quote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar zingt:
Maar niet zo kinky als i-hik!![]()
Hey, Orgi: de schizofrenen hebben gebeld: ze willen hun waanbeelden terug.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat doe jij? VMBOEr zitten daar honderden mensen, maarja dat was nog niet in jou opgekomen.
Hou gewoon op zeg.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee
Ik denk na.
Ook toen ik 14 was, ja.
quote:
Niet zo hard, ik kan de stemmen in m'n hoofd niet meer verstaanquote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey, Orgi: de schizofrenen hebben gebeld: ze willen hun waanbeelden terug.![]()
Jij bent ook Kinkyquote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Naja, dat kan er ook nog wel bij dan
Ik dacht dat het een dildo was...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, dat is een butplug
Of bewaar je de echte foto's voor mijn inbox?
Ik zei toch dat ie groot isquote:
Nog 2 maandenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Hoe staat het met het kindje van Babette21 en Dizer?
Als je gewoon alleen naar het nymfo-stemmetje luistert, dan komt alles wel goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet zo hard, ik kan de stemmen in m'n hoofd niet meer verstaan
Buttplug??quote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, dat is een butplug
Of bewaar je de echte foto's voor mijn inbox?
Wie zegt dat ik niet van beide kanten hou?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent ook KinkyAlleen Zhenar eenmaal ietsje meer want die houdt van beide kanten
Da's waar.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie groot isDan kan ie alleen maar een negerpiemel zijn
![]()
![]()
Leetje en ik snoepen soms ook wat bij... he schat?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet van beide kanten hou?![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ooeeeeh... nou maak je jezelf wel heel erg kinky... YOU MAKE ME HORNY BABYquote:Op donderdag 14 april 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 14 april 2005 17:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Anders probeer je even met de hype mee te doen... Tsk tsk tsk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |