talk tussen Lieske en Rikkert of Zanger Rob met Kraai Chantal & Linda als achtergrondkoortje!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef FlowKey het volgende:
is het nou speervangen of speerspiesen?
wil ik dat weten?
Sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 15 september 2005 15:54 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik vind Rikkert ook heus wel wat toevoegen in het huis.....dus voor mij mag Linda vertrekken...
Helaas ik vrees van niet voor jequote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef Day het volgende:
Ik kan vanavond de liveshow niet zien. Wordt het later op de avond nog herhaald?
ze beginnen nu met roddelen, die twee studentjes ...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:55 schreef BBscanner het volgende:
Het is op dit moment echt kiezen tussen 2 kwaden; simple talk tussen Lieske en Rikkert of Zanger Rob met Kraai Chantal & Linda als achtergrondkoortje!Heb het geluid maar uitgezet dus!
![]()
Thanks voor de hint.........schakel ik begint ze weer over dr vriendinnetjes uit Haaksbergenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ze beginnen nu met roddelen, die twee studentjes ...![]()
Ralph moet blijven.Wil nog wel ff zien hoe dat met Natte Lie zal lopen in de komende weken.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees ook dat Rikkert weg moet.
Jammer, hij is genuanceerd in discussies, en hij lijkt me integer en intelligent.
En hij heeft ook geinige zonderlinge trekjes: dansen met het tshirt over zijn hoofd, en die rare muts op soms.
Maar het volk wil liever een schreeuwende Linda, een geilende Menno, of Ralph
Alles voor de laatste paar stemmenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Maurisico het volgende:
die Linda, zo in haar ondergoed over de bank gevleid!
beetje dikke buik heeft ze wel die Linda.
ja sorry ... ik dacht even dat het leuk zou worden ... Rikkert begon over hoe zat hij Joost was ... daarna ging het al snel weer over het studentenlevenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks voor de hint.........schakel ik begint ze weer over dr vriendinnetjes uit Haaksbergen![]()
Dubbel klikken op dat venstertje en als het goed is heb je dan fullscreen beeldquote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef EmjaY het volgende:
even tussendoor, weet iemand hoe je met Programma Gemist een beetje redelijk scherm krijgt ipv dat kleine kut venstertje? En dan wel met normale kwaliteit
Inderdaad de Talpa-doelgroep denkt; weg mee die kakkers, die natsjaken!!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef FlowKey het volgende:
Ik mag Rikkert en Lies wel, maar voor BB zijn ze te elitair ... het volk zal ze wegstemmen
Voor een groter beeld moet je dubbelklikken op het schermpje. Beeldkwaliteit is dan wel stukken minder, helaas.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef EmjaY het volgende:
even tussendoor, weet iemand hoe je met Programma Gemist een beetje redelijk scherm krijgt ipv dat kleine kut venstertje? En dan wel met normale kwaliteit
Videorecorder!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef Day het volgende:
Ik kan vanavond de liveshow niet zien. Wordt het later op de avond nog herhaald?
Ik vrees niet dat Rikkert weg gaat! Ik hoop het!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees ook dat Rikkert weg moet.
Jammer, hij is genuanceerd in discussies, en hij lijkt me integer en intelligent.
En hij heeft ook geinige zonderlinge trekjes: dansen met het tshirt over zijn hoofd, en die rare muts op soms.
Maar het volk wil liever een schreeuwende Linda, een geilende Menno, of Ralph
Zelfs gebruik ik gb-pvr... Alleen die mpeg files zijn wat groot. Misschien toch eens kijken om die naar AVI te converteren ofzo. Dan zou ik de aflevering eventueel wel online kunnen zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |