Whehehe. Das gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo. Aka veel te dik dus.![]()
ik heb het ff natte vingerwerk gedaan, maar ik zit net ongeveer bij de grens van gezond en te zwaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehehe. Das gewoon goed hoor..
http://www.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
of je moet zorgen dat je krimpt tot onder de 1.65quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
En ik ben dus te licht, maar dat was geen nieuws voor me. Ook op mn normale gewicht (50 kg) ben ik al iets te licht, maar nu is het wel erg laag
Nah, ik vond mn lengte wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef timbob het volgende:
[..]
of je moet zorgen dat je krimpt tot onder de 1.65
hoelang ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nah, ik vond mn lengte wel leuk eigenlijk
171 cm en 45 kg.quote:
Die foto is al weg geloof ik, alleen Fok is nog steeds geband.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Een of andere klojo heeft weer pics gepost op Fok! van imageshack die volgens hen niet door de beugel kunnen.
Sterktequote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:10 schreef timbob het volgende:
AAAAAAAAAATGHGGFHSDFG~!~!~!!!!
word je afgewezen voor 1 opleiding, zeggen ze, ga maar daar ff een vooropleiding doen
ik bellen naar de andere school
BESTAAT DIE HELE OPLEIDING NIET MEER!!
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Die foto is al weg geloof ik, alleen Fok is nog steeds geband.
alleen nog 2 jarige opleidingen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hebben ze ook niks vergelijkbaars ofzo?
Hey lieve boepiequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef Bupatih het volgende:
toetie
toetie
toetie
toetie [afbeelding]
Nou dat is mooi klote voor je dan Timbobquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:10 schreef timbob het volgende:
AAAAAAAAAATGHGGFHSDFG~!~!~!!!!
word je afgewezen voor 1 opleiding, zeggen ze, ga maar daar ff een vooropleiding doen
ik bellen naar de andere school
BESTAAT DIE HELE OPLEIDING NIET MEER!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |