Colaquote:
Ah, een keer lekker naaien terwijl ik niet stinkquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een naaigarensetje en een flesje vrouwen deodorant!
Stop je hoofd in de ventilator!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even afkoelen.
Ja dat heb ik ook op,maar zo hyper wordt ik er nou ook weer niet van.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Cola![]()
![]()
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyppper!!!1
CAFEÍNE!!!!! WAAHAHAAHAH
Dan doe je toch iets verkeerd. Gorgel je wel eerst door je neus?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook op,maar zo hyper wordt ik er nou ook weer niet van.
Want mijn wc-papier is opquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
Dit is het eerste topic dat ik ga uitprinten![]()
![]()
Hij is al met mijn haar ingevlochten!quote:
nee,moet dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Gorgel je wel eerst door je neus?![]()
![]()
Of als je Van Dik Houtquote:
Was dus gewoon een misverstand.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
Om de humor wat terug te brengen in dit topic:
Josine van Dalsum boos op Paul de Leeuw
In De Telegraaf staat vandaag een artikel over het conflict tussen de presentator en de ongeneeslijk zieke actrice.
Wilma Nanninga schreef het artikel, en weet wat er gebeurd is. Ze vertelt: "Paul de Leeuw heeft Josine gebeld en gezegd: "'Zou het niet leuk zijn als je eerst met een pruik op Beatrix speelt en daarna zonder pruik Jeanne D'Arc?' Want dat was natuurlijk de succesrol van Josine."
Paul de Leeuw geeft toe dat er contact is geweest tussen zijn redactie en Josine van Dalsum. "Ja, wij hebben haar gevraagd of ze misschien Beatrix wilde spelen. Dit naar aanleiding van een artikel in De Telegraaf van vorige week waarin ze zegt dat ze eigenlijk zit te wachten op het einde dat maar niet komt. Toen dachten we dat ze het misschien wel prettig zou vinden om nog iets te doen."
Volgens Wilma Nanninga is Josine ernstig gegriefd door de uitnodiging. "Ja, Josine zegt dat iedereen altijd roept dat Paul de Leeuw zo mild, aardig en vriendelijk is geworden. Maar dit vindt ze echt respectloos."
Paul de Leeuw was op zijn zachtst gezegd niet blij toen hij vanochtend de krant opensloeg. "Nee, ik ben gewoon geabonneerd op de Telegraaf omdat ik dat belangrijk vind voor mijn programma. En dit is nu de zoveelste keer dat ik op de voorpagina sta. Eesrt met Smalhout, toen met Anneke Grönloh, en nu dit weer. Je raakt er ook wel een beetje aan gewend. Maar het vervelende is dat deze vrouw ernstig ziek is en dat mij nu iets in de schoenen wordt geschoven."
Het is volgens Paul nooit de bedoeling geweest om Josine te beledigen, omdat hij zo niet in elkaar zit. Hij heeft ook nog wel een boodschap. "Nogmaals wens ik de hele familie Van Dalsum veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. En echt ik voel me niet aangesproken want ik ben niet zo."
Het is overigens niet de eerste keer dat Josine van Dalsum en Paul de Leeuw een conflict hebben. In 1994 deed De Leeuw een act over de ‘Aktie Tomaat’. Hierbij gooiden gooiden jonge acteurs tomaten naar oudere acteurs om een toneel-revolutie te ontketenen.
Ik weet het wel zeker!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat hij teveel cola door zijn neus heeft gegorgeld.
Dan eet je ze tóch op. Want in Afrika vechten ze om gele frambozenquote:
Dan stuur ik ze wel naar Afrika!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan eet je ze tóch op. Want in Afrika vechten ze om gele frambozen![]()
![]()
Weer die verdomde gekaapte vliegtuigen hè?quote:
Wel in een envelop hè?quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
De humor ontgaat me echt volledig..
Anyways, ik ben weg. Drinken. En andere dingen..
Toedeloe..
Wat voor postzegel moet daarop?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel in een envelop hè?
Hebben die droogstaande negertjes weer wat om te likken![]()
![]()
Is goed. Edah Cola de gekstuh!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Je grappen worden minder Bupa. Neem nog wat cola
Van Maximaquote:
Die bezit ik niet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van Maxima
Want wie wil haar nou niet likken?![]()
![]()
Maxima is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke de eerste paar posts waren nog leuk maar dat van maxima
Alleen pedo's likken kinderenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Die bezit ik niet!
Kinderpostzegel ook goed?
Die vind ik te minquote:
Ah. Ze hebben eindelijk de actrice voor Tante Sidonia gevondenquote:
Ach ja Plus is wel goedkoop en makkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vind ik te min![]()
![]()
WOODSPELING!!!!!!!!!!!!!
Ik ken je gewoon door en door.quote:
Ik denk dat Camilla een heel lieve vrouw is. Om gezellig thee mee te leuten enzo.quote:
Je hebt me nog nooit in het echt gezienquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken je gewoon door en door.
En door. En door.![]()
![]()
Je zou maar zoiets gebaard hebben, zeg....quote:
Nee, da's wel jammerquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien![]()
CAMILLETHEEquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk dat Camilla een heel lieve vrouw is. Om gezellig thee mee te leuten enzo.
Ze wordt gewoon gedemoniseerd in de media.
Arme Camilla.
Ik merk het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja Plus is wel goedkoop en makkelijk.
En het merk is ook heel goed!
Dat is een algemeen begrip in Engeland.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Om gezellig thee mee te leuten enzo.
Ik heb wel eens een foto van je gezien.quote:
Oh ik maak hem boosquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik merk het.![]()
![]()
WOORDSPELING!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, schat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
Bupatih kap even met je gebagger, ik vind het nu irritant worden.
Nou dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto van je gezien.
En sindsdien was ik mijn ogen niet meer![]()
![]()
Ja, denk ik ook. Maar ik had iets op TV gezien, dat kon niet omdat Camilla toen al getrouwd was, ofzo. En toen kwam Diana.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
Dat is een algemeen begrip in Engeland.
Gezellig theeleuten, daar doet niet alleen Camilla aan.
Denk trouwens dat die Charles die Diana had moetten laten voor wat 't is en meteen met Camilla had moeten trouwen. Had heel wat beter uitgepakt voor alle partijen, denk ik zo.
Ik verzuip je in de cola hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg al niks meer.
Met je bokkepruik.
Of sik ()
Was ook maar een grapje van mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik verzuip je in de cola hoor!
Lief doen Buupje
Duiveltja was de enige die het irritant vondquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach ja,ik vond je wel grappig hoor!![]()
Maar zo tegen Duiveltja doen kan echt niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |