Waarschijnlijk wel, met het soort mannen wat jij aantrekt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet meer kennen hoor
Of juist wel
Wow! Radicaal. Ik doe het ook bijna nooit hoor, uurtje of 2 a 3 is wel normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Komende week heb ik me voorgenomen om elke avond vóór 1 uur in bed te liggen![]()
Leuk hè, in Enschede wonen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wen er maar aan Q, wij lijken op elkaar![]()
Tjaquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, met het soort mannen wat jij aantrekt.
Waar ken ik dat van?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wow! Radicaal. Ik doe het ook bijna nooit hoor, uurtje of 2 a 3 is wel normaal.
Ok niet helemaal hetzelfdequote:
Om je wát????quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:40 schreef QyRoZ het volgende:
Er zit een hele irritante vlieg om mn heeft te vliegen.
Gisteren ging ik een uur of 2, ik heb gewoon een fout ritme, want ik heb zóveel moeite met mn bed uitkomen 's ochtendsquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Slapen voor die tijd lukt me toch niet.
Zeker niet zonder alcohol.
Wij zijn leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die kleine verschillen houden het leuk.
Dat opstaan lukt wel, maar ik ben wel de hele dag moe.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gisteren ging ik een uur of 2, ik heb gewoon een fout ritme, want ik heb zóveel moeite met mn bed uitkomen 's ochtends![]()
Maar wel zonder alcohol, ik drink niet zoveel.
Behalve 's avonds dan, als de normale mensen gaan slapenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat opstaan lukt wel, maar ik ben wel de hele dag moe.
Gelukkig ben ik niet normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Behalve 's avonds dan, als de normale mensen gaan slapen
Niet normale mensen zijn tofquote:
Ik zit Oprah te kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet normale mensen zijn tof [afbeelding]
Hey, dat kan ik ook wel even doenquote:
Het zijn trieste familieverhalen. Niet echt om te lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, dat kan ik ook wel even doenbeetje lachen voor het slapengaan.
Ohquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het zijn trieste familieverhalen. Niet echt om te lachen.
Of relativeren juist. Dat het nog veel erger kan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, een beetje janken kan er ook nog wel bij.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of relativeren juist. Dat het nog veel erger kan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |