Het is niet grappig bedoeld.quote:
Gisteren een heleboel nummers gedownloadquote:
Jaaaa, Billy Joelquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gisteren een heleboel nummers gedownload
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jaaaa, Billy JoelWe didn't start the fire
En bij The Pianomanquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
Ik moet altijd huilen bij She''s always a woman
Roekoequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:03 schreef PeRi het volgende:
Oehoe!
Kut, die heb ik ook al nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En bij The PianomanBest veel mooie nummers heeft ie... Uptown Girl
staat een koe in de wei, vliegt er een duif overquote:
Heb je wel Billy Joel gedownload dan?quote:
Ik ben toch de valse huisnicht hier?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:04 schreef toetatoet het volgende:
[..]
staat een koe in de wei, vliegt er een duif over
de duif zegt: 'roekoe, roekoe'
zegt de koe: 'roeduif, roeduif'
Was je wel snel beneden?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef mark_03 het volgende:
Ik flikker zonet van de trap af... tree vergetenBenen blauw, en m'n schouder doet zeer
Nee, ik liep de trap op, en toen bleef ik haken... nog stommerquote:
Ik heb:quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je wel Billy Joel gedownload dan?Dat zijn zowat z'n bekendste nummers
Gratis een wijze les van Bupatih:quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, ik liep de trap op, en toen bleef ik haken... nog stommer. Maar jees, wat doet dat zeer ... nu nog
Tell her about isquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb:
-Leningrad (Luister ik nu)
-Uptown Girl
-Goodnight Saigon
-Tell her about it (ken ik (nog) niet)
Hmm, dat was het alweerIk had gisteren iets van 60 nummers gedownload, maar niet zoveel Billy Joel dus
Nu wil ik die andere ook!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef mark_03 het volgende:
Ik flikker zonet van de trap af... tree vergetenBenen blauw, en m'n schouder doet zeer
Ik zal hem zo luisterenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tell her about is(mooi levensmotto o.i.d., kan zo een SHO TT worden
)
Hoe vaak ik wel niet gevallen, uitgegleden ben...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]Klote
Ik heb een keer mn neus gebroken en 2 blauwe ogen toen ik van de trap afdonderde
Ik was over het traphekje geklommen Ja, ik was dus nog klein
Correctie:quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef Orginial het volgende:
Showchat draait echt alleen maar om Bupatih.![]()
Ja, dies ook mooiquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal hem zo luisteren
Na Patrick Bruel met Casser la Voix
Same herequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet gevallen, uitgegleden ben...Best wel genant
Jees, die jongen heeft een chronisch gebrek aan aandachtquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef Orginial het volgende:
Ja joh?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:14 schreef toetatoet het volgende:
Ik ben een keer van de trap gevallen en toen had ik een megabult op mn voorhoofd....je ziet nog steeds een bobbel zitten terwijl het al 11 jaar geleden is ofzo
Hoho, ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef Orginial het volgende:
Hallo, dat stond in het vorige topic. Zeikerd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, die jongen heeft een chronisch gebrek aan aandacht
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, die jongen heeft een chronisch gebrek aan aandacht
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef Orginial het volgende:
Patricj Bruelquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal hem zo luisteren
Na Patrick Bruel met Casser la Voix
Ik heb ook al jaren een bobbel en ik hoop dat ik er nooit meer vanaf komquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh?
Je zou toch denken dat dat na een tijdje wel verdwijnt.
Whehequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren een bobbel en ik hoop dat ik er nooit meer vanaf kom![]()
![]()
Er staat al een paar dagen een weekverslag van GTST klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:19 schreef Airelle het volgende:
TVP
Maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Patricj BruelMijn moeder heeft al z'n cd's en die staan dus ook 24/7 op
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MaarCasser la Voix
is wel mooi.
Casseeer laaa vooooooix!
En Place des grands hommesquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MaarCasser la Voix
is wel mooi.
Casseeer laaa vooooooix!
Yepquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat betekent toch 'je stem verheffen'?
Whehe, dat je met zo'n titel een hit kunt scorenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yep
Ik dacht nog: zal ik het erbij zetten?
Verheeef je steeeeeeeeeeem
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yep
Ik dacht nog: zal ik het erbij zetten?
Verheeef je steeeeeeeeeeem
Hij had toch ook cadengue, cadengue en Il fait nuit gecoverd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En Place des grands hommes(Guus Meeuwis heeft er ooit s een vertaling van gemaakt
)
Naja, je kan het ook vertalen als 'Schreeuw het uit' oidquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, dat je met zo'n titel een hit kunt scoren
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij had toch ook cadengue, cadengue en Il fait nuit gecoverd?
desperate housewives is vanavond toch pasquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:30 schreef Timmai het volgende:
Oe Desperate Housewives was weer leuk
Nu kijk ik 24
Ja hier ookquote:
Doeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:44 schreef toetatoet het volgende:
Ik ga naar huiuiuiuius!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sssttt.. niet praten tijdens de meditatie![]()
Niet als je de serie op creatieve wijze volgt... if ya know what I mean!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:40 schreef toetatoet het volgende:
[..]
desperate housewives is vanavond toch pas
Boefjequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet als je de serie op creatieve wijze volgt... if ya know what I mean!
Twijfelachtig, maar ik had het dus over de pausquote:
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Twijfelachtig, maar ik had het dus over de paus
Leeft ie weerquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Twijfelachtig, maar ik had het dus over de paus
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Leeft ie weer![]()
Nu komt er zeker een nieuwe
Spaaaaaaaaannendquote:
De vorige keer was er ook heel even witte rook. En daarna werd het zwartquote:
De rook is nu weg, maar het was niet zwart hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer was er ook heel even witte rook. En daarna werd het zwart
Misschien waren ze aan het barbecuenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De rook is nu weg, maar het was niet zwart hoor
Maar ook geen klokken dus tja
Habemus papam ja!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het barbecuen
Jij ook alquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:05 schreef MissBliss het volgende:
Waarom vind ik dit zo leuk? Ik zit helemaal te lachen
Je post ook in elk paus-topic meequote:Op dinsdag 19 april 2005 18:05 schreef MissBliss het volgende:
2 maarquote:
CNNquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Geen klokkengeluid hoor ik net op de radio?
Ik ga ook maar s kijken of ik 't leuk vindquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:05 schreef MissBliss het volgende:
Het is inmiddels al minder hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar s kijken of ik 't leuk vind
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik luister en volg altijd 'groots nieuws'
Waarom?
Da's ook weer waarquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Leuk toch? als het leuk nieuws is dan..
Is t op TV ofzo? Ik kan 't niet zienquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Leuk toch? als het leuk nieuws is dan..
CNN en ik geloof ook op België 1quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is t op TV ofzo? Ik kan 't niet zien
Analfabeetquote:
Zijn daar nu alweer zoveel mensen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=35Bz3c1&i=5050]afbeelding][/url]
[[url=http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=35Bz3c1&i=5051]afbeelding][/url]
Ik moet er ongeveer zoveel tot 25000quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef MissBliss het volgende:
Posts tot aan 10000
[]afbeelding]
Van zowiee
Met MissBliss moet ik er echt nog superveelquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet er ongeveer zoveel tot 25000
Je moet het zonder puntjes doen hèquote:
Blijf dan gewoon bij ZOWIEEquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Straks toch maar weer even wisselen
Echt?quote:
Nee, MissBliss is ook tofquote:
Ik vind je MissBliss avater veel mooierquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met MissBliss moet ik er echt nog superveel
Straks toch maar weer even wisselen
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vind je MissBliss avater veel mooier
Ja hoiquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:36 schreef BVO het volgende:
Ja hey, ik post eerst en dan lees ik pas bij..
Maareh, hooooiiiii.
Ja, maar van deze kant is ie veel knapperquote:
Plat met zn bek op de grond bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar van deze kant is ie veel knapper
Huhquote:
Dan neem je toch ff pausequote:Op dinsdag 19 april 2005 18:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hoi
Verdomme ik moet eten, dan mis ik zo de nieuwe paus
Ja, dan zijn katten op hun knapstquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Plat met zn bek op de grond bedoel je?
quote:
Ik geloof dat die Duitser veel kans maakt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dast het die zwarte is..
Maar 't zal wel die Italiaan zijn.
*serieus benieuwd is..
Komt ie dan he ... wie is het wie is hetquote:
Moffen zijn kut.quote:
Rot opquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Moffen zijn kut..
Moffen aan de macht helemaal.. Ken uw historie.
.
Ik ook van jou.quote:
Eindelijk kun je weer s een paastoespraak verstaan, dus dat scheelt dan wel weerquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:50 schreef Zhenar het volgende:
Danke sehr fur die blümchen
78quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
Hij is 78 he?! Naja, heel lang zal 'ie niet meer meegaan dan..
Niks. Laat maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoelde je nou met die punten, Bupa?
Ow, ik dacht dat alleen de Rooms-Katholieke Kerk dan zou verdwijnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Deze paus houdt het volgens de 'legende' niet lang vol.
Het is een soort van tussenpaus, waarna de paus na hem, de anti-christen, de laatste paus zal zijn.
Daarna zal de wereld ten onder gaan.Dus.
quote:
Nou ja, het is eigenlijk allemaal vaag gebrabbel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alleen de Rooms-Katholieke Kerk dan zou verdwijnen
Ow, spannendquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk allemaal vaag gebrabbel.
Eerst zou de Kerk verdwijnen en dan zou het Einde der Tijden aanbreken.
quote:
Daarom heet 'ie dus Benedictus!quote:The Order of St. Benedict has said this Pope will come from their order.
Ik snap er niks van neequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar kijk eens naar die nummer 9 hierboven.
Dat is de huidige paus.
Ik kan geen link leggen tussen deze paus en de tekst.
Ze hebben het de hele tijd over olijven (Israel?).
Je zegt iets heel slimsquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom heet 'ie dus Benedictus!.
Of zeg ik nu iets doms?.
quote:Following John Paul II, only two popes remain in the prophecy. The next motto is Gloria Olivae, the glory of the olive. This motto has led to speculation that the next pontiff will be from the Order of Saint Benedict or will at least choose Benedict as his papal name. Others think that "olive" may mean that the new pope is somehow connected to Israel, because St. Malachy is known to have used the name "Olive" for that region. Also, Our Lady of Guadaloupe is described as being "olive-skinned" as are the peoples of Central America; several papabili currently hail from that area. Alternatively, less specific interpreters have predicted that the next pope will promote world peace.
Wikipedia
Oeh! Ik ga hem zo lezenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE: wie kent het verhaal van 'de laatste paus?'
Hoe kan dat nou ... PSV speelt niet eens UEFA Cup voetbal dit seizoenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
UEFA Cup in Eindhoven??.
Dus de wereld gaat echt vergaan Bupa??.
Ik bedoel, wel toevallig anders dat ze die naam zo weten..
Om eerlijk te zijn geloof ik er niks vanquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Dit is best scary, als deze voorspelling al klopt
En die "motto's" die ik hiervoor postte, waren reeds bekend. Dus ook van deze huidige paus ( The Glory of the Olive.)quote:in de kelder van het vaticaan is een bijzondere kamer. daar zijn plaatsen gereserveerd voor de portretten van de heersende pausen (x aantal, dacht iets in de 40). het verhaal gaat dat zodra de plekken allemaal zijn opgevuld, het einde nabij is. nu is het zo dat er nog maar 2 of 3 plaatsen vrij zijn. dus hierna nog een of twee pausen.
De vorige was niet oud toen ie begon hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
Dus de wereld zal echt vergaan Bupa??.
Ik bedoel, wel toevallig anders dat ze die naam zo weten..
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik er niks vanmaar ja, we will see.
Ik bedoel dat de finale van de UEFA Cup in 2006 in Eindhoven wordt gespeeldquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ... PSV speelt niet eens UEFA Cup voetbal dit seizoen
Da's altijd zo.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:28 schreef BVO het volgende:
Ze kunnen beter een lekker jong wijf nemen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:28 schreef BVO het volgende:
Ze kunnen beter een lekker jong wijf nemen.
Jees, dan ben je je hele vakantie dus kwijtquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:32 schreef bar_rel het volgende:
Kut Kut Kut dag weer
Mijn stage baas wil dat ik tot 12 augustes door stage loop ipv tot 8 juni omdat het anders geen 20 weken zijn
Wat een gezeuer
Nu moet ik weer naar mijn leraar want ik ga écht niet 1,5 maand door![]()
Ja denk je dat ik dat ga doenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jees, dan ben je je hele vakantie dus kwijt.
Allemaal Happy Hardcore. Daar word je vrolijk van.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:54 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, ik heb eindelijk Piano Man en We didn't start the fire binnen
Welk nummer moest ik nou nog meer?
Die ligt in de kastquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
Nano, hoe staat het met je fotoboek?
Ja leren Nanoquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:17 schreef Nano het volgende:
Wat is het hier stil!
Houden zo,want ik moet leren!
Dat zit er niet meer in vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Allemaal Happy Hardcore. Daar word je vrolijk van.
Whehehequote:
Ja ik heb t al gefikst Spook.quote:
Ja, want mijn pc is helemaal niet 3 keer gecrasht in 2 weken en ik heb ook niet meer dan 9 uur nodig gehad om een draadloos netwerk aan te leggenquote:
Oh zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, want mijn pc is helemaal niet 3 keer gecrasht in 2 weken en ik heb ook niet meer dan 9 uur nodig gehad om een draadloos netwerk aan te leggen![]()
En of.quote:
Over KaZaa, hij wist nog minder dan ikquote:
quote:U hebt gezocht op klotehoerenteringtievesfakefiles:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ja, we gingen over van adsl op kabel en het kabelinternet is dus wel geïnstalleerd hier, maar dat was dus met een draad naar 1 pc, terwijl we dus draadloos naar 2 pc's moesten hebben. Naja het heeft heel wat uurtjes gekost, kutpc'squote:
Dan is 'ie wel héél erg domquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over KaZaa, hij wist nog minder dan ik
Jaquote:
quote:
Ik heb ook zo'n moederquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaomdat mn moeder telemarketeers geloofd
Ja, alleen op computergebied jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, op computergebied dan he?
Hoewel ik de laatste weken dagelijks iets nieuws leer over die krengen![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n moederWij zijn van Tele2 naar KPN gegaan omdat dat goedkoper zou zijn
Maar voor ons was het wel een vooruitgang dus
En nu zonder die stomme smileyquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, alleen op computergebied ja [afbeelding]
Okquote:
dus er zijn nog steeds mensen die KazAa gebruiken ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over KaZaa, hij wist nog minder dan ik
I guess, ik gebruik het niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef Timmai het volgende:
[..]
dus er zijn nog steeds mensen die KazAa gebruiken ?
Wat deed je nou eerst ook alweer voor grappig werk?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Vanaf aanstaande maandag ga ik schoffelen
Was je toen niet ontslagen?quote:
Lijkt me wel zwaar werk.Voordat je al die bomen omgemaaid hebt.quote:
Zoek maar op googlequote:
Na welgeteld 1 dagquote:
Ow jaquote:
Voor 2 dagen, dan moet ik weer naar schoolquote:
Ik hoef nooit meer naar school.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor 2 dagen, dan moet ik weer naar school![]()
Ik ga school vanaf nu weer helemaal goed aanpakkenquote:
Ze zijn gekquote:Ik hoef ook niet te werken, want ze willen me niet hebben. Nog steeds niet..
You go, girl!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga school vanaf nu weer helemaal goed aanpakkenMoet ook wel aangezien ik een heel blok verkloot heb
Ja, dat vind ik ook.quote:[..]
Ze zijn gek
[insert troost-smiley]
Dat kan wel, maar dat mag nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
Ja, hallo Sven, kan je niet gewoon wat langer opblijven?![]()
Is het een naamtopic?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
En ik wil graag het nieuwe topic openen zometeen, en anders ben ik morgen misschien te laat
Nee.quote:
Thanksquote:
Wacht ik ben inmiddels expert op dat gebiedquote:Op woensdag 20 april 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
Mijn comp. begint allemaal rare geluiden te maken.![]()
Kom maar even kijken danquote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wacht ik ben inmiddels expert op dat gebied
Het kan zijn:quote:
Thx, hier heb ik wat aanquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kan zijn:
- je schijf
- je andere schijf
- spyware of een virus
- je moederbord
- je geheugen
- de voeding
- alles wat ik nog niet genoemd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |