quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik stotterde ook een keer in een restaurant.
Wilde ik spaghetti bestellen, kreeg ik 20 flesjes spa..![]()
![]()
Je was pas bij spa flesje 7!quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Hé, willen jullie niet stiekem doorgaan op pagina 3?![]()
![]()
Speel jij dan het stuk? Lekker stuk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:16 schreef Skaai het volgende:
Ik ben Ludo, en ik ben de slechterik van dit stuk!
quote:
Doei Tanjaquote:
Ik ook.quote:
Tent is ook gevuld met van die ballen met dubbele namenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gezellig
Nooit van m'n leven dat ik daar nog naartoe ga.
'Meisje mag ik errrr even dooorrrrr'
'Ja hoor meneer mat'
Je weet Feedback te vindenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Ik heb geen drang om te vertrekken hoor, vind het beleid op FOK! alleen vrij-erig.
Overal worden kliekjes fel bestreden, terwijl Yvonne en co de grootste kliek vormen. Maja.
Ballentent?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tent is ook gevuld met van die ballen met dubbele namen
[..]
Je weet Feedback te vinden?
Je bent er vroeg bij kerel!quote:
Okay, Tania, je weet dat je nu je sig moet aanpassen. Deze quote moet bewaard blijven voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Bupatih het volgende:
Doei Tanja
Mijn pis ruikt naar ranja![]()
![]()
Tampons, drollen, pis. Het moet niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat was echt een antwoord op haar want daar voor zij zei ook iets lulligs oid.
Maar als bij Paul de Leeuw bijvoorbeeld iemand komt met kanker en nog maar drie maanden te leven heeft gaat hij ook echt het gesprek aan met zo iemand en luisterd dan ook echt naar hun verhaal.
Terwijl Jensen die zou waarschijnlijk met ze bek vol tanden staan.
Henk-Jan, waar is Roderick-Diederik gebleven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Je weet Feedback te vinden
Als je daar over post in feedback krijg je een lading shit over je heen van Yvonne en haar kliek dat je er van de grond in zakt en vervolgens word er zo veel op je gelet dat bij een foutje je gelijk een maandban krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Je weet Feedback te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |