Ja halloquote:
Waar woon je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heb jij trouwens niet iemand daar waar je ff je tong bij in t oor mag dauwen?
kunnen we door![]()
Ik gaat ook liever niet bij een hoor naarbinnenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik ben geen hoor waar je zo effe naar binnen kan.
Grappige Buup (entree 6 euro)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo
Ik ben geen hoer waar je zo effe naar binnen kan.
"gaat"quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik gaat ook liever niet bij een hoor naarbinnen![]()
Zie je echt verkeerd hahaquote:
Nee die oren cleane doe ik wel met mijn tongquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
vlakbij rotterdam, ff mn oren cleanen !
![]()
woei nou hurry up!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee die oren cleane doe ik wel met mijn tong
Je krijgt 50%quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat gaat je wel veel geld opleveren zeg.Ik krijg toch wel 40%,ik heb de naam bedacht!
Ik doet niet aan ABN.quote:
Dat..da-t..was ma-ma-maar een grap-grapje m-mquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat..da-t..was ma-ma-maar een grap-grapje m-m
"....jou ook..."?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja maar ik wou.............laat ook maar![]()
Laat maar Nano Donna is gewoon niet wijsquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja maar ik wou.............laat ook maar![]()
hey joh waar zit je nou ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je echt verkeerd haha
Zij stalked mij ik pak dr nou terug een keer![]()
zie je nou wel , meisjes plagen ........................................quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Laat maar Nano Donna is gewoon niet wijs![]()
Nee ik zit te twijfelen tussen bed Fok en film maar die film is zonder ondertitelsquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey joh waar zit je nou ?
je staat zeker weer te swingen op chinchan he?![]()
chinchan![]()
Peri heeft ook FFquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Skaai het volgende:
Mijn FF is niet echt up to date, gezien mijn FB.
Fok! toch ook?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik zit te twijfelen tussen bed Fok en film maar die film is zonder ondertitels
Dat ligt meer aan je foto`squote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Skaai het volgende:
Mijn FF is niet echt up to date, gezien mijn FB.
Misschien naar cola?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even plassen. En nee Bupatih, ik ga niet ruiken of mijn urine ook naar ranja ruikt.
Pff. Orginialquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach ik heb toch al een veel lekkerder ventje
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef Skaai het volgende:
Ik ga even plassen. En nee Bupatih, ik ga niet ruiken of mijn urine ook naar ranja ruikt.
Maar bij Pff Orginial kom ik altijd op de eerste plek dus.........quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff. Orginial
Als je netjes in de rij aansluit, kom jij ook een keer aan de beurt hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Maar bij Pff Orginial kom ik altijd op de eerste plek dus.........
Bijna maar bedFok kan ook bedrock zijn dus ik reken hem goed welquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]Pssst...hij heeft een ander
Het is ook Bedrockquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bijna maar bedFok kan ook bedrock zijn dus ik reken hem goed wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |