Of wat ze vonden van grote Smurf.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ging een keer vragen of ze informatie hadden over pinguins
Jaquote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gecopy paste uit JOUW textbestand
Nee, wij bekommeren ons namelijk over jouw ethische opvoeding. Kan helemaal geen kwaad, een goede verbale afstraffing! Dat zal je leren!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, doe toch niet zo zuur zeg. Laat ons gewoon.![]()
Helaas, ik heb mijn pappie al beloofd hem op te zoeken na de sollicitatie en daarna moet ik weer razendsnel terug naar Grunn voor een housewarming party!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom je morgen een bakkie doen in Den Haag?
Maag gelijk van alle topics 1 t/m 99 >> 001 t/m 099quote:Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Daarom vraag ik het me ook af.
Hmm, dat fix ik dadelijk wel even
Is dat een huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03honey, I got a lot of a money, would you be my nasty girl
![]()
Je snapt het echt niet, hè?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, doe toch niet zo zuur zeg. Laat ons gewoon.![]()
Tof!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Zhenar het volgende:
Maar ik probeer wel op de meet te komen!![]()
Misschien moet 'ie dan juist bellenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Zelf zit je hier wel altijd te huilen en te grienen als een klein kind als er iets gebeurt.
Zeg het hem, Bupa!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet, hè?
Wat doe je? VMBO?
Het heeft niks met zuur doen, chagrijinig of wat dan ook te maken!!!
Het heeft te maken met het feit dat jij het verpest voor anderen.
'Dankzij' jou kunnen zij andere kinderen met problemen niet helpen.
Wil je dat soms op je 'geweten' hebben?
Zelf zit je hier wel altijd te huilen en te grienen als een klein kind als er iets gebeurt.
NIKS proberen, je komt gewoon hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helaas, ik heb mijn pappie al beloofd hem op te zoeken na de sollicitatie en daarna moet ik weer razendsnel terug naar Grunn voor een housewarming party!
Maar ik probeer wel op de meet te komen!![]()
Ja, ...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Is dat een huwelijksaanzoek? [afbeelding]
Wat doe jij? VMBOquote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet, hè?
Wat doe je? VMBO?
Het heeft niks met zuur doen, chagrijinig of wat dan ook te maken!!!
Het heeft te maken met het feit dat jij het verpest voor anderen.
'Dankzij' jou kunnen zij andere kinderen met problemen niet helpen.
Wil je dat soms op je 'geweten' hebben?
Da's wel overtuigend!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIKS proberen, je komt gewoon hooranders geen [afbeelding]
Als het serieus is, heb ik er ook geen problemen meequote:Op donderdag 14 april 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie dan juist bellen
Ja, ik zit ook maar naar mijn inbox te staren.... leeg....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Zhenar het volgende:
Waar blijft die pic van Dizer's flexibiliteit nou?![]()
* Zhenar zingt:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja hoooooooooooi
Hey, ik ben potverdikkie ook verdomd kinky hoor!![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat doe jij? VMBOEr zitten daar honderden mensen, maarja dat was nog niet in jou opgekomen.

Heb jij nooit zoiets gedaan toen je 14 was?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het serieus is, heb ik er ook geen problemen mee
Maar dit gedrag vind ik gewoon triest
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Al mag de VMBO-opmerking van mij wel achterwege gelaten worden![]()
Neequote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij nooit zoiets gedaan toen je 14 was?
Vooruit dan maar:quote:Op donderdag 14 april 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook maar naar mijn inbox te staren.... leeg....
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar zingt:
Maar niet zo kinky als i-hik!![]()
Hey, Orgi: de schizofrenen hebben gebeld: ze willen hun waanbeelden terug.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat doe jij? VMBOEr zitten daar honderden mensen, maarja dat was nog niet in jou opgekomen.
Hou gewoon op zeg.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee
Ik denk na.
Ook toen ik 14 was, ja.
quote:
Niet zo hard, ik kan de stemmen in m'n hoofd niet meer verstaanquote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey, Orgi: de schizofrenen hebben gebeld: ze willen hun waanbeelden terug.![]()
Jij bent ook Kinkyquote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Naja, dat kan er ook nog wel bij dan
Ik dacht dat het een dildo was...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Dude, dat is een butplug
Of bewaar je de echte foto's voor mijn inbox?
Ik zei toch dat ie groot isquote:
Nog 2 maandenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Hoe staat het met het kindje van Babette21 en Dizer?
Als je gewoon alleen naar het nymfo-stemmetje luistert, dan komt alles wel goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet zo hard, ik kan de stemmen in m'n hoofd niet meer verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |