Bupatih in mijn pan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een vleugje grap en een snufje grol.
Wat een Bupatih recept!
Och hemel, wat een lol!![]()
Die update ik wel een keerquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:55 schreef Skaai het volgende:
w00t t00t
He pas je OP ff aan. We missen topic 231, 232 en 233.
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.quote:
Een tampon met jeukpoeder, dát is pas leukquote:
2 kopjes van de elegantie van deze heer,quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupatih in mijn pan.
Oh ik (lees: Skaai) kan er wat van.
Een stukje Bupa op brood
Als ik het maar niet verkloot
En oh ja..over kloten gesproken
Ik ga nu zijn ballen op een vuurtje stoken.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.
Zingt die actrice uit Baantjer nu ook al?quote:
Heb je dat uitgeprobeerd dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een tampon met jeukpoeder, dát is pas leuk
Oh nee, dat was een binnenpretje.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zingt die actrice uit Baantjer nu ook al?
Beledig Tori eens niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Zingt die actrice uit Baantjer nu ook al?
Nee męn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik nu ook bij het deprigroepje??![]()
Dus door iets voor te stellen heb jij al drang om te vertrekken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat dat hier nou ook al beginnen?!?!
Hoe jaagt FOK! z'n users weg..
Neu...moet nog wat dingen voor school doen. Werd nog meegevraagd naar de Beursquote:
Over "het blokje" werd er iig wel over gediscusieerd, wat mijn inziens echt compleet doelloos/nutteloos is (who caresquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het plaatje wat er nu is is toch gewoon leuk?
En we doen niet moeilijk om er nieuwe gezichten in te plakken, dat is afgelopen week maar weer gebleken.
Was je dat nu niet dan?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beledig Tori eens niet.. Anders ben ik voor BVO tijdens jullie volgende fight.
.
Een beetje skaaiquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
2 kopjes van de elegantie van deze heer,
Brengt het geheel op smaak, keer op keer.
30 minuten in de oven,
Zal voldoende moeten zijn,
Coq au Bupatih, wat smaakt dat toch fijn![]()
Marianne MudderTori Amosquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Duiveltja het volgende:
Werd nog meegevraagd naar de Beurs
Het is dat ie er niet in past, anders stond jij nu in mijn sig!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een beetje skaai
maakt het eten minder saai
Ik stroot wat sproetjes
Maar dat is voor over de toetjes
Ik pak een stukje dij
en leg het opzij
want dat is voor in de soep
Samen met haar mooie coupe
Maak ik dan een lekker gerecht
Skaai in mijn eten...dat is nog niet zo slecht!!!
Ik had niet mooier kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Duiveltja het volgende:
Over "het blokje" werd er iig wel over gediscusieerd, wat mijn inziens echt compleet doelloos/nutteloos is (who cares) Wie moet erin? wie moet eruit? Dat lijkt mij voor een sc topic niet echt een meerwaarde te hebben, anders dan dat je ermee kan pimpen ofzo.
Ik ga iig niks verbieden alleen vind ik dat zulke dingen de gezelligheid niet echt ten goede komt soms.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Duiveltja het volgende:
Over "het blokje" werd er iig wel over gediscusieerd, wat mijn inziens echt compleet doelloos/nutteloos is (who cares) Wie moet erin? wie moet eruit? Dat lijkt mij voor een sc topic niet echt een meerwaarde te hebben, anders dan dat je ermee kan pimpen ofzo.
Ik ga iig niks verbieden alleen vind ik dat zulke dingen de gezelligheid niet echt ten goede komt soms.
Yvonne is het hoofd van de debiele hypocriete kutzooi hier.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Ik heb geen drang om te vertrekken hoor, vind het beleid op FOK! alleen vrij-erig.
Overal worden kliekjes fel bestreden, terwijl Yvonne en co de grootste kliek vormen. Maja.
[insert willekeurige link naar een willekeurig BIFI topic]quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Ik heb geen drang om te vertrekken hoor, vind het beleid op FOK! alleen vrij-erig.
Overal worden kliekjes fel bestreden, terwijl Yvonne en co de grootste kliek vormen. Maja.
Ik pas toch helemaal niet in je sig, mallerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het is dat ie er niet in past, anders stond jij nu in mijn sig!![]()
Hilarisch was dat!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heeft iemand een foto van dat mens wat laatst bij paul de leeuw het is genoeg kwam zingen?
Als zij in Irak op vakantie gaat, slaapt zij dan in Tori Bori?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beledig Tori eens niet.. Anders ben ik voor BVO tijdens jullie volgende fight.
.
Opvouwen en laten slinken door je even te laten koken, dan past het makkelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik pas toch helemaal niet in je sig, mallerd![]()
![]()
Ze gaat solliciteren in de Rembrandtstori!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als zij in Irak op vakantie gaat, slaapt zij dan in Tori Bori?![]()
![]()
Je maakte me aan het lachen, bedankt! Da hak effe nodig, weet je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Als zij in Irak op vakantie gaat, slaapt zij dan in Tori Bori?![]()
![]()
Bupa pocket-editionquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Opvouwen en laten slinken door je even te laten koken, dan past het makkelijk!
Daar ben ik immers voorquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je maakte me aan het lachen, bedankt! Da hak effe nodig, weet je..
Ja die yvonne kliekquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Als iedere andere dorps mongool dit zou openen is het gelijk dichtquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
De Enige Echte Brechtje
Dochter van Yvonne, de admin van heel dit forum.
En als Fok-Mascotte heb ik lang genoeg jullie in de steek laten zitten..
*grinz*
Vroeger was ik dat kleine meisje van 11 jaar ofzo op Fok.
Nu ben ik 14 ofzo...:P
Ik krijg vast negatieve reacties, van ja en?
Of van ja en wie is zij? Whahaha dan zijn jullie echte newbeys.. Ik was er vroeger elke dag!
ZO!
En nu kijken hoeveel berichten ik heb enz. heb al lang niet gekeken.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En donderdagavond Jensen, die mallerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat je toch? Ik doe zelfs met je mee. Teamwork, melig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupa pocket-edition![]()
![]()
Of de gezinsverpakking
Ja, ik ben melig en flauw. Laat me![]()
![]()
Jensen is echt de grootste drol van Nederland.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat ik in het vorige topic over Do zei, dat geldt nog meer voor Jensen.
Meligquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik laat je toch? Ik doe zelfs met je mee. Teamwork, melig zijn
Nou... dan heb je die van mij nog niet gezien in de wcquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jensen is echt de grootste drol van Nederland.
Om het maar eens even netjes te zeggen
Wacht, ik meel het welquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Melig
Damn, als ik later ooit reďncarneer wil ik een pak paneermeel zijn
Kan ik de hele dag melig zijn![]()
![]()
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dat is waar Paul laat mensen in hun waarde en als het wel over serieuse dingen gaat luisterd hij ook.
Je stopt een tampon met jeukpoeder in je.. (ja waar eigenlijk?)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou... dan heb je die van mij nog niet gezien in de wc![]()
![]()
Oh houd me vast, ik ga helemaal losquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Keep 'm coming, Bupa!
Niet je drollen, natuurlijk.
Dan ben liever het slipje van ViVquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Melig
Damn, als ik later ooit reďncarneer wil ik een pak paneermeel zijn
Kan ik de hele dag melig zijn![]()
![]()
In mijn kontquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je stopt een tampon met jeukpoeder in je.. (ja waar eigenlijk?)
En je kijkt naar je drollen in de wc
Bupa toch
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In mijn kont
Met zo'n lont![]()
![]()
En kijken naar mijn drol
is stinkende lol![]()
![]()
Als ik zure vis wil ruiken, ga ik wel in een riool bij de Noordzee liggenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ben liever het slipje van ViV![]()
Ja zoiets heb ik ook wel eens gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Skaai het volgende:
Mijn vader vraagt me waarom ik zo hard lach.
"Bupatih is flauw en melig!!"
Dat vroeg je vader ook al aan mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Skaai het volgende:
Mijn vader vraagt me waarom ik zo hard lach.
"Bupatih is flauw en melig!!"
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Die opmerking over die trein tegen die vrouw was vrij hard vorige week.
.
Pas op, mijnen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik zure vis wil ruiken, ga ik wel in een riool bij de Noordzee liggen![]()
![]()
Wihihihihi!!!
Jensen zou er zelfs grapjes over maken, denk ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.
Maar als bij Paul de Leeuw bijvoorbeeld iemand komt met kanker en nog maar drie maanden te leven heeft gaat hij ook echt het gesprek aan met zo iemand en luisterd dan ook echt naar hun verhaal.
Terwijl Jensen die zou waarschijnlijk met ze bek vol tanden staan.
Het is bijna Mei!quote:
Die vrouw zei: God houdt ook van een dikke homofiel die z'n bek niet kan houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.
Maar als bij Paul de Leeuw bijvoorbeeld iemand komt met kanker en nog maar drie maanden te leven heeft gaat hij ook echt het gesprek aan met zo iemand en luisterd dan ook echt naar hun verhaal.
Het is mij, Robert!quote:
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterijquote:
Zit me niet te jennen man!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterij![]()
![]()
Loterij, kloterijquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterij![]()
![]()
Stop dan!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
Tering, tegen zoveel meligheid kan ik niet op.
Moelijk hč, stotteren?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een tttttttoestand!
Ja dat heb ik ook gezien ja .quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vrouw zei: God houdt ook van een dikke homofiel die z'n bek niet kan houden.
Toen zei hij: Kwam die trein hier nu maar..
Het is genoeg!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien ja .
Maar die vrouw was ook gewoon een muts maar Paul laat bijvoorbeeld ook mensen met het syndroom van down in hun waarde en probeert ze ook echt te begrijpen.
Spa...spa...spa..spa...spa...spaquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik stotterde ook een keer in een restaurant.
Wilde ik spaghetti bestellen, kreeg ik 20 flesjes spa..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Je was pas bij spa flesje 7!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Hé, willen jullie niet stiekem doorgaan op pagina 3?![]()
![]()
Speel jij dan het stuk? Lekker stuk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:16 schreef Skaai het volgende:
Ik ben Ludo, en ik ben de slechterik van dit stuk!
quote:
Doei Tanjaquote:
Ik ook.quote:
Tent is ook gevuld met van die ballen met dubbele namenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gezellig
Nooit van m'n leven dat ik daar nog naartoe ga.
'Meisje mag ik errrr even dooorrrrr'
'Ja hoor meneer mat'
Je weet Feedback te vindenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Ballentent?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tent is ook gevuld met van die ballen met dubbele namen
[..]
Je weet Feedback te vinden?
Je bent er vroeg bij kerel!quote:
Okay, Tania, je weet dat je nu je sig moet aanpassen. Deze quote moet bewaard blijven voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Bupatih het volgende:
Doei Tanja
Mijn pis ruikt naar ranja![]()
![]()
Tampons, drollen, pis. Het moet niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Henk-Jan, waar is Roderick-Diederik gebleven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Je weet Feedback te vinden
Als je daar over post in feedback krijg je een lading shit over je heen van Yvonne en haar kliek dat je er van de grond in zakt en vervolgens word er zo veel op je gelet dat bij een foutje je gelijk een maandban krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Je weet Feedback te vinden
Ik wilde haar vroegtijdig vermoorden, maar ik heb haar er nageslachtquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay, Tania, je weet dat je nu je sig moet aanpassen. Deze quote moet bewaard blijven voor het nageslacht.
Ruik jij aan je pis dan?quote:
Jij bent grappigquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Henk-Jan, waar is Roderick-Diederik gebleven?
Ik geloof dat ie bij Pieter-Henk is.. Of misschien bij Jan Willem![]()
![]()
![]()
Oke, nu ben ik echt weg
Anneke Gronloh, oid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Ben je dat vergeten toen met dat ene wijf die hij toen belachelijk had gemaakt? Heeft ze hem nog voor aangleklaagd.
Of je hebt na drie posts een slotje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je daar over post in feedback krijg je een lading shit over je heen van Yvonne en haar kliek dat je er van de grond in zakt en vervolgens word er zo veel op je gelet dat bij een foutje je gelijk een maandban krijgt.
Beter vroeg een stijvequote:
Nee, daar heb ik mijn mensen voorquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ruik jij aan je pis dan?
Daar zit een luchtje aan, mijn waarde Bu!
Dat van Josine van Dalsum wist ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Ben je dat vergeten toen met dat ene wijf die hij toen belachelijk had gemaakt? Heeft ze hem nog voor aangleklaagd. En hij wilde een persiflage doen van Josine van Dalsum, die dus echt kanker heeft en bijna dood gaat. Vond ze ook niet echt leuk
De 2e keer dat ik om je moet lachenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Dat met Anneke Gronloh was hilarisch.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Ben je dat vergeten toen met dat ene wijf die hij toen belachelijk had gemaakt? Heeft ze hem nog voor aangleklaagd. En hij wilde een persiflage doen van Josine van Dalsum, die dus echt kanker heeft en bijna dood gaat. Vond ze ook niet echt leuk
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter vroeg een stijve
dan dat je laat moet wrijven![]()
![]()
quote:Daar heb je toch je mensen voor?
Azijnzeikerquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ruik jij aan je pis dan?
Daar zit een luchtje aan, mijn waarde Bu!
Ook jaquote:
Gaat goed hč?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
De 2e keer dat ik om je moet lachen![]()
![]()
![]()
3 keerquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde haar vroegtijdig vermoorden, maar ik heb haar er nageslacht![]()
![]()
WOORDSPELING!!!!!!
Schaam je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat dit een naamtopic is.
Over mij![]()
![]()
Ik hoop dat je goed slaap vannacht, en dan morgenvroeg schriktquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat dit een naamtopic is.
Over mij![]()
![]()
Een naaigarensetje en een flesje vrouwen deodorant!quote:
Als ik weer in de spiegel kijk, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je goed slaap vannacht, en dan morgenvroeg schrikt
Colaquote:
Ah, een keer lekker naaien terwijl ik niet stinkquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een naaigarensetje en een flesje vrouwen deodorant!
Stop je hoofd in de ventilator!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even afkoelen.
Ja dat heb ik ook op,maar zo hyper wordt ik er nou ook weer niet van.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Cola![]()
![]()
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyppper!!!1
CAFEÍNE!!!!! WAAHAHAAHAH
Dan doe je toch iets verkeerd. Gorgel je wel eerst door je neus?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook op,maar zo hyper wordt ik er nou ook weer niet van.
Want mijn wc-papier is opquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
Dit is het eerste topic dat ik ga uitprinten![]()
![]()
Hij is al met mijn haar ingevlochten!quote:
nee,moet dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Gorgel je wel eerst door je neus?![]()
![]()
Of als je Van Dik Houtquote:
Was dus gewoon een misverstand.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
Om de humor wat terug te brengen in dit topic:
Josine van Dalsum boos op Paul de Leeuw
In De Telegraaf staat vandaag een artikel over het conflict tussen de presentator en de ongeneeslijk zieke actrice.
Wilma Nanninga schreef het artikel, en weet wat er gebeurd is. Ze vertelt: "Paul de Leeuw heeft Josine gebeld en gezegd: "'Zou het niet leuk zijn als je eerst met een pruik op Beatrix speelt en daarna zonder pruik Jeanne D'Arc?' Want dat was natuurlijk de succesrol van Josine."
Paul de Leeuw geeft toe dat er contact is geweest tussen zijn redactie en Josine van Dalsum. "Ja, wij hebben haar gevraagd of ze misschien Beatrix wilde spelen. Dit naar aanleiding van een artikel in De Telegraaf van vorige week waarin ze zegt dat ze eigenlijk zit te wachten op het einde dat maar niet komt. Toen dachten we dat ze het misschien wel prettig zou vinden om nog iets te doen."
Volgens Wilma Nanninga is Josine ernstig gegriefd door de uitnodiging. "Ja, Josine zegt dat iedereen altijd roept dat Paul de Leeuw zo mild, aardig en vriendelijk is geworden. Maar dit vindt ze echt respectloos."
Paul de Leeuw was op zijn zachtst gezegd niet blij toen hij vanochtend de krant opensloeg. "Nee, ik ben gewoon geabonneerd op de Telegraaf omdat ik dat belangrijk vind voor mijn programma. En dit is nu de zoveelste keer dat ik op de voorpagina sta. Eesrt met Smalhout, toen met Anneke Grönloh, en nu dit weer. Je raakt er ook wel een beetje aan gewend. Maar het vervelende is dat deze vrouw ernstig ziek is en dat mij nu iets in de schoenen wordt geschoven."
Het is volgens Paul nooit de bedoeling geweest om Josine te beledigen, omdat hij zo niet in elkaar zit. Hij heeft ook nog wel een boodschap. "Nogmaals wens ik de hele familie Van Dalsum veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. En echt ik voel me niet aangesproken want ik ben niet zo."
Het is overigens niet de eerste keer dat Josine van Dalsum en Paul de Leeuw een conflict hebben. In 1994 deed De Leeuw een act over de ‘Aktie Tomaat’. Hierbij gooiden gooiden jonge acteurs tomaten naar oudere acteurs om een toneel-revolutie te ontketenen.
Ik weet het wel zeker!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat hij teveel cola door zijn neus heeft gegorgeld.
Dan eet je ze tóch op. Want in Afrika vechten ze om gele frambozenquote:
Dan stuur ik ze wel naar Afrika!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan eet je ze tóch op. Want in Afrika vechten ze om gele frambozen![]()
![]()
Weer die verdomde gekaapte vliegtuigen hč?quote:
Wel in een envelop hč?quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
De humor ontgaat me echt volledig..
Anyways, ik ben weg. Drinken. En andere dingen..
Toedeloe..
Wat voor postzegel moet daarop?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel in een envelop hč?
Hebben die droogstaande negertjes weer wat om te likken![]()
![]()
Is goed. Edah Cola de gekstuh!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Je grappen worden minder Bupa. Neem nog wat cola
Van Maximaquote:
Die bezit ik niet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van Maxima
Want wie wil haar nou niet likken?![]()
![]()
Maxima is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke de eerste paar posts waren nog leuk maar dat van maxima
Alleen pedo's likken kinderenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Die bezit ik niet!
Kinderpostzegel ook goed?
Die vind ik te minquote:
Ah. Ze hebben eindelijk de actrice voor Tante Sidonia gevondenquote:
Ach ja Plus is wel goedkoop en makkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vind ik te min![]()
![]()
WOODSPELING!!!!!!!!!!!!!
Ik ken je gewoon door en door.quote:
Ik denk dat Camilla een heel lieve vrouw is. Om gezellig thee mee te leuten enzo.quote:
Je hebt me nog nooit in het echt gezienquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken je gewoon door en door.
En door. En door.![]()
![]()
Je zou maar zoiets gebaard hebben, zeg....quote:
Nee, da's wel jammerquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien![]()
CAMILLETHEEquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk dat Camilla een heel lieve vrouw is. Om gezellig thee mee te leuten enzo.
Ze wordt gewoon gedemoniseerd in de media.
Arme Camilla.
Ik merk het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja Plus is wel goedkoop en makkelijk.
En het merk is ook heel goed!
Dat is een algemeen begrip in Engeland.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Om gezellig thee mee te leuten enzo.
Ik heb wel eens een foto van je gezien.quote:
Oh ik maak hem boosquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik merk het.![]()
![]()
WOORDSPELING!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, schat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
Bupatih kap even met je gebagger, ik vind het nu irritant worden.
Nou dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto van je gezien.
En sindsdien was ik mijn ogen niet meer![]()
![]()
Ja, denk ik ook. Maar ik had iets op TV gezien, dat kon niet omdat Camilla toen al getrouwd was, ofzo. En toen kwam Diana.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
Dat is een algemeen begrip in Engeland.
Gezellig theeleuten, daar doet niet alleen Camilla aan.
Denk trouwens dat die Charles die Diana had moetten laten voor wat 't is en meteen met Camilla had moeten trouwen. Had heel wat beter uitgepakt voor alle partijen, denk ik zo.
Ik verzuip je in de cola hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg al niks meer.
Met je bokkepruik.
Of sik ()
Was ook maar een grapje van mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik verzuip je in de cola hoor!
Lief doen Buupje
Duiveltja was de enige die het irritant vondquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja,ik vond je wel grappig hoor!![]()
Maar zo tegen Duiveltja doen kan echt niet!
Vergeet Tania en BVO nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duiveltja was de enige die het irritant vond
En Svurno!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Vergeet Tania en BVO niet
Ze gingen niet voor niets zo vroeg slapen op de zaterdag.
Dat is waar!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gelachen hoorquote:
Het topic volspammen met een reactie op elk bericht is imo irritant.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsof er een volgende keer komtquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef Bupatih het volgende:
De volgende keer ga ik er gewoon geld voor vragen.
Entree voor Bupatih's wijze en vooral grappige uitspraken!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef Bupatih het volgende:
De volgende keer ga ik er gewoon geld voor vragen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier is het wel heel gezellig hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef mother-mother het volgende:
hoi , ik kom hier ff gedag zeggen , volgens mij heeft bijna iedereen op fok ineens n leven![]()
verveel me dood!
Gedagquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef mother-mother het volgende:
hoi , ik kom hier ff gedag zeggen , volgens mij heeft bijna iedereen op fok ineens n leven![]()
verveel me dood!
Iyo ja.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het topic volspammen met een reactie op elk bericht is imo irritant.
Beetje lange naam voor een showquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Entree voor Bupatih's wijze en vooral grappige uitspraken!![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik ga nog lang niet slapen hoor.
.
Ik ga zometeen eerst nog evenRotterdam
in, mag wel na drie drukke weken.
.
Maar goed, mensen zijn hier dus ik ben weg. Nu echt..
.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef mother-mother het volgende:
verveel me dood!
Ido is dat erg gevaarlijk gedragquote:
Ik check je, gekquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gelachen hoor.
Ohja, check mijn fotoboek eens
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gedag![]()
![]()
Sorry m-m. Ik mag niet meer zo "irritant" doen van duiveltja
Ja halloquote:
Waar woon je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heb jij trouwens niet iemand daar waar je ff je tong bij in t oor mag dauwen?
kunnen we door![]()
Ik gaat ook liever niet bij een hoor naarbinnenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik ben geen hoor waar je zo effe naar binnen kan.
Grappige Buup (entree 6 euro)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik ben geen hoer waar je zo effe naar binnen kan.
"gaat"quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik gaat ook liever niet bij een hoor naarbinnen![]()
Zie je echt verkeerd hahaquote:
Nee die oren cleane doe ik wel met mijn tongquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vlakbij rotterdam, ff mn oren cleanen !
![]()
woei nou hurry up!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee die oren cleane doe ik wel met mijn tong
Je krijgt 50%quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat gaat je wel veel geld opleveren zeg.Ik krijg toch wel 40%,ik heb de naam bedacht!
Ik doet niet aan ABN.quote:
Dat..da-t..was ma-ma-maar een grap-grapje m-mquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat..da-t..was ma-ma-maar een grap-grapje m-m
"....jou ook..."?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja maar ik wou.............laat ook maar![]()
Laat maar Nano Donna is gewoon niet wijsquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja maar ik wou.............laat ook maar![]()
hey joh waar zit je nou ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je echt verkeerd haha
Zij stalked mij ik pak dr nou terug een keer![]()
zie je nou wel , meisjes plagen ........................................quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Laat maar Nano Donna is gewoon niet wijs![]()
Nee ik zit te twijfelen tussen bed Fok en film maar die film is zonder ondertitelsquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey joh waar zit je nou ?
je staat zeker weer te swingen op chinchan he?![]()
chinchan![]()
Peri heeft ook FFquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Skaai het volgende:
Mijn FF is niet echt up to date, gezien mijn FB.
Fok! toch ook?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik zit te twijfelen tussen bed Fok en film maar die film is zonder ondertitels
Dat ligt meer aan je foto`squote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Skaai het volgende:
Mijn FF is niet echt up to date, gezien mijn FB.
Misschien naar cola?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even plassen. En nee Bupatih, ik ga niet ruiken of mijn urine ook naar ranja ruikt.
Pff. Orginialquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach ik heb toch al een veel lekkerder ventje
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even plassen. En nee Bupatih, ik ga niet ruiken of mijn urine ook naar ranja ruikt.
Maar bij Pff Orginial kom ik altijd op de eerste plek dus.........quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff. Orginial
Als je netjes in de rij aansluit, kom jij ook een keer aan de beurt hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Maar bij Pff Orginial kom ik altijd op de eerste plek dus.........
Bijna maar bedFok kan ook bedrock zijn dus ik reken hem goed welquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Pssst...hij heeft een ander
Het is ook Bedrockquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bijna maar bedFok kan ook bedrock zijn dus ik reken hem goed wel![]()
Prinses Camillaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |