Goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:25 schreef Dizer het volgende:
Hoi Beev, hoe gaat het met je teen?
Just kiddingquote:Op donderdag 14 april 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]!
Mijn muzieksmaak is in grote lijnen hetzelfde als die van jou hoor.. Zoals in je FB stond dan.
.
En Skaai vindt d'r ook goed. [afbeelding]. Dusseh....
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ach... iedereen deed zulke dingen toch toen je jong was?!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Hij belt de Kindertelefoon, terwijl je zulke instanties niet moet lastigvallen met je puberale humor.
Een sekslijn bellen is wat anders, want daar zitten kinderen niet te wachten op hulp.
Bij de Kindertelefoon wel.
Ik niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ach... iedereen deed zulke dingen toch toen je jong was?!.
Maar als iemand er wat van zegt en je wijst op de dingen die je fout doet, lijkt het me toch dat je niet koppig volhoudt zoals Orgi deed?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ach... iedereen deed zulke dingen toch toen je jong was?!.
Oh dat goede voorbeeld heb ik ook nooit meegekregen hoor.Ik bel ook zat iemand op om lollig te doen!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Hij belt de Kindertelefoon, terwijl je zulke instanties niet moet lastigvallen met je puberale humor.
Een sekslijn bellen is wat anders, want daar zitten kinderen niet te wachten op hulp.
Bij de Kindertelefoon wel.
En nu?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet meer doen, jongedamequote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh dat goede voorbeeld heb ik ook nooit meegekregen hoor.Ik bel ook zat iemand op om lollig te doen!
Zo mooi vind ik d'r nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pubertijd enzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als iemand er wat van zegt en je wijst op de dingen die je fout doet, lijkt het me toch dat je niet koppig volhoudt zoals Orgi deed?
Nu moeten we even stil zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik d'r nou ook weer niet![]()
En slijmenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga het volgende topic alleen maar rijmen
Zulke instanties doe ik niet.Die hebben allemaal nummermelders en weet ik veel,dat ze er toch wel achterkomen wie gebeld heeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet meer doen, jongedame
In ieder geval niet zulke instanties.
Dat ook jaquote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Zulke instanties doe ik niet.Die hebben allemaal nummermelders en weet ik veel,dat ze er toch wel achterkomen wie gebeld heeft.
Nee, Buffy in jouw avatar is feestquote:
Daar heb ik echt zo'n hekel aan als iemand dat zegt.Dat denken mijn ouders dus meestal ook van mij! Ik weet zeker dat ik dat later nooit zeg tegen mijn kinderen.quote:
Vandaag gaat het ietsjes beter, ik kan stukjes lopen en zo. Morgen ochtend om 9 uur een afspraak in het ziekenhuis, als het een beetje meezit mag het veband eraf en krijg ik dunne drukverband. En kan ik weer lopen, maar van sporten weet ik morgen weer meerquote:Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Goed!!
Verband is er af, ziet er wel beetje vreemd uit! Nagel is er voor zo'n 1/3 afgknipt, dus je ziet nu heel dat vlees zitten (dat ze met een mesje afgeschrapt hebben).
Maar geen last meer van, dus die nagel aan laten groeien enzo en het is weer goed..
En bij jou????
Tja, tis toch echt zo.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zo'n hekel aan als iemand dat zegt.Dat denken mijn ouders dus meestal ook van mij! Ik weet zeker dat ik dat later nooit zeg tegen mijn kinderen.
Echt waar?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij helpen kinderen met problemen enzo.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Goh,dat wist ik ook nog wel!
Ik weet dat ik dom ben,maar zo dom
Mooi zo.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag gaat het ietsjes beter, ik kan stukjes lopen en zo. Morgen ochtend om 9 uur een afspraak in het ziekenhuis, als het een beetje meezit mag het veband eraf en krijg ik dunne drukverband. En kan ik weer lopen, maar van sporten weet ik morgen weer meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |