Goed zo, keep the spriritquote:Op maandag 18 april 2005 14:39 schreef Timmai het volgende:
woeiii
Okay.quote:Op maandag 18 april 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
Ja hallo!!!!!
Jullie moeten wel hier komen posten he?!![]()
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:
je hebt een h teveel in hhttpquote:Op maandag 18 april 2005 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Waarom doet de avatar van Nano het niet?
Nog steeds interesse in een interessante studie?quote:Op maandag 18 april 2005 14:39 schreef Timmai het volgende:
woeiii
Ik kan niet meer wijzigenquote:
altijdquote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nog steeds interesse in een interessante studie?
Praat me niet van onbetrouwbare mannen!quote:Op maandag 18 april 2005 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben een betrouwbare man.
Where did it go wrong?
Accountancyquote:
Alleen jammer dat je dat (als vrouw zijnde) van te voren niet weet. Ik ben wel een betrouwbare man, maar niemand wil 't van me aannemenquote:Op maandag 18 april 2005 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Praat me niet van onbetrouwbare mannen!
Oh bah, hij weerquote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Je haalt mij en Orginial door de war
Maar goed,OP's kan je toch wel gewoon wijzigen.........
Niet meer op mij?quote:Op maandag 18 april 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben hartstikke verliefd op dit topic.
Ik? Ik ben op iedereen verliefdquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik? Ik ben op iedereen verliefd
Maar niet iedereen is verliefd op mij
Ja eeh.............quote:
Preciesquote:Op maandag 18 april 2005 15:11 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Ja das wel jammer!
Je bent zo'n liefhebbend mens!
Ik had hem al gewijzigd om de plaatjes enzo erin te zetten, dr staat denk ik een fout in het text-documentje. Maar ik kan hem niet nog een keer wijzigen.quote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Blijf van mijn vriendje af!
Maar ik dacht echt dat dat kon,OP's wijzigen!
Oh zo! Ik snap het!quote:Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem al gewijzigd om de plaatjes enzo erin te zetten, dr staat denk ik een fout in het text-documentje. Maar ik kan hem niet nog een keer wijzigen.
dat kan welquote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Blijf van mijn vriendje af!
Maar ik dacht echt dat dat kon,OP's wijzigen!
Pfffquote:Op maandag 18 april 2005 15:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Aaaah!
Maar ik vind jou wel heel erg lief!
Ik heb alleen al een man en kinderen........
Ik heb het OP-bestandje al helemaal geüpdatetquote:Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem al gewijzigd om de plaatjes enzo erin te zetten, dr staat denk ik een fout in het text-documentje. Maar ik kan hem niet nog een keer wijzigen.
Goed chantage-materiaal, dit.quote:Op maandag 18 april 2005 15:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Psst.......ik ga wel om de week een keer vreemd
dat weet hij niet!
Laten we het maar ergens anders over hebben.Iedereen vind elkaar toch wel lief!quote:Op maandag 18 april 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:Precies, waar gaat het nu eigenlijk over?
das toch met getalletjes?quote:Op maandag 18 april 2005 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Accountancy. Doe ik ook, dus alleen dat al is een reden om 't ook te doen
![]()
Wat een tekstueel hoogstandje hequote:
Nou en ofquote:Op maandag 18 april 2005 16:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat een tekstueel hoogstandje he
Hoe was je sollicitatie?
En dan is het 17.00 uurquote:Op maandag 18 april 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave TTZo simpel, zo mooi
nog 3 kwartier
Maar je gaat helemaal niet meer naar school dan?quote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en of
Echt een sollicitatie was het niet bleek later. Die vent zelf was er niet maar zijn vader wel. Alls wat hij kon vertellen dat het om "een beetje schoffelen" ging.Wacht nu op telefoontje van uitzendbureau.
Zo heel af en toe zit er wel wat power achter hoorquote:Op maandag 18 april 2005 16:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Fok is weer zoals gewoonlijk traag
weer een andere avatar?quote:Op maandag 18 april 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave TTZo simpel, zo mooi
nog 3 kwartier
De meeste studies beginnen niet in aprilquote:Op maandag 18 april 2005 16:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar je gaat helemaal niet meer naar school dan?
Zit je nou weer op een stage die je niet leuk vind?quote:
Ohjaquote:Op maandag 18 april 2005 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
De meeste studies beginnen niet in april
Jah, ik was de andere best snel zat. Hij was wel leuk, maar niet mooi en zoquote:
Ja, dan ga ik de PABO doen in Meppelquote:Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja
Dus na de zomer ga je wel weer studeren
Hoezo weer? Vorige stage vond ik heel erg leuk hoor. Alleen handelde ik mijn opdrachten te snel af bij mijn vorige stage waardoor ik te veel tijd overhieldquote:Op maandag 18 april 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit je nou weer op een stage die je niet leuk vind?
Laat dat maar aan mij overquote:
Hoe lang moet je reizen dan?quote:Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo weer? Vorige stage vond ik heel erg leuk hoor. Alleen handelde ik mijn opdrachten te snel af bij mijn vorige stage waardoor ik te veel tijd overhield
Ik vind deze stage best wel leuk hoor, alleen ik ben vanaf 06.50 al d edeur uit en dan ben ik eigenlijk vanaf een uur of 3 best wel gaar en wil ik gewoon naar huis om onderweg te kunnen slapen![]()
Dat is wel eenquote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over
Mijn blaasontsteking is vrijwel weg
Juistquote:
Purmerend > Amsterdam CS 20 minutenquote:
Jij bent goedquote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over
Mijn blaasontsteking is vrijwel weg
Kusje eropquote:Op maandag 18 april 2005 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Juist
Wel erge hoofdpijn gekregen inmiddels maar ja
Whehehe, stoute jongenquote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kusje erop
wat dat betreft is 't jammer dat je geen blaasontsteking meer hebt
quote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kusje erop
wat dat betreft is 't jammer dat je geen blaasontsteking meer hebt
quote:
Bleh, was ik maar onbetrouwbaarquote:Op maandag 18 april 2005 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval zou ik nu verliefd op je moeten worden![]()
Nee hoor, ik heb er al genoeg in mn levenquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er al genoeg in mn leven
Duhquote:Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef Tania18 het volgende:
Wat een ontvangst
Ik was deze week druk en ziek etc etc![]()
Dank je welquote:Op maandag 18 april 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh
Je was er een hele week niet
Maar nu ben je er weer
Oh ja, nog gefeliciteerd met je vriend
Je was kwijtquote:Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef Tania18 het volgende:
Wat een ontvangst
Ik was deze week druk en ziek etc etc![]()
Zie je het verband?quote:Op maandag 18 april 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
En Sven terug in Nederland en static weg
Wat een ontwikkelingen
quote:
Zal dit jaar wel weer niks worden... maarja, boeiequote:
Laatst had ze d'r haar stijl... dat was pasquote:
Nee, die krullen zijn leukerquote:Op maandag 18 april 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Laatst had ze d'r haar stijl... dat was pas
quote:Op maandag 18 april 2005 17:30 schreef Nano het volgende:
Mijn moeder: Nadine,kijk je uit met die chocomel,straks knoei en dan is er weer 50 euro naar de maan!
Mijn broertje (heel serieus): Maar mama,dat kost dan toch veel meer dan 50 euro,want dan moet je een raket bouwen enzo.
Nee męn.quote:Op maandag 18 april 2005 17:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, die krullen zijn leuker
Maar Zweden gaat winnen
Lang geleden dat er zoiets lekkers meedeed met het songfestivalquote:Op maandag 18 april 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
Zo hey! Die gast van Zweden is niet verkeerd
*fuuutefuuuw*
[afbeelding]
Wanneer is het songfestival ook alweer?quote:Op maandag 18 april 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lang geleden dat er zoiets lekkers meedeed met het songfestival![]()
21 mei is geloof ik de finale. En Zweden staat gelukkig al in de finalequote:Op maandag 18 april 2005 17:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wanneer is het songfestival ook alweer?
Tsja,... weet niequote:Op maandag 18 april 2005 17:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan mag Glennis tweede worden, oke?!?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 17:46 schreef Tania18 het volgende:
En hij zingt ook nog mooi
Tijdens het optreden dat op de site staat moet hij ook lachen
* Tania18 voelt zich een beetje puberaal
Bleh, ze ruiken naar zweetquote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef PeRi het volgende:
Zweedse gozers zijn sexy man. Weleens naar zweeds voetbal gekeken? Zweeds honkbal?
quote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef PeRi het volgende:
Zweedse gozers zijn sexy man. Weleens naar zweeds voetbal gekeken? Zweeds honkbal?
Zweedse meisjes zijn ook niet verkeerd andersquote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef PeRi het volgende:
Kreta zat ook vol jaquote:
Ja, das niet verkeerd. Al heb ik liever een brunette, dan een blondequote:Op maandag 18 april 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zweedse meisjes zijn ook niet verkeerd anders![]()
Ja, vind Vivienne ook niet zo... zij heeft ietsquote:Op maandag 18 april 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar dan weer mooier dan Vivienne
Hęllř PęRî, wílŝŧ đũ ĺĺn mîĵn knĺckébrřd sĺbbčlén?quote:Op maandag 18 april 2005 17:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kreta zat ook vol ja![]()
En mijn ex was een zweedse uitwisselingstudent. Dat accent.
quote:Op maandag 18 april 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Jij was toch tegelijk met mij in kreta?quote:Op maandag 18 april 2005 17:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kreta zat ook vol ja![]()
En mijn ex was een zweedse uitwisselingstudent. Dat accent.
Jaquote:Op maandag 18 april 2005 18:02 schreef Timmai het volgende:
[..]
Jij was toch tegelijk met mij in kreta?![]()
Oeh, wanneer was jij in Kreta?quote:Op maandag 18 april 2005 18:02 schreef Timmai het volgende:
[..]
Jij was toch tegelijk met mij in kreta?![]()
Afgelopen zomerquote:Op maandag 18 april 2005 18:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeh, wanneer was jij in Kreta?
Ik in de zomer van 2003
haha, ja ik heb jou wel gespot met die "cruise"quote:Op maandag 18 april 2005 18:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
JaVolgens mij heb ik jou een keer gezien. Met kroegentocht ofzo. Maar ik wist het niet zeker
Ik ben afgelopen zomer ook in Kreta geweestquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
haha, ja ik heb jou wel gespot met die "cruise"![]()
meeting in Kretaquote:Op maandag 18 april 2005 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer ook in Kreta geweest
Wanneer was jij erquote:Op maandag 18 april 2005 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer ook in Kreta geweest
Uuuuhm, in augustus geloof ik...quote:
Oh wij waren er begin juliquote:Op maandag 18 april 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uuuuhm, in augustus geloof ik...
Alweer zó lang geleden
Nou goed dan,komen er ook tien binnenvallen hoor!quote:Op maandag 18 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
één je bedoelt 10!! ik tel voor 10!!
Hihi
*denkt aan 10 bar_rels*quote:Op maandag 18 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hihi
Wie vangt hem op?quote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef timbob het volgende:
[..]
*denkt aan 10 bar_rels*
*springt gillend het raam uit*
Dat was nog in de periode toen je haar had zekerquote:Op maandag 18 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hihi
Ik wil dit jaar naar Kroatie, maar moet wel opschietenquote:Op maandag 18 april 2005 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh wij waren er begin juli
Kreta is leuk
Ik moest hardop lachenquote:
Mijn haar is zo kut at the momentquote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat was nog in de periode toen je haar had zeker
Mijn haar gaat er straks ook af, whoei
Ik zit nog ff te twijfelen wat ik ga doen... zit al een tijdje te kweken (achterkant), maarja, moet toch maar ff wat af... of heel veel, of maar een beetjequote:
Die H. grapjes zijn onderhand ook een beetje uitgekauwd hoor.quote:
Ik weet het iig wel, ik ga me haar weer lang doen want ik ben net een duizend in één dozijn binkiequote:Op maandag 18 april 2005 18:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zit nog ff te twijfelen wat ik ga doen... zit al een tijdje te kweken (achterkant), maarja, moet toch maar ff wat af... of heel veel, of maar een beetje. Heb nog een half uur
Hind is cool!quote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Die H. grapjes zijn onderhand ook een beetje uitgekauwd hoor.
Ik ga dit jaar waarschijnlijk nietquote:Op maandag 18 april 2005 18:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar naar Kroatie, maar moet wel opschieten
Tsja, binkie-look is opzich wel leuk... (quote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik weet het iig wel, ik ga me haar weer lang doen want ik ben net een duizend in één dozijn binkiemet dat andere haar was ik nog uniek
Lijkt me ook wel apart... in het buitenland werken.quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar waarschijnlijk nietMaybe in het najaar of of we moeten een hele leuke aanbieding tegenkomen ofzo.
Volgend jaar naar de Pyreneëen, werken de hele zomer
Binkie-look is leuk als je hoofd ervoor gemaakt is, mijn hoofd is dus echt niet gemaakt voor binkie-stuff...ik moet lang haar hebben..ik heb heimwee naar mijn haarquote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, binkie-look is opzich wel leuk... () maarja iedereen loopt ermee
. En die out-of-bed look heb ik ook al te lang. Tijd voor een "geen kijk-look"
Kinderkamp activiteiten en met ze de bergen in trekken en overnachten!quote:Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel apart... in het buitenland werken.
Wat ga je doen dan?
Naja, als het helemaal niks lijkt doe je toch gewoon een pet opquote:Op maandag 18 april 2005 18:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Binkie-look is leuk als je hoofd ervoor gemaakt is, mijn hoofd is dus echt niet gemaakt voor binkie-stuff...ik moet lang haar hebben..ik heb heimwee naar mijn haar
Petquote:Op maandag 18 april 2005 18:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Naja, als het helemaal niks lijkt doe je toch gewoon een pet op
Ook kind-a-binkie look
Das wel leuk als je leuke kinderen hebt... anders heb je een rukvakantie lijkt mequote:Op maandag 18 april 2005 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kinderkamp activiteiten en met ze de bergen in trekken en overnachten!
Plaats dan eens een duidelijke fotoquote:Op maandag 18 april 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Pet
Mijn hoofd
Mijn haren
Mijn vorige haren
Ik ook, dan kan ik het printen en laten zien hoe ik het NIET wil hebbenquote:Op maandag 18 april 2005 18:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Plaats dan eens een duidelijke foto
Ik wil het ziiiieeeeen
Bedoelde je toch?!quote:Op maandag 18 april 2005 19:01 schreef Orginial het volgende:
WTF, BVO is net bezig en heeft al meer bezoekers dan mij site gehad die al een paar maanden loopt.![]()
Orginials site!
Hihi..![]()
Die GTST site?! Nee męn.quote:
Ligt eraan waar je van houdtquote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
Moet ik voor de DVD-box van Al Pacino of van Robin Williams kiezen???
Al Pacino natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
Die ene met de meeste actie en geweld.quote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
Dat zei ik: Al Pacino natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die ene met de meeste actie en geweld.
Ik zou Al Pacino doenquote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
Ik denk eerder dat je Duiveltja er mee pestquote:
Je kan weer wat?quote:
Foto'squote:Op maandag 18 april 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ongelooflijk leuk!!!
Het weer was helemaal super en de mensen waren echt heel aardig.
Had jij een ban dan ?quote:
Goed zo mn jongquote:
Vaagquote:
Ik moet er nogquote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
Nog [afbeelding] posts tot ik er 100.000 heb
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Ja, die van jou stond net weer op 100.000 trouwens
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een baan in Amsterdam!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu lekker keihard zuipen om het te vieren!![]()
Jij wel dus?quote:Op maandag 18 april 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd!!.
Ben jij al benaderd om mod te worden Svurno?!.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat er iemand mod gaat worden die hier nooit komt.
Iemand uit het Yvonne-kliekje ofzo..
Misschien krijgt Kastanova hier ook macht.quote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat er iemand mod gaat worden die hier nooit komt.
Iemand uit het Yvonne-kliekje ofzo..
Ben net weer in Grunn aangekomenquote:Op dinsdag 19 april 2005 05:02 schreef Zhenar het volgende:
Was lekker stappen in Grunn vandaag! Ben ook nog Just van PE tegengekomen!![]()
Oeh, nog spannende dingen gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:29 schreef Skaai het volgende:
Ja, best wel.
De laatste 1,5 waren alleen dodelijk saai, dus kwam mijn baas me vergezellen.
En nu ga ik slapen!
Ik had sjans van een gozer met goude tanden. "Oh je moet je haar vaker losdoen, je bent heel mooi nu"quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oeh, nog spannende dingen gebeurd? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik had sjans van een gozer met goude tanden. "Oh je moet je haar vaker losdoen, je bent heel mooi nu"
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik had sjans van een gozer met goude tanden. "Oh je moet je haar vaker losdoen, je bent heel mooi nu"
quote:Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
Zeg E., heb jij eigenlijk ooit een SC geopend?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Goedzo gewoon volhouden...doe ik ook
Niet mee eens... Viv is ietsjes mooierquote:Op maandag 18 april 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
quote:
Waarom wil je geen SC openen?quote:
Niet in mijn beleveniswereld!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
Eey Skaai, wat is dit?
[..]
[afbeelding]
belevingswerleldquote:
Doe het dan zelf ook goedquote:
Gooi em maar snel openquote:
quote:
quote:
Ik vond em zo slecht nog niet.quote:
Waarom zou je daarbij staan dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:03 schreef Svensational het volgende:
En ik sta niet eens bij je Favo Fokkers!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |