Helaas ik vrees van niet voor jequote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef Day het volgende:
Ik kan vanavond de liveshow niet zien. Wordt het later op de avond nog herhaald?
ze beginnen nu met roddelen, die twee studentjes ...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:55 schreef BBscanner het volgende:
Het is op dit moment echt kiezen tussen 2 kwaden; simple talk tussen Lieske en Rikkert of Zanger Rob met Kraai Chantal & Linda als achtergrondkoortje!Heb het geluid maar uitgezet dus!
![]()
Thanks voor de hint.........schakel ik begint ze weer over dr vriendinnetjes uit Haaksbergenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ze beginnen nu met roddelen, die twee studentjes ...![]()
Ralph moet blijven.Wil nog wel ff zien hoe dat met Natte Lie zal lopen in de komende weken.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees ook dat Rikkert weg moet.
Jammer, hij is genuanceerd in discussies, en hij lijkt me integer en intelligent.
En hij heeft ook geinige zonderlinge trekjes: dansen met het tshirt over zijn hoofd, en die rare muts op soms.
Maar het volk wil liever een schreeuwende Linda, een geilende Menno, of Ralph
Alles voor de laatste paar stemmenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Maurisico het volgende:
die Linda, zo in haar ondergoed over de bank gevleid!
beetje dikke buik heeft ze wel die Linda.
ja sorry ... ik dacht even dat het leuk zou worden ... Rikkert begon over hoe zat hij Joost was ... daarna ging het al snel weer over het studentenlevenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks voor de hint.........schakel ik begint ze weer over dr vriendinnetjes uit Haaksbergen![]()
Dubbel klikken op dat venstertje en als het goed is heb je dan fullscreen beeldquote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef EmjaY het volgende:
even tussendoor, weet iemand hoe je met Programma Gemist een beetje redelijk scherm krijgt ipv dat kleine kut venstertje? En dan wel met normale kwaliteit
Inderdaad de Talpa-doelgroep denkt; weg mee die kakkers, die natsjaken!!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef FlowKey het volgende:
Ik mag Rikkert en Lies wel, maar voor BB zijn ze te elitair ... het volk zal ze wegstemmen
Voor een groter beeld moet je dubbelklikken op het schermpje. Beeldkwaliteit is dan wel stukken minder, helaas.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef EmjaY het volgende:
even tussendoor, weet iemand hoe je met Programma Gemist een beetje redelijk scherm krijgt ipv dat kleine kut venstertje? En dan wel met normale kwaliteit
Videorecorder!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef Day het volgende:
Ik kan vanavond de liveshow niet zien. Wordt het later op de avond nog herhaald?
Ik vrees niet dat Rikkert weg gaat! Ik hoop het!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vrees ook dat Rikkert weg moet.
Jammer, hij is genuanceerd in discussies, en hij lijkt me integer en intelligent.
En hij heeft ook geinige zonderlinge trekjes: dansen met het tshirt over zijn hoofd, en die rare muts op soms.
Maar het volk wil liever een schreeuwende Linda, een geilende Menno, of Ralph
Zelfs gebruik ik gb-pvr... Alleen die mpeg files zijn wat groot. Misschien toch eens kijken om die naar AVI te converteren ofzo. Dan zou ik de aflevering eventueel wel online kunnen zetten.quote:
Ja indd, dat vond ik jusit wel erg vervelend. Naja, pech gehad, txquote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef Day het volgende:
[..]
Voor een groter beeld moet je dubbelklikken op het schermpje. Beeldkwaliteit is dan wel stukken minder, helaas.
quote:
Luxe hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Day het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs een dvd-recorder! Wel blond dat ik daar niet eens aan gedacht heb!
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:11 schreef Kimske het volgende:
en nu moe'k naar college grrrr.. tot vanaaf!!
Denk dat het vanavond wel leuk gaat worden; er gaat iemand uit en BB kennende wordt de live-uitzending aangegrepen om weer bekentenissen boven water te krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een gezapige boelgisteravond was het wel behoorlijk boeiend maar ik denk dat het vanavond erg rustig blijft (tenzij er nog een bepaalde verassing komt)
naakt over het podium rennen en keihard: GROETEN AAN FOK! of zoiets roepenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:46 schreef Maurisico het volgende:
[..]
naakt over het podium rennen en keihard: GROETEN AAN FOK! of zoiets roepen![]()
Die site geeft alleen geluid bij mij, beeld nauwelijks, er blijft iets hangen, alles wordt tragerquote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
Last van een beetje ruis op gillesdesmit...
kan de volumes ook niet meer regelen
Ze tuit haar mond alsof ze een F uit spreekt als in Ralffffff,quote:Op donderdag 15 september 2005 16:54 schreef Knut het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/383
[afbeelding]
Shitquote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef Knurkie het volgende:
alle streams op de slaapkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |