En wat nou als er kinderen zijn die écht problemen hebben?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee, wij hadden breezerlol met de Kindertelefoon. Maarja dat vinden jullie weer kinderachtig enzo. Chagrijnen.
Ik zie hem ook niet.quote:
Anders reageer je even voorbarig. Maar aangezien je toch een terechtwijzing verwacht:quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee, wij hadden breezerlol met de Kindertelefoon. Maarja dat vinden jullie weer kinderachtig enzo. Chagrijnen.
Jij wou weten wat flexibel is, toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Zhenar het volgende:
Oh, Dizer, op de kinky-schaal scoor ook jij natuurlijk erg hoog!![]()
Oh ja!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij wou weten wat flexibel is, toch?
Rekelquote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de Kindertelefoon ook wel eens voor de grap gebeld.. In groep 6 of 7 ofzo was dat.
Nou, ik moest enorm lachen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar chagrijnen..
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar chagrijnen..
Dat we jou infantiele spelletje niet leuk vinden betekend niet dat we chagrijnig zijn. Alleen dat we ethische mensen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
[Sneu verhaal]
quote:
Ik zou zeggen "meer kinky"quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe schrijf je het goed dan? Kinkyer?
Vind ik ookquote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Wat ook leuk is, in zo'n telefooncel bellen naar die buitenlandse telefoonlijnen die je gratis kan bellen met informatie over die nummers in het buitenland ofzo. Die mensen zijn altijd erg snel geprikkeld.
Wij belden vroeger van die gratis sexlijnen. Gratis voor vrouwen, dus kreeg je altijd een man aan de lijn. Vonden we toen heel grappig om te etteren.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Wat ook leuk is, in zo'n telefooncel bellen naar die buitenlandse telefoonlijnen die je gratis kan bellen met informatie over die nummers in het buitenland ofzo. Die mensen zijn altijd erg snel geprikkeld.
Nou dan..quote:Op donderdag 14 april 2005 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij belden vroeger van die gratis sexlijnen. Gratis voor vrouwen, dus kreeg je altijd een man aan de lijn. Vonden we toen heel grappig om te etteren.![]()
Zet me nu wel aan het denken...![]()
Wij gingen 0800-8008 bellen en dan gekke vragen stellenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij belden vroeger van die gratis sexlijnen. Gratis voor vrouwen, dus kreeg je altijd een man aan de lijn. Vonden we toen heel grappig om te etteren.![]()
Zet me nu wel aan het denken...![]()
En het buigt alle kanten op!quote:
Wij ook, dus ook of we konden zingen. Die gast zo: "Het is afschuwelijk!"quote:Op donderdag 14 april 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Wij gingen 0800-8008 bellen en dan gekke vragen stellen
Hallo! Vieze getrouwde mannetjes irriteren is toch wel wat minder erg dan Nederlandse helden lastigvallen!quote:
Dude. Lees nou eensquote:
Ik heb letterlijk gecopy paste uit JOUW textbestandquote:
Ik ging een keer vragen of ze informatie hadden over pinguinsquote:Op donderdag 14 april 2005 17:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wij ook, dus ook of we konden zingen. Die gast zo: "Het is afschuwelijk!"![]()
Is het... je oorlel?!quote:
Ach, doe toch niet zo zuur zeg. Laat ons gewoon.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude. Lees nou eens
Er is een verschil tussen een serieuze Kindertelefoon of een gratis sekslijnDENK NA, MAN!!
Of wat ze vonden van grote Smurf.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ging een keer vragen of ze informatie hadden over pinguins
Jaquote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gecopy paste uit JOUW textbestand
Nee, wij bekommeren ons namelijk over jouw ethische opvoeding. Kan helemaal geen kwaad, een goede verbale afstraffing! Dat zal je leren!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, doe toch niet zo zuur zeg. Laat ons gewoon.![]()
Helaas, ik heb mijn pappie al beloofd hem op te zoeken na de sollicitatie en daarna moet ik weer razendsnel terug naar Grunn voor een housewarming party!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom je morgen een bakkie doen in Den Haag?
Maag gelijk van alle topics 1 t/m 99 >> 001 t/m 099quote:Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Daarom vraag ik het me ook af.
Hmm, dat fix ik dadelijk wel even
Is dat een huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03honey, I got a lot of a money, would you be my nasty girl
![]()
Je snapt het echt niet, hč?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, doe toch niet zo zuur zeg. Laat ons gewoon.![]()
Tof!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Zhenar het volgende:
Maar ik probeer wel op de meet te komen!![]()
Misschien moet 'ie dan juist bellenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Zelf zit je hier wel altijd te huilen en te grienen als een klein kind als er iets gebeurt.
Zeg het hem, Bupa!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet, hč?
Wat doe je? VMBO?
Het heeft niks met zuur doen, chagrijinig of wat dan ook te maken!!!
Het heeft te maken met het feit dat jij het verpest voor anderen.
'Dankzij' jou kunnen zij andere kinderen met problemen niet helpen.
Wil je dat soms op je 'geweten' hebben?
Zelf zit je hier wel altijd te huilen en te grienen als een klein kind als er iets gebeurt.
NIKS proberen, je komt gewoon hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helaas, ik heb mijn pappie al beloofd hem op te zoeken na de sollicitatie en daarna moet ik weer razendsnel terug naar Grunn voor een housewarming party!
Maar ik probeer wel op de meet te komen!![]()
Ja, ...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Is dat een huwelijksaanzoek? [afbeelding]
Wat doe jij? VMBOquote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet, hč?
Wat doe je? VMBO?
Het heeft niks met zuur doen, chagrijinig of wat dan ook te maken!!!
Het heeft te maken met het feit dat jij het verpest voor anderen.
'Dankzij' jou kunnen zij andere kinderen met problemen niet helpen.
Wil je dat soms op je 'geweten' hebben?
Da's wel overtuigend!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIKS proberen, je komt gewoon hooranders geen [afbeelding]
Als het serieus is, heb ik er ook geen problemen meequote:Op donderdag 14 april 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie dan juist bellen
Ja, ik zit ook maar naar mijn inbox te staren.... leeg....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Zhenar het volgende:
Waar blijft die pic van Dizer's flexibiliteit nou?![]()
* Zhenar zingt:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hoooooooooooi
Hey, ik ben potverdikkie ook verdomd kinky hoor!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat doe jij? VMBOEr zitten daar honderden mensen, maarja dat was nog niet in jou opgekomen.
Heb jij nooit zoiets gedaan toen je 14 was?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het serieus is, heb ik er ook geen problemen mee
Maar dit gedrag vind ik gewoon triest
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Al mag de VMBO-opmerking van mij wel achterwege gelaten worden![]()
Neequote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij nooit zoiets gedaan toen je 14 was?
Vooruit dan maar:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook maar naar mijn inbox te staren.... leeg....
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar zingt:
Maar niet zo kinky als i-hik!![]()
Hey, Orgi: de schizofrenen hebben gebeld: ze willen hun waanbeelden terug.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat doe jij? VMBOEr zitten daar honderden mensen, maarja dat was nog niet in jou opgekomen.
Hou gewoon op zeg.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee
Ik denk na.
Ook toen ik 14 was, ja.
quote:
Niet zo hard, ik kan de stemmen in m'n hoofd niet meer verstaanquote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey, Orgi: de schizofrenen hebben gebeld: ze willen hun waanbeelden terug.![]()
Jij bent ook Kinkyquote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Naja, dat kan er ook nog wel bij dan
Ik dacht dat het een dildo was...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, dat is een butplug
Of bewaar je de echte foto's voor mijn inbox?
Ik zei toch dat ie groot isquote:
Nog 2 maandenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Hoe staat het met het kindje van Babette21 en Dizer?
Als je gewoon alleen naar het nymfo-stemmetje luistert, dan komt alles wel goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet zo hard, ik kan de stemmen in m'n hoofd niet meer verstaan
Buttplug??quote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, dat is een butplug
Of bewaar je de echte foto's voor mijn inbox?
Wie zegt dat ik niet van beide kanten hou?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent ook KinkyAlleen Zhenar eenmaal ietsje meer want die houdt van beide kanten
Da's waar.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie groot isDan kan ie alleen maar een negerpiemel zijn
![]()
![]()
Leetje en ik snoepen soms ook wat bij... he schat?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet van beide kanten hou?![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ooeeeeh... nou maak je jezelf wel heel erg kinky... YOU MAKE ME HORNY BABYquote:Op donderdag 14 april 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 14 april 2005 17:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Anders probeer je even met de hype mee te doen... Tsk tsk tsk!![]()
Jij hebt er wel weet van, hč?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers... dit is een buttplug
Oke, zal ik doen.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk gewoon eerst eens na [afbeelding]
Tuurlijk, ik doe mijn naam eer aanquote:Op donderdag 14 april 2005 17:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij hebt er wel weet van, hč?
En ik maar denken dat het een gewone kutplug was!
I know you are, but what am I?quote:
Een holle buttplug?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En hij is hol.. kan je hem omdoen [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Anders probeer je even met de hype mee te doen... Tsk tsk tsk!![]()
Oeh, laat es zien hoe dat moet?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En hij is hol.. kan je hem omdoen [afbeelding]
* Zhenar zingt:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik doe mijn naam eer aan
Een holle DILDOquote:Op donderdag 14 april 2005 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een holle buttplug?![]()
Voor welk doeleinde zou dat gebruikt worden???
Uhuh [ruk-smiley]quote:Op donderdag 14 april 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Leetje en ik snoepen soms ook wat bij... he schat?
you show me yours I show you minequote:Op donderdag 14 april 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, laat es zien hoe dat moet?
Puur uit wetenschappelijk oogpunt he
And proud of it.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar zingt:
That's why the lady is a tramp!
Goed zoquote:
quote:
Yeah baby! You work that attitude!quote:
Oeh, is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
you show me yours I show you mine [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo
Denk de volgende keer aan mijn wijze lessen.
Dan komt het ooit wel goed met jou en de rest van de jeugd van tegenwoordig
Jajaja, ik ben mn favorieten kwijt enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/usericons/77730/yeahbaby.gif
Wanneer doe jij eens mee met de vieze teksten?quote:
Oke.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo
Denk de volgende keer aan mijn wijze lessen.
Dan komt het ooit wel goed met jou en de rest van de jeugd van tegenwoordig
Hier heb je alvast een link:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben mn favorieten kwijt enzo
quote:
U zei poëtisch?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer doe jij eens mee met de vieze teksten?
Join in on the fun! Het mag best poëtisch verantwoord zijn hoor!
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Graag of niet... say the word en check uw mail
Okeeeeeeee!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een link:
http://fotoboek.fok.nl/Bupatih .
Oeh, je maakt alvast een sfeertje met muziek...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert Bryan Adams - Let's Make A Night To Remember![]()
Bryan Adams
![]()
Ja, bijvoorbeeld:quote:
Dealquote:Op donderdag 14 april 2005 17:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okeeeeeeee!
Maar dan wil ik je wel met Chrissy zien tongen op de meet!![]()
Leonie | Fuckpc zegt:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okeeeeeeee!
Maar dan wil ik je wel met Chrissy zien tongen op de meet!![]()
Snel terugkrabbelen he... je durft de uitdaging niet aan?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]Doe maar niet, anders heb ik geen fantasie 's nachts
www.grotenegersmetdikketampeloerussen.nlquote:
Hetgene dat ik nooit begreepquote:Op donderdag 14 april 2005 17:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld:
Hetgene dat ik nooit begreep
Is kinky spelen met een zweep
Ofzo.
En ik ging niet meequote:Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Leonie | Fuckpc zegt:
we moeten zoenen op de meet
Christine || Not a girl, not yet a woman zegt:
Jij en ik?
Leonie | Fuckpc zegt:
ja
[afbeelding]
Je vergeet http://fotoboek.fok.nl/beachquote:Op donderdag 14 april 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
www.grotenegersmetdikketampeloerussen.nl
www.kwartetmethitsigedwergen.net
www.douwen_of_kauwen.nl
www.cadeautip.nl/JePikInEenStrik.html
Nog een paar te gaan
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
www.grotenegersmetdikketampeloerussen.nl
www.kwartetmethitsigedwergen.net
www.douwen_of_kauwen.nl
www.cadeautip.nl/JePikInEenStrik.html
Nog een paar te gaan
Bupa, wat loop je toch te ijlen?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hetgene dat ik nooit begreep
Was waarom je me nooit in mijn kontje kneep
quote:
Dan neem ik als tegenprestatie Dizer wel voor mijn rekening.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Leonie | Fuckpc zegt:
we moeten zoenen op de meet
Jij en ik?
Leonie | Fuckpc zegt:
ja
[afbeelding]
Zhenar, ook al ben je biquote:Op donderdag 14 april 2005 17:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa, wat loop je toch te ijlen?
Die aars van jou is niet te omzeilen!
Neuh.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Je kan je nog bedenken [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gehacked.
Nog bedankt voor die smakelijke privé-collectie
Ach en wee toch! Waarom snap je...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zhenar, ook al ben je bi
dit pik ik nie [afbeelding]
Ja, dan mag ik Dizer daarnaquote:Op donderdag 14 april 2005 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan neem ik als tegenprestatie Dizer wel voor mijn rekening.![]()
Wacht, ik ben ze nog aan het uploaden.....quote:
Dat wordt een leuke meetquote:Op donderdag 14 april 2005 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan neem ik als tegenprestatie Dizer wel voor mijn rekening.![]()
Die grapjes van jou ken ik welquote:Op donderdag 14 april 2005 17:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach en wee toch! Waarom snap je...
...niet: het was alleen een grapje!
Tegen die tijd is de meet toch al ontaard in één grote orgie!quote:
Waarom had ik dit al voorspeldquote:
Open maar een topic dan, zet ik alles in 1 keer in mn favorietenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht, ik ben ze nog aan het uploaden.....
Een van de vele redenen dat ik niet meega, Buup.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom had ik dit al voorspeld
Die met die, die met die en zus met zo![]()
Maar wat zou ik anders wensenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die grapjes van jou ken ik wel
Jij witl iedereen in je bed en snel
Breng jij de zweepjes mee?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de meet toch al ontaard in één grote orgie!![]()
![]()
Dat zijn dus ZOWIEE en Christine!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[User] ZOWIEE. Nu ook nakend!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Open maar een topic dan, zet ik alles in 1 keer in mn favorieten![]()
M'n zus gaat niet mee hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik wens..quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat zou ik anders wensen
met al die leuke, mooie mensen?
Mijn persoonlijke collectie.quote:
Deze ook:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*rechtermuisknop: toevoegen aan favorieten*
Peter, die is vette kitschquote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik wens..
Een groot festijn met Peter Jan Rens
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de meet toch al ontaard in één grote orgie!![]()
![]()
Dat moet wel lukken, met al die hitsige singles hier!quote:
Met Tatjana kun je lachenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Peter, die is vette kitsch
Bovendien een onwijze bitch
Die had ik al, was de enige die ik heb kunnen reddenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze ook:
[User] Bupatih. Nakend en strippend.
Goed topic is dat, hčquote:Op donderdag 14 april 2005 17:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die had ik al, was de enige die ik heb kunnen redden
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik klikte... maar had alles al gezien.
IRL.
Bij Katja kun je veel bereikenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met Tatjana kun je lachen
en ook flink tussen de ***** rag***Dit heb ik dus [b]niet[]/b] gezegd.
En Viola Holt is zo lekker rondquote:Op donderdag 14 april 2005 17:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bij Katja kun je veel bereiken
Door over haar k*tt*l**r te strijken
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maak wel fotos van al dat geneuk op de meet he
Mn favoriet he?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed topic is dat, hč [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En Viola Holt is zo lekker rond
Die n**k ik lekker in d'r k**t![]()
![]()
Zhenarquote:Op donderdag 14 april 2005 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
De opnames zijn alleen voor degenen die zijn gekomen <-- HAHAHA! IK BEN ZO DUBBELZINNIG!![]()
![]()
Hihihihihi je zei gekomenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
De opnames zijn alleen voor degenen die zijn gekomen <-- HAHAHA! IK BEN ZO DUBBELZINNIG!![]()
![]()
Heerlijk om zo flauw te zijn!quote:
En Aukje van Ginneken.quote:
I'm just plain naughty!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Hihihihihi je zei gekomen
[afbeelding]
Mn lijst is ge-update hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nummer 2 ja
Stomme heksen-dinges [afbeelding]
Ik kan het wel smeriger hoor:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En Aukje van Ginneken.
Die laat ik van genot nog even hinniken
Zo beter?
Bitchquote:
Maar ik wilde nu juist boodschappen gaan doen!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh wacht.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bitch
"In willekeurige volgorde" jaaaja
Daarom staat Q. ook opeens bovenaan
Ja, willekeurig ja!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bitch
"In willekeurige volgorde" jaaaja
Daarom staat Q. ook opeens bovenaan
En wat doe je met het resterende zaad?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan het wel smeriger hoor:
Maar niets is zo intens genieten
Als mijn zaad over Martine Hafkamps t**t*n te gieten!
Ik geil stiekem wel een beetje op Martine Hafkamp...![]()
Nou, niksan staat toch nog altijd hééééél toevallig bovenaanquote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 14 april 2005 17:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ga mn lijst denk ik willekeurig aanpassen
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat doe je met het resterende zaad?
Dat smeer je uit over Bartho BraatIew. Mental image. Ik ga mijn ogen doorprikken.
Ok, maar dan niet meer zeuren he?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe maar niet
Is goed zo
Number two enzo
Het merendeel is gelukkig wel poëtisch verantwoord!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:57 schreef mark_03 het volgende:
Wat is hier wat afgepost de laatste 30 minuten
Ok, en dan ook niet meer slijmen he?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeur toch nooit, poepsie-woepsie
Dat doe ik toch nooit, wauwie-vrouwiequote:Op donderdag 14 april 2005 17:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, en dan ook niet meer slijmen he?
Kappe met dat Bupa-Flupa gedoe!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik toch nooit, wauwie-vrouwie
Wat Zhenar zegtquote:Op donderdag 14 april 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik toch nooit, wauwie-vrouwie
Ja, dat zal 't zijnquote:
Argh!quote:
Neequote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Zeg Buup, je gaat toch niet mijn stalker worden he?
Hoi Timmie-Jimmiequote:
Ooh jammer.. vond het nou best wel een leuk ideequote:Op donderdag 14 april 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee
Ik zag het toevallig bij de active topics
Beefje-Teefje!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi Timmie-Jimmie
Of is het Bobje-Flopje
Oh nee, dat is Beevje-Teefje al
Ik jou stalken?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jammer.. vond het nou best wel een leuk idee
Tsssk.. je zou willen dat je in mijn schaduw mag lopenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik jou stalken?
Zo hopeloos ben ik nog niet niet.
Orgi-Porky-Dorky?quote:
Ja, omdat ik zo hot ben. Dan moet ik even afkoelenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk.. je zou willen dat je in mijn schaduw mag lopen
OMG ik dacht gewoon hetzelfde, maar wou dorky eruit latenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Orgi-Porky-Dorky?
Rijmt niet helemaal, maar wel leuk!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG ik dacht gewoon hetzelfde, maar wou dorky eruit laten
Issie alweer weg?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:09 schreef Nano het volgende:
Welk uploadprogrammatje gebruiken jullie nu imageshack van de wereld is?
Die doet het weer op Fok! hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 18:09 schreef Nano het volgende:
Welk uploadprogrammatje gebruiken jullie nu imageshack van de wereld is?
je zal het toch eerst op je pc als filmpje moeten krijgen.. is opzich geen probleem.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tim, weet jij hier wat op: DVD naar GIF?
zit je al lang aan de morfine?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Bupa-Flupa
Niksy-Twixy
Tannie-Annie
Zhenie-Peenie
Dizie-Micey
Chrissy-Sissy
ZOWIEE-Wowie
Nano-Kano
Orgi-Morgi
Markie-Kwarkie
Timmie-Jimmy
Beevje-Teefje
Toetie-Fruity
Maikie-Bikey
Duivie-Fuifie
PeRi-Weri
Tommie-Mommy
Dada-Lada
bar_rie-Harry
Svennie-Jenny
Airelle-le-Belle
Skaaďe-Sky
Timmai-Dubai
Mijn koosnaampjes voor jullie lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
How there horsy...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:14 schreef timbob het volgende:
[..]
je zal het toch eerst op je pc als filmpje moeten krijgen.. is opzich geen probleem.
of je ript de dvd, of je download de divx
scene knippen die je wilt hebben.. en je kan een Avi gewoon in image ready importeren en knippen enzo
je zal wel een pittig gifje krijgen denkik hoor..
MissBliss?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Bupa-Flupa
Niksy-Twixy
Tannie-Annie
Zhenie-Peenie
Dizie-Micey
Chrissy-Sissy
ZOWIEE-Wowie
Nano-Kano
Orgi-Morgi
Markie-Kwarkie
Timmie-Jimmy
Beevje-Teefje
Toetie-Fruity
Maikie-Bikey
Duivie-Fuifie
PeRi-Weri
Tommie-Mommy
Dada-Lada
bar_rie-Harry
Svennie-Jenny
Airelle-le-Belle
Skaaďe-Sky
Timmai-Dubai
Mijn koosnaampjes voor jullie lieverds![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Beevje-Teefjequote:Op donderdag 14 april 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
Hoi!
Oke, dit was het?quote:
Hoezo Orginial hard aanpakken?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:20 schreef BVO het volgende:
Pak Orgi maar lekker hard aan Bupa..
En zet Skaais plaatje 'ns in het OP-bestandje!
Dan zet ik Beth nog even op..
Yeah. Bupa de opvoedkundige. Move over, Dr Philquote:
Komt voor de spreekwoordelijke bakkerquote:En zet Skaais plaatje 'ns in het OP-bestandje!
Nah, dat hoeft dan ook weer niet.quote:Dan zet ik Beth nog even op..
Lees pagina 1 en 2.quote:
Mja, doe dat tweede maarquote:Op donderdag 14 april 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oke, dit was het?
Moet er nog een zakkie omheen of eet je hem hier op?
quote:
Nee, maar ik ken jouw muzieksmaak welquote:Op donderdag 14 april 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]. Beth is heel okay.
.
Je kent d'r muziek nog niet eens..
Over die sekslijnen en Kindertelefoon?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees pagina 1 en 2.
Wéér een informatieve les van meester Bupa
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=dvd+rip&tg=dl-2001quote:Op donderdag 14 april 2005 18:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
How there horsy...
Hoe rip ik dat bestand?
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jouw muzieksmaak wel![]()
Je snapt het nietquote:Op donderdag 14 april 2005 18:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Over die sekslijnen en Kindertelefoon?
Dat is gewoon een geintje hoor.Hij belt echt geen sekslijnen af,want hij heeft het al veel te druk met mij
Goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:25 schreef Dizer het volgende:
Hoi Beev, hoe gaat het met je teen?
Just kiddingquote:Op donderdag 14 april 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]!
Mijn muzieksmaak is in grote lijnen hetzelfde als die van jou hoor.. Zoals in je FB stond dan.
.
En Skaai vindt d'r ook goed. [afbeelding]. Dusseh....
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ach... iedereen deed zulke dingen toch toen je jong was?!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Hij belt de Kindertelefoon, terwijl je zulke instanties niet moet lastigvallen met je puberale humor.
Een sekslijn bellen is wat anders, want daar zitten kinderen niet te wachten op hulp.
Bij de Kindertelefoon wel.
Ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ach... iedereen deed zulke dingen toch toen je jong was?!.
Maar als iemand er wat van zegt en je wijst op de dingen die je fout doet, lijkt het me toch dat je niet koppig volhoudt zoals Orgi deed?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ach... iedereen deed zulke dingen toch toen je jong was?!.
Oh dat goede voorbeeld heb ik ook nooit meegekregen hoor.Ik bel ook zat iemand op om lollig te doen!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Hij belt de Kindertelefoon, terwijl je zulke instanties niet moet lastigvallen met je puberale humor.
Een sekslijn bellen is wat anders, want daar zitten kinderen niet te wachten op hulp.
Bij de Kindertelefoon wel.
En nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet meer doen, jongedamequote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh dat goede voorbeeld heb ik ook nooit meegekregen hoor.Ik bel ook zat iemand op om lollig te doen!
Zo mooi vind ik d'r nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pubertijd enzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als iemand er wat van zegt en je wijst op de dingen die je fout doet, lijkt het me toch dat je niet koppig volhoudt zoals Orgi deed?
Nu moeten we even stil zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik d'r nou ook weer niet![]()
En slijmenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga het volgende topic alleen maar rijmen
Zulke instanties doe ik niet.Die hebben allemaal nummermelders en weet ik veel,dat ze er toch wel achterkomen wie gebeld heeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet meer doen, jongedame
In ieder geval niet zulke instanties.
Dat ook jaquote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Zulke instanties doe ik niet.Die hebben allemaal nummermelders en weet ik veel,dat ze er toch wel achterkomen wie gebeld heeft.
Nee, Buffy in jouw avatar is feestquote:
Daar heb ik echt zo'n hekel aan als iemand dat zegt.Dat denken mijn ouders dus meestal ook van mij! Ik weet zeker dat ik dat later nooit zeg tegen mijn kinderen.quote:
Vandaag gaat het ietsjes beter, ik kan stukjes lopen en zo. Morgen ochtend om 9 uur een afspraak in het ziekenhuis, als het een beetje meezit mag het veband eraf en krijg ik dunne drukverband. En kan ik weer lopen, maar van sporten weet ik morgen weer meerquote:Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Goed!!
Verband is er af, ziet er wel beetje vreemd uit! Nagel is er voor zo'n 1/3 afgknipt, dus je ziet nu heel dat vlees zitten (dat ze met een mesje afgeschrapt hebben).
Maar geen last meer van, dus die nagel aan laten groeien enzo en het is weer goed..
En bij jou????
Tja, tis toch echt zo.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zo'n hekel aan als iemand dat zegt.Dat denken mijn ouders dus meestal ook van mij! Ik weet zeker dat ik dat later nooit zeg tegen mijn kinderen.
Echt waar?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij helpen kinderen met problemen enzo.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Goh,dat wist ik ook nog wel!
Ik weet dat ik dom ben,maar zo dom
Mooi zo.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag gaat het ietsjes beter, ik kan stukjes lopen en zo. Morgen ochtend om 9 uur een afspraak in het ziekenhuis, als het een beetje meezit mag het veband eraf en krijg ik dunne drukverband. En kan ik weer lopen, maar van sporten weet ik morgen weer meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |