Kut, ik dacht dat dit een uploadicon wasquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Zo dan maar.
Uhuh, dat wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:25 schreef timbob het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Goed zo.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
Wakker.
Hoe laat ben je gaan slapen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik bedacht gisteren nog even dat ik best nog even de trailer van ER kon kijken, die ongeveer anderhalf uur duurde![]()
![]()
Niksquote:
Ik had maar niet meer gekeken op mn wekker maar ik gok een uur of 3quote:
En hoe laat weer wakker?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had maar niet meer gekeken op mn wekker maar ik gok een uur of 3![]()
Een half uurtje geledenquote:
Tquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo.
Ik ga m'n kamer poetsen en opruimen..
Iemand?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
NiksIk wil trouwens muziek op me website, maar dat kan alleen als je een link plaats naar een liedje op internet. Heeft iemand nog Ali B - Macro Flavour online staan ofzo? Of een ander liedje wat zwaar okay is.
![]()
MOCRO flavour!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
NiksIk wil trouwens muziek op me website, maar dat kan alleen als je een link plaats naar een liedje op internet. Heeft iemand nog Ali B - Macro Flavour online staan ofzo? Of een ander liedje wat zwaar okay is.
![]()
Je moet gewoon wat aan je spelling doen knulletje.quote:
Macro economiequote:
Jij moet gewoon niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat aan je spelling doen knulletje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |