Pas op, mijnen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik zure vis wil ruiken, ga ik wel in een riool bij de Noordzee liggen![]()
![]()
Wihihihihi!!!
Jensen zou er zelfs grapjes over maken, denk ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.
Maar als bij Paul de Leeuw bijvoorbeeld iemand komt met kanker en nog maar drie maanden te leven heeft gaat hij ook echt het gesprek aan met zo iemand en luisterd dan ook echt naar hun verhaal.
Terwijl Jensen die zou waarschijnlijk met ze bek vol tanden staan.
Het is bijna Mei!quote:
Die vrouw zei: God houdt ook van een dikke homofiel die z'n bek niet kan houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.
Maar als bij Paul de Leeuw bijvoorbeeld iemand komt met kanker en nog maar drie maanden te leven heeft gaat hij ook echt het gesprek aan met zo iemand en luisterd dan ook echt naar hun verhaal.
Terwijl Jensen die zou waarschijnlijk met ze bek vol tanden staan.
Het is mij, Robert!quote:
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterijquote:
Zit me niet te jennen man!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterij![]()
![]()
Loterij, kloterijquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterij![]()
![]()
Stop dan!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
Tering, tegen zoveel meligheid kan ik niet op.
Moelijk hè, stotteren?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een tttttttoestand!
Ja dat heb ik ook gezien ja .quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vrouw zei: God houdt ook van een dikke homofiel die z'n bek niet kan houden.
Toen zei hij: Kwam die trein hier nu maar..
Het is genoeg!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien ja .
Maar die vrouw was ook gewoon een muts maar Paul laat bijvoorbeeld ook mensen met het syndroom van down in hun waarde en probeert ze ook echt te begrijpen.
Spa...spa...spa..spa...spa...spaquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik stotterde ook een keer in een restaurant.
Wilde ik spaghetti bestellen, kreeg ik 20 flesjes spa..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik stotterde ook een keer in een restaurant.
Wilde ik spaghetti bestellen, kreeg ik 20 flesjes spa..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |