Je stopt een tampon met jeukpoeder in je.. (ja waar eigenlijk?)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou... dan heb je die van mij nog niet gezien in de wc![]()
![]()
Oh houd me vast, ik ga helemaal losquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Keep 'm coming, Bupa!
Niet je drollen, natuurlijk.
Dan ben liever het slipje van ViVquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Melig
Damn, als ik later ooit reïncarneer wil ik een pak paneermeel zijn
Kan ik de hele dag melig zijn![]()
![]()
In mijn kontquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je stopt een tampon met jeukpoeder in je.. (ja waar eigenlijk?)
En je kijkt naar je drollen in de wc
Bupa toch
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In mijn kont
Met zo'n lont![]()
![]()
En kijken naar mijn drol
is stinkende lol![]()
![]()
Als ik zure vis wil ruiken, ga ik wel in een riool bij de Noordzee liggenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ben liever het slipje van ViV![]()
Ja zoiets heb ik ook wel eens gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Skaai het volgende:
Mijn vader vraagt me waarom ik zo hard lach.
"Bupatih is flauw en melig!!"
Dat vroeg je vader ook al aan mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Skaai het volgende:
Mijn vader vraagt me waarom ik zo hard lach.
"Bupatih is flauw en melig!!"
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Die opmerking over die trein tegen die vrouw was vrij hard vorige week.
.
Pas op, mijnen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik zure vis wil ruiken, ga ik wel in een riool bij de Noordzee liggen![]()
![]()
Wihihihihi!!!
Jensen zou er zelfs grapjes over maken, denk ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.
Maar als bij Paul de Leeuw bijvoorbeeld iemand komt met kanker en nog maar drie maanden te leven heeft gaat hij ook echt het gesprek aan met zo iemand en luisterd dan ook echt naar hun verhaal.
Terwijl Jensen die zou waarschijnlijk met ze bek vol tanden staan.
Het is bijna Mei!quote:
Die vrouw zei: God houdt ook van een dikke homofiel die z'n bek niet kan houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.
Maar als bij Paul de Leeuw bijvoorbeeld iemand komt met kanker en nog maar drie maanden te leven heeft gaat hij ook echt het gesprek aan met zo iemand en luisterd dan ook echt naar hun verhaal.
Terwijl Jensen die zou waarschijnlijk met ze bek vol tanden staan.
Het is mij, Robert!quote:
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterijquote:
Zit me niet te jennen man!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterij![]()
![]()
Loterij, kloterijquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Arnie van de PostcodeLoterij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |