Ik had een niet-sippe dag voor de verandering, zou ik vaker moeten hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd
Mijn dag was ook vrij nutteloos![]()
Ik heb een was gedraaid en mn pc geprobeerd te redden, verder een beetje gesipt
Lang geleden dat ik een echte niet-sippe dag hadquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had een niet-sippe dag voor de verandering, zou ik vaker moeten hebben..
Mijn leven is best nutteloos, zo.
Ik nu ookquote:
Ik hoop dat het lukt. Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een echte niet-sippe dag had
Morgen ga ik een poging doen tot leren
Het is werkelijk waar ongelofelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat een boel overeenkomsten hebben we toch ook hè?.
Je bent een schatquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt. Ik zal voor je duimen.
Ik probeer me te onderscheiden van de rest van de mannen op deze wereld.quote:
Dat lukt je al goed jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik probeer me te onderscheiden van de rest van de mannen op deze wereld..
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij OOK al 10 vingers hebt hè?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar ongelofelijk
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij OOK al 10 vingers hebt hè?
quote:
Behalve jij Q, behalve jij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het zijn dan ook allemaal klootzakken.
Ik draai nu: Placebo - Nancy Boyquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:28 schreef QyRoZ het volgende:
Toepasselijk liedje: Green Day - Nice Guys Finish Last
Ik wil ook een klootzak zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Behalve jij Q, behalve jij.
disclaimer: en de rest blabla
Dan wil ik je niet meer kennen hoorquote:
Wen er maar aan Q, wij lijken op elkaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nu geloof ik het niet meer, dit is TE toevallig!
Daar heb je een punt! Komende week heb ik me voorgenomen om elke avond vóór 1 uur in bed te liggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat voor ritme jij er op na houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |