Iemand?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
NiksIk wil trouwens muziek op me website, maar dat kan alleen als je een link plaats naar een liedje op internet. Heeft iemand nog Ali B - Macro Flavour online staan ofzo? Of een ander liedje wat zwaar okay is.
![]()
MOCRO flavour!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
NiksIk wil trouwens muziek op me website, maar dat kan alleen als je een link plaats naar een liedje op internet. Heeft iemand nog Ali B - Macro Flavour online staan ofzo? Of een ander liedje wat zwaar okay is.
![]()
Je moet gewoon wat aan je spelling doen knulletje.quote:
Macro economiequote:
Jij moet gewoon niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat aan je spelling doen knulletje..
Je moet tegen kritiek leren kunnen, anders red je het niet in de grote boze mensen wereld hoor.quote:
Ik ben nog maar een breezertje, en dat niet tegen kritiek kunnen is zorg voor later.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet tegen kritiek leren kunnen, anders red je het niet in de grote boze mensen wereld hoor..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een breezertje, en dat niet tegen kritiek kunnen is zorg voor later.![]()
*geeft BVO ook een liefkozende aai over zijn bol.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:57 schreef BVO het volgende:
[..]. In de pubertijd leg je de basis voor de rest van je leven.
.
En nu ga ik eten.
*geeft Orginial liefkozend een aai over z'n bol..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen.
Dan ben ik dood.quote:
Ik ben 1.71 m en ik weeg 45, aka veel te weinig dus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo. Aka veel te dik dus.![]()
Hoe weinig weeg je nu?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen.
Veel te dik??? echnie joh!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben 1.75 en weeg 60 kilo. Aka veel te dik dus.![]()
En dan kom je bij uitgeverij Perenboomquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:07 schreef Orginial het volgende:
@t Toetatoet: www.voedingswijzer.nl en nu ga ik want ik ga de stad in.![]()
![]()
![]()
Sterkte Zowiee!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |