Perfect.quote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Skaai het volgende:
Nou, goed of goed?
Het komt van jou, dus altijd goedquote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Skaai het volgende:
Nou, goed of goed?
quote:Op maandag 11 april 2005 21:08 schreef Skaai het volgende:
Nuecken?
Hey, een nieuwequote:
Zomers ook nooit iets van een bikini o.i.d. aan?quote:Op maandag 11 april 2005 21:24 schreef Skaai het volgende:
Een nieuwe ja, heb de smaak te pakken
En ik draag geen bikini's.
Heb al 2 jaar niet meer gezwommen joh.
Ik zie er niet elegant uit in bikini.quote:Op maandag 11 april 2005 21:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zomers ook nooit iets van een bikini o.i.d. aan?
Die panty uit of aantrekken is een kutwerkje hoorquote:
Ik ga nu CSI kijken, na afloop is die panty vast wel uit.quote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die panty uit of aantrekken is een kutwerkje hoor
Bah, waarom zou een vrouw panty's aandoen... ze gaan toch weer uit?quote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die panty uit of aantrekken is een kutwerkje hoor
Credits zijn voor Bupatih!quote:
hmmquote:Op maandag 11 april 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Ik moet morgen onder het mes.
In me teen.. vanwege die ingegroeide teennagel.. is de afgelopen dagen ook nog een flinke ontsteking bijgekomen.quote:
Ik heb er namelijk 2 uur aan gewerkt.... Wordt echt leuk, geloof me. Maar moet hem nu wel aanpassen met jou geniale nieuwe OPquote:
Ik begrijp je pijn!quote:Op maandag 11 april 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
In me teen.. vanwege die ingegroeide teennagel.. is de afgelopen dagen ook nog een flinke ontsteking bijgekomen..
Maja, ben er morgen wel vanaf.. Hoop ik.
.
Duurt zo'n 20 minuten..
Cookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie DoughCookie Dough!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef Skaai het volgende:
Auw vanaf augustus al.
Ik had het 4 jaar geleden, en toen was ik net op vakantie. Flink balen dus, maar onbewust stond een vriendin van me echt constant op mijn teen. Bah, echt vreselijk was dat.
Een dagje de stad in was een hel, echt zo'n klein kutstukje nagel kan je zoveel pijn geven.
Heb een week op sandalen gelopen.
Je hebt nu gelukkig wel okay weer, dat het misschien door het drogere en warmere weer niet vochtig blijft.
Nou, wat een heerlijk frisse verhaaltjes weer zeg.
Ik ga een bak Cookie Dough opentrekken
Maar je bent bij bewustzijn verder ???quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Twee prikjes in m'n teen ja..
Hoi! Leuke nieuwe avatarquote:Op maandag 11 april 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Hoi Qquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Promise me, you'll wait for me, cause I'll be saving all my love for you.....
Thanksquote:
Wil je me doodhebben?quote:Op maandag 11 april 2005 23:07 schreef BVO het volgende:.
Tell me why, do I feel this way
The pain inside, I can hardly believe it
I died, a part of me died that day
And I cried, 'cause I could hardly belive it
I've been trying, but I can't escape your smiling face
'Cause it's haunting me, baby even in my dreams
Nowhere to run, nowhere to hide
No one to take your place inside
If you were here tonight I'd give away tomorrow
Nowhere to run, nowhere to hide
Oh how I wish our love was still alive
Nowhere to run, nowhere to hide, nowhere to run
Jaja, ik houd al op..
Ik? Jou? Liever niet.quote:
Dank je wel voor de pogingquote:Op maandag 11 april 2005 23:15 schreef Skaai het volgende:
Ik zoek een vrolijk liedje voor je MissBliss, maar elk liedje dat ik heb heeft zo'n zeikerige depri-lading.
Ah! *Poging doet*
Underneath the starry moonlight, lies a beam of sunlight,
Sitting there and wondering why de day is almost over
Find a morning clover. With this proove of nature's wonder
Life's a breeze, free and ease, the day to seize
Ik ken geen Portugeesquote:Op maandag 11 april 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Als je Portugees zou kennen zou je van deze tekst wel opfleuren..
Over hoe mooi het leven is enzo..
Ai minha fonte,
meu rio,
ai de água tão pura e bela,
nos seus olhos um sol que é a minha janela.
Quem Me dera ser o mar para a embalar e adormecé-la.
E não deixar seu corpo arrefecer,
agasalhar-lhe o peito em minha mão,
e não deixar o vento,
a chuva,
a mágoa,
a solidão na sua água mergulhar meu coração.
Quem me dera ser o mar para a embalar e adormecé-la!...
Hoy betekent vandaag. Verder weet ik het nietquote:Op maandag 11 april 2005 23:23 schreef Skaai het volgende:
Ik ken ook een leuk Spaans liedje.
Zou echt niet weten waar het over gaat, maar ik word er altijd blij van.
Beth - Hoy
Hoy todo ha cambiado y nada nada
es distinto
Sigo mi camino, sigo en este laberinto
y no sé
dónde está ni el principio ni el final.
Sólo se
lo que quiero y es cantar, soñar,
volar...
Ik heb hoy gewerkt.quote:Op maandag 11 april 2005 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoy betekent vandaag. Verder weet ik het niet![]()
Ken jij Beth?quote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Vandaag is alles veranderd,
het is anders..
ik volg mijn weg, ik volg hem in dit doolhof.
Ik weet noch het begin noch het eind,
alles dat ik weet is dat ik wil zingen, dromen, vliegen...
Beth is cool!.
Heb wel wat muziek van d'r.quote:
Hoe okay ben jijquote:Op maandag 11 april 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb wel wat muziek van d'r..
In Spanje is ze ook behoorlijk populair..
Want Q en MB zijn er.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:00 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Het was redelijk nutteloos, zoals de meeste van mn dagen. Het enige nuttige was dat ik gebeld ben voor een datum voor de 2e ronde van mn sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:09 schreef MissBliss het volgende:
Q, vertel. heb je een leuke dag gehad?
Oh, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was redelijk nutteloos, zoals de meeste van mn dagen. Het enige nuttige was dat ik gebeld ben voor een datum voor de 2e ronde van mn sollicitatiegesprek.
Verder echt niets gedaan.
Ik had een niet-sippe dag voor de verandering, zou ik vaker moeten hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd
Mijn dag was ook vrij nutteloos![]()
Ik heb een was gedraaid en mn pc geprobeerd te redden, verder een beetje gesipt
Lang geleden dat ik een echte niet-sippe dag hadquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had een niet-sippe dag voor de verandering, zou ik vaker moeten hebben..
Mijn leven is best nutteloos, zo.
Ik nu ookquote:
Ik hoop dat het lukt. Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een echte niet-sippe dag had
Morgen ga ik een poging doen tot leren
Het is werkelijk waar ongelofelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat een boel overeenkomsten hebben we toch ook hè?.
Je bent een schatquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt. Ik zal voor je duimen.
Ik probeer me te onderscheiden van de rest van de mannen op deze wereld.quote:
Dat lukt je al goed jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik probeer me te onderscheiden van de rest van de mannen op deze wereld..
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij OOK al 10 vingers hebt hè?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar ongelofelijk
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij OOK al 10 vingers hebt hè?
quote:
Behalve jij Q, behalve jij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het zijn dan ook allemaal klootzakken.
Ik draai nu: Placebo - Nancy Boyquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:28 schreef QyRoZ het volgende:
Toepasselijk liedje: Green Day - Nice Guys Finish Last
Ik wil ook een klootzak zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Behalve jij Q, behalve jij.
disclaimer: en de rest blabla
Dan wil ik je niet meer kennen hoorquote:
Wen er maar aan Q, wij lijken op elkaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nu geloof ik het niet meer, dit is TE toevallig!
Daar heb je een punt! Komende week heb ik me voorgenomen om elke avond vóór 1 uur in bed te liggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat voor ritme jij er op na houdt.
Waarschijnlijk wel, met het soort mannen wat jij aantrekt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet meer kennen hoor
Of juist wel
Wow! Radicaal. Ik doe het ook bijna nooit hoor, uurtje of 2 a 3 is wel normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Komende week heb ik me voorgenomen om elke avond vóór 1 uur in bed te liggen![]()
Leuk hè, in Enschede wonen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wen er maar aan Q, wij lijken op elkaar![]()
Tjaquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, met het soort mannen wat jij aantrekt.
Waar ken ik dat van?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wow! Radicaal. Ik doe het ook bijna nooit hoor, uurtje of 2 a 3 is wel normaal.
Ok niet helemaal hetzelfdequote:
Om je wát????quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:40 schreef QyRoZ het volgende:
Er zit een hele irritante vlieg om mn heeft te vliegen.
Gisteren ging ik een uur of 2, ik heb gewoon een fout ritme, want ik heb zóveel moeite met mn bed uitkomen 's ochtendsquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Slapen voor die tijd lukt me toch niet.
Zeker niet zonder alcohol.
Wij zijn leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die kleine verschillen houden het leuk.
Dat opstaan lukt wel, maar ik ben wel de hele dag moe.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gisteren ging ik een uur of 2, ik heb gewoon een fout ritme, want ik heb zóveel moeite met mn bed uitkomen 's ochtends![]()
Maar wel zonder alcohol, ik drink niet zoveel.
Behalve 's avonds dan, als de normale mensen gaan slapenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat opstaan lukt wel, maar ik ben wel de hele dag moe.
Gelukkig ben ik niet normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Behalve 's avonds dan, als de normale mensen gaan slapen
Niet normale mensen zijn tofquote:
Ik zit Oprah te kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet normale mensen zijn tof [afbeelding]
Hey, dat kan ik ook wel even doenquote:
Het zijn trieste familieverhalen. Niet echt om te lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, dat kan ik ook wel even doenbeetje lachen voor het slapengaan.
Ohquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het zijn trieste familieverhalen. Niet echt om te lachen.
Of relativeren juist. Dat het nog veel erger kan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, een beetje janken kan er ook nog wel bij.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of relativeren juist. Dat het nog veel erger kan..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:02 schreef QyRoZ het volgende:
Baal er van dat de tv niet meer op mn slaapkamer staat.
Hoi Zhenarquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:05 schreef Zhenar het volgende:
Hey lieverds!
Ik heb net geblowedquote:
Verschrikkelijkquote:
Truste Q!quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:07 schreef QyRoZ het volgende:
Oprah is afgelopen. Ik ga slapen. Slaap lekker lieve mensen!.
Ohoo, stoutertquote:
Laat het een les zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Maar zoals Oprah al zei: iedereen heeft verdriet in zn leven, groot of klein, het ligt er alleen aan wat je ermee doet.
Ja, ik ook. Kan nu heeeel lekker slapen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohoo, stoutert
Truste Q
Ik moet ook maar eens gaan.
Nee man, ik woon in Enschede. Ik kom alleen best vaak in Grun.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Truste Q!
Hey, ik zag trouwens in het Groningen-meet Topic dat jij ook een Grunner bent!![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
En soms ook in Zwijndrecht. Deze week weer.
Oh.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee man, ik woon in Enschede. Ik kom alleen best vaak in Grun.
quote:
quote:
tegen wie vertel je dit?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:19 schreef timbob het volgende:
Evelien is veilig geland in ibiza [afbeelding]
ze was zonet ff op msn
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:39 schreef toetatoet het volgende:
ik reageer wel ff dan
Gelukkig dat ze veilig geland is
verder met het dagelijks leven me dunkt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:43 schreef toetatoet het volgende:
en nu?
oke, scriptie schrijven dus....quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:47 schreef timbob het volgende:
[..]
verder met het dagelijks leven me dunkt.
Kut, ik dacht dat dit een uploadicon wasquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Zo dan maar.
Uhuh, dat wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:25 schreef timbob het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Goed zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
Wakker.
Hoe laat ben je gaan slapen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik bedacht gisteren nog even dat ik best nog even de trailer van ER kon kijken, die ongeveer anderhalf uur duurde![]()
![]()
Niksquote:
Ik had maar niet meer gekeken op mn wekker maar ik gok een uur of 3quote:
En hoe laat weer wakker?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had maar niet meer gekeken op mn wekker maar ik gok een uur of 3![]()
Een half uurtje geledenquote:
Tquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo.
Ik ga m'n kamer poetsen en opruimen..
Iemand?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
NiksIk wil trouwens muziek op me website, maar dat kan alleen als je een link plaats naar een liedje op internet. Heeft iemand nog Ali B - Macro Flavour online staan ofzo? Of een ander liedje wat zwaar okay is.
![]()
MOCRO flavour!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
NiksIk wil trouwens muziek op me website, maar dat kan alleen als je een link plaats naar een liedje op internet. Heeft iemand nog Ali B - Macro Flavour online staan ofzo? Of een ander liedje wat zwaar okay is.
![]()
Je moet gewoon wat aan je spelling doen knulletje.quote:
Macro economiequote:
Jij moet gewoon niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat aan je spelling doen knulletje..
Je moet tegen kritiek leren kunnen, anders red je het niet in de grote boze mensen wereld hoor.quote:
Ik ben nog maar een breezertje, en dat niet tegen kritiek kunnen is zorg voor later.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet tegen kritiek leren kunnen, anders red je het niet in de grote boze mensen wereld hoor..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een breezertje, en dat niet tegen kritiek kunnen is zorg voor later.![]()
*geeft BVO ook een liefkozende aai over zijn bol.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef BVO het volgende:
[..]. In de pubertijd leg je de basis voor de rest van je leven.
.
En nu ga ik eten.
*geeft Orginial liefkozend een aai over z'n bol..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen.
Dan ben ik dood.quote:
Ik ben 1.71 m en ik weeg 45, aka veel te weinig dus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo. Aka veel te dik dus.![]()
Hoe weinig weeg je nu?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen.
Veel te dik??? echnie joh!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
En dan kom je bij uitgeverij Perenboomquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:07 schreef Orginial het volgende:
@t Toetatoet: www.voedingswijzer.nl en nu ga ik want ik ga de stad in.![]()
![]()
![]()
Sterkte Zowiee!!
Whehehe. Das gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
ik heb het ff natte vingerwerk gedaan, maar ik zit net ongeveer bij de grens van gezond en te zwaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehehe. Das gewoon goed hoor..
http://www.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
of je moet zorgen dat je krimpt tot onder de 1.65quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
En ik ben dus te licht, maar dat was geen nieuws voor me. Ook op mn normale gewicht (50 kg) ben ik al iets te licht, maar nu is het wel erg laag
Nah, ik vond mn lengte wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef timbob het volgende:
[..]
of je moet zorgen dat je krimpt tot onder de 1.65
hoelang ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nah, ik vond mn lengte wel leuk eigenlijk
171 cm en 45 kg.quote:
Die foto is al weg geloof ik, alleen Fok is nog steeds geband.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Een of andere klojo heeft weer pics gepost op Fok! van imageshack die volgens hen niet door de beugel kunnen.
Sterktequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:10 schreef timbob het volgende:
AAAAAAAAAATGHGGFHSDFG~!~!~!!!!
word je afgewezen voor 1 opleiding, zeggen ze, ga maar daar ff een vooropleiding doen
ik bellen naar de andere school
BESTAAT DIE HELE OPLEIDING NIET MEER!!
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Die foto is al weg geloof ik, alleen Fok is nog steeds geband.
alleen nog 2 jarige opleidingen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hebben ze ook niks vergelijkbaars ofzo?
Hey lieve boepiequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef Bupatih het volgende:
toetie
toetie
toetie
toetie [afbeelding]
Nou dat is mooi klote voor je dan Timbobquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:10 schreef timbob het volgende:
AAAAAAAAAATGHGGFHSDFG~!~!~!!!!
word je afgewezen voor 1 opleiding, zeggen ze, ga maar daar ff een vooropleiding doen
ik bellen naar de andere school
BESTAAT DIE HELE OPLEIDING NIET MEER!!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:22 schreef timbob het volgende:
[..]
alleen nog 2 jarige opleidingen..
grmgvmvlblb!
Hier schijnt de zon ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef toetatoet het volgende:
[..]
goed hoor...zonnetje schijnt![]()
en hoe gaatie met jou?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon ook
En..en..ik ben al uit
En...ik heb geen huiswerk
Dus het gaat hartstikke goed.Lente
ik wil zo snel mogenlijk naar eindhoven..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat is dus out of the question?
Klotequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:34 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wil zo snel mogenlijk naar eindhoven..
niet nog es 2 jaar moeten wachten..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:33 schreef toetatoet het volgende:
[..]![]()
![]()
LENTE
![]()
![]()
maarja ik zit nog binnen tot 5 uur
ja iddquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]Da's minder.
Maar gelukkig wordt het nu later donker.
Strandquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja idden ik ga straks lekker naar het strand
ja....moet je verhuizen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Strand
Jij hebt mazzel dat je zo dicht bij het strand woont
Ik zit hier in het oosten
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:46 schreef toetatoet het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP, krijg zo mn cijfer te horen van een tentamen wat ik vorige week heb herkanst en ik MOET gewoon een voldoende hebben....:{
Spannend!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:46 schreef toetatoet het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP, krijg zo mn cijfer te horen van een tentamen wat ik vorige week heb herkanst en ik MOET gewoon een voldoende hebben....:{
I hope so...tis gewoon echt engquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen
Jij gaat gewoon een dikke voldoende halen
makkie!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:46 schreef toetatoet het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:52 schreef toetatoet het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ 7,2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEEEEE!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:52 schreef toetatoet het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ 7,2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kun je wel zien dat is ZIJquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:23 schreef toetatoet het volgende:
Er is er 1 jarig, hoera hoera!!
Ja het staat idd erg leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:30 schreef toetatoet het volgende:
[..]
geen idee...maar staat wel leuk zo
en hoe komt het dat je je zo goed voelt?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:33 schreef Skaai het volgende:
Ik voel me keeeeeeeei goed, ik voel me keeeeeeeeeeei goed!
Jullie kunnen mij niks maaaaken!
okequote:Op dinsdag 12 april 2005 14:43 schreef Skaai het volgende:
Ik had zin om 't te roepen
Ja niet crap en fok door elkaar halen he
We moeten het topic toch een beetje vollullen?quote:
Is hij al wel eens in dit topic geweest eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We moeten het topic toch een beetje vollullen?
Bar_rel schittert door afwezigheid
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Is hij al wel eens in dit topic geweest eigenlijk?
Heel erg!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
Oh wacht. Hij heeft hier wel gepost.
Boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |